Rasa Sayang

Springersdiep 3 2904 ET Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Rasa Sayang

Indonesische specialiteiten in Capelle aan de IJssel

Welkom bij Rasa Sayang, een Indonesisch specialiteitenrestaurant met voor ieder wat wils! Je kunt er genieten van het uitgebreide lopend buffet maar er is ook de mogelijkheid om à la carte te dineren. De vriendelijke en klantgerichte bediening zorgt er voor dat het je aan niets ontbreekt. Rasa Sayang is niet voor niets een begrip in Capelle aan den IJssel!

Meer informatie over restaurant Rasa Sayang

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Rasa Sayang

roel V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
op een maandag bij Rasa Sayang: worden wij verwelkomd door een chineese mevrouw die druk in het chinees bellend tussendoor vraagt “2 mensen?” wijst een tafel aan en kwakt al bellend een hand met bestek op tafel Vraagt vervolgens (nog steeds bellend) “wat drinken?” Waarop wij vroegen of zij niet eerst haar telefoongesprek moest afmaken. “nee hoor, is mijn kind” was het antwoord. wij bestelden drinken. Bij het brengen van de drankjes ging het gesprek verder: “eet smakelijk dadelijk” en klaar was de informatie. totaal verder geen uitleg ..... Kennelijk was dit een restaurant waar het alleen mogelijk was om zelf eten te halen. Afhalen of zelf op je bord scheppen. Het buffet zag er wat verlopen uit. sommige gerechten lagen er duidelijk al geruime tijd. De smaak was duidelijk niet meer indonesisch. we hebben alle gerechtjes min of meer geprobeerd (veel gefrituurde, vette, wat onduidelijke pakketjes. de nasi en kale bamiwaren nog de top gerechten bij het geheel. € 45,00 moest het kosten. Tot slot kregen we nog een spaarkaart met één stempel die beloofde een fantastische korting bij een volle...... Dat gaan we nooit meer meemaken. Jammer van die nieuwe eigenaar.
Koert D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
In het verleden hier vaak gegeten. Het was destijds een van de weinige goede Indonesische restaurants. Gisteren weer eens eten daar gehaald. ik heb het idee dat de zaak van eigenaar is gewisseld. Het personeel liep niet meer in die prachtige gebatikte sarongs maar in t shirts en zwarte broeken. Het eten is in naam nog steeds Indisch maar de smaak had veel meer met de Chinese keuken van doen. Helaas een tegenvaller! Jammer!
Famz .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Erg druk. Op zich natuurlijk een goed teken maar door de vele afhalers die ook door de zaak lopen, wordt het nog onrustiger.

Eten eigenlijk iets te zout en steeds meer Chinees dan echt Indisch.

