Rasasari

B. B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Vaak met plezier gegeten, maar de laatste keer een zware tegenvaller. Na ruim anderhalf uur wachten en twee keer de verkeerde maaltijd geserveerd te hebben gekregen (zonder excuses of verdere info) besloten te vertrekken. Opgestaan om ons drankje af te rekenen, dit ging echter niet zo soepel. Direct werd er gedreigd met het bellen van de politie als ik niet ook de maaltijd zou betalen. Politie werd gebeld, vervolgens de nodige bedreigingen van de bezorger, na ruim een half uur getouwtrek afgerekend en vertrokken. Ik ben geschrokken van de uiterst asociale behandeling. Voor ons nooit meer!
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hebben de catering voor een feest met 53 personen laten verzorgen. Dit was echt een top keuze. Alle gasten hebben heerlijk gegeten, en zouden nog wel meer willen eten ware het niet dat hun magen gevuld waren. Bij de voorbereidingen was het fantastich dat de eigenaresse met ons meedacht en ons ook goed kon adviseren op het gebied van samenstelling menu. Kortom een echte aanrader voor catering. Maar natuurlijk ook om daar zelf heerlijk te gaan eten.
Etienne A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We zijn niet in het restaurant zelf geweest, maar thuis laten bezorgen. Bestelling werd exact op tijd en goed op temperatuur bezorgd door een vriendelijke bezorger. Het eten zelf was van uitstekende kwaliteit; eerlijk gezegd het lekkerste Indische eten dat wij van restaurants hebben gegeten! Absoluut een aanrader waar we vaker gebruik van zullen maken.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Een knus plekje in het centrum van Arnhem waar je heerlijk Indonesisch kunt eten! Het personeel is erg vriendelijk en de prijs-kwaliteitsverhouding is prima. Mensen met een vegetarisch of glutenvrij dieet kunnen hier overigens ook terecht. Een echte aanrader als je van de Indonesische keuken houdt!
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Rasasari is een afhaal/eethuisje met wat tafeltjes beneden en een bovenverdieping. De ontvangst was wat rommelig. In eerste instantie stonden we wat bij de toonbank te dralen totdat wij vriendelijk werden begroet, een menukaart in ons handen kregen en uiteindelijk boven mochten plaatsnemen. Wij kozen voor combigerechten, eigenlijk een nasi rames met de keuze uit twee groente- en twee vleesgerechten met daarbij de keuze uit een sojagerecht, ei of sate. Wij kozen voor de sate en bestelden apart een ei en wat kentang erbij. Op de vraag of de pittige gerechten ook echt wel pittig waren werd aangegeven dat dat niet het geval was. Op mijn verzoek kwam er extra sambal op tafel. De ayam ritja en de daging ritja waren inderdaad niet echt pittig. Het rundvlees kwam zelfs wat waterig over. De tumis boontjes miste kruiden. De sate was niet geroosterd maar volgens mij gekookt. De gado gado en de tempé kering waren wel heerlijk. De prijzen zijn zeer acceptabel maar wij gaan liever voor wat duurder maar betere gerechten.
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Rasasari heeft voor ons de catering van onze bruiloft verzorgd. Het was in één woord geweldig! Alle gasten waren lyrisch en vertelden ons dat ze nog nooit zo lekker Indisch hadden gegeten. Daarnaast was de service ook geweldig. Op tijd, super flexibel, borden (super leuke mandjes) en bestek werden gratis meegeleverd en de twee vrouwen die ons hielpen met opscheppen waren ook enorm behulpzaam. Ik kan Rasasari niet genoeg aanbevelen: voor zowel catering (ca. 120 gasten) als avondeten.
Margy123 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Echt super lekkere gerechten zoals wij thuis gewend zijn en goedkoop! Jammer dat het zo ver van rdam ligt anders kwamen we zeker vaker!
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijke plek om na het werk even snel een hapje te eten. Ruime keus aan gerechten maar de rendang en de gado gado blijven favoriet.

Vanavond was het lekker druk en ondanks de drukte blijft de bediening altijd heel vriendelijk en netjes. Iedereen is even welkom.

Wij komen hier heel graag.
Ellie61 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Ik heb hier eten afgehaald voor 10 personen. Alles netjes verzorgd, niks vergeten. De sate en rendang zijn echt een aanrader. Ideaal als je gasten krijgt en er tegen op ziet om voor zoveel mannte koken.
gtimman .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Dit is een fantastisch, authentiek Indonesisch restaurant/eethuisje. Ze bezorgen thuis, je kan er afhalen en uiteraard in het restaurant of op het terras eten. Wij zijn er verschillende malen geweest en het is echt heel erg lekker. De rendang en kipsate zijn fantastisch. Je krijg er ook zelfgemaakte sambal en zelfgemaakt ketjap bij wat heerlijk smaakt bij alle gerechten die zij serveren. De prijs/kwaliteit verhouding is ronduit zeer gunstig te noemen. We aten er laatst met 3 personen, met ieder 2 glazen rode wijn en veel en lekker eten en we waren minder dan 50 euro kwijt. Absoluut een aanrader!
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
wij hebben een catering besteld voor 35 man en iedereen heeft lekker gegeten.
De service was prima en de communicatie verliep op een prima wijze.

