Rauwdouwer

Westzeedijk 381J 3024 EK Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Rauwdouwer

Van zoet tot hartig

Restaurant Rauwdouwer in Rotterdam is gloednieuw, vers van de pers! Ze hebben er dan ook nog mega veel zin in met zijn allen en dat is aan alles te merken. Enthousiaste bediening zorgt dat het jou aan niets ontbreekt. Of het nou hartig is of zoet, alles is hier even lekker! En ook niet onbelangrijk, het wordt allemaal met liefde en passie bereid. Een absolute aanrader in Rotterdam West!

Meer informatie over restaurant Rauwdouwer

Zaterdag - 10:00 - 22:00
Zondag - 10:00 -20:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rauwdouwer

Guus J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Helaas een slechte ervaring gehad.
Na het bestellen van de week special (de jalapenos en ceddar burger) kreeg ik een nat-broodje, een slecht gebakken burger die uit elkaar viel en twee verdwaalde jalapenos.
Helaas kwam niemand weer vragen of ons eten smaakte waardoor ik het ook niet meer kon aangeven aan het personeel.

Ik zou er niet nog eens gaan eten.
Andre L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, zoals altijd. Vriendelijke service en relaxte sfeer.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Super vriendelijk personeel, altijd in voor een praatje! The nachos are the best! Inrichting is heel cool, leuk dat je alle artikelen in de inrichting ook kan kopen! Tent om zeker terug te komen
Eline L.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Heerlijke quiche gegeten bij rauwdouwer. Ontzettend gezellige sfeer en leuk ingericht. Je merkt dat er zorg wordt besteed aan jouw eten. Zelfs even blijven plakken voor een stukje cheesecake.
Krystel W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Ik heb onwijs lekker gegeten in deze hippe Urban Jungle. Dit een echte aanrader voor ontbijt, lunch of diner #foodporn en zelfgemaakte ICE Thea.
Lot D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Koude koffie gemaakt door iemand zonder enige ervaring, vriendelijke maar slome bediening en slappe pancakes. Had er meer van verwacht.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Aanrader! Lekker ongedwongen eetgelegenheid met een leuke kaart en een prima keuken.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Niet de standaard gerechten. Maar apartere gerechten gemaakt met de ingrediënten van het seizoen. Ik hou daar van! Inrichting van het restaurant was ook super!
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke lunch van verse ingredienten. Vlotte leuke bediening! Locatie recht tegenover Maastheater.
Floor van rijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten. Gezond en niet te veel. Ook een boel lekkere snacks op het menu. De inrichting vond ik super! Leuke gezellige plek met een prettige ambiance.

De staf was iets onderbezet waardoor we een aantal keer om de bestellingen moesten vragen. Maar dat is just work in progress.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het eten deed absoluut niet aan onze verwachting. Wijn uit Pinard glazen is echt niet meer van deze tijd!
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Broodjes van de lunch zijn lekker. Goede porties en verse ingrediënten. Vooral het broodje met piccalilly en kip is een aanrader. Niet heel erg veel keus van het menu
Dana T.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Een leuk restaurant, met erg lekker eten van goede kwaliteit. Ik vond het personeel ook erg vriendelijk. Ik zal zeker terugkomen!
kevin V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
kom hier graag. De pannenkoekjes zijn echt super en heerlijke koffie. Vriendin had sandwich met avocado, spek en gepocheerde ei. Alles vers en erg lekker. Relaxte spot..
M H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Alles op ons bord bij de lunch kwam uit een potje, behalve de kropsla. De boter bij het brood was keihard. Wijn wordt in waterglazen geschonken. Het duurde lang voordat er iemand aan tafel kwam. Bediening was afstandelijk, gaf geen toelichting en we kregen twee keer het verkeerde drankje. Best leuke plek en leuk ingericht, maar eten zonder verse ingredienten kan echt niet.
Denise H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Aanrader! Goede keuken, leuke bediening! Lekker gegeten.
Rekening viel hoger uit dan verwacht, Prijzen van t eten wellicht duidelijker vermelden.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
De Thaise spareribs van het hoofdgericht was heerlijk mals, en de tortellini als hoofdgericht was ook erg lekker. Zowel de gerechten als de inrichting zijn erg smaakvol, en de bediening professioneel en vriendelijk. Gewoon een hippe, stijlvolle tent met goede gerechten en lekkere speciaalbiertjes. Het is echt een aanwinst voor deze buurt, en vooralsnog een goedbewaard geheim. Er is ook een terras en een speelhoek voor kinderen, en een flinke verzameling gezelsschapspelen.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Leuke plek om te eten in urban style. Alle gerechten vers bereid en het smaakte heerlijk. Als voorgerecht kozen wij spareribs en zalm, zalig en ruime porties. Hoofdgerecht bestelden wij de entrecote en de mul; mooi bereid en goed van smaak. Uiteraard een taartje als toetje gegeten om de maaltijd feestelijk af te sluiten. Aardige bediening en locatie is hip en helemaal van deze tijd.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Hele leuke nieuwkomer in Rotterdam. Ik heb heel erg genoten van het eten (caponata, mosterdsoep, ravioli, melanzane), een kookstijl die mij erg aanspreekt en het proefde allemaal erg vers. Vlotte, gezellige en persoonlijke bediening die meezingt en een praatje maakt. Ons werd verteld dat ze binnenkort gaan verhuizen naar een paar deuren verder en de tekeningen zagen er veelbelovend uit! Dan komen we weer eten!
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Gisteren op uitnodiging bij Ruawdouwer gegeten en dat was een groot feest. Inrichting met vintage meubilair is geweldig (en ook nog te koop), sfeer is er prettig.
Vooraf bloedworst met appel en druiven gegeten, mijn tafelgenoten hadden een heerlijke tomaten basilicum soep en de ander rillette van makreel. Opmaak van de makreel rillette was een plaatje. Vervolgens als hoofdgerecht een hamburger van rundergehakt met pulled pork erop. Burger was lekker, maar de combi met de pulled pork vond ik zeer geslaagd. Lekker met frisse salade en frieten van koolrabi. Andere hoofgerecht was gevulde kippendij. Die was heerlijk mals en goed van smaak volgens mijn tafelgenoot.
Als na gerecht wentelteefje van suikerbrood met ijs...... WOW!!!!! Ik ben totaal niet van de nagerechten maar hier kom ik voor terug. Cheesecake was ook zeer goed. Kortom: Eten bij Rauwdouwer was één groot feest. Het is duidelijk dat de chef weet waar hij mee bezig is, hij weet aan ieder gerecht iets speciaals mee te geven.