Rancho Rembrandtplein

Meer informatie over restaurant Rancho Rembrandtplein

• : Parkeerplaats

Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
We kwamen hier toevallig terecht. We werden vriendelijk ontvangen in het restaurant. De 2 persoonstafeltjes stonden voor mij te dicht op elkaar.
Het was druk en bleef druk. Een goed teken. Dat schepte verwachtingen. Ik bestelde de entrecote van 150 gr. Deze was zeer goed gekruid en perfect medium gebakken. Zeer smakelijk. Helaas viel de bijbestelde romige champignonsaus tegen. Die was te dun en niet romig.
Er wordt hard gewerkt, maar er werd weinig tot geen oogcontact gemaakt. Alleen op het moment dat we zelf om aandacht vroegen om iets te bestellen of af te rekenen. Het persoon was dan zeker wel vriendelijk en snel.
Wil je kwalitatief smakelijk vlees eten, dan is dit restaurant zeker een aanrader.
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Net als alle rancho restaurants in de stad. Hetzelfde interieur. Goede grill kwaliteit van producten en lekker vlees. Prijs kwaliteit is fantastisch. Puur eenvoudig eten voor prima prijs.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Mijn steak had ik medium gevraagd en hij was rauw (dus nog niet eens rare). Hij liep in ieder geval net niet van mijn bord af. Ik heb hem terug gestuurd en de ober keek of hij not amused was. Na even wachten kwam hij terug en nu was hij rare ipv medium en heb hem nog een keer terug gestuurd. De bediening straalt niet uit dat ze plezier in hun werk hebben. Het decor is oubollig. Ik ga hier niet meer uit vrije wil naar toe zelfs niet als het gratis zou zijn.