Rancho Bravo

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Rancho Bravo

Vakmanschap van de houtskoolgrill

Rancho Bravo staat bekend om zijn heerlijke malse steaks van het allerbeste rundvlees uit Argentinië. Onder geen enkele voorwaarde doet dit restaurant concessies aan deze standaard, waardoor de hoge kwaliteit behouden kan worden. De enthousiaste en toegewijde keukenbrigade bereidt de gerechten op de houtskoolgrill, wat de smaak absoluut ten goede komt. Dus carnivoor, je weet wat je te doen staat. Combineer een gezellig dagje in Den Bosch met een heerlijk sappige steak van de grill.

Meer informatie over restaurant Rancho Bravo

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Rancho Bravo

Wim en erna S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij vonden het een leuk restaurant, alles zag er mooi en netjes uit, vriendelijke en snelle bediening en heerlijk gegeten!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goede service. Voor herhaling vatbaar!
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
De verschillende biefstukken waren mals en smaakten uitstekend.
De bijgeleverde sausjes vond ik wat vlak.
De bediening was op zijn Argentijns; rustig aan. Maar als je uit eten gaat dan heb je de tijd.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
heerlijk eten! fijne bediening!
Joop Z.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
De ontvangst en service zijn prima. Het eten kwam snel en was goed.
Ook het contact met het personeel was heel persoonlijk en vriendelijk.
Jordy O.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
heerlijk gegeten op mn verjaardag
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Beiden een heerlijke Argentijnse steak gegeten van uitstekende kwaliteit!
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en ze waren zeer vriendelijk. Dus 'n geslaagde avond
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Het was helaas niet zo'n succes.
Bij de slakken zat er een bijsmaak aan.
Pluspunt is dat deze van rekening is gehaald.

Verschillende keren niet de juiste bestelling uitgevoerd.

Moesten later terug komen omdat er geen rekening was gehouden met de toegezegde korting.

Kan helaas niet de vergelijking doorstaan met de kwaliteit van jaren terug.
Jordy O.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
goede bediening, heerlijk eten.. gezellige sfeer.. kortom wij komen vaker..
John D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Perfect gegeten , vlees was op themperatuur en medium zoals gewenst, mals vlees
Emmy D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gisteren, 18 maart 2017, heerlijk gegeten bij Rancho Bravo, min of meer bij toeval beland en ik was wat afwachtend maar we werden hartelijk verwelkomd, we kozen voor de tapas als voorgerecht, echt heerlijke hapjes, vergezeld met heerlijke wijn, hoofdgerechten, zalm, ossenhaas en lamsrack, het was allemaal geweldig. Maar vooral de hartelijke bediening, met het hart hebben er een geweldige avond voor ons van gemaakt.
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Voorgerecht, zalm wat te koud waardoor smaak oppervlakkig was. Hoofdgerecht, biefstuk was goed. Heerlijk mals en net rood genoeg.
Pim L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We waren hier met een behoorlijk grote groep. Van te voren alle menukeuzes doorgegeven dus dan mag je toch enige voorbereiding verwachten. Dat gold helaas niet voor de hoofdgerechten. Keuken leek het niet meer te baas met als gevolg een wisselend slechte kwaliteit van de schotels. Het vlees smaakte vlak en verbrand en was soms nete taai, groente was niet gaar en bestond vooral uit rauwe ui met een paar paprikareepjes. Frieten smaakte naar oud frituurvet. Positief puntje: de salade was wel oke. Ik heb helaas nog nooit zo'n slechte Mexicaanse schotel gegeten.
Tabitha V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We kwamen hier jaren geleden regelmatig. De sfeer van toen is echt weg.
Geen knusse sfeer meer.
Net een grote shoarma zaak.
Voorgerecht was matig.
Argentijnse tapas bestond uit kleine portie mixed grill met wat blaadjes sla. zag er niet erg aantrekkelijk uit.
smaak best.
Hoofdgerecht heerlijk. Kan niet anders zeggen. Hij is prijzig, maar
zo'n bief bakken ze nergens !

Joery V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Kwaliteit was goed maar daar betaalde je ook goed voor verder plezierige bediening en warme inrichting.
Tjantjoe T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijke steaks! Side disjes zijn goed maar kunnen beter gepresenteerd worden.
Schelte P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima restaurant. Het vlees is uitstekend, de service is vlot en informeel. Ook de aangeboden wijn is prima. Daarentegen is het bieraanbod vrij beperkt. De aankleding is voldoende, maar mag wel iets vernieuwd worden. Hoe dan ook hebben we weer genoten en we komen hier graag terug!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Bij het boeken van de Actie Diner voor Twee van Albert Hein had ik een fout gemaakt waardoor ik in de veronderstelling was dat we met deze bonnen konden eten met korting bij dit restaurant.
Bij binnenkomst vroegen we om uitleg maar het personeel was er niet van op de hoogte. Omdat ik via Iens geboekt had zou zowel de eigenaar als ik kontact opnemen met de organisatie. Omdat de eigenaar de situatie ook vervelend vond deed hij het voorstel van 20% korting op de rekening. Hier zijn we mee akkoord gegaan. Vriendelijke bediening, erg smakelijk eten.

Later bleek, terugkijkend op de boekingsbevestiging, dat de fout bij mij zat. Dit restaurant was wel te boeken via Iens maar deed niet mee aan de actie.

Gemaild naar het restaurant, excuses aangeboden en aangeboden om de korting van 20% terug te betalen.
Dit vond het restaurant niet nodig.

Kortom, een uiterst sympathiek en goed restaurant wat ik graag aanbeveel!

Hartelijke groet, Marianne
biancavanrees.dekker .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Ontvangst was vriendelijk. Het was lang wachten voordat er iemand kwam om de bestelling op te nemen. Ook de tijden tussen het uitserveren van de de gangen zaten lange wachttijden. Veel klanten, weinig bedienend personeel. Maar het eten was goed en voldoende. De treinzitjes zitten niet comfortabel wanneer je rug klachten hebt.