Ramses

Keizersgracht 324 1016 EZ Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ramses

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ramses

Gonny V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk hapje Ravioli, kleine portie 14,50 euro, wel heel klein… maar mooi van smaak. We namen er patatjes na.… Want t was n heerlijke warme avond. Vriendelijke bediening, kon iets vlotter maar op de vraag of het ons ongeduld of het aan de service lag, kwam het eerlijke antwoord; "avondje doorgezakt. …ik ben wat vergeetachtig vanavond..excuses " De wijn was een "volle" portugees, rosé, huerta del Rey van 13.5%. Mooi plekje als er buiten plaats is en ook binnen een prettige plek.
1Fabrice .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Plezierige zaak.
Mooie omgeving, attente bediening en goede kwaliteit eten. Zo hoort het!
De risotto was perfect, de entrecote mals en de Malbec vol en goed. Het witte chocolade dessert miste wat samenhang, maar alles bij elkaar een plezierige ervaring.
Rutger B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Leuke zaak in prachtige ruimte. Bevlogen, attente bediening en mooie gerechten. Gekozen voor à la carre mar menu opties waren prima. Aanrader.
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het voormalige Staets is omgebouwd tot een kleinschaligere plek, waar bediening en decor op niveau zijn. Minpuntje qua decor is dat de eettafels bij het raam zijn vervangen door banken ;) Het eten is prima, maar niet meer dan dat. Prijs-kwaliteitverhouding is daarmee enigszins uit balans in vergelijking tot bijv. Staets.
Monica T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
In de eerste week bij Ramses gegeten. Officieel is het nog testmaand, maar daar proefde je niks van. Het eten was heerlijk. Vooral het toetje dessert met witte chocolade en Werthers Echte is een aanrader. Ook leuk dat je alle gerechten zowel in grote als in kleine portie kan bestellen. En het pand is prachtig, dus leuke plek om te eten.
Arianne S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Wat een top plek! Ramses zit echt in een heel mooi oud pand, en die sfeer ademt het restaurant ook uit. Ze hebben heerlijke lounge plekken bij het raam, goed om alvast even te borrelen voor je aan een tafeltje wat gaat eten. Laatst ook met mijn laptop zitten werken...bestel dan vooral wat zoetigheden bij je koffie...dan weet je zeker dat je er niet meer weggaat!