Rancho Bravo

Orthenstraat 53 5211 SV Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Rancho Bravo

Vakmanschap van de houtskoolgrill

Rancho Bravo staat bekend om zijn heerlijke malse steaks van het allerbeste rundvlees uit Argentinië. Onder geen enkele voorwaarde doet dit restaurant concessies aan deze standaard, waardoor de hoge kwaliteit behouden kan worden. De enthousiaste en toegewijde keukenbrigade bereidt de gerechten op de houtskoolgrill, wat de smaak absoluut ten goede komt. Dus carnivoor, je weet wat je te doen staat. Combineer een gezellig dagje in Den Bosch met een heerlijk sappige steak van de grill.

Meer informatie over restaurant Rancho Bravo

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

7,1
John D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Perfect gegeten , vlees was op themperatuur en medium zoals gewenst, mals vlees
Emmy D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gisteren, 18 maart 2017, heerlijk gegeten bij Rancho Bravo, min of meer bij toeval beland en ik was wat afwachtend maar we werden hartelijk verwelkomd, we kozen voor de tapas als voorgerecht, echt heerlijke hapjes, vergezeld met heerlijke wijn, hoofdgerechten, zalm, ossenhaas en lamsrack, het was allemaal geweldig. Maar vooral de hartelijke bediening, met het hart hebben er een geweldige avond voor ons van gemaakt.
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Voorgerecht, zalm wat te koud waardoor smaak oppervlakkig was. Hoofdgerecht, biefstuk was goed. Heerlijk mals en net rood genoeg.
Pim L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We waren hier met een behoorlijk grote groep. Van te voren alle menukeuzes doorgegeven dus dan mag je toch enige voorbereiding verwachten. Dat gold helaas niet voor de hoofdgerechten. Keuken leek het niet meer te baas met als gevolg een wisselend slechte kwaliteit van de schotels. Het vlees smaakte vlak en verbrand en was soms nete taai, groente was niet gaar en bestond vooral uit rauwe ui met een paar paprikareepjes. Frieten smaakte naar oud frituurvet. Positief puntje: de salade was wel oke. Ik heb helaas nog nooit zo'n slechte Mexicaanse schotel gegeten.
Tabitha V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We kwamen hier jaren geleden regelmatig. De sfeer van toen is echt weg.
Geen knusse sfeer meer.
Net een grote shoarma zaak.
Voorgerecht was matig.
Argentijnse tapas bestond uit kleine portie mixed grill met wat blaadjes sla. zag er niet erg aantrekkelijk uit.
smaak best.
Hoofdgerecht heerlijk. Kan niet anders zeggen. Hij is prijzig, maar
zo'n bief bakken ze nergens !

Joery V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Kwaliteit was goed maar daar betaalde je ook goed voor verder plezierige bediening en warme inrichting.
Tjantjoe T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijke steaks! Side disjes zijn goed maar kunnen beter gepresenteerd worden.
Schelte P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima restaurant. Het vlees is uitstekend, de service is vlot en informeel. Ook de aangeboden wijn is prima. Daarentegen is het bieraanbod vrij beperkt. De aankleding is voldoende, maar mag wel iets vernieuwd worden. Hoe dan ook hebben we weer genoten en we komen hier graag terug!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Bij het boeken van de Actie Diner voor Twee van Albert Hein had ik een fout gemaakt waardoor ik in de veronderstelling was dat we met deze bonnen konden eten met korting bij dit restaurant.
Bij binnenkomst vroegen we om uitleg maar het personeel was er niet van op de hoogte. Omdat ik via Iens geboekt had zou zowel de eigenaar als ik kontact opnemen met de organisatie. Omdat de eigenaar de situatie ook vervelend vond deed hij het voorstel van 20% korting op de rekening. Hier zijn we mee akkoord gegaan. Vriendelijke bediening, erg smakelijk eten.

Later bleek, terugkijkend op de boekingsbevestiging, dat de fout bij mij zat. Dit restaurant was wel te boeken via Iens maar deed niet mee aan de actie.

Gemaild naar het restaurant, excuses aangeboden en aangeboden om de korting van 20% terug te betalen.
Dit vond het restaurant niet nodig.

Kortom, een uiterst sympathiek en goed restaurant wat ik graag aanbeveel!

