Ramsis

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 05:00

6,9
Paulbosch .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Ramsis is een van de weinige eetplekken die nog open is middernacht, dus dat is positief. Helaas is de bediening zeer onvriendelijk en vragen ze onaangekondigd extra geld voor pinnen, wat gewoon geldklopperij is. Nadat je verteld is dat je moet opschieten met kiezen omdat ze weinig tijd per klant hebben, neem je een bestelling op, betaal je veel geld (extreem overpriced) en ga je zitten.
Nadat het eten komt ben je teleurgesteld. De porties zijn extreem schraal en het verschil tussen klein en medium is verwaarloosbaar. Het enige positieve puntje is dat het vlees wel lekker was en dat je kan zitten. Na de onvrede aangekaart te hebben, waar niet erg sportief op ingegaan werd, werden we weggestuurd omdat ze eigenlijk al hadden moeten sluiten. Puur om geld uit onze broek te kloppen hebben ze ons dus snel even wat restjes voorgeschoteld.
Voor ons nooit weer!
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
per ongeluk bij ramsis beland, druk bezocht mini restaurant, service vriendelijk, spare ribs voortreffelijk, van mediumrare entrecote hadden ze nog nooit gehoord, maar het was te eten, schotels ruim voldoende, gelukkig geen mais in de salade, kleine keuze in drankenkaart, Heineken bier, brrr, toilet was te bezoeken via een vrij moeilijk toegangbaar trappetje, maar het meeste vlees was prima gegrild.
Quirin .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Ben hier wel vaak te vinden, ook mijn verjaardag gevierd in een gezelschap van 8 mensen. Gelukkig was er wel plek, want er is niet echt een mogelijkheid om te reserveren voor dit kleine restaurantje/afhaal. Maar verder prima en vriendelijke bediening en er is veel persoonlijke aandacht. Ben hier wel vaste klant en het personeel herkent ons ook vaak. Dus vaak krijgen we dan een gratis toetje van de manager. Dit is wel een goed restaurantje voor een kleine gezelschap, want groot is het niet. Ik neem vaak de pizza kip of de shoarma. Vroeger waren de porties helaas wel wat groter, maar het vult gelukkig nog wel goed! Prijs is goedkoop te noemen voor de porties die je krijgt! Ik ben elke keer maar max. 15 euro kwijt inclusief drankjes! Dit is zeker een restaurantje waar ik nog vaak zal komen.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
ramsis zit er al heel erg lang op deze plaats en is een oude bekende. de shoarma is erg goed en het restaurantje is erg romantisch en gezellig,prijzen zijn redelijk en verder dus wel ok,..kom er al heel veel jaren,.paar keer per jaar