Ramna Tandoori

Molenstraat 12 2513 BK Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Ramna Tandoori

Een vleugje India in Den Haag

Kom en proef India, in de Molenstraat in Den Haag! Zoals de naam al doet vermoeden eet je hier de lekkerste gerechten uit een echte tandooroven. Maar ook voor een lekkere kruidige curry moet je bij Ramna Tandoori zijn. Neem je een milde variant, of durf je het aan en ga je voor de vindaloo? Het is hier in ieder geval allemaal even lekker. Vergeet vooral niet om een lekker stuk naan (Indiaas platbrood) te bestellen.

Meer informatie over restaurant Ramna Tandoori

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00 uur

6,9

Jouw recensie over het restaurant Ramna Tandoori

Madhvi G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker eten, goede bediening, leuke inrichting.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het eten was lekker en goed bereid maar kon smaakvoller. De bediening was attent en vriendelijk, maar de 30% korting was niet verrekend en hier moesten wij achteraf om vragen. De inrichting is nogal ongezellig en het servies ed doet nogal goedkoop aan, kan dus beter!
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wij vonden Ramna Tandoori echt een complete mislukking en zullen hier nooit terugkomen. Het eten was flauw, smaakte opgewarmd, en de ingrediënten waren overgaar (de groentencurry was net babyvoeding, de rijst in de biryani was veel te gaar, en de kip was niet meer te herkennen als kip). Een magnetronmaaltijd van de AH zou oprecht een véél betere keuze zijn, zeker ook gezien de prijzen op de menukaart hier, die buiten elke proportie zijn). De service was opdringerig en de obers stonden bijna de hele tijd pal naast onze tafel.

We waren erg misleid door de gemiddelde waardering op deze site (een 7.6 ten tijde van de boeking). Even scrollen door de recensie doet mij toch vermoeden dat hier veel frauduleuze recensies tussen zitten: erg veel 10/10 van veel mensen die op IENS maar één recensie in totaal hebben achtergelaten. Dit restaurant is absoluut geen perfectie; het is eerder beter te vermijden.
m. K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Plezierig ruim restaurant, leuk aangekleed, bediening zonder poespas, maar wel meedenkend - ik kon bijv een gemberthee krijgen. Lekkere gerechten, niet overmatig gekruid.
Gaitrie R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
ik zal.daar zeker niet meer gaan eten. eten was net aan warm. leek wel wat opgewarmd.
eten was ook matig qua smaak.
rolandalexanderdh M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goed eten, vooral de kip tandoori vonden we fantastisch: de smaak van de tandoori oven was hoed te proeven.
Wel was de eigenaar behoorlijk luidruchtig in zijn communicatie; terwijl hij onze order opnam schreeuwde hij dingen in het Indiaas naar het barpersoneel... jammer.
Daarnaast is de garderobe plek een zooitje; desgevraagd legde men mij uit dat de vele paar schoenen die er stonden van ex-personeel is/was dat deze (nog) niet heeft opgehaald. Ook stonden daar dozen en andere spullen/rommel. Gewoon effe opruimen want het staat erg in het zicht.
Kortom: met een paar kleine (kosteloze) ingrepen kan dit restaurant nog beter worden.
Koen Y.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Ik had gerserveerd op maandag 6 november en het bleek dat ondanks de reservering dat restaurant gesloten was zeer teleurstellend.

Koen Yap
MisterYou N.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Mocht je ooit lekker indiaans willen eten dan ben je bij Restaurant Ramna op het juiste adres. Geweldig personeel en snelle service!
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Erg goed gegeten. Een aanrader als starter is de "Mixed Starters", als hoofdgerecht de Kip Tikka is Heerlijk. beste in Den Haag
sem V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Om te beginnen, heerlijke avond. Alles klopte, het eten was goed, de sfeer was erg fijn en het eten was er snel. Een aanrader is de kip Tikka.
aad D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Top diner. De obers waren erg vriendelijk, de Lam Tikka was overheerlijk en de hele familie vond het een gelaagde avond.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor het avondje stappen wilde wij hier een hapje eten. Dat was een heel goede keuzen. Het eten was er snel en het was niet duur. Voor herhaling vatbaar
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Van het vegetarische menu was het hoofdgerecht Saag Paneer redelijk tot goed. De groente curry was teleurstellend (te vlak van smaak). De entourage is vooral gedateerd en onvoldoende schoon. De tafel was niet schoon (recente morsvlekken), ook het bestek was niet schoon. Een servet had gaten. De bediening ging in een te hoog tempo, ze deden wel hun best.
Aldert L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Dit is mijn favoriete Indisch restaurant. Ramna's eten is zeker het meest aangenaam en smakelijk. Probeer de speciale biryani en boterkip. U zult willen blijven terugkomen voor meer. Het lijkt er ook op dat ze een beetje remodelleren hebben gedaan. Ziet er heel goed uit.
Suma S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Niet alleen is dit de beste Indan-keuken die ik heb meegemaakt sinds het bezoek aan India. Dit is het beste eten dat ik ooit heb gehad van een restaurant volop. Ik bezocht onlangs voor mijn moeders 60ste verjaardag, en het was zo speciaal als de gelegenheid. Het personeel is erg vriendelijk en echt, gelukkige mensen. Het eten is absoluut heerlijk en zelfs de chef-kok keek echt blij en ontspannen toen hij zijn hoofd omhoog heette om te zeggen hallo - wat volumes spreekt!

10/10 zou aan iedereen en iedereen aanbevelen.
Hillai S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
- Lekker eten
- Heel gastvrij
- Mooie locatie
- Hele leuke plek voor feestjes om te vieren
- Goede service en een schoone plek
Mariselle M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Vandaag voor het eerst bij Ramna geweest om te eten vanwege een etensbon van de Kruidvat die nog op moest. Ik was erheen gegaan zonder al te hoge verwachtingen maar was aangenaam verrast!! Heerlijk eten met vooral ook erg vriendelijk en attent personeel! Wij komen zeker terug. 10/10 would recommend!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekker gegeten, heel aardig personeel en goede bediening. Ruime keuze aan gerechten, van mild tot spicy. Voor herhaling vatbaar!
sergionl89 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Afgelopen maandag gegeten met mijn vriendin. Op aanraden van een kennis uit Den Haag hier gaan eten, en daar zijn we hem zeker dankbaar voor! Het eten was erg lekker, de kip tandoori was erg goed. Verder was de sfeer top en het personeel vriendelijk. Er werd vaak gecheckt of alles naar wens was. Prijs-kwaliteit verhouding was ook prima. Absoluut een aanrader.
Golan .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten had weinig smaak. In plaats van een toetje of koffie was je verplicht om een bijgerecht te nemen van 8 euro, een groentencurry. Dus alsnog was het niet goedkoop en niet lekker.