Rapa Nui

Boulevard Barnaart 27 2041 Zandvoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rapa Nui

Euv .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vrijdag aan het eind van de middag toch nog naar het strand gegaan; even borrelen en een hapje gegeten bij Rapa Nui. Lekkere bitterballen en 'plukbrood' en daarna een goede tonijnsteak met een pittige salade (vis special) en een prima saté met lekkere frites. Bediening is vriendelijk en snel, de sfeer is prettig. We komen zeker nog eens terug.
Annamar .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Prachtige zonnige dag en het terras was goed bezet maar we vonden nog een goede plek.
Bediening was vlot en we hadden snel ons drankje.
We bestelden beiden de salade met zee baars waar behalve de vis ook venkel, mango, sumac, quinoa, munt en amandelen in zou zitten.
Het duurde even voor onze salades arriveerden maar omdat de ambiance heel erg prettig was vonden we dat niet erg.
De salades kwamen en wat we zagen was vooral verschillende soorten sla, vooral heel veel sla.
Er zat zeker venkel in de salade, een paar piepkleine stukjes mango waar je naar moest zoeken, geen quinoa, geen sumac, geen munt en een paar amandelen plus natuurlijk zeebaars maar ook daar weinig van. De dressing ontbrak volledig dus we hebben maar wat olie en azijn gevraagd. Er zat ook geen stukje brood bij.
Als ik alleen was geweest had ik de salade terug gestuurd.
Toen de serveerster onze borden kwam ophalen vroeg ze wat we van onze salades vonden. We antwoordden dat we die erg tegen vonden vallen en toen gebeurde er iets opmerkelijks. Ze vertelde dat de chef die verantwoordelijk was voor de menukaart er niet meer was en dat twee jonge jongens in de keuken stonden die het eigenlijk allemaal nog moesten leren en dat er ook al een klacht was over een andere net geserveerde salade.
Zelf had ze de salade een keer geproefd zoals de chef bedoelde en die was echt heel goed geweest.
We hebben afgesproken dat ze dit zou bespreken met de mannen in de keuken.
Wat we waardeerden was de openheid en oprechtheid van deze serveerster.
Minder leuk natuurlijk dat we wel het volle pond voor deze mislukking hebben betaald maar dat lag ook aan ons.

ProeverSnoeper .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Super lokatie op het strand! En daarvoor kwamen we ook. Nadat 1 van de kinderen was gestoken door een wesp waren de jongen achter de bar en de serveerster erg behulpzaam en meelevend. De bediening vonden wij verder redelijk vriendelijk, maar leken niet erg blij met de aanwezigheid van onze kinderen op deze regenachtige vrijdagochtend die graag binnen wilden spelen wegens de aanwezigheid van veel wespen en regen buiten. De bestelde broodjes tonijnsalade waren best lekker, maar redelijk aan de prijs. De ciabattatosti's die we voor de kinderen bestelden waren heel erg droog en daardoor echt niet lekker. De bijgeleverde ketchup was nodig om het nog een beetje weg te krijgen. De portie friet was wel weer lekker en erg groot. Om te kunnen afrekenen was het nodig om naar de bar te lopen omdat niemand ons opmerkte.
Purrie .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
De "echte Haarlemmers" waren even de stad uit! In Zandvoort op een vroege zondag ochtend neergestreken bij Rapa Nui. Heerlijk om het strand tot leven te zien komen. Fijn dat het terras zowel loungebanken maar ook tafels met stoelen heeft. En de kinderen worden niet vergeten, er is speciaal voor hen een heerlijke plek om in het zand te spelen. We begonnen met een cappuccino en het viel gelijk op dat de bediening aardig was en de bestellingen vlot werden verwerkt. Nou dan maar eens een ontbijtje. Ruime keuze, voor een redelijk prijs. De Oeufs en Cocotte vonden we zelf niet passen bij een stranttent, misschien het gekookte eitje op de kaart zetten, met ham en dessem brood? We komen zeker terug om de lunch te testen!
Frederick G.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Een aantal keer al hier 's ochtends / begin van de middag geweest (met kind(eren)!).
Rapa Nui heeft niet alleen een heerlijk terras met banken om op te hangen, maar ook picknicktafels in een hoek van het terras in het zand (ideaal met/voor kleine kinderen). Het is hier gewoon heel erg relaxt. Dus geen 'quasi-hip' publiek of 'gemaakte' lounge-stijl; Nee, gewoon lekkere banken, goed personeel en een lekkere kaart.
En op die kaart een fantastisch lekker ontbijt met super prijs/kwaliteit. Alleen al daarvoor zullen we terug blijven komen.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Vandaag heerlijk geluncht bij Rapa Nui in de lentezon samen met mijn dochter, zoon en kleinzoon. Hele aardige bediening en goede sfeer. En we hebben genoten van de smaakvolle broodjes, smoothies en niet te vergeten een heerlijke worteltaart ter afsluiting!
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Een heerlijke ontspannen sfeer met loungebanken, voldoende zitplaatsen en heel vriendelijk personeel dat ook relaxt is maar ook behoorlijk snel. Op ieder strand krijg ik altijd direct trek in saté en die was prima van smaak, geen grote portie maar voor mij ruim voldoende. De zeebaars was ook goed gebakken evenals de hamburger en de steak. De frites waren prima. Eigenlijk is het zoals het op het strand moet zijn, ongecompliceerd, niet te duur en vooral leuk. Eigenlijk smaakt alles toch lekker als de sfeer goed is en en je met je voeten in het zand zit met een bloedrode ondergaande zon als uitzicht?
Bente J.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Eten is op zich lekker maar ik ben teleurgesteld in de maat van de salade, zeker gezien de prijs. In de kikkererwtensalade zitten missch 10 kikkererwten?! Terras is fijn en bediening is prettig, ik voel me alleen een beetje bekocht.
Ma N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
heerlijk gelunched bij Rapa Nui, wat mij betreft een van de beste strandtenten bij Bloemendaal (er staat zandvoort maar ik geloof toch echt dat t Bloemendaal is?!) De republiek zit ernaast (noooit naar toe gaan) Een heerlijk broodje zalm gegeten en mijn partner had een broodje makreel, allebei zeer goed! De service was erg goed gezien er bij de andere strandtenten in die buurt t nog al erg lang kan duren voordat er überhaupt word opgemerkt dat er mensen zitten die wat willen bestellen. De ongedwongen sfeer ondanks de grote drukte maakt dit voor mij een echte aanrader op het strand! Ik kom zeker terug!
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Visje verdrok in de salsa verde, in inktvis zat de balijn nog. Ene deel van de inktvis was te lang gebakken en dus taai, andere stuk te kort en dus nog snotterig. Zou van de grill komen maar zowel eht grillsmaakje als streepje ontbrak,patatas bravas, smakeloze aardappels en hete (naar mijn smaak té hete), saus maar dat is persoonlijk. Gewoon niet lekker. De hamburger was volgens echtgenoot wel lekker en de frietjes erbij gewoon standaard, niks mis mee maar ook niets bijzonders.