Rancho Bravo

Orthenstraat 53 5211 SV Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Rancho Bravo

Vakmanschap van de houtskoolgrill

Rancho Bravo staat bekend om zijn heerlijke malse steaks van het allerbeste rundvlees uit Argentinië. Onder geen enkele voorwaarde doet dit restaurant concessies aan deze standaard, waardoor de hoge kwaliteit behouden kan worden. De enthousiaste en toegewijde keukenbrigade bereidt de gerechten op de houtskoolgrill, wat de smaak absoluut ten goede komt. Dus carnivoor, je weet wat je te doen staat. Combineer een gezellig dagje in Den Bosch met een heerlijk sappige steak van de grill.

Meer informatie over restaurant Rancho Bravo

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

7,1
Schelte P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima restaurant. Het vlees is uitstekend, de service is vlot en informeel. Ook de aangeboden wijn is prima. Daarentegen is het bieraanbod vrij beperkt. De aankleding is voldoende, maar mag wel iets vernieuwd worden. Hoe dan ook hebben we weer genoten en we komen hier graag terug!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Bij het boeken van de Actie Diner voor Twee van Albert Hein had ik een fout gemaakt waardoor ik in de veronderstelling was dat we met deze bonnen konden eten met korting bij dit restaurant.
Bij binnenkomst vroegen we om uitleg maar het personeel was er niet van op de hoogte. Omdat ik via Iens geboekt had zou zowel de eigenaar als ik kontact opnemen met de organisatie. Omdat de eigenaar de situatie ook vervelend vond deed hij het voorstel van 20% korting op de rekening. Hier zijn we mee akkoord gegaan. Vriendelijke bediening, erg smakelijk eten.

Later bleek, terugkijkend op de boekingsbevestiging, dat de fout bij mij zat. Dit restaurant was wel te boeken via Iens maar deed niet mee aan de actie.

Gemaild naar het restaurant, excuses aangeboden en aangeboden om de korting van 20% terug te betalen.
Dit vond het restaurant niet nodig.

Kortom, een uiterst sympathiek en goed restaurant wat ik graag aanbeveel!

Hartelijke groet, Marianne
Biancavanrees.dekker .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Ontvangst was vriendelijk. Het was lang wachten voordat er iemand kwam om de bestelling op te nemen. Ook de tijden tussen het uitserveren van de de gangen zaten lange wachttijden. Veel klanten, weinig bedienend personeel. Maar het eten was goed en voldoende. De treinzitjes zitten niet comfortabel wanneer je rug klachten hebt.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Gevraagd om pikante spareribs, een portie (1 rib) per persoon. Er wordt vervolgens een grote hoeveelheid opgediend. Op mijn vraag of dit een 1 rib-portie is wordt volmondig ja gezegd. Bij het afrekenen betaal je voor een grote portie spareribs. Dat noem ik nou bedonderen. Bovendien was het pikante ver te zoeken.
AanTaaaaafel .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Voor de vleesliefhebber is dit een aanrader. Het vlees is goed bereid en smaakt echt erg goed.

Ook over de service valt niet te klagen. Het verschil tussen de gerechten wordt goed uitgelegd.

