Rams Rotishop

6,5
7,2
Angelique R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De roti is de lekkerste roti van heel Zoetermeer. Een flinke maaltijd en de smaak is heerlijk!!
Ik kom speciaal vanuit Rokkeveen naar deze zaak voor de lekkere roti. In Rokkeveen is er pas een zaak gekomen die roti's verkoopt, maar deze is lang niet zo lekker als bij Rams.
Taytelbaum .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Ik heb vandaag 04-08-2016 Bami met kip besteld, maar de Bami was niet te eten?
Het vlees was van een paar dagen oud!!!
Jammer, ik ga daar nooit meer eten halen!!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Vandaag weer Roti Ketjap gegeten bij Rams, ik vind het werkelijk geweldig. Vol met smaak, niet droog en ruim voldoende. Over het decor valt weinig te zeggen omdat het eigenlijk een afhaalzaak is maar als je er blijft eten doet het personeel erg zijn best om het je geriefelijk te maken. Ze zijn echt heel vriendelijk. Al met al weer een prima geniet momentje en tot volgende keer.
Janneke1949 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
roti,nasi,bara afgehaald. helemaal flauw van smaak. Peper ontbrak er helemaal.
De surinaamse drank,fernandes? was wel lekker.

De service is goed.Voor ons zeker geen tweede keer.
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
De zaak ziet er prima uit. Service is ook prima. Parkeergelegenheid is minder (allemaal erg krap en dat aan een drukke weg). Nu de smaak van de roti kip kerrie. Ten eerste wat opviel was dat het ontzettend vet was. Het gerecht droop bijna in het vet.. De smaak van de kerrie was te oppervlakkig. Het was helemaal geen intense kerrie smaak, zoals ik dat van andere roti zaken gewend ben. Dan de roti kip ketjap: een gerecht wat ik niet kende. Opzich goed van smaak, maar ook hier geldt wederom, veel en veel te vet. Je wordt gewoon misselijk van al vet. Dus mijn advies aan de kok: gebruik veel minder vet en neem een andere kerrie, dit is niks. Voortaan ga ik maar weer naar mijn ouder vertrouwde rotishop in Den Haag.