Rasasari

Maandag t/m Woensdag 12:00 - 19:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 20:00

Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Eigenlijk een toko met mogelijk om het van een bord af te eten. Beneden aantal tafel, boven leuk ingericht. Maar toch teleurstellend, eten tafelgenoot was koud, dus terug de magnetron in en mijn bord was niet echt bijzonder. De bami was te vet en de rest behoorlijk aan gort. Satésaus was, te vol vermogen magnetron, droog aan de randen. Er was nog één koud biertje, dus in de mix met de andere. Bediening erg aardig. Al met al dus gewoon niet bijzonder, maar de prijzen zijn laag.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heel erg lekker gegeten, ik ben erg enthousiast! Dat ik veganist ben was totaal geen probleem en ik kreeg een bord voor lekkers. Ook mijn moeder, die de gado-gado en seroendeng op haar bord miste, kreeg binnen een minuut een tweede bord met de ontbrekende onderdelen. Met een wijntje en een drankje, kroepoek, al met al nog geen 25 euro! Dat was het zeker waard.
Danny M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij restaurant Rasasari. Veel keus in gerechten en ook nog heerlijk. De service is zeer vriendelijk en snel. Kortom is voor herhaling vatbaar!
Tim H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Indisch restaurant Rasasari. Ik heb hier met 2 andere personen gegeten. Er was veel keus en we hadden het eten al snel op tafel. De service was ook super goed. Kortom is dit een aanrader!
B. B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ga hier regelmatig een hapje eten. Het eten is altijd heerlijk en er staan ook veel verschillende gerechten op het menu.

Ik word bijna altijd snel geholpen en het personeel kan je goed helpen met je keuze. Ze weten alles te vertellen over de gerechten die op het menu staan zodat je niet snel de verkeerde keuze maakt

Het is een erg knus en gezellig restaurantje en ik zou dit iedereen zeer zeker aanraden!!
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Vaak met plezier gegeten, maar de laatste keer een zware tegenvaller. Na ruim anderhalf uur wachten en twee keer de verkeerde maaltijd geserveerd te hebben gekregen (zonder excuses of verdere info) besloten te vertrekken. Opgestaan om ons drankje af te rekenen, dit ging echter niet zo soepel. Direct werd er gedreigd met het bellen van de politie als ik niet ook de maaltijd zou betalen. Politie werd gebeld, vervolgens de nodige bedreigingen van de bezorger, na ruim een half uur getouwtrek afgerekend en vertrokken. Ik ben geschrokken van de uiterst asociale behandeling. Voor ons nooit meer!
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hebben de catering voor een feest met 53 personen laten verzorgen. Dit was echt een top keuze. Alle gasten hebben heerlijk gegeten, en zouden nog wel meer willen eten ware het niet dat hun magen gevuld waren. Bij de voorbereidingen was het fantastich dat de eigenaresse met ons meedacht en ons ook goed kon adviseren op het gebied van samenstelling menu. Kortom een echte aanrader voor catering. Maar natuurlijk ook om daar zelf heerlijk te gaan eten.
Etienne A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We zijn niet in het restaurant zelf geweest, maar thuis laten bezorgen. Bestelling werd exact op tijd en goed op temperatuur bezorgd door een vriendelijke bezorger. Het eten zelf was van uitstekende kwaliteit; eerlijk gezegd het lekkerste Indische eten dat wij van restaurants hebben gegeten! Absoluut een aanrader waar we vaker gebruik van zullen maken.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Een knus plekje in het centrum van Arnhem waar je heerlijk Indonesisch kunt eten! Het personeel is erg vriendelijk en de prijs-kwaliteitsverhouding is prima. Mensen met een vegetarisch of glutenvrij dieet kunnen hier overigens ook terecht. Een echte aanrader als je van de Indonesische keuken houdt!
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Rasasari is een afhaal/eethuisje met wat tafeltjes beneden en een bovenverdieping. De ontvangst was wat rommelig. In eerste instantie stonden we wat bij de toonbank te dralen totdat wij vriendelijk werden begroet, een menukaart in ons handen kregen en uiteindelijk boven mochten plaatsnemen. Wij kozen voor combigerechten, eigenlijk een nasi rames met de keuze uit twee groente- en twee vleesgerechten met daarbij de keuze uit een sojagerecht, ei of sate. Wij kozen voor de sate en bestelden apart een ei en wat kentang erbij. Op de vraag of de pittige gerechten ook echt wel pittig waren werd aangegeven dat dat niet het geval was. Op mijn verzoek kwam er extra sambal op tafel. De ayam ritja en de daging ritja waren inderdaad niet echt pittig. Het rundvlees kwam zelfs wat waterig over. De tumis boontjes miste kruiden. De sate was niet geroosterd maar volgens mij gekookt. De gado gado en de tempé kering waren wel heerlijk. De prijzen zijn zeer acceptabel maar wij gaan liever voor wat duurder maar betere gerechten.
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Rasasari heeft voor ons de catering van onze bruiloft verzorgd. Het was in één woord geweldig! Alle gasten waren lyrisch en vertelden ons dat ze nog nooit zo lekker Indisch hadden gegeten. Daarnaast was de service ook geweldig. Op tijd, super flexibel, borden (super leuke mandjes) en bestek werden gratis meegeleverd en de twee vrouwen die ons hielpen met opscheppen waren ook enorm behulpzaam. Ik kan Rasasari niet genoeg aanbevelen: voor zowel catering (ca. 120 gasten) als avondeten.
Margy123 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Echt super lekkere gerechten zoals wij thuis gewend zijn en goedkoop! Jammer dat het zo ver van rdam ligt anders kwamen we zeker vaker!
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijke plek om na het werk even snel een hapje te eten. Ruime keus aan gerechten maar de rendang en de gado gado blijven favoriet.

