RealFood Restaurant Andersom

Raadhuisstraat 14 5582 JD Waalre Nederland Kaart

Over restaurant RealFood Restaurant Andersom

Zoveel mogelijk vers en onbewerkt

Eten, koken, proeven en beleven: dat is RealFood Restaurant Andersom in Waalre. Er wordt hier gewerkt met verse, onbewerkte en biologische producten. En dat is niet alleen gezond, maar ook buitengewoon lekker! In de meeste gerechten proef je duidelijk streek- en seizoensproducten terug en deze geven een heerlijke en unieke smaakbeleving!

Meer informatie over restaurant RealFood Restaurant Andersom

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Duur
Pierreadmibel L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Speciale ervaring voor ons, wij vinden echter dat er teveel nadruk wordt gelegd op de anti-allergische kwaliteiten.
Het ontbreken van prijzen, behalve voor koffie, water en wijn is niet zo handig. Wat betaal ik als ik via Iens het restaurant bezoek en wat als ik zonder een reservering binnenstap?
Pierreadmibel
Marlie H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Aangezien RealFood Restaurant Andersom gezonde, versgemaakte en biologische gerechten serveert en bovendien aan veel dieetwensen kan voldoen (waaronder het Moermandieet) vonden we het de moeite waard om er anderhalf uur voor te rijden. We hebben heerlijk gegeten op het terras in de tuin achter het restaurant. Ik had van te voren aangegeven te willen eten volgens Moerman en er werd in de keuken goed met mij meegedacht. Toen ik onoplettend een gerecht had besteld dat niet helemaal vegetarisch was werd ik vanuit de keuken gewaarschuwd en hebben ze het gerecht voor mij aangepast. Heel attent. Een etentje bij Andersom is wel een avondvullende gebeurtenis: we hebben aan tafel gezeten van 19:00 uur tot 22:30 uur omdat er vaak veel tijd zat tussen de diverse gangen. Voor ons was eten bij Andersom zeker voor herhaling vatbaar.
Sunia .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Op een warme avond in een prachtige groene, rustige tuin gegeten. De gevel aan de voorkant is misschien wat saai maar de achtertuin is echt geweldig.
We kozen voor een bataat-sesam pizza (met paprikasaus en nog wat), een veganistisch recept. Ik had geen idee maar het was verrukkelijk! Net als het toetje (papaya-rooibos parfait met noten-gember creme)
De kaart is er niet heel uitgebreid, maar je kunt met al je vrienden of familieleden eten: er is nl zowel vlees, vis, vegetarisch en veganistisch dus. En ook glutenvrij, lactose vrij, en nog meer. Wat een verassing in deze kleine plaats!
Absoluut een aanrader. Let wel op: het restaurant is alleen open op vrijdag-zaterdag-zondag. Andere dagen is het een kookstudio.
Reflexcj .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Zowel het voorgerecht, de huisgerookte zalm als het hoofdgerecht de haloumie waren erg lekkere, pure smaken. Ik heb er erg van genoten. Ik ga hier zeker vaker eten. Carla
Debabykraam .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk en mooi gegeten!
Het restaurant zier er aan de buitenkant wat vreemd uit, maar eenmaal binnen is het helemaal top!
Nu was ik ook wel met erg goed gezelschap natuurlijk!
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
De aanblik van het gebouw is niet echt aantrekkelijk, maar eenmaal binnen word je zeer aangenaam verrast! Zeer vriendelijke ontvangst en gezellig restaurant. Omdat het lekker weer was hebben we heerlijk buiten gezeten in de prachtige tuin.
Het eten is heerlijk. Vooraf de RAW springrols gehad en als hoofdgerecht de boekweitwrap met falafel. Alles is supervers, ziet er zeer mooi uit en smaakt ook nog eens overheerlijk.
Een verademing voor vegetariërs en veganisten maar ook voor de liefhebber van vlees of vis is er voldoende keus.
Een goed glas rode wijn uit Umbrie erbij en afgesloten met een kaasplankje en dessert van bananenbrood en -ijs en een perfecte cappuccino.
Houd je van Real Food in een goede ambiance en met zeer vriendelijke bediening, dan moet je hier beslist heen!
Ze geven overigens ook zeer leuke workshops :-)

Al met al TOP en zeker een aanrader!
F R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Restaurant Andersom in één woord: geweldig! Een ongewoon dieet blijkt voor hun geen enkel probleem; ze zorgen ervoor dat ik zelfs kan kiezen uit meerdere voor-, hoofd- en nagerechten. Dat was, gezien het probleem dat ik hun had voorgelegd, veel meer dan ik had verwacht.

