Rebelz aan de Rotte

Bergse Rechter Rottekade 1 3051 AB Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Rebelz aan de Rotte

REBELZ aan de Rotte is een restaurant met een bijzondere missie: ex-gedetineerde vrouwen een kans bieden op een mooie toekomst, door hen in het restaurant op te leiden tot kok of gastvrouw. Hiermee laten ze zien dat je een succesvol restaurant kunt runnen en tegelijkertijd een maatschappelijk doel kunt nastreven. Soms moet je tegen de stroom in om je doel te bereiken. En dat past bij de definitie van een rebel: iemand die het de moeite waard vindt om te vechten voor een beter bestaan. Geniet van een lunch of diner!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Rebelz aan de Rotte

Op 2 minuten wandelen van station Rotterdam Noord en tramlijn 4
  • : Gratis parkeren in de buurt. Navigatie: Ceintuurbaan of Minstreelstraat, Rotterdam

Maandag en Dinsdag: Gesloten
Woensdag en Donderdag:
Vrijdag t/m Zondag:

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rebelz aan de Rotte

Vincent H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Goed lekker eten mag wel iets gezelliger ingericht worden. Maar goed concept en vriendelijke mensen en echt lekker eten. Gaan zeker nog keer heen.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Het eten was goed en goede porties, daar heb ik geen opmerkingen over. Voldoende groenten, goede soep en het vlees was van goede kwaliteit. Er werd niet heel erg op ons gelet waardoor we zeker twee keer om drinken hebben moeten vragen, dus dat kan wel beter. Parkeren is heel lastig in de buurt dus andere manieren van vervoer zijn aan te raden. Helaas hangt er een vervelende geur van het riool bij de ingang, dat schijnt normaal te zijn bij de Rotte maar bepaalt wel voor een deel al je entree. Het mocht de pret niet drukken dus we hebben wel een leuke avond gehad.
Mirjam V.
Carolien O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Wij bestelden 5 verschillende gerechten om te delen. De smaken zaten dicht bijelkaar omdat sommige ingrediënten op elk bord lagen. Mag wel specifieker/uitgesprokener....verder heerlijk gegeten en fijne hele aardige bediening op een prachtige plek.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Leuk restaurant met heerlijk eten.
Renaat D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Verjaardagscadeautje voor mn vriendin en was een hele goede!! Wat een heerlijke avond. De eend wrap was top, wijn top en de kaasplank en service ook. Ik kom terug!
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Lekker gegeten.
Evelien T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Leuke sfeer, heerlijk eten en super leuk personeel. Absolute aanrader!
A.J. A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten, óók met een gluten- en lactosevrij dieet! Met een meedenkende en enthousiaste kok was 'buiten de deur eten' ook voor mijn dochter een feestje!!
Rince D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Super leuke plek aan het water gelegen met enthousiaste en vriendelijke bediening bovendien.
Als je iets te vieren hebt met een groot maar zeker ook met een klein gezelschap is dit een echte aanrader!
Lex W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
We hebben hier met AH-bonnen gegeten. Er was nu niet, zoals andere reviews meldden, een apart AH-menu, we mochten gewoon van de kaart kiezen. Dat is netjes. Het duurde even voordat we drankjes en vervolgens onze gerechten konden bestellen, terwijl het deze vrijdagavond helemaal niet druk was. Vooraf werd gemeld dat de eend al op was; vreemd, zo vroeg op de avond. De voorgerechten zelf lieten ook vrij lang op zich wachten, zonder duidelijke reden. Ze werden met excuses gebracht. Daarna liep het allemaal beter. De meningen over de geserveerde gerechten liepen uiteen. Prima portobello geitenkaas, smakelijke gegrilde bloemkool, lekkere desserts, matige paddenstoelensoep en visplateau, overige gerechten naar behoren. Porties voldoende ruim. Goede décafé. Heel vriendelijke bediening. Ruime eetzaal (op de 1e etage; trap!) met mooi zicht op de Rotte. Vrij makkelijk parkeren.
Nellyklompenhouwer K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Als je binnenkomt in de vrij basic inrichting, verwacht je niet dat het eten zo verrassend lekker en goed is bereid.
Ook werden we allervriendelijkst ontvangen en geholpen. Een echte aanrader.
Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Fantastisch initiatief en heerlijk eten op een geweldige locatie. Kom er zeker nog een keer terug.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Een goed restaurant voor een behoorlijke maaltijd tegen een redelijke prijs.
Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar een degelijke maaltijd.
Goede en vriendelijke bediening.
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Vond de kaart wat minder dan in het voojaar.
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Na een vorige keer hier prima gegeten te hebben viel het dit keer tegen. Men had de kaart veranderd. Een wat magere kaart die opgedeeld is in vegetarisch, vis en vlees. Hierdoor lastig te lezen wat je als voor- en hoofdgerecht zou kunnen kiezen. Als "voorafje" brood met tapanade en escargots, die overigens heerlijk waren. Als "hoofdgerecht" visplateau en saté van de diamanthaas met daarbij, apart besteld, frietjes en salade. Het visplateau was lekker, maar zou ook als een voorgerecht genomen kunnen worden. Het vlees van de saté was lekker, maar de saus leek wel jus,zo dun.
Het personeel is bijzonder vriendelijk en we werden goed ontvangen. De akoestiek laat wat te wensen over.
Ik zou zeggen ga weer terug naar de oude formule van de kaart, dan komen we zeker nog een keer terug.
Brigit H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Een mooi fris en bovendien erg leuk en rustig ingericht restaurant. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar....
Marinka M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Gezellige avond gehad en leuk personeel! Wel duurde het telkens lang voordat wij onze volgende gang kregen. Ook is de ruimte erg gehorig waardoor wij soms niet iedereen aan tafel goed konden verstaan.
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Wat een deceptie!
Naast de slechte service (je wordt niet gevraagd of je iets wilt drinken, als het je lukt iemand aan te spreken duurt het erg lang voor je je drankje krijgt, de serveerster spreekt met zodanig accent dat ze niet te verstaan is) is de locatie alles behalve restaurantwaardig en doet het erg vies en ongezellig aan. Het lijkt wel een oude gymzaal van vroeger. De spinnen en het stof zitten overal.
Het eten (niveau eetcafé) laat enorm lang op zich wachten en was bovendien koud.
Dit nooit meer. Zonde van ons geld!
Michell K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het duurde lang voor we geholpen werden.
De serveerster sprak slecht Nederlands en was slecht te verstaan, daardoor verliep de communicatie moeizaam.
Gevraagd om mandje brood, maar dat kregen we pas na het voorgerecht.
Tussendoor werd ons niet gevraagd of we nog iets wilden drinken en het kostte grote moeite iemand aan te spreken omdat ze niet in de buurt waren.
Na uiteindelijk 1,5 uur nog nog niet ons hoofdgerecht te hebben gehad zijn we maar weggegaan.
Over het eten kunnen we dus niet zoveel zeggen (de soep en brood waren redelijk), maar verder was de akoestiek slecht (veel lawaai) en deed het erg ongezellig aan. De stoelen (oude meubels) zaten ook niet prettig.
Kortom, erg overrated en zeker geen aanrader!