Vanavond was het lekker druk en ondanks de drukte blijft de bediening altijd heel vriendelijk en netjes. Iedereen is even welkom.

Wij komen hier heel graag.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Ik heb hier eten afgehaald voor 10 personen. Alles netjes verzorgd, niks vergeten. De sate en rendang zijn echt een aanrader. Ideaal als je gasten krijgt en er tegen op ziet om voor zoveel mannte koken.
gtimman .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Dit is een fantastisch, authentiek Indonesisch restaurant/eethuisje. Ze bezorgen thuis, je kan er afhalen en uiteraard in het restaurant of op het terras eten. Wij zijn er verschillende malen geweest en het is echt heel erg lekker. De rendang en kipsate zijn fantastisch. Je krijg er ook zelfgemaakte sambal en zelfgemaakt ketjap bij wat heerlijk smaakt bij alle gerechten die zij serveren. De prijs/kwaliteit verhouding is ronduit zeer gunstig te noemen. We aten er laatst met 3 personen, met ieder 2 glazen rode wijn en veel en lekker eten en we waren minder dan 50 euro kwijt. Absoluut een aanrader!
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
wij hebben een catering besteld voor 35 man en iedereen heeft lekker gegeten.
De service was prima en de communicatie verliep op een prima wijze.

Een echte aanrader !!
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
We kennen deze eetgelegenheid al jaren en komen met plezier! Het eten Is heerlijk, voor ieder wat lekkers. De bediening Is hartelijk en zeer gastvrij! Goede formule om er te eten of je eten mee te nemen! Liefs carlo en marianne.
May Lisa K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Gisteren lekker wezen shoppen in Arnhem met mijn vriend. Na veel wikken wegen zijn we naar de rasasari op het eiland in de stad geweest ...en normaal gesproken is hij gewend van mij dat ik snel dingen helemaal afkraak omdat er altijd wel iets niet goed is.
Maar de toko heeft voor relatief weinig geld mij ruimschoots van mijn behoeften voorzien.
Ik heb heerlijk gegeten en vond het eten erg smakelijk. Ik nam Mihoen met hete kip en groente. Ook was de sambal heerlijk! Het meisje dat ons bediende was ook heel vriendelijk.
Chapeau(ik zeg dit niet vaak)!!!Ik raad iedereen aan er zeker een keer te gaan eten. Geen 5 sterren restaurant maar wel 5 sterren voor het eten. Nodig mij maar uit,want ik ga hoe dan ook mee.Niet een heel spannend verhaal maar ik heb echt genoten van mijn maaltijd...mag ook gezegd worden he!!!
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Een Indonesisch buffet op locatie laten bezorgen. In het restaurant zelf kreeg ik veel gerechten te proeven, zodat ik een goed buffet kon samenstellen voor 20 personen. Erg goed advies gekregen. Het buffet werd keurig op tijd afgeleverd, leuk aangekleed en op de afgesproken tijd weer opgehaald. Goede service. Het eten is erg lekker. Rasasari is een gemoedelijke toko en restaurant in de binnenstad van Arnhem. Een aanrader als je van de authentieke Indonesische keuken houdt!
Hellie27 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Wij hebben voor de pasen voor 12 personen eten gehaald, het was keurig verzorgd, alles mooi apart verpakt.Het was heerlijk van smaak en het zag er ook erg smaakvol uit, we gaan er ook geregeld naar toe om te eten, niks op aan te merken, een echte aanrader!!