Rasa Senang

De Jagerweg 227 3328 AA Dordrecht Nederland Kaart

Over restaurant Rasa Senang

Bij restaurant Rasa Senang staan de lekkerste Indonesische specialiteiten op je te wachten. Het smakelijke buffet is onweerstaanbaar. Je kunt ook à la carte dineren of haal je favoriete gerechten af, zodat je er thuis of op je werk van kunt genieten. Het aanbod is zeer uitgebreid, er zit altijd wel iets voor je bij. Heb je een feestje op locatie en wil je verzekerd zijn van heerlijk eten? Dan verzorgt Rasa Senang graag de catering voor je.

Meer informatie over restaurant Rasa Senang

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 22.00 uur

• Airconditioning , Catering
Hennyvanweert .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Met familie voor mijn verjaardag hier gegeten. Gekozen voor het buffet. Eten was lekker, bediening vriendelijk, inrichting gezellig en de prijs redelijk.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Bij binnenkomst lang wachten voordat we naar onze tafel werden gebracht en nog langer wachten en pas na vragen wat te drinken ! Eten op zich goed alleen de pisang erg vet en een aantal keer lege bakken en in de rij voor het eten ! Voor service aan tafel qua afruimen en oplettendheid drank liet te wensen over !
Chenya V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag met 7 personen hier gegeten en we waren het allemaal eens dat we hier binnenkort tetugkomen. Het eten is super lekker en werd steeds aangevuld, dus geen lege bakken. Alleen jammer dat we niet aan de ronde tafel konden plaatsnemen, omdat deze was gereserveerd werd er gezegd, terwijl toen we weggingen, 3 uur later, de tafel nog steeds leeg was.
Marjon510 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Prima prijs-kwaliteit verhouding. Van het buffet gegeten, voldoende keus en het smaakte goed. Bediening zeer vriendelijk, maar waren niet heel vlot in het opmerken van lege glazen. Het is wat gek binnen komen zo boven een sportschool en zonnestudio, maar eenmaal binnen hangt er een prima sfeer.
Maria23smith .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Zeer goede ontvangst en vervolgbehandeling door gastvrouw, die kennelijk oprecht betrokken is bij klanten en bedrijf. Lekker gegeten van de kaart. Witte wijn (droog), smaakte ons niet zo, maar dat kan persoonlijk zijn. Wij drinken graag een Sauvignon Blanc- of Elzaswijn bij Indonesisch eten. Bovendien werd de wijn niet koud genoeg geserveerd. Wijn moet zo koud zijn, dat het glas "aanslaat". Eenmaal op tafel verwarmd de wijn vrij snel, vandaar is het van belang de wijn goed koud te serveren
Hung C.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Afgelopen tijd meerdere keren gegeten van het buffet bij Rasa Senang. En alle keren was het weer heerlijk. Keuze uit verschillende Indonesische gerechten, waarbij de kip in bali saus en de saté mijn favoriet zijn. Wat niet overal geserveerd wordt, maar wel hier, is rijst met kokos, welke ook zeker het proberen waard is. Afsluitend een lekker dessert buffet met verschillende soorten ijs, spekkoek(!) en vers fruit. Ook voor kinderen is er voldoende keus. Bediening is vriendelijk. Het lopend buffet heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en zeker voor herhaling vatbaar.
Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Vriendelijk personeel. Buffet is overheerlijk, vlees is mals en vooral de gemarineerde kipstukjes zijn heerlijk. 2 soorten soep vooraf en ruim rauwkost-en dessertbuffet. Wij komen hier terug!!
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
We gingen voor het buffet. Een ruime keuze. Gerechten waren smakelijk. Jammer dat het bijvullen af en toe op zich liet wachten, dus hier en daar waren er wat lege bakjes. Mogelijk dat dit kwam omdat het al wat later was en de drukte voorbij was. Het desertbuffet was prima, hoewel ook veel fruit uit blik afkomstig lijkt. Prijs-kwaliteit in orde. Aan de buitenkant nodigt dit restaurant niet echt uit als bovenbuur van een zeer opvallende zonnestudio. Binnen is het netjes. Als geheel echter een prima adres om een keer lekker Indisch te gaan eten.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
met 6 personen hier gegeten. Net zoals anders een vriendelijke ontvangst. Het buffet was weer uitgebreid en voortreffelijk en werd steeds aangevuld. Vers bereide en gegrilde saté. Echte Indische smaak. Later kwam de eigenaar persoonlijk een praatje maken aan tafel. Ook na het afrekenen werden we door het personeel vriendelijk naar de uitgang begeleid.
Winfred .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Lopend buffet is goed te doen. Wordt regelmatig bijgevuld en is dus op temperatuur. Prijs - kwaliteit verhouding is goed. Je kan lekker eten voor een goede prijs. Je moet niet gaan met de verwachting van een top restaurant, dan is het gewoon goed te doen.
Bediening is vriendelijk.
Haed .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Gisteravond heb ik met een aantal collega vrijwilligers het afscheid gevierd van één van onze collega's. We werden zeer gastvrij ontvangen. De directie heeft zich keurig aan eerder gemaakte afspraken gehouden. De bediening was vriendelijk en attent. Bij het zeer smakelijke, goed gevulde en telkens vers aangevulde buffet werd een keur aan goed gekruide gerechten voorgeschoteld. Het toilet werd door mij niet bezocht, maar het restaurant ziet er verder netjes en strak uit.
Pontes .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Met schoonzus en zwager zijn mijn man en ik na jaren weer eens bij rasa senang wezen eten.de saté is overheerlijk,en het krokante spek,rendang mals pittig vlees fruit alles is prima voor het geld,€100,- met zijn vieren incl drank en fooi;)
Maar ......dat je dan voor een kopje thee na moet betalen is heeeeeeel jammer en met dat gevoel loop je dan naar beneden. Komen nog wel eens langs,maar dan niet de formule met drank.
Dat slaat nergens op
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Voor het eerst hier met z'n drieen naar toe. Wat een verrassing! We gingen voor het buffet. Enorm uitgebreide keuze, die beslist niet chinees maar toch eecht veel eerder indonesisch is. De sate was echt perfect zoals je hem in Indonesie ook krijgt. Veel keuze uit vleesgerechten, ook was er vis. En een goed saladebuffet. Het desertbuffet bevatte 6 soorten ijs, verse slagroom en veel fruit ( meeste leek uit blik, maar verse aardbeien!) en oom spekkoek. Heerlijke koffie toe, die maar 2 euro pp kostte. Frisdrank is ook 2,- zodat je niet het idee hebt dat ze het via de drankjes willen terugverdienen. De sfeer is wat ' clean'. Rustige Populair klassieke muziek op de achtergrond en heel vriendelijke bediening. Ik vond het een openbaring en we gaan zeker vaak terugkomen nu we het hebben ontdekt!
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
wij hebben hier onlangs buffet gegeten. Het zou een javaans buffet zijn. De soep vooraf was chinees en had niks te maken met Indonesische soep. Het buffet bestond uit veel chinese gerechten waarvan de smaak ook nog niet bijzonder was. Na de soep moest je je lepel bewaren voor het buffet, we kregen niet eens een schone. bah. Er lag zelfs nergens schoon bestek voor als je zou willen wisselen. Dit restaurant mag zich zeker niet indonesisch noemen, eerder een erg slechte chinees. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar