Rebelz aan de Rotte

Bergse Rechter Rottekade 1 3051 AB Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Rebelz aan de Rotte

REBELZ aan de Rotte is een restaurant met een bijzondere missie: ex-gedetineerde vrouwen een kans bieden op een mooie toekomst, door hen in het restaurant op te leiden tot kok of gastvrouw. Hiermee laten ze zien dat je een succesvol restaurant kunt runnen en tegelijkertijd een maatschappelijk doel kunt nastreven. Soms moet je tegen de stroom in om je doel te bereiken. En dat past bij de definitie van een rebel: iemand die het de moeite waard vindt om te vechten voor een beter bestaan. Geniet van een lunch of diner!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Rebelz aan de Rotte

Op 2 minuten wandelen van station Rotterdam Noord en tramlijn 4
  • : Gratis parkeren in de buurt. Navigatie: Ceintuurbaan of Minstreelstraat, Rotterdam

Maandag en Dinsdag: Gesloten
Woensdag en Donderdag:
Vrijdag t/m Zondag:

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rebelz aan de Rotte

Andre D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Leuk restaurant en heerlijk gegeten zeker een aanrader goede bediening en kwaliteit van het eten is zeer goed
Leuk uitzicht op de De Rotte
André D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten en goede service komen er vaker en niets is teveel
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
het restaurant zit een beetje op een achteraf plekje zonde hoor
Michel O.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Super leuke beleving! Mooi project met super aardige, vriendelijk personeel. Aanrader voor een niet standaard restaurant.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Voor de 5e keer geweest. Ja de echte vriendelijkheid maakt dat je er graag komt. Bediening heeft iets echts, puur, je voelt je welkom, Is vooral niet onverschillig. Ben t beetje zat de zaakjes waar je ongeintresseerd personeel hebt. En komt ook niet opdringerig vaak langs of je nog nieuw drankje wilt. Daarnaast is t eten ook goed, net even andere gerechten dan standaard. De ramen stonden met dit warme weer heerlijk open waardoor er licht windje was. De lage bar en gedeeltelijke open keuken geeft knus gevoel. Alleen de muziek was voor 2e keer echt te wild. Absoluut geen muziek om rustig bij te eten en praten. Hij stond niet hard maar gewoon teveel rocknummers ipv iets rustigs. Hoop eigenlijk nu op een nieuwe menukaart. Kan de zaak absoluut aanbevelen. En ik woon in hillegersberg. In het centrum bij bergse dorpsstraat komt veel publiek wat draait om zien en gezien worden , publiek hier is fijner. Beschaafd, leuk maar heeft t niet nodig om merktasje zichtbaar op tafel te zetten.
S. L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Met drie personen genoten van een 4-gangen menu. Leuk dat het op verzoek ook een mix kan zijn van vlees, vis en vegetarisch.
De gerechten waren simpel maar goed op smaak. Vlees was ook prima gebakken. Een aantal groenten mogen wat meer garing hebben.
De opmaak van de gerechten zou ook wat creatiever mogen, maar al met al heerlijk gegeten.
Een dikke voldoende!
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het eten was super lekker , de bediening deed ontzettend hun best . Kortom we hebben een heerlijke avond gehad met Mooi uitzicht op de rotte.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Hier zouden meer mensen moeten gaan eten, gezien de achterliggende gedachte van dit restaurant. Ga maar eens googelen en dan lees wat ik bedoel.
Irene G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
we hebben erg lekker gegeten.
goed bereid en netjes opgediend.
klein minpuntje is dat vlees niet heet meer was. verder prima smaak!!
wat wij wel nadeel vonden is dat t erg rumoerig was door de akoestiek.
Ad F.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Echt uitzonderlijk lekker gegeten.
Ik voel me culinair verwend.
Een bijzondere ervaring, die me lang zal heugen.
Een enorme aanrader dus.
Melati H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het was super gezellig. Het personeel was erg fijn, plezierig en leuk! Mooie entourage ook.
Het eten vonden we wat minder. Garnalen in curry niet gepeld, onhandig om ze eruit te vissen en zelf te pellen. Voorgerecht niet echt goed. Beetje aangebrand en weinig smaak.
Jammer, want leuke tent.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We waren er met vier personen, met een actie van Iens. De ruimte is een oude gymzaal die erg gehorig is en toen hij nog voldoende mensen waren rond etenstijd was het een kakofonie van geluiden. Wij waren wat later en spoedig zaten wij alleen nog met z’n vieren in het restaurant. We namen een viergangenmenu, waarvan het voorgerecht en de soep Prima op smaak en van goede kwaliteit waren. Het hoofdgerecht bestond uit diamanthaas die te ver door wakker was en gepresenteerd werd op een bord van fruit, geen beste combinatie. Het is hij was redelijk, al met al een redelijke beoordeling maar zeker geen topper...
Gerda N.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We namen het driegangen menu en het was prima verzorgd en ook heel lekker!!!!
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het eten is lekker, de bediening vriendelijk en meedenkend, de locatie is leuk, maar de wachttijden voordat je de volgende gang geserveerd krijgt zijn erg lang.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
heerlijk gegeten, vriendelijk geholpen op een leuke locatie
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Prima bediening en goed eten. Voor herhaling vatbaar.
De tafel van Steven N.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Cocktails waren lekker, bediening was aardig, alhoewel het rustig was kwam de bediening 1 keer per half uur langs, uur moeten wachten op ons hoofdgerecht. In totaal 3 uur gedaan over 3 gerechten met name omdat het zolang duurde. Smaak/presentatie van de gerechten was ok, niet super bijzonder. Prijs te duur voor wat je krijgt. Niet voor herhaling vatbaar.
Shai R.
Eten is goed, alleen wachttijd erg lang.
Elise M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Lekker eten, goede prijs, mooi uitzicht, aardig personeel, top avond!
Evy H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Eten wegens kortingsactie redelijk, maar niet bijzonder. Bediening vriendelijk maar zeer traag. Wel netjes een drankje aangeboden.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Aangenaam verrast, prachtig uitzicht op de Rotte. Het eten was goed en de service was ook dik in orde. Ik kan iedereen aanraden om hier langs te gaan. Buiten het centrum maar parkeren van de auto was geen probleem.