Rancho Chico

Fellenoord 8 5281 CB Boxtel Nederland Kaart

Over restaurant Rancho Chico

De lachende cowboy

Een vrolijker bediening zie je niet vaak! Voel je helemaal op je gemak in dit Argentijns ingerichte plaatje. De naam Rancho Chico (vrijvertaald: Boerderij jongen) is een verwijzing naar hun fantastische rund, die tot perfecte garing wordt bereid. Boxtel is gelegen in de Meierij van Den Bosch dus een heerlijke plek om tot rust te komen.

Meer informatie over restaurant Rancho Chico

7,1
Henriëtte D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wij hebben er gisteravond met 6 personen gegeten via social deal. Het menu wat we konden kiezen was echt voldoende. Hebben 3 verschillende keuzes gemaakt.
Het eten was echt lekker mijn tafelgenoten vonden dat ook. Ik vind het echt een aanrader. Het personeel was echt vriendelijk en de tussentijd van gerechten was prima. We zullen er echt nog wel een keer meer naar toe gaan.
Saskiavhaaren .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Bedroevend slecht: spinnenwebben, kapotte vensterbanken, smerigheid, veel vet en heel weinig vlees. Als klap op de vuurpijl 8 euro moeten betalen voor 1 glas wijn! Sterkte voor de toekomstige 'gasten'...
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Leuk ingericht restaurant. De mevrouw die ons bediende was heel aardig. Mijn mineraalwater kwam in een glas. Geen flesje gezien. Bij het opgeven van de gerechten moesten we meteen het nagerecht doorgeven. Later begreep ik waarom. Als voorgerecht namen we een bord met diverse koude en warme gerechtjes. Die waren heerlijk. Vervolgens namen we beiden een entrecote, die we medium-rare bestelden. We kregen ieder een dunne entrecote (zo dun heb ik hem nog niet gezien). Vrijwel volledig doorgegaard en met veel vet. Gewoon slecht. Erbij een schaal (diepvries) frites. Tafelgenote wisselde haar nagerecht in voor koffie. Het nagerecht wat ik kreeg (bavarois) was in plakjes gesneden en nog deels bevroren.
Het voorgerecht was prima, de rest bedroevend. Jammer.
Svetlana T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Lekker en gezellig! Goede service. Een echte aanrader. Speciaal als je van een goed stukje vlees houdt! We komen zeker terug.
Rachellamers .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Vandaag weer bij rancho chico in boxtel gegeten kipspiesjes, lamsspiesjes en gehaktspiesjes het eten was heerlijk en de bediening is top
Gjeeninga .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Het eten was matig, maar voor 37,50 wel erg duur.
We hadden niet het idee dat we voordelig uit waren.
Zien nu op die site, dat jer er eigenlijk ook voor 25,00 euro kan eten.
Suusje22 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Kort samen gevat: Waardeloos eten, niet normaal!
Ik schrijf nu voor het eerst een recensie wat ik eigenlijk tot op heden nooit heb gedaan. Samen met mijn vrouw en kinderen gegeten bij Rancho Chico. Op internet weinig info te vinden over deze tent omdat ze sinds kort weer zijn opgestart.
Het eten was echt niet goed. Ik klaag niet vaak en heb tot op heden nooit eten teruggestuurd, maar dit was echt niet normaal. We hebben ossenhaas, entrecote en lamskotelet besteld. Van binnen was het rauw en koud. Uit ervaring weet ik dat ze het vlees uit de diepvries hebben gehaald en meteen op de grill. Het vlees ziet er goed uit maar van binnen rauw en ijskoud! Hoeveelheid is goed eigenlijk teveel maar kwaliteit is belangrijker.
Uiteindelijk hebben we een rondje gratis drinken en mandje brood gekregen (uiteindelijk toch nog 84,50 betaald, zonde). De bediening heeft voel goed gemaakt want de ober kon er echt niets aan doen. Hijzelf vond het zelfs verschut en niet kunnen dat de kok en de eigenaar zo met klanten omgaan. De eigenaar is een Egyptenaar die zich nergens van aantrekt dus niet luistert naar zijn klanten maar ze meer een zeur vinden als je feedback geeft. Dan rest mij helaas niets anders om via deze weg een slechte referentie te schrijven en nogmaals voor het eerst in mijn 40 jarig leven en vele etentjes!

Lieve mensen bescherm jezelf en je gasten en vermijd deze restaurant. Hier moet nog heel veel gebeuren sinds de heropening en wijziging van eigenaar.
Wilvanderbruggen .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het was was een aanfluiting eerste klas alles liet te wensen over het enige wat goed was is de wijn hier kon ook weinig mis mee want die komt uit een fles verder niet goed eten was erg matig en keuze menu karig
Johanneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Wat een heerlijk vrolijke bediening bij Rancho Chico! We voelden ons heel erg welkom en hebben heerlijk gegeten: spare ribs, een enorme entrecôte, lamskoteletjes en de zalm: allemaal prima! We arriveerden relatief laat met onze jongens en gingen dan ook zonder dessert de deur weer uit, maar we waren allemaal enthousiast. Als we weer in de buurt zijn komen we opnieuw langs.
Olly H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
We hebben vanavond lekker veel en gezond gegeten. Salades, frietjes, soep: lekker, spareribs delicious, varkenshaas perfect en de ossenhaas magnifiek.
Bediening was toppie, aardige, attente ober. Een aanrader voor een ieder die echt alles mag eten zoveel die kan :-)
Zeker voor herhaling vatbaar!
Kedoma .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Onverwacht (via TomTom verwezen naar ander restaurant, maar dit was gesloten) kwamen wij (2 gezinnen, met allebei 1 kind van 13 jaar) terecht bij Rancho Chico.
De ontvangst was direct hartelijk. De ober bediende ons in eerste instantie formeel, maar voelde onmiddelijk aan dat wij open stonden voor een andere benadering. Hij vulde dit geweldig in.
Het eten was zeer lekker; 2 personen namen biefstuk, terwijl de rest spare ribs bestelde (2 mild en 2 zoet). De biefstuk was perfect bereid, terwijl de spare ribs heerlijk smaakten. Ook de sauzen, patat en gepofte aardappels waren heerlijk.
De prijs-kwaliteit verhouding was uitstekend.
Wij hebben heerlijk gegeten voor een meer dan redelijke prijs.
Een restaurant wat wij kunnen aanraden.
Wij vonden het onbegrijpelijk dat het niet drukker was.