Ravi - Winebar with great food / Statenkwartier Den Haag

Jacob Gillesstraat 21 2582 XW Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Ravi - Winebar with great food / Statenkwartier Den Haag

Ravi Food and Wines geeft sfeer en warmte aan het Haagse Statenkwartier. Deze frisse en moderne zaak serveert fingerfood, van bitterballen tot escargots. Het aanbod is ruim, gevarieerd en bereid met zoveel mogelijk lokale producten. Bestel en varieer met de verschillende gerechten. Voor jou alleen of deel ze samen. Welke combinatie je ook maakt, er is altijd een bijpassende wijn. Er staan er maar liefst 30 open wijnen op de kaart!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Ravi - Winebar with great food / Statenkwartier Den Haag

• : Gratis parkeren voor de deur

Zondag: 15.00 - 23.00

6,9
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Service mag wakkerDer zijn, meer aandacht kan wonderen doen
edward F.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijke wijn, lekker eten, een absolute aanwinst voor culinair den haag! Erg gezellig ook. Echt het type tent dat we een beetje misten nog in onze stad
Ellita K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Begin was veelbelovend; heerlijke Chardonnay besteld, yakitori spiesjes en geitenkaas kroketjes. Echt heel goed. Daarna de lamsrack en pasta van de week; vegetarische ravioli. Aardappel bij de lamsrack was rauw en we kregen welgeteld 3! ravioli stukjes.. dit kan echt niet voor 8,50! Dit gemeld aan de bediening.. het antwoord was ;ja mevrouw, het concept is kleine hapjes" , maar we hebben het doorgegeven ad keuken" .. tja......na deze opmerking compleet genegeerd door de bediening, er kwam zeker een half uur niemand meer langs.. nog wat garnalen kroketjes besteld omdat we niet vol zaten (en ik ben echt geen grote eter) daarna de zaak met een onbevredigend gevoel verlaten.. voor ons nooit meer
sophie K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij Ravi. Ongedwongen sfeer, geen gehaast en vriendelijke service. De hapjes waren stuk voor stuk verrassend vers en lekker. Zeker een aanrader!
PJM81 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Fijne, mooie en gezellige zaak! Ongedwongen sfeer. Heerlijke gerechtjes en veel wijnen per glas te bestellen. Zeker een aanrader.
Stan V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Service was erg langzaam. Wijn besteld uit 2012... komen ze met 2014 fles. Charcuterie besteld.... is het brood op en komt het ook niet met de paté die erbij zou horen. Erge tegenvaller dus. We hadden reservering voor volgende week maar direct geannuleerd. We komen nooit meer terug.
Beste Stan, we vinden het heel vervelend dat de service u zo is tegengevallen. We zouden graag met u in contact komen. Zou u ons willen bellen op 0641661641? Harteljik dank alvast!

Met vriendelijke groet,
Team Ravi
Debby H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Vanavond hier voor het eerst gegeten met 5 personen. Ongedwongen sfeer maar viel tegen. Zij maken reclame voor een daghap, deze hadden wij alle 5 besteld maar kregen na 10 min te horen dat de biefstuk op was. Bij zo'n daghap krijg je frietjes en een glaswijn voor ca 14 Eur. Dus moesten iets van de kaart bestellen. Dit zijn middel grote gerechtjes en raden zij zelfs aan 2 gerechten te bestellen als hoofd gerecht. Ook de friet los bestellen en excl. de wijn. Ik stelde voor dat we de frietjes van het "huis" kregen maar hier begonnen zij niet aan.
Nadat we besteld hadden kregen we de bestelde frietjes en geen gerechten, dus de frietjes werden koud en hebben we maar opgegeten want we kregen ook trek, 30 min later kregen we de bestelde gerechten. Nog enig excuus of een glaasje wijn aangeboden te krijgen voor het ongemak. Hebben we de rekening betaald en weggegaan. Eens en nooit meer!!!!
Beste Debby,
Wow, jij en je vriendin sparen echt tijd noch moeite om zo veel mogelijk slechte recensies te plaatsen zeg! Nogmaals: super jammer dat jullie zo teleurgesteld zijn dat je dit nodig vindt. We weten echter allebei dat het verhaal anders in elkaar steekt dan je hier vertelt, toch? Misschien gewoon accepteren dat we geen match zijn en verder met ons leven....

Hartelijke groet,
het Ravi team
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten en een heel gezellige, warme sfeer. Echt een aanrader. We hebben een paar verschillende gerechtjes gegeten met een bijpassend glas wijn. Tot binnenkort!
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Super gezellige sfeer. Het eten is erg lekker en verrassend. Prijs/kwaliteit uitstekend! Een echt aanrader om gezellig wat te eten, uitgebreid of alleen de dagschotel. Top.
L. B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Yes! Weer een goed restaurant erbij in het Statenkwartier!!
Leuk welkom, zaak oogt lekker fris en modern. Eten is top, allemaal kleine gerechten op de kaart met een oosters tintje, je kunt dus meerdere gerechten proeven op een avond, en mensen ga dat doen want het is heerlijk!!
Voor een borrel met fingerfood is het ook prima vertoeven, kortom echt een aanrader!!
L. B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Yes! Weer een goed restaurant erbij in het Statenkwartier!!
Super bedankt voor uw leuke reactie! Daar zijn we erg blij mee :-)