Na jaren van verplicht thuis eten, is er nu voor ons gezin eindelijk een alternatief.

Bij het vooroverleg via mail weten ze het vertrouwen te winnen, door de juiste vragen te stellen en mee te denken. Ook ter plekke weten alle medewerkers te overtuigen dat je, ondanks bijzondere eisen, bij hun in goede, vakkundige handen bent.

Wij gingen vroeger regelmatig uit eten, totdat gezondheidsproblematiek daar een streep door haalde.
Wij waren gewend aan een hoog niveau.
Dit hoge niveau wordt door restaurant Andersom met gemak gehaald.

Elk bord is een feest voor het oog, de smaak streelt de tong, en de bediening is hartelijk en servicegericht. Wat wil je nog meer? Biologisch, gunstig geprijsd, sfeervolle inrichting, goede stoelen: we zijn echt over alles meer dan tevreden. En zouden dat ook vroeger, voor mijn lastige dieetwensen, zeer zeker zijn geweest.
Daarom, voor restaurant Andersom: een tien met een griffel!

We kijken met volle buik terug op een heerlijke avond, en zien nu al weer uit naar een volgende keer.
Annemiekevandinter .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. De groentelasagne met een stukje roodbaarsfilet was top en van mijn medegasten heb ik begrepen dat de biefstuk en lamsvlees ook lekker was. Een minpuntje was misschien de gierstrisotto, maar ze gaven aan dat ze dat meteen gingen verbeteren.
Kaaaarin .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heel lekker, biologisch, puur eten. We aten spagetti van courgette en wortel met een spinaziesaus en zalm erbij: heel smaakvol. Heerlijk. Chocoladetaartje met vijgen na, ook lekker, wel erg machtig. Kaart wisselt elke maand, dus dat is ook leuk. Jammer dat de ruimte niet zo gezellig is. Bij mooi weer kun je in de tuin eten, die is gezellig.
PeerCulinair .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk gegeten met hele gezin, voor iedereen die bewust bezig is met gezonde voeding een aanrader! Oprecht vriendelijke bediening, gevarieerde menukaart! Binnenkort weer!
SophieNL .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wij waren op zoek naar een plek waar we glutenvrij (wegens coeliakie) en veganisme konden combineren. Via wat gegoogle kwamen we uit bij dit restaurant, dat niet ver weg is voor ons, maar waar we nog nooit van gehoord hadden.
We werden heel prettig ontvangen en de inrichting vonden we gezellig. Het is echter nog wel te zien dat er ooit een kantoor oid inzat, maar met decoraties zijn verschillende items mooi verbloemd en had het geheel een knusse uitstraling.
De bediening was zeer vriendelijk en heeft ons enorm in de watten gelegd. We hebben om wat verschuivingen binnen het menu gevraagd omwille van onze kinderen en dat was geen enkel probleem. Geen moeite was teveel. Ook een glas kraanwater voor een van de kinderen was in orde.
Leuk is dat er de wat onbekendere groentes geserveerd worden, we waren niet met alles bekend, maar het werd allemaal goed uitgelegd.
De presentatie van de gerechten was prachtig, het leek alsof we in een zeer luxe restaurant hadden plaatsgenomen.
Wat voor ons het fijnste was was dat we zonder angst voor kruisbesmetting met gluten hier konden eten met mijn man, zo ongeveer alles op het menu was aangemerkt als glutenvrij. De meeste koks snappen dit nog steeds niet of willen er gewoon niet aan. Of ze zeggen okay, maar het gaat niet van harte.
Wij hebben bij Real Food Restaurant genoten, het is duidelijk te merken aan de sfeer dat het hele team hier met veel plezier werkt. We gaan zeker terugkomen.
Polentataart .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Het eten was heerlijk, ik miste wel wat meer smaak (iets uitgesprokener mocht wel).
Bediening was top. Super concept eigelijk, alleen miste ik dat warm fijn sfeertje om nog even lekker na te tafelen! Het is te licht en steriel. Een beetje lounge sfeertje en meer fingerfood om het wat losser en laagdrempelig te maken voor mensen die misschien niet zo met de gezonde voeding bezig zijn.
Kesch .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Zeer verrassend gegeten!!
In dit gezellige restaurant hebben we heel erg lekker gegeten! De kaart heeft voor ieder wat wils. De kaart is zeer gedetailleerd met voor welke diëten de gerechten zijn. Glutenvrij, suikervrij, vegetarisch, veganistisch, lacyosevrij, koolhydraten vrij en weinig, zelfs paleovoeding!
En dan denk je..saaai. Maar dat is absoluut niet. Het eten was zeer lekker en culinair. Prachtig opgemaakt met ware smaaksensaties. We kregen nog een amsuse. De prijs is gewoon normaal.
Ik heb zelfs een heerlijk suikervrij toetje op!
Dit is zeker een plek om weer naar terug te gaan. Ze hebben een enorme keuken waar ze heel leuke workshops geven en kooklessen! Ik wil zeker een keer suikervrij hightea workshop volgen!
Arend B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Een geweldige maaltijd en net iets anders. Dus ANDERSOM is wel een juiste benaming. Zeker aan te bevelen.
Er wordt veel aandacht besteed aan de keuze van de ingrediënten waarbij de factor groente zeker niet uit het oog verloren wordt. De keuze in gerechten is ruim voldoende.
Hanskap .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Een bijzonder restaurant met een bijzondere, prettige doelstelling. Mensen de mogelijkheid bieden om pure gerechten te eten zonder toevoegingen en uitsluitend biologisch gekweekte en geteelde ingrediënten.
Dit is bij ons helemaal gelukt. Toch al jarenlang last van de opbouw van veel allergieën en nu eens een keer nergens last van gehad.

