Rancho Spui

Maandag t/m Zondag

• Huisdieren welkom , Terras
Fransboom .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Met twee collega's in dit Argentijnse grillrestaurant gegeten. Ossenhaas van de grill, salade, frites en gegrilde groenten. Lekker vlees, prima caiparinhas en een vriendelijke bediening. De sfeer is niet echt bijzonder, interieur heeft veel weg van een fastfoodrestaurant.
Pimie1 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Gister gegeten bij Rancho. De steak was erg goed bereid! Echter was op de salade wel het een en ander aan te merken, die was namelijk echt niet te eten(veelte zoet). De bediening bood een nieuwe salade aan, maar doordat de porties redelijk groot waren zat ik al vol, en hoefde ik geen nieuwe salade meer. Al met al was de bediening dus erg vriendelijk, en is het zeker een aanrader als je een lekkere steak wilt eten.
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Niets mis met het decor, het enige is dat de bankjes behoorlijk recht zijn, een kussentje was zeker op prijsgesteld. De bediening was vriendelijk en spraakzaam en het eten goed. De wijn werd niet zuinig geschonken een fijne meevaller! Ik zou aanrader om voor de aanbieding te gaan, entrecote voor twe met een fles wijn of een anderhalf liter bier. Wij zagen het te laat en namen wat anders wat ook goed beviel ( de mixed grill voor twee personen).
Mr N.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Bij rancho kom je voor 1 ding en dat is super mals "fresh off the bbq" Vlees! Ik heb hier van een avond met goede service genoten , de prijs kwaliteit verhouding zit hier heel goed en de porties zitten prima in elkaar waarna je met een voldaan gevoel weer naar huis gaat wel vond ik t decor een beetje oubollig en tegenvallen .
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Gisteren met drie personen hier gegeten.
Wij hebben buiten op het terras gezeten. Het terras/restaurant ligt in een drukke straat waar ook meerdere restaurants zijn gevestigd.

De ontvangst en de bediening waren prima. Ik zag bij andere gasten dat er soms wel iets misgaat met de bestelling. Maar dat wordt snel opgelost. Ik denk dat het door de drukte komt, want ik zag dat het restaurant buiten en binnen helemaal vol zat.

Vooraf hadden wij stokbrood. Wij hadden alle 3 een ander hoofdgerecht. Namelijk BBQ kip, lendebiefstuk en hamburger. Bij al deze gerechten kan de keus worden gemaakt voor gekruide rijst, gepofte aardappel of frites. Wij hadden de rijst en frites. Er wordt ook salade bij deze gerechten geserveerd. De hoofdgerechten waren goed van smaak en voldoende. Ik had de BBQ kip en bij deze proef je de houtskool. De frites waren prima gebakken, al hadden deze wel iets warmer gemogen. De gekruide rijst was ook lekker, maar had ook wel iets warmer gemogen. De salade was niet heel bijzonder.

Als nagerecht hebben wij appelgebak met ijs en slagroom. Appelgebak was nog een beetje warm en was erg lekker.

Op mijn weg naar het toilet, zag ik pas hoe groot dit restaurant is. In een snelle blik zag ik dat de inrichting netjes en verzorgd is. Voor het toilet moet je de hele zaak door lopen en uiteindelijk ook nog een trap op. Voor mensen slecht te been is dit niet handig.

Prijs/kwaliteit verhouding is goed. De gerechten zijn goed van smaak. Bediening is prima, maar je merkt dat ze het net iets te druk hebben.

Ron V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Heerlijk gegeten bij Rancho I, we kwamen rond 5 uur aan, het was nog niet zo druk en aten enkel een hoofdgerecht: Varkenshaas op spies, met saté en Fajita's met biefreepjes. Varkenshaas was heerlijk gegrild en de biefreepjes waren erg lekker gekruid.
Personeel was erg vriendelijk, en hielpen ons goed op weg. De bankjes waarop we zaten met het tafeltje was erg klein, maar dat maakte het ook weer gezellig.
Ned .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Het slechtste restaurant dat ik ooit in mijn leven heb bezocht. De bediening was ronduit slecht: het personeel spraak een mengelmoes van losse Engelse en Nederlandse woorden. Ik bestelde de Argentijnse gulash soep (EUR 5.80). Voor dat bedrag kreeg ik een heel klein kopje met hete dunne vloeistof zonder een spoor van vlees of groente. Het leek afwaswater. Toen ik tegen een vrouwelijke bediende zei dat er absoluut geen vlees in zat begreep zij nauwelijks mijn (nette) Engels maar uiteindelijk beloofde zij mij een andere soep. Ik verzocht haar de soep niet te heet op te warmen en ze leek of zij mij begrepen had. Na 10 minuten was de soep nog niet opgediend. De vrouw was nergens te vinden. Toen vroeg ik aan een andere ober waar mijn bestelling bleef en dat ik verzocht had de soep niet te heet in de magnetron op te warmen. Hij stelde mij gerust dat zij geen magnetron gebruiken. Ondanks mijn verzoek werd de soep (dit keer met wat vlees erin) extreem heet opgediend. Na 15 minuten roeren en blazen was de soep nog steeds te heet om te eten. Een andere ober vroeg mij lachend wat er aan de hand was. Na mijn uitleg dat de soep te heet is zei hij “ja, de magnetron”. Ik zei dat een collega van hem mij verzekerd had dat er geen magnetron gebruikt werd. Zijn antwoord was “hij begreep u niet”. Toen was de maat vol; ik ben opgestaan en weggelopen.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
We hebben hier gisteren gegeten. Het personeel vonden wij zeer servicegericht, met hier en daar een grapje, hetgeen wij erg konden waarderen. Kleine foutjes werden snel opgelost. Wij hadden vooraf erg lekker brood met verse knoflook-olie, later gamba's en chicken wings. Als hoofdgerecht de mixed grill. De vleesgerechten waren prima, zeer mals rundvlees! De salade was niet zo bijzonder, de frites en de sausjes waren wel erg lekker. We hebben het erg gezellig gehad, in een interieur met de klassieke koeienvellen aan de muur, maar dat in een modern jasje gestoken is.
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
We hebben in de restaurant afgelopen vrijdag met 4 personen gegeten. Het restaurant ziet er best aardig uit, maar wat zijn de zitbanken krap en oncomfortabel. De bediening is best leuk en vriendelijk maar misschien soms een beetje te popie jopie. Als wijn hebben we de malbec, hetgeen een heerlijke rode wijn was. We hebben twee gangen gegeten en overall kunnen we zeggen dat het vlees goed is en bij berechten matig. Als voorgerecht hebben we bonensoep (melig), carpaccio (veel te nat en te veel sla) en nachos met guacamole (slechte chips en weinig smaak) gegeten. De ribs en de verschillende steaks als hoofdgerecht waren uitstekend, echter de friet (oud vet misschien) en de gepofte aardappel (vieze room) waren echt minder.
De rekening bedroeg Eur 185,- wat ons toch wel een lichte kater gaf gezien het gebodene.
Bart A.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Met wat collega's hier gegeten. Overheerlijke zachte rib-eye gegeten samen met de chimichuri saus, een geweldige ervaring!

Wat me positief verbaasde was het vernieuwde interieur van Rancho. Compleet vernieuwd niet meer te herkennen! Goed gedaan.