Ratatouille

31-206620345

Meer informatie over restaurant Ratatouille

Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Twee weken geleden hier geluncht met drie personen. Prima amuses, zeker in combi met de Veuve Clicquot. Voorgerecht met het perfect gegaarde eitje met paddestoelen en truffel ook. Maar de zeebaars was veel en veel te hard gebakken en helemaal vezelig geworden. Vreemd zuur sausje van een soort Japanse azijn er bij. Groente een taaie stengel bleekselderij. Dit had de keuken nooit mogen verlaten. In de keuken stonden twee heel jonge koks, waarschijnlijk in opleiding? Het brood lijkt van de supermarkt te komen. Kaasplankje wel ok, de wijn ook. Wel heel vriendelijke bediening.
Restaurant heeft een eenvoudige maar sympathieke uitstraling.
Ylena .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Voortreffelijk gegeten. Ook waren de gerechten een plaatje om naar te kijken. Nog nooit zulke lekkere borsch gegeten( na bijna 8 jaar Moscow)
Zelfs het vegetarische gerecht was een absolute topper.
Bijpassende wijnen voortreffelijk.
De service was prima. Attent en snel.
Prijs/kwaliteitverhouding uitstekend!het interieur wat eenvoudig. Komen zeker terug en zullen het restaurant zeker aanbevelen bij onze vrienden.

Peter G.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2013
Op 10 april jl. heb ik hier een maaltje afgehaald: een Italiaanse lamsstoofpot die prima was, keurig zacht gestoofd en heel smakelijk, en met ratatouille die in orde was. Daarbij had ik liefst rijst gewild, maar die was nog niet klaar (ik was ook wat vroeg; het is zeker geen verwijt). In plaats daarvan gekookte aardappelpartjes en die bevielen me eigenlijk niet zo. Opgewarmd is daar de smaak toch een beetje af en bovendien vond ik die portie aan de ruime kant. Wellicht is het beter voor de smaak om de dingen in drie afzonderlijke bakjes te doen, in plaats van in één (wel flink volgeschepte) bak. Ik ga dus niet mee met de heel hoge cijfers van mijn medeproevers, maar zal Ratatouille binnenkort vast nog eens proberen. Leuk is dat ze ook aardige geconserveerde delicatessen verkopen: voor de confit de canard kom ik zeker eens langs.
Fred1947 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
Gisteren heerlijke gehaktschotel met paprika en champignons gegeten. Zeer smakelijk. Gemoedelijke sfeer en uitstekende bediening. Voor de prijs (9,50 Euro) hoef je het niet te laten.
Aanrader!
Lisette-SZ .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2013
De gemoedelijke sfeer die gastvrouw Ernie weet te brengen is wat mij steeds doet terugkomen. Een zeer vriendschappelijke omgeving waarbij het eten zeer betaalbaar is en bovendien lekker. Ik heb al meermalen een feest gegeven waarbij ik zelf helemaal in de watten ben gelegd. Een aanrader!
Bianca1975 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Heerlijk gegeten. Ik had de Spaanse karbonade met aardappeltjes, spruitjes met spek en ui en mijn tafelgenoot een vegetarische schotel van pompoen en bonen met viskoekjes. Alles vers en het zag er smakelijk uit. Lekker rustig achterin het restaurant gedeelte gezeten met een kaarsje erbij en een goed glas wijn. Fijne bediening van de bazin zelf die alles precies uitlegde. Ik begreep dat zij ook alles kookt. Ik kom hier zeker terug!
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
Heerlijk Bourgondisch eten, vol op smaak met ruime porties en op donderdag een biologisch menu. Gezellige huiskamerinloop met stamtafel en sfeervol bovenzaaltje waar je rustig kunt eten.
Hartelijke bediening en geen vraag is te veel.
Fangni W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
Met 5 personen zijn wij hier gaan eten. Op de kaart staan solide gerechten tegen een schappelijke prijs. Je kon aan de bediening merken dat ze nog wat onwennig waren, maar dat maakte de avond alleen maar charmanter omdat ze erg hun best deden. Mijn tafelgenoten namen bijna allemaal de tournedos en die zag er fantastisch uit en smaakte hun ook voortreffelijk. Ik en mijn buurman besloten voor de kaasfondue te gaan, maar helaas viel deze nogal tegen. De kaasfondue werd geserveerd in een uitgehold rond brood met rauwe 'gewone' groenten erom heen. Kaas was ook niet veel en moest echt om meer vragen. Voelde erg onbevredigend erna, vooral als je je tafelgenoten van een heerlijk stuk vlees hebt zien smullen. Tip aan de uitbaters: doe de kaas in een mini-pannetje boven een waxinelichtje, neem wat bijzondere groenten, zoals groene asperges of geroosterde portobello's, aubergine etc, voeg wat chorizo erbij en het is een topgerecht! Maar zoals ik het heb gegeten, raad ik het iedereen af. Verder was de inrichting gezellig en verzorgd en heerste er prettige ambiance.