Hartelijke groet, Marianne
biancavanrees.dekker .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Ontvangst was vriendelijk. Het was lang wachten voordat er iemand kwam om de bestelling op te nemen. Ook de tijden tussen het uitserveren van de de gangen zaten lange wachttijden. Veel klanten, weinig bedienend personeel. Maar het eten was goed en voldoende. De treinzitjes zitten niet comfortabel wanneer je rug klachten hebt.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Gevraagd om pikante spareribs, een portie (1 rib) per persoon. Er wordt vervolgens een grote hoeveelheid opgediend. Op mijn vraag of dit een 1 rib-portie is wordt volmondig ja gezegd. Bij het afrekenen betaal je voor een grote portie spareribs. Dat noem ik nou bedonderen. Bovendien was het pikante ver te zoeken.
AanTaaaaafel .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Voor de vleesliefhebber is dit een aanrader. Het vlees is goed bereid en smaakt echt erg goed.

Ook over de service valt niet te klagen. Het verschil tussen de gerechten wordt goed uitgelegd.

Het decor / inrichting van het restaurant vind ik erg ongezellig, wat erg jammer is. Natuurlijk is dat ook een kwestie van smaak, maar de mijne is het overduidelijk niet.
Nielskuijken .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Vooropgesteld: het vlees was erg goed, net als meeste voor- en bijgerechten en de bediening vriendelijk, maar de escargots waren smakeloos, het vlees kwam niet tegelijkertijd, de patat en saus kwamen te laat en was te weinig, desserts kwamen niet tegelijk en de cheesecake was geen cheesecake...
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Een zeer vriendelijk ontvangst viel ons ten deel bij het onverwachte en niet gereserveerd bezoek aan dit restaurant. We openden met een heerlijke fles Malbec, waarbij de bedienend ober voorstelde om een andere fles dan die op tafel stond omdat deze fles te warm was! Compliment voor deze attentheid. Vervolgens kregen we een uitgebreide kaart voorgeschoteld met een groot aantal vis- en (uiteraard) rundvleesgerechten, waarbij onze voorkeur uitging naar gegrilleerd rundvlees en een entree bestaande uit gegrilde slakken (niet afgepast tot 6 stuks zoals je (zeer) vaak tegenkomt. Ook nu weer werden we vlot, gastvrij en uitstekend bediend. Een ander opvallende verschijning in dit restaurant was de bediening in het Frans door een Nederlandse jongeman aan Belgisch/Franse gasten (kom je nog zelden tegen). Wat een heerlijk vlees, mooi van kleur, echt medium geserveerd en heerlijk gegrild. Ook de bijgerechten mochten er zijn en tenslotte was ook het nagerecht alleszins de moeite waard. Kortom een onvergetelijke avond in een restaurant dat nu niet direct in de looproute van 's-Hertogenbosch ligt, maar zeker een 'omweg' waard is!!
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Prima. Lekker gegeten en tot ver na sluitingstijd kunnen blijven zitten. Vriendelijk en correct. Hier gaan we zeker nog eens terug.
ClaudineK .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Week geleden wezen eten bij Rancho Bravo in Den Bosch, het eten was verrukkelijk en de bediening was echt top! Heel zorgzaam en aardig. De bediening heeft ons heel goed ontvangen en elke vraag netjes geantwoord en uitgevoerd. Ik raad het iedereen aan om eens te gaan eten, probeer vooral de Ossenhaas als je een echte vleesliefhebber bent. En na de verbouwing van vorig jaar ook super mooi aangekleed heel erg sfeervol geworden.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten, uitstekende tournedos (bife de lomo). In tijden niet zulk lekker en goed bereid stuk vlees gegeten. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening.
Enige minpuntje is de afzuiging in het restaurant. We hebben dat ook gezegd, er werd ons uitgelegd dat er alles aan gedaan is.
We komen graag terug!
petra.aalders .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Smakeloze spareribs. Voorgerecht en nagerecht prima. We hadden 2 soorten spareribs maar waren beiden heel flauw en niet gemarineerd. Jammer
mjcorbet .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Het eten was super! Het vlees was heerlijk mals en de sause erbij was goed van smaak. De bijgerechten waren ook erg lekker. En de service was echt geweldig, wij werden echt even in het zonnetje gezet!
Paddy20 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Heerlijk gegeten met 4 personen. Allemaal verschillende gerechten die erg lekker waren. Voor volgende keer weet ik het hoofdgerecht al.