Inrichting is echt nog steeds gedateerd.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer slecht eten en zeer onvriendelijk personeel.
Het eten was koud en flauw .
Een armoedig restraurant .alles kapot ,lampen van ikea ,en een onvriendelijke gastvrouw.
Ik zeg niet doen !
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
misschien niet de beste keuken, niet de leukste omgeving, het gezelligste interieur maar wel lekker eten, prima bediening, leuke "levende" muziek en een vriendelijke prijs!!
Robbert R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prima eettent, maar zeker geen Indonesisch restaurant. Neigt veel neer naar Chinees-Indisch.... smaak ok, maar zeker niet bijzonder. Oogt allemaal erg goedkoop. Zowel het eten als de aankleding.
Jopie B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Zoals gewoonlijk weer genoten. Wij komen al ongeveer 15 jaar een paar keer per jaar hier eten. We hebben de trip vanuit Gouda er graag voor over.
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Was lang wachten op de drankjes ondanks dat het niet zo druk was. Maar het eten was zoals altijd goed en lekker. Keus genoeg. Het is zijn geen culinaire hoogstandjes maar gewoon goed en lekker. Bediening is vriendelijk maar niet erg snel. Dat is wel beter geweest. Tegenwoordig is er ook een chocolade fontein maar daarbij miste ik het verse fruit. Ook een minpuntje is het bijvullen, dat werd niet of nauwelijks gedaan. Jammer maar desondanks goed gegeten.
Corrie W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
ik had om 17.00 uur gereseveerd maar er was nog niets pas 10 voor half 6 was er pas iets van het lopend buffet
Corrie W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
jammer dat het lopend buffet niet op tijd er was hadden om 17.00 uur besproken en het was pas om half 6 gereed vond ik niet zo leuk
Judy S.
het eten staat te lang
en het vlees koud
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten op een vrijdagavond. We hebben gekozen voor a la carte ipv het buffet. Twee personen hebben een rijsttafel gekozen en twee anderen het combinatiegerecht. Het eten was allemaal heerlijk en meer dan voldoende. De bediening was ook attent, soms verliep het wat rommelig, maar iedereen was in ieder geval erg vriendelijk.
M.A. D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Deze keer was het heel druk, te druk voor de hoeveelheid personeel op dat moment , zaten we kennelijk tijdens een spitstijd (18.00 op vrijdagavond) en daardoor liep het niet zo goed als de vorige keer: er werd drinken aangeboden waar we uiteindelijk zelf nog maar eens om gevraagd hebben anders kwam er niets, vuile vaat werd niet meteen weggehaald , ze konden 2 gangen in 1x weghalen, hadden niet door dat we niet weg waren maar nieuwe borden stonden te vullen zodat ook een nog niet leeg glas verdween.........dat is overigens heel netjes opgelost door een gratis rondje van de zaak! Het personeel is heel vriendelijk en bereidwillig daar ligt het echt niet aan maar we hadden het idee dat er geen overzicht meer was waardoor er dingen mis gingen en dat geeft toch een heel andere beleving voor de klant. Dat is jammer! en doet de zaak geen goed.
Lia S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Top eten
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Goed Indisch restaurant. Veel keus uit verschillende gerechten aan het buffet en vers fruit,ijs en voor de kids(en volwassenen:-) een chocoladefontein. Vriendelijk personeel. Wij komen terug.
JanHor .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Bij Rasa Sayang kozen we voor de 'all you can eat' mogelijkheid. Een werkelijk enorme keus uit vleesgerechten, groentes, verschillende soorten rijst, nasi en bami. En de bar met allerlei nagerechten is vooral voor kinderen een feestje. Alles wordt dankzij de hoge doorzet voortdurend aangevuld en is dus kraakvers. De bediening is razendsnel, maar uiterst attent en vriendelijk. Toen wij er waren, zat de tent stampvol. dat schijnt op de weekendavonden altijd zo te zijn. We begrijpen nu waarom: heerlijk gegeten voor een heel redelijke prijs.
Davey C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
vandaag naar dit restaurant geweest, het eten is er echt lekker!

personeel was erg vriendelijk en het was er best rustig
mag wel een beetje meer versierd worden.
m-i .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Zomaar even uit eten. Liefst een beetje in de buurt. En hier waren we al een tijd niet meer geweest. Viel helemaal niet tegen. Vriendelijke ontvangst. We mochten zelf een tafel uitzoeken.
Direct aandacht en een drankje besteld. Wij kozen voor het buffet. Een fraaie verzameling gerechten van Indonesische oorsprong maar met een flinke scheut Hollandse/Chinees er overheen. Vooral de rundvlees gerechten [Rendang en Smoor] scoorden goed. Niet alle gerechten haalden het minimum niveau. Ook niet als je rekening houdt met het zeer schappelijke prijsniveau. De garnalen in een dik vettig beslag waren ver onder de maat. Maar bv bij het dessert buffet een chocoladefontein, ijs, vers fruit en veel meer. Toppertje daar was een klein schaaltje crème brûlée dat op verzoek door een zeer aardige serveerster voor ons werd klaargemaakt. En daarna nog één om het af te leren. Een prima avond. Goed gegeten voor een zeer schappelijke prijs.
En de hoofdprijs is voor de vriendelijke, vrolijke, goedlachse bediening.
bakker F.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
hebben we hier gegeten met familie om de verjaardag te vieren, heerlijk gegeten van lopend buffet , zeer goed kwaliteit voor weinig geld , vriendelijk bediening.