Razmataz

- Bar 16:00 - 01:00
Vrijdag 08

Piet G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een prettig restaurant met Franse keuken. Onze keus was het driegangenmenu. Uitstekende keuze, gebaseerd op wild en als dessert heerlijke kazen. Er werd een goede wijn bij geserveerd. De bediening is attent en toegankelijk.
Rikie S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gisteren lekker gegeten bij Razmataz. Chefs menu was gebaseerd op wild ; hazenrug als hoofdgerecht smaakte goed. Goed geadviseerd over bijpassende wijn (en ook een biertje) bij de gerechten en attente vriendelijke bediening.
Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Met twee vrienden wezen eten. Ontvangst was prima! Bediening is ook vriendelijk! Wat mij alleen tegenviel was het feit dat ze een drie gangen menu aanbieden voor 34 euro, maar dat dit niet mogelijk is voor een vegetarier. Je bent dan verplicht a la carte te bestellen waardoor je duurder uit bent. Het eten smaakt prima, maar is zeker niet uitzonderlijk. Dan vind ik 39 euro voor een voorgerecht, hoofdgerecht en kaasplank echt te duur.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij kwamen hier voor de gin tonic. Grote kaart en een barman die er veel over weet te vertellen. We hadden ook gereserveerd voor het diner. .Dit was prima. Maar volgende keer blijven we aan de bar voor de hapjes en drankjes!
Joukje J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het eten is hier altijd goed en verzorgd en genoeg keus. Heerlijk om dat zeker te weten waardoor je altijd goed zit! Het was vrijdagavond en erg druk waardoor het wel allemaal wat langer duurde, in ons geval geen ramp, aangezien de drankjes aan de bar wel lekker snel doorkwamen en we dus gewoon goed konden borrelen. Porties zijn te kiezen dus zowel voor de grote als kleine eters is er wat wils, super fijn.
Ed2tv .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Nadat we ons genesteld hadden op een bijna leeg terras voor de lunch gebeurde er niets. We wachten. er gebeurt niets. op straat wel auto's razen voorbij maar de bediening niet. ik naar binnen." mogen we de menu kaart. ja ik breng hem zo". Je raad het al, wachten, verkeer raast voorbij maar geen kaart. en zo gaat het de hele tijd. Naar binnen voor een extra drankje weer naar binnen voor de rekening enz. De croque madam was zompig, het truffelei zonder truffel en de wijn niets bijzonders. Veel te grote plek voor een dame, later kwam er nog een chagrijn bij.ongekend slechte tent, in ieder geval vandaag, de dag van het begin van de zomer. Ik schrijf dit niet graag maar dit was me een slecht avontuur
Alice T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gisteren met zijn vieren gegeten, ik kan me niet vinden in de voorgaande recenties, integendeel! Gastvrouw kwam aan tafel zitten om toelichting te geven op het extra menu. Wijn werd persoonlijk doorgenomen met ons. Ik heb het dus juist als een warm onthaal ervaren. Eten was erg goed, borden nog goed warm.wijn ook prima. Tijd tussen de gerechten oke. Inderdaad ontbreekt de groente grotendeels, en dat is jammer. Het toetje was ook lekker. Al met al het terugkomen waard.
SanneAmsterdam1994 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Top plek! Eerste zomerdag van het jaar. Drukte was te verwachten op het terras. Het duurde een half uur voordat wij de menukaart kregen. Het was net alsof ons tafeltje onzichtbaar was voor de obers. Zodra je vroeg of je mocht bestellen, kreeg je als antwoord:"Ja, ik kom er zo aan". Waarop de serveerster vervolgens iets anders ging doen en na 10/15 minuten terug kwam met "oja". We werden continue vergeten leek het wel. Er was ook niet één serveerster/ober die ons bediende, er zijn wel 6 verschillende langs geweest. Wij waren met zijn tweeen en bestelden 2 glazen wijn en 2 broodjes zalm. Dit duurde ook weer erg lang. De wijn werd vergeten. Na excuses toch gehad. Later werd het erg druk op het terras. Wij bestelden nog 2 glazen wijn en brood met olijfolie. Dit laatste werd weer vergeten, zelfs na 2 keer erom vragen. Het duurde ook heel erg lang voordat de lege borden werden afgeruimd. Verder was het eten erg lekker. De bediening is ook erg vriendelijk. Alleen erg langzaam en onpersoonlijk.
Winelovers .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Op maandag met 7 personen hier gegeten. Begonnen met gin tonics welke erg lekker waren maar voor de prijs zit er erg veel ijs in het glas in plaats van gin/tonic. Eten over het algemeen prima alleen weinig of geen groenten bij de hoofdgerechten en het wild zwijn hoofdgerecht had weinig smaak en de presentatie was niet naar behoren. Wat worstjes en losse stukjes vlees met wat bonen op je bord ziet er niet erg smakelijk uit. Verder hadden ze de wijnkaart niet op orde. Een rode wijn hadden ze niet en de andere bleek nadat we de eerste gedronken hadden ook de enige te zijn. Kregen een andere en later bleek deze op de rekening duurder te zijn. Niet netjes want het is hun fout hier niets over te zeggen. Desserts waren lekker. Bediening erg vriendelijk. Al met al fijne avond maar verhouding prijs kwaliteit niet in orde!
