Ramna Tandoori

Molenstraat 12 2513 BK Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Ramna Tandoori

Een vleugje India in Den Haag

Kom en proef India, in de Molenstraat in Den Haag! Zoals de naam al doet vermoeden eet je hier de lekkerste gerechten uit een echte tandooroven. Maar ook voor een lekkere kruidige curry moet je bij Ramna Tandoori zijn. Neem je een milde variant, of durf je het aan en ga je voor de vindaloo? Het is hier in ieder geval allemaal even lekker. Vergeet vooral niet om een lekker stuk naan (Indiaas platbrood) te bestellen.

Meer informatie over restaurant Ramna Tandoori

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00 uur

6,9
Aldert L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Dit is mijn favoriete Indisch restaurant. Ramna's eten is zeker het meest aangenaam en smakelijk. Probeer de speciale biryani en boterkip. U zult willen blijven terugkomen voor meer. Het lijkt er ook op dat ze een beetje remodelleren hebben gedaan. Ziet er heel goed uit.
Suma S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Niet alleen is dit de beste Indan-keuken die ik heb meegemaakt sinds het bezoek aan India. Dit is het beste eten dat ik ooit heb gehad van een restaurant volop. Ik bezocht onlangs voor mijn moeders 60ste verjaardag, en het was zo speciaal als de gelegenheid. Het personeel is erg vriendelijk en echt, gelukkige mensen. Het eten is absoluut heerlijk en zelfs de chef-kok keek echt blij en ontspannen toen hij zijn hoofd omhoog heette om te zeggen hallo - wat volumes spreekt!

10/10 zou aan iedereen en iedereen aanbevelen.
Hillai S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
- Lekker eten
- Heel gastvrij
- Mooie locatie
- Hele leuke plek voor feestjes om te vieren
- Goede service en een schoone plek
Mariselle M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Vandaag voor het eerst bij Ramna geweest om te eten vanwege een etensbon van de Kruidvat die nog op moest. Ik was erheen gegaan zonder al te hoge verwachtingen maar was aangenaam verrast!! Heerlijk eten met vooral ook erg vriendelijk en attent personeel! Wij komen zeker terug. 10/10 would recommend!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekker gegeten, heel aardig personeel en goede bediening. Ruime keuze aan gerechten, van mild tot spicy. Voor herhaling vatbaar!
sergionl89 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Afgelopen maandag gegeten met mijn vriendin. Op aanraden van een kennis uit Den Haag hier gaan eten, en daar zijn we hem zeker dankbaar voor! Het eten was erg lekker, de kip tandoori was erg goed. Verder was de sfeer top en het personeel vriendelijk. Er werd vaak gecheckt of alles naar wens was. Prijs-kwaliteit verhouding was ook prima. Absoluut een aanrader.
Golan .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten had weinig smaak. In plaats van een toetje of koffie was je verplicht om een bijgerecht te nemen van 8 euro, een groentencurry. Dus alsnog was het niet goedkoop en niet lekker.
Maurice B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
In het verleden (+5 jaar geleden) regelmatig gegeten, sindsdien door verhuizing niet meer maar vanavond weer als vanouds heerlijk gegeten. De gerechten met Methi (fenegriek) zijn echt subliem, personeel is aardig en regelmatig checkend of alles OK is.
Top!
Boogerd.safari B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten in ontspannen gemoedelijke sfeer. goed betaalbaar. beetje oubollig interieur. bediening vriendelijk en relaxed.
Roel W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De ontvangst bij Ramna was allerhartelijkst en zeer vriendelijk. Omdat wij "te" pittig eten niet heel goed kunnen hebben vroegen wij daar rekening mee gehouden kon worden. Jammer was dat dit te letterlijk werd doorgevoerd. Lag waarschijnlijk aan ons. Wij hebben er prima gegeten.
Tália C.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Alles was heerlijk op de espresso die wij hadden besteld als afsluiter: het was geen espresso maar gewone zwarte koffie in een heel klein kopje. Toen wij echter bezwaar maakten kregen we meteen een goede espresso en de koffie werd van de rekening afgehaald. Espresso van het huis vind ik wel een mooie goedmaker.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Er werd niet aan de AH voorwaarden voldaan! We zijn hier twee keer geweest, twee keer ons bedrogen gevoeld achteraf. Eerste keer via Groupon een driegangenmenu betaald en twee gangen gekregen. Laatste keer via AH actie, waarbij je met z'n tweeen een driegangenmenu eet voor de prijs van 1 persoon. Bij afrekenen bleek dat het voor- en hoofdgerecht 1 x was aangeslagen, maar er stond een bijgerecht bij (niet besteld!): een klein papperig schaaltje groente waar we niks van gegeten hebben, omdat we de smaak flauw vonden en daar was 8 euro voor gerekend en daarnaast waren de toetjes wel 2 x aangeslagen (2 mini bolletjes korrelig cocos ijs a 4,50 per schaaltje). Ramna beweerde dat het driegangenmenu bestond uit een voor-, hoofd- en bijgerecht. We hebben alles betaald (veel te veel dus) en hebben het er maar bij laten zitten. Twee keer gebeurd nu daar en dit was echt de laatste keer. Wees gewaarschuwd!
Woutje E.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Waren laat in het restaurant 21.15 maar de gerechten hadden leek het uren op ons staan wachten. Vlees taai,voorgerecht koud.
Bediening is aardig na veel overleggen kregen we bij onze drankjes glazen water. Nooit meer naar toe!
Damian V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was top! Kip tandoori vooraf, simpel maar smaakvol. Als hoofd kip madras, goed pikant maar ook een aanrader. De service van het bedienend personeel was buitengewoon zorgzaam. Al met al een geslaagde avond
dheter123 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
- Hield zich niet aan AH restaurantactie voorwaarden.
- In plaats van 2 bijgerechten (a 8 euro, die je moet bestellen ipv een dessert) kregen we er slechts 1
- Duur!
- De eigenaren wilden ons laten betalen voor een cola flesje dat over de datum was: "wij kunnen er niets aan doen dat hij over de datum is, dat is de schuld van coca-cola."

