Rams

Zaterdag 13:00 - 23:00
7,2
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Beste roti kip en moksie metie van Rotterdam. Hier rijd ik voor om! De roti hertenvlees vind ik minder goed. De sfeer is café achtig en een beetje rommelig, daar moet je hoofd wel naar staan. Bediening is leuk en relaxed.
Azar34 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Zonder meer de lekkerste Roti in Rotterdam (en ik heb op veel verschillende plekken Roti geprobeerd)! Goede prijs-kwaliteitverhouding. Houd er wel rekening mee dat het hier altijd druk is (en dat de reden hiervan is dat veel klanten blijven terugkomen omdat het eten simpelweg goed is). Maar, de drukte heeft helaas een lange wachttijd tot gevolg. Ik ondervang dit altijd door gewoon van tevoren te bellen en mijn bestelling door te geven om later af te halen. Dit werkt prima.
James11 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Tijdens onze werkweek,hier Roti kip,nasi goreng ,daawat, afgehaald.
De gerechten waren goed gekruid en waren best wel lekker.

De service is iets traag, alhoewel het niet druk was.
We komen nog terug
Chelseaz .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Tijdens onze werktrip hebben wij hier Surinaams Roti gehaald met lamsvlees.
Lekkere surinaamse kruiden.
Verder nog surinaamse snacks gehaald en surinaamse drankjes voor onze groep.
De sfeer is niet zo vrolijk.Bediening is wel beleefd
Rayen K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Roti besteld en een broodje varkensvlees. Het was de moeite waard heel lekker gegeten. Dankjewel tot de volgde x zeker.

Ps vriendelijke mensen
RRRonald .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
Na zo vaak langs deze zaak gereden te hebben, heb ik vandaag maar eens de gok gewaagd. Ik kom deze nogal sfeerloze zaak binnen en bestel een broodje varkensvlees. Vervolgens vraag ik of zij ook roti's met aardappel vulling verkopen waarop de dame antwoord deze inderdaad te verkopen, zo gezegd zo gedaan..
Eenmaal thuis aangekomen begin ik met het broodje waar ik slechts een woord voor nodig heb deze te beschrijven; walgelijk!! Het broodje is veel te zacht en smaak erg oud, het vlees op het broodje is erg weinig en smaakt bovendien nergens naar.
Dan maar de hoop vestigen op de roti's, maar ook dit is een en al een teleurstelling en bovendien niet gevuld met aardappel waar ik uitdrukkelijk om heb gevraagd!
Een ding weet ik zeker: ik kom hier nerver nooit terug en raad het ook iedereen af!
Angel L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Eten was super slecht. Roti plaat was droog. Bij vegetarisch schotel zat stukjes bot en vel van kip. Ze moeten zich dood schamen! !!
Bakra .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Roti's gekocht bij Rams wat was dat een grote misser! Geen smaak de roti plaat rook muf. De roti was stuk gekookt. Het ergste vond ik dat het meisje in de keuken haar haar ging doen en vervolgens over de kookplaat nieste!!