Rancho

• : Parkeerplaats

• Huisdieren welkom , Terras
Gerardus D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
In aansluiting op ons Theaterbezoek gegeten bij het Argentijns grill restaurant Rancho.
We hadden hiervoor gereserveerd, voor 17:30hr , het is de tweede keer dat we hier hebben gegeten.
Je kan zowel buiten als binnen eten, binnenin het restaurant heb je een rij tafeltjes, waar je aan de ene kant van de tafel [ muurzijde ], op de bank zit .
Ook heb je nog een andere gedeelte in het restaurant , waar je kunt zitten eten, naarmate het later werd, werd het ook steeds drukker.
We begonnen vooraf met een tomaten soep en een gebonden Argentijnse goulash soep, wat goed smaakte, daarna als hoofdgerecht[en ] een gegrilde zalm met saus [ wat apart werd geserveerd ] en een spies varkenshaas , wat gegarneerd was met satesaus, naast dit kreeg je ook bij de gerechten gemengde salade, ook had je de keuze of je het gerecht wilde met friet of met rijst.
De varkenshaas sate was erg lekker en mals , ook de zalm was goed van smaak , de gemengde salade was wat gewoontjes, ik miste eigenlijk in het bakje gemengde salade, de stukjes tomaat ed. als garnering.
Als nagerecht kozen we voor Italiaanse en een Irisch koffie.
Personeel/bediening was vriendelijk , daarnaast werd er vlot geserveerd,
kortom goed gegeten.

Gunothin .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Vandaag (zondagavond) hier gegeten. Geen irritante proppers voor deze tent, dat was ook een van de redenen dat we hier naar binnengingen daarnaast zag het er gezellig uit.
Erg vriendelijke bediening (spaanse jongedame).
Ik ging voor de fajitas, op verzoek extra spicy, en of het spicy was, in tegenstelling tot andere restaurants kreeg ik hier eindelijk echt spicy.
Fajitas waren nog aan het 'nabranden' op gietijzeren plaat. En wat rook dat heerlijk en spicy! Was aangenaam verrast door de heerlijke smaken, ook kreeg ik 3 verschillende sausjes erbij waaronder guacamole, geraspt kaas en yoghurt/creme fraiche achtig saus. Ik heb werkelijk geniten van me maaltijd.
Ernaast franse frietjes besteld en die waren zoals het hoort krokant.
Het interieur voelde voor mij erg coasy aan en op de achtergrond spaans/ zuid amerikaans muziek, even lijkt het of je op vakantie bent.
Ze staan bekend om argentijnse steak maar ik ben voor de fajitas gegaan en werkelijk van genoten, ik kom hier zeker terug, een aanrader dus.
Rain .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Afgelopen zaterdag hebben we hier gegeten, de inrichting van het restaurant vind ik oké.
We hadden een mixgrill voor twee besteld, ik vind dat de portie heel klein was in vergelijking met de prijs. We hadden ongeveer 20 tot 30 minuten gewacht voor onze dranken.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Hier met een groep vrienden gegeten. Het voorgerecht 'Nachos' viel enorm tegen. Nachos zonder kaas gewoon chips in een schaaltje met guacemole. Erg saai. Frietjes bij het hoofdgerecht hadden weinig smaak. Service was ok, maar ze brachten steeds verkeerde gerechten naar onze tafel. Dat stond erg onprofessioneel. Inrichting was niet bijzonder.

Timmmie .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
We hebben een vleesschotel gehad die veel te droog gerookt was, zonder saus. Amper te eten als gevolg. Tevens heeft de bediening niet eens gevraagd of ik nog een biertje wilde. Zit nu dertig minuten te wachten en heb nog steeds geen biertje ondanks dat je ziet dat het personeel zelf koffie staat te drinken.
Merel D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Hier gisteren gegeten voordat we naar een voorstelling gingen. Het eten was heerlijk en kwam snel op tafel ondanks de drukte. Had een rancho burger (hamburger met echt heel goed mals vlees) met frietjes. Iedereen aan tafel kreeg een eigen bakje met frietjes erbij en een portie salade. Hierdoor had iedereen genoeg eten, wat erg prettig was. Wat wel minder was, was dat een deel van de bediening geen Nederlands sprak. Zelfs al zit je op het Leidseplein, toch verwacht ik dat de bediening in restaurants ook Nederlands spreekt in Amsterdam. Maar dit is niet per se alleen aan Rancho te wijten, maar is meer een Amsterdams verschijnsel.
De inrichting was erg leuk en toepasselijk. Je kon ook de keuken inkijken, wat altijd leuk is.
Al met al zou ik hier zeker terugkomen.