Het decor / inrichting van het restaurant vind ik erg ongezellig, wat erg jammer is. Natuurlijk is dat ook een kwestie van smaak, maar de mijne is het overduidelijk niet.
Nielskuijken .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Vooropgesteld: het vlees was erg goed, net als meeste voor- en bijgerechten en de bediening vriendelijk, maar de escargots waren smakeloos, het vlees kwam niet tegelijkertijd, de patat en saus kwamen te laat en was te weinig, desserts kwamen niet tegelijk en de cheesecake was geen cheesecake...
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Een zeer vriendelijk ontvangst viel ons ten deel bij het onverwachte en niet gereserveerd bezoek aan dit restaurant. We openden met een heerlijke fles Malbec, waarbij de bedienend ober voorstelde om een andere fles dan die op tafel stond omdat deze fles te warm was! Compliment voor deze attentheid. Vervolgens kregen we een uitgebreide kaart voorgeschoteld met een groot aantal vis- en (uiteraard) rundvleesgerechten, waarbij onze voorkeur uitging naar gegrilleerd rundvlees en een entree bestaande uit gegrilde slakken (niet afgepast tot 6 stuks zoals je (zeer) vaak tegenkomt. Ook nu weer werden we vlot, gastvrij en uitstekend bediend. Een ander opvallende verschijning in dit restaurant was de bediening in het Frans door een Nederlandse jongeman aan Belgisch/Franse gasten (kom je nog zelden tegen). Wat een heerlijk vlees, mooi van kleur, echt medium geserveerd en heerlijk gegrild. Ook de bijgerechten mochten er zijn en tenslotte was ook het nagerecht alleszins de moeite waard. Kortom een onvergetelijke avond in een restaurant dat nu niet direct in de looproute van 's-Hertogenbosch ligt, maar zeker een 'omweg' waard is!!
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Prima. Lekker gegeten en tot ver na sluitingstijd kunnen blijven zitten. Vriendelijk en correct. Hier gaan we zeker nog eens terug.
ClaudineK .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Week geleden wezen eten bij Rancho Bravo in Den Bosch, het eten was verrukkelijk en de bediening was echt top! Heel zorgzaam en aardig. De bediening heeft ons heel goed ontvangen en elke vraag netjes geantwoord en uitgevoerd. Ik raad het iedereen aan om eens te gaan eten, probeer vooral de Ossenhaas als je een echte vleesliefhebber bent. En na de verbouwing van vorig jaar ook super mooi aangekleed heel erg sfeervol geworden.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten, uitstekende tournedos (bife de lomo). In tijden niet zulk lekker en goed bereid stuk vlees gegeten. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening.
Enige minpuntje is de afzuiging in het restaurant. We hebben dat ook gezegd, er werd ons uitgelegd dat er alles aan gedaan is.
We komen graag terug!
Petra.aalders .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Smakeloze spareribs. Voorgerecht en nagerecht prima. We hadden 2 soorten spareribs maar waren beiden heel flauw en niet gemarineerd. Jammer
Mjcorbet .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Het eten was super! Het vlees was heerlijk mals en de sause erbij was goed van smaak. De bijgerechten waren ook erg lekker. En de service was echt geweldig, wij werden echt even in het zonnetje gezet!
Paddy20 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Heerlijk gegeten met 4 personen. Allemaal verschillende gerechten die erg lekker waren. Voor volgende keer weet ik het hoofdgerecht al.
Aklaarenbeek .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
De onbeperkt spare ribs eten is een geweldig lekkere optie! Ook de zalm was erg lekker. Kortom, een gezellig en goed restaurant!
Mburgerhof .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Het eten was goed alleen als je onbeperkt spare ribs besteld hebt vraag dan ook aan de klant of hij of zij eventueel nog wat wil!!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Eten: heerlijke, supermalse ossenhaas van de houtskoolgrill, perfect medium gebakken en tegen een redelijke prijs (afhankelijk van gewicht). Daarvoor ga je naar een Argentijns restaurant!

Service: jammer dat het stokbrood, waartoe we ons hebben laten verleiden en dat in tweevoud geleverd wordt (bij twee personen), ook twee keer op de rekening staat. Het betreft overigens de meest eenvoudige afbakbroodjes. Jammer. Ook jammer dat na het verzoek van één persoon om "rijst in plaats van frites", de rijst extra op de rekening staat. Voor mayonaise bij de frites moet extra betaald worden. Lachwekkend wordt het als tijdens het hoofdgerecht, binnen vijf minuten na elkaar, drie verschillende heren (er staan alleen maar (veel) heren in de bediening vanavond) langs komen om te vragen of het smaakt...

Decor: kunnen die Argentijnse restaurants nou nooit eens iets anders bedenken dan bankjes en houten tafels zonder tafellinnen (en dus papieren servetjes)?

Concluderend: héérlijk vlees, prijs-kwaliteitsverhouding aan de hoge kant, niet verrassend.
Mvdommelen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
De ossehaas was perfect, entourage prima en bediening vlot, met aandacht, humor en goed inspelend op vragen en behoeften van de klant. Jammer dat mijn restaurant cadeau card weigerde het saldo te kunnen verzilveren, en personeel deed echt de moeite om te laten zien dat het niet lukte. We komen zeker terug!
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Voorgerecht albondigas viel erg tegen, was te lang gebakken en te droog daardoor. Deze is na erover te klagen gelukkig wel van de rekening gehaald. Hoofdgerecht was heerlijk. Vlees dat heel goed smaakt.
Dendekkeradel .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
goed restaurant wat eten betreft.
enkel jammer dat je brood vooraf besteld en dat dat niet geleverd werd.
maar de hoofdmaaltijd was voortreffelijk
WHSmid .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Het vlees bij dit restaurant , zeker de ossenhaas was super mals en lekker. Het werd opgediend op een gloeiend heete plaat waar je van moest eten. We vonden echter de side disch jammer genoeg niet leuk gepresenteerd en was matig in hoeveelheid. Salade in een klein kommetje,klein kommetje friet en wat saus.
Voor het brood vooraf betaal je 4,20 , met een speciale koffie erbij waren we met zn tweeën 75,00 euro kwijt . Wij vonden de prijs-kwaliteitverhouding verhouding niet in de lijn van de verwachtingen.