Rancho Leidseplein

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom
Mikascm .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Na een bezoek aan het Rijksmuseum hier gegeten. Het was lekker weer dus we zaten buiten op het terras. De service was goed en het eten voldoende.
We hebben gekozen voor de Gran Parrillada. Deze bestond uit een tafelgrill voor twee personen met ossenhaas, lendebiefstuk, spare rib (varken), gamba, lamskotelet, chorizo (varken) en maiskolf. Het vlees was goed mals en goed gebakken. Precies goed.
Ook de keuze van rijst, gepofte aardappel en frietjes is rum voldoende.
Mharda .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Afgelopen dinsdag met mijn oudste zoon bij Rancho gegeten. Vooraf een carpaccio voor hem ,de kipvleugeltjes voor mij. De BBQ saus ben ik niet zo een liefhebber van, maar dat is persoonlijk en zegt niets over de kwaliteit. Carpaccio prima in orde. Als hoofdgerecht de 300 gram ossenhaas medium-rare. Hij met friet, ik rijst. Biefstuk was prima, zijdezacht en echt medium-rare. Dessert een dame blanche en een crêpe met karamel ijs. De ijscoupe was zo groot dat hij niet helemaal op ging. Bediening was lekker vlot. Interieur wat oubollig, maar de stoel en bank zaten op zich goed.

De kwaliteit van het eten geef ik een acht, maar ik wil wel aangeven dat de prijzen erg hoog zijn. Bij bovenstaande één bier, vier fris en een cappuccino en dan 120 euro afgerekend. Het apart afrekenen van een saus bij een biefstuk van over de dertig euro vind ik erg vreemd.

Zou er bij IENS (tip!) een prijs/kwaliteit verhouding zijn dan wordt het toch een zes en een half :)
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Een goed begin, echte Cola Zero - nu een keus maken. We namen de tafelgrill voor 2 personen en dat smaakte prima. De rode huiswijn echter was niet te genieten, maar geen probleem dat werd snel omgewisseld voor een witte die niet bijzonder maar wel lekker was. Jammer is dat iedereen je direct in het engels begint aan te spreken, dacht toch dan Amsterdam de hoofdstad van Nederland was. Maar voor net aan € 46,- hebben we aardig gegeten en gedronken. Voor een maaltijd een goede gelegenheid, voor een diner met vrienden zou ik toch iets beters zoeken.
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Er is een tafeltje van twee vooraan op het terras leeg, daar lopen we naar toe. De serveerster is verbaasd en wil graag uitleg van mij waarom dit onze keuze wordt. Wat een rare vraag en niet echt een vriendelijk welkom. Ik leg uit dat ik geen reden kan verzinnen, om daar niet te gaan zitten. Ze reageert een beetje geïrriteerd en verplaatst de openliggend menukaarten van tafel. We mogen plaatsnemen. Ik laat maar gelijk los, ik ben tenslotte in goed (en leuk) gezelschap.
Ik bestel een Entrecote (150 gr) met frites en vraag als extra's de romige Champignonsaus. De Entrecote is net iets te flauw van smaak voor mij, maar wel goed gebakken (medium). De Championsaus smaakt er goed bij.
De bediening verliep verder vlot en goed. Qua locatie zit je goed als je van drukte houdt. Er lopen veel mensen langs de terrassen in deze straat naar en vanaf het Leidseplein.
Boui .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Afgelopen week heb ik hier heerlijk genoten van een Fajita Combo, in combinatie met Nacho's. Het eten smaakt goed, het vlees is ook heerlijk goed doorbakken. De medewerkers zijn erg vriendelijk, zijn niet vies van een babbeltje, en brengen sfeer in het restaurant. Het enie wat een minpunt is is de decor. Je ziet er ongemakkelijk en niet fijn... helaas helaas
DLYHU .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Afgelopen maandag hier wezen eten, zat vol, niet heel veel zitplaatsen, stuk of 40. Stukje vlees besteld en wat andere bijgerechtjes, vlees was lekker mals. Decor is krap en alles van hout, niet mijn smaak. Leuk vlot personeel.