Overall een slechte ervaring; alles behalve voor herhaling vatbaar.
raimonddijkstra .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Enige min puntje, iets wat gedateerd interieur. Maar service top, eten top. Gaan zeker terug. Alle gerechten waren van goede kwaliteit. Mensen super vriendelijk
annemiekevandertoorn .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben een prima avond gehad, lekker gegeten. Het restaurant serveert een aangepast 3 gangen menu om eerdere recensies te verduidelijken. De 3 gang is geen toetje maar een groente gerecht dit was ons in ieder geval wel goed uitgelegd. En er werken super vriendelijke mensen in de bediening.
susanvl .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het restaurant is een beetje vergaande glorie. Het kip gerecht met amandel was OK. De papadam met saus ook. Wij waren met de AH actie. We hebben alleen een voorgerecht gehad en een hoofdgerecht. Toetje of koffie en thee kregen we niet, omdat we volgens hun een bijgerecht hadden besteld. Maar Wij hebben nooit om een bijgerecht gevraagd. De rekening klopte ook niet. Aangezien we geen nagerecht kregen vond ik de prijs toch behoorlijk tegen vallen. Het Lassie drankje heb ik ook wel beter gehad.
iljaalexander .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Zondagavond met de AH - kaart bij Ramna Tandoori gegeten met 2 personen. Wij vonden het eten prima, we hebben al vaker Indiaas gegeten, er waren geen grote verrassingen op het menu.
De bediening was erg goed, we konden à la carte bestellen. Men was bekend met de AH-actie.
De inrichting (Indiaas natuurlijk) was gezellig, evenals de sfeer. Kortom, een aanrader.
mccdriessen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Bediening was ontzettend aardig! Eten was prima. Prijs kwaliteit verhouding goed. Gewoon een leuk restaurant om na het shoppen een hapje te eten.