Rasa Senang

Meer informatie over restaurant Rasa Senang

• Af te huren , Airconditioning , Catering
Rolin R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Het is erg jammer dat er zo karig wordt geserveerd. Alles wordt afgemeten. Dit was een half jaar geleden niet zo. Toen kreeg je nog een normale portie. Jammer echt een teleurstelling.
Ramirez .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Dit is nu echt all You can eat stijl. Op zich is e11 geen geld, maar de kwaliteit laat de wensen echt over. Rasa senang klinkt dan nog wel Indisch, maar daar is dan alles mee gezegd. Chinees buffet en dan wat gerechten smoor gekookt. Nee geen topper.
Tji_49 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Ter gelegenheid van de verjaardag van mijn jongste broer heeft hij voor een man of 30 bij dit restaurant gereserveerd.
Al met al was het eten zonder meer goed te noemen en ruim voorzien van diverse gerechten.
Ook de genodigden deelden deze mening.
Enige minpunt op deze avond was het lange wachten voordat men wat te drinken kreeg. Op zo'n avond moet men het juist hiervan hebben.Een tweede persoon was zeker geen overbodige luxe geweest voor zo'n gezelschap en zeker aan te bevelen voor de toekomst.
Elroca .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Os Moeders was jarig en tracteerde ons grote gezelschap op een onbeperkt buffet. Eest kregen e een heerlijke kop haaievinnesoep en daarna hebben we meermaals gebruik gemaakt van het uitgebreide buffet. De scampi's waren erg in trek en werden constant bijgevuld. Erg lekker , intiem en persoonlijker dan in de grote wokstaurants waar je eigenlijk opgaat in de massa. Zeer vriendelijke bediening en er was ook nog een leuke attentie voor de jarige! We komen beslist terug ! terima Kassi Banjak !!
Mariet P.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
wij gaan graag naar dit goede restaurant we worden altijd vriendelijk behandeld en de bediening is er zeer goed ook de eigenaar komt informeren of alles naar wens is. wij kunnen alleen altijd zeggen dat alles prima is het kan niet beter. en of het nu bij speciale aanbiedingen is of op een gewone dag zonder die aanbieding altijd goed .bedankt ming je doet het goed samen met je personeel dikke pluim vr gr mariet en peter peeters
Marisa S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Tijdens het lange Pinksterweekend in Hotel Heerlen gezeten en zondags naar deze Chinees gegaan, Wij gingen af op de goede recensies die op iens staan. Nu ik er geweest ben begrijp ik ze beter. We vroegen eerst om de kaart maar de bediening zei dat bijna alles wat op de kaart staat ook in het buffet zat...dus.
Er stond een redelijk uitgebreid buffet klaar en die was toevalling in de aanbieding, €10,- in plaats van de gebruikelijk € 12,50.
Je snapt dat prijs/kwaliteit dan in een bepaalde verhouding komen te staan.
We kregen een kop soep vooraf, tomaten of groente. Ze waren allebei lekker en vers. Geen Maggi nodig. Daarna hebben we van het buffet diverse hapjes opgeschept. Er waren loempia'tjes, gebakken banaan etc. Verder natuurlijk de gebruikelijke zaken die bij een Chinees op de kaart staan.Ook was er rendang die goed smaakte. Toe nog wat lychee genomen die volgens mij vers waren. Heerlijk. De diversiteit was prima, en zeg nou zelf, je buikje rond eten voor € 10,-? Dat wil ik iedere zondag wel.
Elion68 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
dit restaurant mag zeer zeker als uitstekend aanbevolen worden. voor de prijs die je hier betaald voor buffet kun je echt zelf niet koken en dan ook nog eens veel keus, super lekker en alles vers. over de eigenaar en het personeel ook niets anders dan lof. Ming, je doet het fanatastisch en we komen graag heel snel weer van jullie eten en gezelschap genieten. tot gauw. alex en elion alka
Nancypascaud .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Wij gaan bijna iedere maand wel een keer hier eten.
Voor zo'n prijs en voor wat je krijgt Super!!
Wij kunnen dit iedereen aanraden vooral omdat er zoveel keus is.
En ja hij maakt een praatje met de klanten waar gebeurt dat nog dat je als mens behandelt wordt en niet als tafel nr zoveel?
Michel ga vooral zo door wij zullen zeker blijven komen.

Eddie en Nancy Pascaud
Gerrardine .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2012
wij zijn zeer tevreden over het eten
de hoeveelheid wordt echt goed bijgevuld super lekker eten
de bediening
en de eigenaar wilt graag dat de klanten tevreden naar huis gaan
Gademan .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
gerechten zeer vers buffet wordt steeds snel bijgevuld mijn ervaring als horeca man 35 jr ze doen er alles aan de gast tevreden te stellen ga zo door een pluim