Rasa Senang

Zwartbroekplein 3 6041 HX Roermond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rasa Senang

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Celco .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Hoewel de naam anders doet vermoeden, heeft dit restaurant weinig weg van een authentiek Indonesisch restaurant, wat we aanvankelijk veronderstelden bij het lezen van de naam.
Wat bij binnenkomst opviel, was dat het er niet bepaald druk was voor wat ik me voorstel bij een vrijdagavond. Wij kregen een tafel niet ver van het buffet, aan een glazen wand.
Er zijn veel gerechten op het buffet waarvan er jammer genoeg een enkele te zout van is (speenvarken) en de gerechten verder over het algemeen niet echt uitgesproken smaken hebben, maar je hebt wel heel veel keuze. Het was all you can eat. Ik heb een keer flink opgeschept en van veel gerechten een beetje geproefd. Mijn moeder idem dito. En toen zaten we aan onze tax. De service is behulpzaam en vriendelijk. Het decor, fraai bekleed meubilair, maar de aanblik van de oudroze vloerbedekking doet al dat fraais teniet, want die is hard aan vervanging toe omdat die zichtbaar vol onder de vlekken zit. Ze kunnen mijn inziens wat dat betreft beter een donkerder kleur kiezen dan oudroze.
Over de prijs hebben we helemaal niet te klagen, want het was voor een kennismakingsprijsje via Wowdeal, een bedrag inclusief drankjes van in totaal krap dertig euro, best de moeite waard dit restaurant en passant eens uitgeprobeerd te hebben.
Geert Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Een ouderwets chinees indisch buffet met een zeer grote keuze. De nederlands-chinese gerechten zijn zoals bij een goede buurtchinees. De indonesische gerechten die bij dezelfde buurtchinees meestal niet in de buurt van de bedoelde smaak komen zijn hier veel beter dan gemiddeld. Redelijk ongeïnterresseerd personeel dat je eigenlijk ook niet echt nodig hebt. En de standaard chineesinrichting. Door de lage prijzen toch wel een aanrader, zeker om een keer met een groep een leuk uitje van te maken.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Ik had hele goede herinneringen aan Rasa Senang. Ooit op afspraak een authentieke Indische rijsttafel laten maken. Indisch-Indisch dus en niet Nederlands-Indisch. Nu ik hier weer kwam miste ik de vertrouwde Indische familie, het restaurant had nieuwe eigenaren. We maakten met een groep gebruik van het buffet. Eerlijk gezegd was het niets bijzonders. Een aantal min of meer oosterse gerechten die maar traag bijgevuld werden. De smaken waren wisselend. Het kon me niet overtuigen, maar hier zullen zeker liefhebbers voor zijn.
Marcel_l .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Rasa Senang is een restaurant waar ik altijd met plezier weer naar toe ga. De ambiance is enigzins gedateert en doet wat goedkoop aan, de service en bovenal de kwaliteit van het eten is (zeker in verhouding tot de prijs) superb!
Je kunt bij Rasa Senang a la carte eten, maar de meeste gasten gaan voor het prima indische buffet, dat met zorg wordt klaargemaakt. De groenten zijn vers (met uitzondering van de Atjar natuurlijk!), de stoofschotels smaakvol.
De uitbaters zijn altijd voorkomend en vriendelijk, kortom, een aanrader voor een gezellig familiediner!