Ramen-Ya

Oudezijds Voorburgwal 236 1012 GK Amsterdam Nederland Kaart
31-202103033

Over het restaurant Ramen-Ya

Japanse sensatie

Restaurant Ramen-Ya is het adres in Amsterdam voor Japanse noodlesoep. De noodles worden hier dagelijks vers gemaakt zonder kunstmatige toevoegingen. Ontdek ook de veelzijdigheid van Hakata noodles. Stevig en slank tegelijk, geserveerd in een voedzame bouillon gecombineerd met vlees, groenten of fruit. Ramen-Ya bevindt zich in een kelder, dus ga voorbereid op pad zodat je deze oosterse parel niet mist.

Meer informatie over restaurant Ramen-Ya

Jouw recensie over het restaurant Ramen-Ya

• Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
De prijs kwaliteit dij Ramen Ya is niet van deze wereld. Een heerlijke(!!) (grote) kom Ramen voor een ongeloofelijk lage prijs. Ik ben hier voortaan elke week te vinden!
Lisa L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Ramen is good
Quint V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Eten was prima, maar aan de dure kant, zeker voor de asociale service die we kregen. Personeel twee keer aan tafel geweest, bij opname en bij het brengen, daarna niet meer gezien. Werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken, werd niet gevraagd of alles naar wens was, werd ook niet afgeruimd. Uiteindelijk zelf bij bar om rekening moeten vragen. Superslecht.
Jesper B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Altijd goed! Lekkere Ramen en hoef nooit lang te wachten op mijn eten. We hadden een verkeerd drankje gekregen maar dat werd snel hersteld. Goede service!
Daria G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
personale stupendo e preparato grazie
Àlex L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Buenísimo
Jasmine B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekkere ramen
Thirsa N.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Hier geluncht voor mijn verjaardag. Het eten was prima (Hakata shoya, prima!). Forse porties. De inrichting van het restaurant ziet er leuk uit. De service was echter niet heel best. Het personeel oogde ongeinteresseerd en het voelde allemaal geforceerd aan. Vrij kort af aan tafel ook. Zonde, het eten is prima maar de service is de key en dat mist hier.
john D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Tijdje terug hier gegeten, echter denk ik er nu pas aan om een recensie te schrijven. Om te beginnen had ik veel vertrouwen in gezien er weinig ramen restaurants in Nederland zijn. De restaurant leeg gesloten gezien er een klein donkere trap naar beneden was gelukkig waren ze open. Bij binnenkomst werd ik in het Engels aangesproken terwijl ik Nederlands sprak. Personeel was vriendelijk maar wisten inhoudelijk bijna niks te vertellen over de bereidingswijze. De noodles zijn niet zelf gemaakt maar komen uit een instant noodle zak zonder de bouillon (misschien hadden ze dat beter niet kunnen doen). Smaak was vreselijk, zwaar overdreven zout met smaakversterkens. Erg ongezond maar dit is normaal voor een Aziatische restaurant. Weinig vlees en te duur voor wat je krijgt. Daarnaast kon je een speciaal drankje bestellen. Man man man, alsof ik in een hentai film was. Ongekend slecht.
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Was goei
Iris P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Prima specialistisch noodle restaurant met mogelijkheid tot diverse toppings en bijgerechtjes. Alles vers en smaakvol.
Wael N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Sans intérêt
Mireille W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We komen hier vaker en het eten is heerlijk, we verlaten het restaurant tevreden. Er hangt een goede sfeer, service is vriendelijk en je hoeft niet lang te wachten op je eten. Wij blijven komen.
Cynthia W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
De zoute soepbasis was erg flauw en beetje smaakloos.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Super lekkere Ramen! Zelfs de japanse thee is super lekker. Aanraden is de Gyoza, echt proberen.
Voelt alsof je in Japan bent.
Isa D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijke ramen en super goede en vriendelijke service! Na 5 min stond het eten al op tafel. Ook de malse chicken kara-age is een echte aanrader!
Ik ga hier zeker nog een keer eten!
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijke ramen gegeten bij Ramen-Ya. Je krijgt heel erg grote porties en we besloten een kom ramen te delen met een bakje edamame. Dit was geen probleem en we kregen een kommetje erbij met een extra lepel zodat we samen konden eten. Fijne service! De ramen was vol van smaak en goed gevuld met smakelijke noodles, heel erg mals vlees en knapperige groenten.
Sam Z.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de gyoza. Onze vrienden waren niet komen opdagen, deden ze gelukkig erg begripvol over. Blijf hier graag terug komen
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten hier voor een goede prijs. Gezellige sfeer.
We hadden ongeveer een uurtje om wat te eten, dit kwam perfect uit want het staat snel op tafel.
M. F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zonder reservering hier gegeten. Redelijk druk op een zaterdag avond. De ramen werd geserveerd in een grote bowl. Bouillon was erg dik, wat ervoor zorgde dat we al snel vol raakten door de smaak explosie van de vele ingrediënten, die erin verwerkt waren. Er zaten behalve de ramen weinig vulling in. Bediening was vriendelijk.