Ramen-Ya

Oudezijds Voorburgwal 236 1012 GK Amsterdam Nederland Kaart
31-202103033

Over het restaurant Ramen-Ya

Japanse sensatie

Restaurant Ramen-Ya is het adres in Amsterdam voor Japanse noodlesoep. De noodles worden hier dagelijks vers gemaakt zonder kunstmatige toevoegingen. Ontdek ook de veelzijdigheid van Hakata noodles. Stevig en slank tegelijk, geserveerd in een voedzame bouillon gecombineerd met vlees, groenten of fruit. Ramen-Ya bevindt zich in een kelder, dus ga voorbereid op pad zodat je deze oosterse parel niet mist.

Meer informatie over restaurant Ramen-Ya

Jouw recensie over het restaurant Ramen-Ya

Iris D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Alles was gewoon prima! Het duurde wat lang voor we konden bestellen, terwijl het niet zo druk was. Eten was lekker, met name de gefrituurde kip is een aanrader!
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Snelle service, na even gewacht te moeten hebben op een tafel. De ramen was alleen niet zo goed als bij een eerdere ervaring. Het eitje en de groenten waren lekker, maar de kip was erg droog het varkensvlees juist heel vettig. De ramen waren niet van dezelfde goede kwaliteit. De bouillon smaakte wel goed en de porties zijn enorm.
Albert M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Amazing.
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Mijn eerste keer in een echt ramenrestaurant. Was niet helemaal weggeblazen of zo maar vond het zeker erg lekker. De bediening was bovendien erg vriendelijk en vlot. Alleen waren ze mijn bestelling van een extra groentennestje vergeten maar dat hebben ze gauw opgelost. Ik herken de inrichting niet zoals op de foto hier op Iens, de inrichting was toch echt anders met grote ouderwetse ronde benches (wel comfortabel) en ik at met mijn vriendin in een kelder zonder natuurlijk daglicht. Er ook wat veel toeristen en jongeren aanwezig maar wat wil je in dit deel van de stad ;-) Al met al een aardigte kennismaking.
Poyan K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
De beste Ramen in Nederland!
Lorenzo B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Top
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Eten kwam snel en is super lekker! Ook de service is top, aardige bediening. Een gezellig vol restaurant maar niet storend druk. Verrassend leuk restaurantje voor de locatie!
Emma K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Aardige bediening! Erg lekker eten maar wel hele grote porties wat zonde is om allemaal weg te moeten gooien.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
de raman schotel sesam met de kip was wat flauw dus flink wat pittige olie toe moeten voegen
Volgende keer meer kruiden gebruiken
Kwam niet erg Japans over
Rjee P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
The soup brought was cold when we received it, and the Ramen itself waa nothing special. It was expensive, I mean i understand that its Amsterdam or what not but it was quite pricey for what we received. I definetly will not be returning.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
De prijs kwaliteit dij Ramen Ya is niet van deze wereld. Een heerlijke(!!) (grote) kom Ramen voor een ongeloofelijk lage prijs. Ik ben hier voortaan elke week te vinden!
Lisa L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Ramen is good
Quint V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Eten was prima, maar aan de dure kant, zeker voor de asociale service die we kregen. Personeel twee keer aan tafel geweest, bij opname en bij het brengen, daarna niet meer gezien. Werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken, werd niet gevraagd of alles naar wens was, werd ook niet afgeruimd. Uiteindelijk zelf bij bar om rekening moeten vragen. Superslecht.
Jesper B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Altijd goed! Lekkere Ramen en hoef nooit lang te wachten op mijn eten. We hadden een verkeerd drankje gekregen maar dat werd snel hersteld. Goede service!
Daria G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
personale stupendo e preparato grazie
Àlex L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Buenísimo
Jasmine B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekkere ramen
Thirsa N.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Hier geluncht voor mijn verjaardag. Het eten was prima (Hakata shoya, prima!). Forse porties. De inrichting van het restaurant ziet er leuk uit. De service was echter niet heel best. Het personeel oogde ongeinteresseerd en het voelde allemaal geforceerd aan. Vrij kort af aan tafel ook. Zonde, het eten is prima maar de service is de key en dat mist hier.
john D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Tijdje terug hier gegeten, echter denk ik er nu pas aan om een recensie te schrijven. Om te beginnen had ik veel vertrouwen in gezien er weinig ramen restaurants in Nederland zijn. De restaurant leeg gesloten gezien er een klein donkere trap naar beneden was gelukkig waren ze open. Bij binnenkomst werd ik in het Engels aangesproken terwijl ik Nederlands sprak. Personeel was vriendelijk maar wisten inhoudelijk bijna niks te vertellen over de bereidingswijze. De noodles zijn niet zelf gemaakt maar komen uit een instant noodle zak zonder de bouillon (misschien hadden ze dat beter niet kunnen doen). Smaak was vreselijk, zwaar overdreven zout met smaakversterkens. Erg ongezond maar dit is normaal voor een Aziatische restaurant. Weinig vlees en te duur voor wat je krijgt. Daarnaast kon je een speciaal drankje bestellen. Man man man, alsof ik in een hentai film was. Ongekend slecht.
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017