RAW Restaurant

Kan beter
Sjors01 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Parelhoen (2personen)
Geserveerd op hooi, met truffel, jus de veau en seizoensgroenten

Parelhoen werd geserveerd op hooi, truffel niet ontdekt. Seizoensgroenten zeer weinig voor € 38,-, belachelijk duur, daar verwacht je op z'n minst dat je voldaan naar huis gaat.
Er was maar 1 parelhoen beschikbaar moest gedeeld worden mer 4 personen. Ze zouden er wat andere dingen bij doen, maar wat dat nou was? Moesten zelf de hoen trancheren met een bot mes. Is dat de stijl van RAW?
Een collega wilde van gerecht veranderen, maar dat kon volgens de serveerster niet meer. Dat terwijl ze het nog aan het opschrijven was, vreemd. Klantonvriendelijk.

Let op: De menukaart is alleen wat er staat, dus geen friet of salade dan krijg je die ook niet. Dus bij de parelhoen vroegen we friet, maar kregen we niet want zat er niet bij. En het was al zo weinig.

De smaak van de parelhoen was goed.

Ik had catfish met zuurkool, truffel, jus veau, seizoensgroenten en frietjes.
De vis was droog, lag op een bedje van een eetlepeltje zuurkool. Ik weet niet of ik die Seizoensgroenten heb aangetroffen op mijn bord. Misschien waren dat die keiharde stukjes popcorn, die oneetbaar waren. Collegae kregen 2 doperwerten en 2 tuinbonen. Verder een soort zeepbakjes friet waar me met z'n zessen van moesten eten. We hebben dus moeten bijvragen.

Toetje;
Was oké, maar het Duurde een eeuwigheid voor dat kwam.

Jammer, maar een volgende keer gaan we op zoek naar een goeie eettent, dan maar minder trendy.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De tent is modern ingericht, leuke sfeer, speels ! Personeel deed zijn best en was vriendelijk. De kaart valt wat tegen, veel ouderwetse gerechten met rood vlees ( denk opgeleukt Valk-eten) en erg weinig keuze voor de 2 vegetariërs van ons clubje.
Maartje K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Nieuw restaurant op top-locatie en met een inrichting en sfeer die mij zeer aanspreekt. Vlak na de opening was ik er al eens gaan lunchen en dat was helaas teleurstellend. Nu een tweede kans voor het diner en daar hebben we beslist geen spijt van gekregen. Vooraf lekker brood met kruidenboter, olie en, verassend, ras-el-hanout. Glutenvrij brood voor één van mijn tafelgenoten was ook voorhanden. De biefstuk in de jus is hier de specialiteit en was werkelijk heerlijk. Ook de pittige variant was erg lekker. Erbij perfect gebakken frietjes en brood om de jus mee op te deppen. Aandachtspunten: in de grote, hoge ruimte was het op deze koude dag erg fris en we moesten tamelijk lang wachten op zowel drankjes als eten. Voor een toetje hadden we daardoor helaas geen tijd meer.
Maar al met al ga ik hier zeker vaker komen!