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Hier al een aantal keer geweest vanwege hun brede en goede assortiment aan gin-tonics. Deze keer ook gegeten. Mijn vriendin en ik hebben beide gekozen voor een gerecht dat als voor- of hoofdgerecht kon worden besteld. Het was lekker, maar naar onze mening te eentonig. De mosselen van mijn vriendin bestond uit alleen mosselen, geen enkel bijgerecht. Het personeel was wel zo flexibel om friet erbij te maken.
Cecilia S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Wat een heerlijke ervaring! Met een groep van acht mensen hebben we een erg fijne avond gehad, met alleen tevreden eters aan tafel, van jong tot oud(er).
De ingredienten zijn vers, alles smaakt heerlijk, de bediening is zeer bekwaam. Wat een parel, hier in onze eigen buurt.
Eefje D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Onlangs een lunch gegeten in dit gezellige restaurant: het zuurdesembrood met de gemarineerde zalm met de avocadomousse gegeten. Een absolute aanrader, een van de lekkerste die ik op heb. Voor een prima prijs, ook.
Bediening was zeer vriendelijk, en het restaurant is sfeervol. Je kunt zowel op banken zitten als op gewone tafels. Mooie bloemen, ook.
We komen zeker een keer terug om de andere gerechten van de kaart te proberen; het zag er veelbelovend uit.
K0503 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Razmataz ! Super leuke bediening !
Wij hadden vooraf oesters en coquilles "sharing" dat zou ik niet perse aanraden aangezien het maar twee coquilles zijn (eigen keus), al was het gerecht wel heel erg smaakvol.
En als hoofd hadden wij de ribeye en de rode poon ( zeker een aanrader).
Mocht je nog trek hebben in een dessert ? Ga voor de Peer !!! Heerlijk !
YDoorn .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Voor de lunch gemarineerde zalm gegeten. erg lekker en een aanrader. Personeel was erg vriendelijk en in combinatie met een gin tonic was onze zaterdagmiddag compleet. Mooi restaurant waar we graag terug komen.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Razmataz heeft het bijna allemaal: goed personeel en een prachtige aankleding en sfeer. Maar wat viel de maaltijd tegen. Onze rode poon met o.a. rijs (grondin) was heel flauw van smaak. Daarnaast was het een mager portie. Daarnaast was er geen alternatief voor het brood wat ik niet mag i.v.m. gluten-intolerantie. De domper zit hem vooral in de rekening, die is aanzienlijk en niet in verhouding met kwaliteit en kwantiteit. Jammer.
AdinDeNederlands .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Op zondagen kan je bij Razmataz genieten van de ruimte op de plein waar Razmataz ligt, ook op wintertijden zelf kan je buiten zitten om buitenlucht te genieten.
Razmataz heeft gerechten die meestal van Frankrijk cuisine komen, zo vinden we daar klassiekers zoals la cassoulette de sanglier, en le grondin.
Minder overtuigend de Moules classico (we vinden dat in Belgie vaak).
Eee interessante ìfeature' is dat of je een koffie bestelt of een gerecht het wachttijd is altijd zeer lang.
Interessante keuze van liqueuren en gins.
Christa F.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Wat een fijne plek dit! Je zit heerlijk en voelt je welkom. De bediening is vakkundig en geïnteresseerd.
We hebben vooral genoten van de verschillende wijnen per glas (naar vragen! niet alles staat op de kaart) en de vele Gin & Tonics. Daarnaast mooie oesters, inktvis en een kaasplankje genuttigd.
Oftewel, top-restaurant in Amsterdam!
Daum .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Op zilte zondag heerlijk , veel lekkere oesters gegeten. Daarna nog een hoofdrecht en dessert. Keurig daarvoor naar een gedekte tafel geleid en ook die 2 hoofdgerechten waren heel goed en mooi. Op eigen initiatief brachten ze het dessert niet in rekening omdat ze van de keuken hadden door gekregen dat er maar een klein stukje vis was geserveerd. We waren van 16.30 tot 20.30 in huis en al die tijd heeft de bediening ons verwend met aandacht en advies.
Ik kom hier zeker terug om weer zo'n heerlijk kwarteltje of zo te eten.
Yob D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Mijn laagste score voor eten in jaren. Echt fantasieloos en totaal smakeloos. En wel voor echte flinke prijzen. Ze vertrouwen er hier volledig op dat de entourage de marginale kwaliteit (en ook kwantiteit) van het eten verbloemen. En dat lukt in het begin heel aardig, want echt knusse tent en prima bediening. Maar dat verliest het uiteindelijk dik van de prestatie uit de keuken. En we waren met zn 4en, namen vrijwel elke gang allen wat anders, dus het ging niet om 1 misser. Echt met heel onbevredigend gevoel tent verlaten, en niet alleen in mijn maag. Hoogste tijd dat ze hier eens echt heel kritisch kijken naar wat ze serveren.
Robin-Pieter .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Gegeten bij Razmataz. Gekozen voor de ribeye en de canneloni. De presentatie van de ribeye was niet bijzonder, maar de smaak des te beter. De canneloni was heerlijk vers. Toe café gourmand, lekker! De bediening was prima, snel en vriendelijk. De ambiance is goed, de prijs valt mee.