Rawsome

Zaterdag 09:00 - 18:00
Zondag Gesloten

Simone P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Super lekker eten en de brawnies kun je me midden in de nacht voor wakker maken. ;)
Ik zelf heb tarwe allergie en lactose intolerantie en ben echt superhappy met rawsome. <3
Het was weer lekker druk, maar werd echt snel geholpen!!! Respect. Drukte is een heel goed teken, want dan blijven ze lekker lang daar. =)
Ajda D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Gezond, bio, vegan en raw is een trend echter is het daardoor moeilijker om kwaliteit te vinden naast alle amateurs. Naar mijn mening is Rawsome de meest toegankelijke maar ook zeer bekwaam in de rawfood keuken. Vriendelijk personeel, eerlijke prijs, professioneel en veel producten kennis. Ik heb hier echt genoten. Soep, salade en taart meegenomen hier is gekeken naar smaak ipv kosten echt een feestje!

Bezocht September, 2016
-T- .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Wij hadden de Taste It (diverse hartige en zoete hapjes), de bananen/walnoten brood, een Spice It Up slow Juice en Choco Kick smoothie. Vooral de zoete hapjes van de Taste It waren erg lekker, de bananen/walnoten brood ook, niet te zoet. De Spice It Up: de appel/peer die erin zat mocht meer naar voren komen, want die was niet te proeven. De limoen en vooral de bleekselderij namen de boventoon, dus daar waren we niet ondersteboven van. De Choco Kick was lekker!

Als je echt op je lijn let en gezond wil lunchen dan is dit de perfecte plek. Prijs-kwaliteit-kwantiteit is, als je erin thuis bent, normaal. Superfoods en raw/koolhydraatarme producten is algemeen bekend dat ze wat duurder zijn, dus ik kan me voorstellen voor diegenen die onbekend zijn met raw food, dat het prijzig is voor wat je krijgt.
Marloesja .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Gisteren heerlijk gegeten! Was een pure ontdekking. Leuke locatie, mooie inrichting en gezellig om tussen de producten te zitten. Jammer voor ons dat het zo druk was maar, goed teken!
Aanrader voor een ieder die gezond en verantwoord wil lunchen. Jammer dat er in mijn buurt (Zwolle) geen 1 is....
Dank je wel! Wij zijn natuurlijk heel blij met de drukte :-). Graag tot een volgende keer!
Ajda D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Met mijn tarwe-allergie zijn dit soort eetgelegenheden een walhalla.

Rawsome is hierbij echt een uitblinker, de smaken en samenstelling van gerechten zijn heerlijk! Smaken passen bij elkaar en maken de gerechten bovengemiddeld.
Zelfs als je niet gewend bent aan raw/superfood achtige smaken kun je dit waarderen. (aldus reactie gezelschap die normaal het niet als lekker maar vooral gezond oordeelt)

Personeel is vriendelijk en opgewekt, de open keuken laat zien dat het alles behalve een simpele manier van koken is.

Ambiance is eetcafe annex winkel waardoor je eigenlijk niet echt zit te wachten maar ook nog wat kan rondneuzen in de mooi ingerichte winkelschappen.
(of fijn als je zonder gesprekstof komt te zitten met je gezelschap)

Ik had de dagsoep met een kelp-noodel salade en taart to-go (afhalen is ook mogelijk hier) alles was goed in balans en zeker mijn beste ervaring tot nu toe.
Er is hier niet beknibbeld op de samenstelling en hoeveelheid ingrediënten van de gerechten/ taart waardoor de prijs/kwaliteit prima in orde is.
Je proeft de kennis over de ingrediënten en keuken terug er is nagedacht over smaken en zorgen ervoor dat ik het geheel op hoger niveau vind.
Alles laat zien dat dit geen huiselijk amateur "bio tentje" is maar een professioneel rawfood restaurant.

Hoop dat ze bij een volgende vestiging naar Den Haag komen!
Dank je wel voor deze fijne woorden; we doen ons uiterste best in smaak, versheid en kwaliteit van onze producten en het is voor ons als eetgelegenheid top als klanten dit ook waarderen! Graag tot een volgende keer en Den Haag... We zullen het onthouden :-)
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Geweldige taarten! Fijne sfeer en leuke bediening. Als veganist kan je hier heerlijk eten. Ik kom snel weer terug om meer uit te proberen!
Dank je wel en heeeeel graag tot een volgend bezoek :-)
Chuanyan C.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Een nieuwe lunchtent in het Musiskwartier, gericht op biologisch, vegan en rauw eten. Dit moesten wij eens proberen. Op een regenachtige dag hier in de middag wezen eten. Wij kozen voor de smoothie All about fruits (banaan, mango, ananas) en The green blend (kokos, appel, limoen, groente) en nemen een proeverij van zoete en hartige gerechten. De smoothies waren ok. All about fruits was lekker zoet en vol, maar The green blend smaakte een beetje zoutig en groenterig. Rare smaak waar je aan moet wennen denk ik. De proeverij bestond uit zelfgemaakte lijnzaad - en pizzacrackers met twee gezonde smeersels (weet niet meer waar van het gemaakt was). Een gezonde variant van een mini lasagna met courgette. Er was nog een ander rond gerechtje met tomatentapenade en noten er op wat ook erg lekker was. Gedecoreerd met kiemen, avocado en zaden. De zoete dingen bestonden uit een brownie, een kokosbal en nog twee andere heerlijke bars/cakes. Erg machtig maar wel lekker. Je proeft dat het zelfgemaakt is en het vult ook enorm. Bediening erg vriendelijk en leuke ambience. De salades zagen er ook goed uit. Volgende bezoek die maar eens proberen.
Dank je wel voor deze uitgebreide recensie! We waarderen het erg en zijn blij dat het allemaal goed gesmaakt heeft; graag tot een volgend bezoek!
IngeAnna .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Hier komen we graag! met 2 kids met een koemelkallergie en ei-allergie kan je hier alles bestellen! Superlekkere choco"melk" en heerlijke "cheese"cake varianten, waaronder met pompoen!
Ook lekkere spulletjes voor thuis.
Arnhemproeven4 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Super!! Meerdere keren een hapje gegeten en werkelijk alles smaakt goed. Met een gluten en/of lactose allergie kun je hier perfect terecht. Heerlijke smoothies, sapjes en gebakjes. Alles puur. Overigens ook erg leuk en lekker voor de mensen die geen allergieen hebben maar gewoon een lekker, voedend maar niet ongezond gebakje willen eten. De brownie is echt een aanrader! Er zouden meer van zulke tentjes moeten zijn.