Rebelz aan de Rotte

Bergse Rechter Rottekade 1 3051 AB Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Rebelz aan de Rotte

De invloed van de zon

Rebelz aan de Rotte is meer dan een restaurant. Het is een levend kunstwerk. Een instituut om de schoonheid van de tweede kans te vieren -zo gaan ex-gedetineerde vrouwen hier aan de slag via de leer/werkplekken. Dat je hier lekker kunt eten bewijst de Syrische chef Maher Al Sabbagh die herkenbare Mediterrane gerechten met Levantijnse accenten aan je presenteert.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rebelz aan de Rotte

Op 2 minuten wandelen van station Rotterdam Noord en tramlijn 4
  • : Gratis parkeren in de buurt. Navigatie: Ceintuurbaan of Minstreelstraat, Rotterdam

Dinsdag 17:30 - 22:00
Woensdag t/m Zondag

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
louis V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We waren aangenaam verrast door de prachtige locatie van het restaurant. En ook door de vriendelijke bediening en het heerlijke eten. Alles klopte! Het eten was mooi op elkaar afgestemd, we keken uit over de Rotte in een vriendelijk zonnetje en de bediening was professioneel. Een aanrader.
haleer .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
We waren met drie personen. Alle drie namen we rode mul met ansjovis, kappertjes en zoete aardappel. Op het bord twee dunne stukjes vis met enkele centimeters ansjovis en een paar kappertjes. De zoete aardappel bleek de oranje veeg op het bord. Het smaakte naar vis, maar niet vers en fleurig. Daarbij kwamen drie kleine bakjes op tafel: gebakken aardappel, een soort koude waterige couscous en sla. Ik dacht eerst waar blijven de andere schaaltjes, maar het was voor ons drieën bedoeld. Dus ook geen gekookte groente erbij. Het toetje was goed en lekker.
Sanna P.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Rebelz. Vooral het plateau levant was erg lekker. Portie van het kippetje had iets groter mogen zijn. Bediening was vriendelijk en gastvrij.
Jelly M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het blijft een leuke plek daar aan de Rotte, en er komt een terras! Het eten is nog steeds verassend en lekker, uitserveren was ietwat ongelijk (bijgerechten wat later waardoor het eten iets was afgekoeld (moet beter!)
Toch is het concept helemaal in orde, de keuken interessant, de entourage goed en het personeel zeer vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
liesbuningh .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening; jammer dat het zo rumoerig was. Er zou echt iets aan de accoustiek moeten veranderen..
tijn K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
het was heerlijk eten superlekker! de bediening kon beter maar het was goed. een goede reden om het restaurant te houden het was heel lekker
Sophie S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben superlekker gegeten en genoten van het uitzicht op de Rotte.
Het eten was zeer goed en vooral het plateau levant is een aanrader.
De bediening is heel vriendelijk. Helaas waren ze op die avond door omstandigheden onderbezet en duurde het allemaal wat langer.
Laura C.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten, super service en een mooi uitzicht! Eerste keer daar gegeten en zeker niet de laatste!
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Echt heel lekker gegeten! Heel vriendelijke bediening, mooie locatie met uitzicht over de Rotte. Het concept is ook nog eens heel goed, dus kortom: echt een aanrader!
Kur A.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heel vriendelijk personeel. Lekker eten! 2e keer dat we hier komen. Prachtig initiatief!

Jammer dar het zo rustig was. Mogelijk op andere drukker maar kan ook zijn dat het reetsurant nog te weinig bekendheid heedt! Allen, ga!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Prima restaurant! Heerlijk gegeten. Restaurant met een bijzonder verhaal verdient het om succesvol te zijn! Een aanrader !
floko .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Fijne en sympathieke plek! Ook voor vega's lekker eten. Huis-bier (saison) is speciaal gebrouwen voor deze tent en ook lekker!
Els R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De wachttijd voordat de menukaarten gebracht werden, maar ook voor het voorgerecht gebracht werd was wel vrij lang
Bibi W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Ontzettend lekker gegeten met de AH restaurant actie. Niks op aan te merken; mooie opgemaakte borden, lekkere wijn, pure smaken en aardige mensen in de bediening. Kortom een top avond!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Aanrader!
esther V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Leuk initiatief, unieke inrichting, leuke lokatie. Niet hoogdravends, maar wel lekker ontspannen. Gerechten zijn simpel, en als liefhebber van midden-oosten eten, zat ik daar heel erg lekker!
Achtuur D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Gezellig met de familie wezen eten bij Rebelz. Mooi opgemaakte gerechten, maar vooral lekker zonder poespas over geraffineerde smaakjes. Smaken kwamen goed tot hun recht. Dit was de tweede keer hier, ik kijk uit naar de derde.
M B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Mooi initiatief dat veel klanten verdient
Les Gourmandes .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Gastvrije ontvangst door de eigenaar die op een leuke manier toelichting gaf op het concept van het restaurant.
3 gangen menu genomen en als extra het kaasplankje. Heerlijke gerechten, goed bereid, creatief en smaakvol. Lekkere amuse vooraf en we konden zowaar een karaf water op tafel krijgen, zonder extra kosten. Zo hoort het.
Lekkere wijnen en speciaal bier. De drankjes zijn wel wat aan de prijzige kant.