Rasa Senang

De Jagerweg 227 3328 AA Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Rasa Senang

Bij restaurant Rasa Senang staan de lekkerste Indonesische specialiteiten op je te wachten. Het smakelijke buffet is onweerstaanbaar. Je kunt ook à la carte dineren of haal je favoriete gerechten af, zodat je er thuis of op je werk van kunt genieten. Het aanbod is zeer uitgebreid, er zit altijd wel iets voor je bij. Heb je een feestje op locatie en wil je verzekerd zijn van heerlijk eten? Dan verzorgt Rasa Senang graag de catering voor je.

Meer informatie over restaurant Rasa Senang

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 22.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Catering
Jeanien R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Gezellig eethuis.
marianbaan B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van het buffet en hebben heerlijk gegeten van voor tot en met het nagerecht heerlijke verse aardbeien met slagroom en een bolletje ijs mmmm.
Dit was voor ons niet de eerste keer en zeker ook niet de laatste.
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Altijd heerlijk eten bij Rasa Senang. Vlot personeel en een goede sfeer. Het buffet is uitgebreid met veel oosterse lekkernijen; van soep tot dessert een feest!
Fam. S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Vandaag met mijn man en kinderen het weekend hier begonnen en dat gaan we zeker vaker hier doen. Zonder speelhoek hebben we ons prima vermaakt hier. Goed eten, genoeg keuze, leuke zitplekken, goede sfeer, vriendelijke bediening en prima geprijsd. Wat een come-back!????????
G V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
BEST LEKKER ETEN,NIKS MIS MEE.
krist .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Gister gegeten bij Rasa was wel erg druk maar overheerlijk! Prijs is uitstekend! Personeel was ook erg vriendelijk!

Blijf zo doorgaan Rasa!
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Afgelopen zaterdag hier met een groep mensen gegeten. We hebben gebruik gemaakt van het indonesisch buffet. Gezien de laatste recensies en hun hoge verwachte ik heel wat.
Maar de verwachting is niet waargemaakt.
Ik heb beter indonesisch gegeten. Ik mis de echte smaak.
Toen het tijd was voor het toetje was er ook geen spekkoek meer te bekennen en alleen nog ijs met vruchten.
Rong X.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Wij vinden gewoon lekker gegeten bij rasa senang ,Lekker rijsttafel Rasa Senang besteld voor 4 personen , veel uitgebreid. Daarna kreeg wij nog koffie of thee van de zaak, Gewoon genieten, super kwaliteit! ????????????
Rong X.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
We hebben hier al veel keren gegeten en altijd is het goed! Het is er vaak druk maar ook goed netjes geholpen. Wij eten altijd van het Javaanse buffet, en wij vinden de gerechten zijn net wat anders dan bij een Chinees, het is met een Javaanse tint. Als toetje is er ijs met veel vers fruit en vers slagroom . Het buffet wordt goed bijgevuld en schoongehouden. Personeel zijn heel vriendelijk en dit alles met een glimlach. Het is er in de weekend altijd druk, dit betekent dat het eten gewoon goed is. We komen zeker terug!
Ingmar Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Heerlijk eten, unieke keuken, erg vriendelijk personeel en voor een zeer redelijke prijs. Echte aanrader!
Onlangs is dit restaurant ook verbouwd, wat ervoor zorgt dat de uitstraling nog beter wordt. Chapeau!
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
keuze uit nasi, rijst of bami. Daarnaast keuze uit vlees, vis. Pittig of juist zoete saus. Ik mistte alleen babi
-pangang. Verder uitgebreid keuze uit ijs of vruchten [ -volgens mij wel uit blik] Drank was niet bij de prijs inbegrepen. Kortom we gingen tevreden naar huis.
Jessica S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vandaag onbeperkt van het buffet mogen eten voor 17,50€. Het was zeker de prijs waard. Alleen staat er op de website van Rasa Senang vermeld dat het 'all you can eat' inclusief drinken is, wat bij het afrekenen niet zo bleek te zijn. Het drinken was gewoon extra in rekening gebracht..
Eeeten .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gisteren eten afgehaald hier wat geen succes was. We wilden lekker Indonesisch eten maar daarvoor moet je niet hier zijn. De gerechten hebben Indonesische namen maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik bestelde nasi Rames met garnalen en zonder vlees en kip en vroeg wat daarvoor in de plaats kwam. Ik zou extra groeten en garnalen erbij krijgen. Helaas resulteerde het in een bak vol met nasi goreng, wat erwtjes en bonen met 8 garnalen en verder niks. Tevens zat er tegen de wens in wel kipsate bij. De gado gado was niet meer dan wat taugé en niet vers en smakeloos. De ikan ketjap was echt vies; heel droog met een hele sterke vissmaak, niet waardig voor een kok om te serveren. Het eten is meer Chinees maar helaas ook dan echt niet lekker. Ik kom hier niet meer terug.
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Met familie voor mijn verjaardag hier gegeten. Gekozen voor het buffet. Eten was lekker, bediening vriendelijk, inrichting gezellig en de prijs redelijk.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Bij binnenkomst lang wachten voordat we naar onze tafel werden gebracht en nog langer wachten en pas na vragen wat te drinken ! Eten op zich goed alleen de pisang erg vet en een aantal keer lege bakken en in de rij voor het eten ! Voor service aan tafel qua afruimen en oplettendheid drank liet te wensen over !
Chenya V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag met 7 personen hier gegeten en we waren het allemaal eens dat we hier binnenkort tetugkomen. Het eten is super lekker en werd steeds aangevuld, dus geen lege bakken. Alleen jammer dat we niet aan de ronde tafel konden plaatsnemen, omdat deze was gereserveerd werd er gezegd, terwijl toen we weggingen, 3 uur later, de tafel nog steeds leeg was.
Marjon510 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Prima prijs-kwaliteit verhouding. Van het buffet gegeten, voldoende keus en het smaakte goed. Bediening zeer vriendelijk, maar waren niet heel vlot in het opmerken van lege glazen. Het is wat gek binnen komen zo boven een sportschool en zonnestudio, maar eenmaal binnen hangt er een prima sfeer.
maria S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Zeer goede ontvangst en vervolgbehandeling door gastvrouw, die kennelijk oprecht betrokken is bij klanten en bedrijf. Lekker gegeten van de kaart. Witte wijn (droog), smaakte ons niet zo, maar dat kan persoonlijk zijn. Wij drinken graag een Sauvignon Blanc- of Elzaswijn bij Indonesisch eten. Bovendien werd de wijn niet koud genoeg geserveerd. Wijn moet zo koud zijn, dat het glas "aanslaat". Eenmaal op tafel verwarmd de wijn vrij snel, vandaar is het van belang de wijn goed koud te serveren
Hung C.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Afgelopen tijd meerdere keren gegeten van het buffet bij Rasa Senang. En alle keren was het weer heerlijk. Keuze uit verschillende Indonesische gerechten, waarbij de kip in bali saus en de saté mijn favoriet zijn. Wat niet overal geserveerd wordt, maar wel hier, is rijst met kokos, welke ook zeker het proberen waard is. Afsluitend een lekker dessert buffet met verschillende soorten ijs, spekkoek(!) en vers fruit. Ook voor kinderen is er voldoende keus. Bediening is vriendelijk. Het lopend buffet heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en zeker voor herhaling vatbaar.
Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Vriendelijk personeel. Buffet is overheerlijk, vlees is mals en vooral de gemarineerde kipstukjes zijn heerlijk. 2 soorten soep vooraf en ruim rauwkost-en dessertbuffet. Wij komen hier terug!!