We vonden het restaurant wat steriel. Uit eten gaan moet een feestje zijn. Dat bevordert ook het terugkomen. We vonden de keus op de menukaart erg klein. Ik begrijp dat de inkoop heel erg moeilijk moet zijn als je uitsluitend verse producten wilt serveren. Ik ben echter bang dat ook dit de rem op vaker komen eten, er een beetje op kan zetten.

Geweldige bediening met een prima uitleg als je er om vroeg. Dus geen opdringerige "lessen".

Beste Hans, bedankt voor de mooie recensie!
We hebben inderdaad een kleine menukaart i.v.m. de verse en onbewerkte producten. Daarom hebben we gekozen voor een maandelijks wisselend menu, zodat dit niet de rem op vaker komen hoeft te zetten. Hopelijk tot ziens! Vriendelijke groet, Iris
Cien1 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Eten was goed, fijn om alternatieven te hebben op regulier. Voelt puurder.
Mijn verwachting van t decor was meer in t centrum, drukker, meerzicht op keuken/openheid van ruimte. De diner zaal was sjieker als ik verwachtte. Is prima, maar voelt niet helemaal synchroom met mijn verwachting.
Cato1896 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Met een aantal collega's een 'hapas' workshop gedaan. Goede ingredienten, biologisch, leuke begeleiding van Lisette en Simone. Alle recepten waren goed te maken ook voor minder ervaren koks. Ongeveer 1 1/2 uur gekookt in goed uitgeruste keuken en daarna in het restaurant heerlijk gegeten. Prima!
Vandommel .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Een goed restaurant die rekening houd met mensen met verschillende dieet wensen. Mooi gezellig aangekleed, bediening vriendelijk, ook in voor een praatje. Gerechten mooi geserverd, heerlijk gegeten!
Rofo .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Lekker gegeten in een leuk restaurant! Mooie presentatie op het bord en interessante uitleg over de duurzame inhoud. Eenvoudig goed bedachte menu selectie, dus makkelijk kiezen en verse ingredienten. Voor ieder wat wils. Vega, vlees, vis en zelfs speciale wensen indien vooraf aangegeven is ons verteld. Wat wij hadden smaakten zeer goed en zag er mooi uit. Fijn om te weten dat veel zorg is besteed aan het kiezen van gezonde ingredienten. Zouden meer restaurants mogen doen. Een aanrader!
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Mijn vrouw is vegetarisch. Ik niet. Andersom zou dus DÉ uitkomst moeten zijn waar twee werelden elkaar ontmoeten. Bij binnenkomst worden we hartelijk ontvangen in een grote ruimte. Het ziet er prachtig uit. Door naar de eetzaal. Wat een drama. Geen sfeer, leeg en totaal geen gezelligheid. Het is een nieuw restaurant dus er moet nog een hoop gebeuren wat betreft de inrichting. We starten met een amuse, prima te doen (als je van geitenkaas houdt). Weinig keuze op de kaart de ik naam mijn voorgerecht met rosbief en mijn vrouw zonder. Het was niet een topper, maar een 8-je krijgt het wel. Toen het heeft gerecht. Totaal inspiratie loos. Het was lapjes, weinig smaak en taai. De bediening was goed. Had een 9 kunnen zijn als het niet een kwartier duurde voordat we de rekening kregen terwijl er maar 8 mensen in de hele zaak aanwezig waren. Het was een teleurstelling. We komen over een half jaar weer eens terug voor een herkansing.