Een echte aanrader !!
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
We kennen deze eetgelegenheid al jaren en komen met plezier! Het eten Is heerlijk, voor ieder wat lekkers. De bediening Is hartelijk en zeer gastvrij! Goede formule om er te eten of je eten mee te nemen! Liefs carlo en marianne.
May Lisa K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Gisteren lekker wezen shoppen in Arnhem met mijn vriend. Na veel wikken wegen zijn we naar de rasasari op het eiland in de stad geweest ...en normaal gesproken is hij gewend van mij dat ik snel dingen helemaal afkraak omdat er altijd wel iets niet goed is.
Maar de toko heeft voor relatief weinig geld mij ruimschoots van mijn behoeften voorzien.
Ik heb heerlijk gegeten en vond het eten erg smakelijk. Ik nam Mihoen met hete kip en groente. Ook was de sambal heerlijk! Het meisje dat ons bediende was ook heel vriendelijk.
Chapeau(ik zeg dit niet vaak)!!!Ik raad iedereen aan er zeker een keer te gaan eten. Geen 5 sterren restaurant maar wel 5 sterren voor het eten. Nodig mij maar uit,want ik ga hoe dan ook mee.Niet een heel spannend verhaal maar ik heb echt genoten van mijn maaltijd...mag ook gezegd worden he!!!
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Een Indonesisch buffet op locatie laten bezorgen. In het restaurant zelf kreeg ik veel gerechten te proeven, zodat ik een goed buffet kon samenstellen voor 20 personen. Erg goed advies gekregen. Het buffet werd keurig op tijd afgeleverd, leuk aangekleed en op de afgesproken tijd weer opgehaald. Goede service. Het eten is erg lekker. Rasasari is een gemoedelijke toko en restaurant in de binnenstad van Arnhem. Een aanrader als je van de authentieke Indonesische keuken houdt!
Hellie27 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Wij hebben voor de pasen voor 12 personen eten gehaald, het was keurig verzorgd, alles mooi apart verpakt.Het was heerlijk van smaak en het zag er ook erg smaakvol uit, we gaan er ook geregeld naar toe om te eten, niks op aan te merken, een echte aanrader!!
Nicky J.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Super goed gegeten, zag er goed verzorgd uit. Eten smaakte echt authentiek Indonesisch. Ga hier zeker vaker komen! En ook voor als je geen tijd hebt kan je het thuis laten bezorgen.
Raween R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Vandaag voor het eerst een Indische rijsttafel voor 2 personen laten bezorgen door Rasasari. De vriendelijke bezorger kwam keurig op tijd. Ik had een portie nasi met groente, kipsaté en rundvlees besteld. Het eten werd allemaal netjes in aparte bakjes aangeleverd, ook zaten er bakjes bij met verschillende kruiden, zelfgemaakte sambal en pindasaus. We hebben hier erg van genoten, vooral de nasi en de zelfgemaakte sambal vonden wij erg lekker! Wij zullen hier zeker vaker bestellen!
Jasper F.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Ik heb afgelopen weekend gebruik gemaakt van de catering van Rasasari en dat is uitstekend bevallen. Voor 56 man hebben zij een perfect buffet neergezet. Ik ben al meerdere malen in het restaurant geweest, maar ook hun catering is erg goed.

Het contact verliep soepel en het was makkelijk afspraken maken. Het eten was van erg goede kwaliteit voor een aantrekkelijk prijs. Zeker een aanrader!

Binnenkort zal ik weer eens een bezoek brengen aan het restaurant.
Roza65 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Al meer dan 30 jaar kom ik bij Rasasari en al 30 jaar is het altijd even lekker. Ik verheug me er altijd weer op wanneer ik besloten heb om er wat af te halen of er even wat te gaan eten. Daarom was het heel logisch voor mij, toen ik onlangs mijn 50ste verjaardag vierde, met een groot feest, om een buffet te laten komen van Rasasari. Dit was wederom een geweldige beleving.

Wat deed Shirley, de eigenaresse, de voorbereiding met ongelofelijk veel aandacht, geduld en zorgvuldigheid: Alles viel te overleggen en te bespreken. Het eten was heerlijk en het was ook nog eens perfect verzorgd, mooi om te zien, het stond er zomaar en het werd even geruisloos ook weer opgehaald en opgeruimd. Geen om kijken naar, alleen maar genieten! En dit vonden al mijn gasten met mij.