Ramblas

Nieuwstraat 6 7311 HZ Apeldoorn Nederland Kaart
31-555220185

Over restaurant Ramblas

Spaanse Tapas in Apeldoorn

Zin in tapas? Op de Nieuwstraat in Apeldoorn ben je aan het juiste adres. Een klein beetje Barcelona, gewoon in Apeldoorn! Proef de heerlijke smaken, ruik de aroma's en voel de Spaanse gastvrijheid. Deel samen de lekkerste hapjes, de een nog lekkerder dan de ander. De lekkerste hammen, kazen en kippenpootjes vind je bij Ramblas!

Halve fles mineraalwater

7,2
7,2
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
we hebben er goed en gezellig gegeten
T. H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
L K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Wat een waardeloze avond hebben we hier gehad. Wat een slechte bediening. We moesten zelf vragen om drinken. Het personeel lette totaal nergens op. Ze laten je rustig 3 kwartier met lege glazen zitten. Personeel kijkt appelig om zich heen en is erg onervaren. Echt heel slecht. We komen hier niet meer. Jammer want het was een paar jaar geleden nog goed..
Milco H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Ramblas, goed eten hier, kleine goede hapjes, veel smaken, en goede kwaliteit, vers, bediening er goed en vriendelijk, makkelijk bereikbaar...en zeker een aanrader voor de zondag avond..
Robinklopman .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Gisteravond bij Restaurant Ramblas gegeten. We zijn bediend door een hele vriendelijke dame, die samen met haar collega's ons met een glimlach heeft bediend. Aan het personeel is te zien dat ze erg veel plezier hebben in hun werk. Aan het eind van de avond ben ik nog de keuken in gelopen om de koks te bedanken voor de fantastische gerechten. Zeker voor herhaling !!!!!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Nou we zijn om 7 uur binnen gekomen en nu om iets voor 9 nog steeds geen warme hapjes gehad. En de tafel staat ook nog vol legen borden die niet worden opgehaald van de koude hapjes. Dit is 1 keer en nooit weer
Sanne N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Onwijs slecht 35 minuten op drinken moeten wachten. Brood was koud. Word niet geluisterd door personeel wat je wil of niet lust. 20 min op koude tapas moeten wachten bijstellen werd niet gevraagd kregen daarna gelijk d'r warme tapas was geen tijd om de rest even te laten zakken. Naar de tapas ijs besteld duurde 25 minuten dat kon ik eten terwijl al het eten nog op tafel stond!! Echt waardeloos geen Ramblas meer voor ons!!!!!
Huiston .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Wij zijn hier meerdere malen geweest. Prima doorsnee restaurant; niks bijzonders. De tapas zijn wat afgezaagd; echter kies je een gerecht van de kaart dat blijkt dat ze ook echte gerechten prima kunnen serveren.
Tafels staan wat dicht bij elkaar.
3388 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
We hebben eerst 20 minuten gewacht, alvorens er überhaupt iemand aan tafel kwam. Het tapas menu besteld en aangegeven dat we geen gamba's wilden. Daarna 15 minuten gewacht op ons drinken. 25 minuten op de koude hapjes. En na de koude hapjes 40 minuten gewacht op de warme hapjes. En hierbij werden tevens de gamba's geserveerd. We hadden geen zin meer om dit aan te geven en hadden nog wel trek in koffie, maar geen zin om daar ook nog lang op te moeten wachten. Toen zijn we maar weggegaan.
De sfeer is prima. Bediening slecht en het eten middelmatig.
Wij komen hier iig nooit weer.
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
14 augusts zijn we bij Ramblas wezen eten. Het ziet er gezellig uit, leuk spaans sfeertje. Het eten is erg lekker. Ze hebben net als bij Catalunia een tapasmenu waar je aan deel kunt nemen. Je krijgt dan eerst acht koude gerechten en daarna acht warme gerechten. Deze kunnen onbeperkt bijbesteld worden. Ook erg goed betaalbaar (€18,50). De sangria is heerlijk en het personeel is super behulpzaam!
Romazoba .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Wederom een All You Can Eat ervaring, ja ik blijf eten lekker vinden! De tapas zijn goed van smaak en vooral het brood met de aiolli heeft onze voorkeur, het onbeperkt bij bestellen van de tapas zonder tijdslimiet is ontspannen. Of het nu echt authentieke tapas zijn of niet is in dit concept niet echt interessant, bij dit soort zaken gaat het om smaak en hoeveelheid.. Alhoewel het mogelijk is a la carte te eten neemt het overgrote deel van de bezoekers het onbeperkt tapas menu en daar geef ik ze dan ook groot gelijk in! De sangria is lekker overigens...
Sannelammers .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Vandaag voor de 2e keer hier gegeten, vond het na de 1e keer zeker een aanrader en ben er dit keer met mijn vriend geweest. Van te voren had ik een aantal keren gebeld om te reserveren, zonder gehoor en uiteindelijk via het contactformulier gereserveerd. Dit was geen probleem, we konden zelfs een uur eerder terecht dan de tijd die ik gereserveerd had. Wat wel raar was, was dat ik tijdens het eten een telefoontje kreeg van het restaurant waar we zaten te eten, om te vragen of we nog wilden reserveren. Ik had hun 3 dagen geleden gebeld om een reservering te maken en had ondertussen allang online gereserveerd. Dit vond ik erg slecht en mag het personeel wel iets beter op letten, dit kwam erg raar over mij bij vooral omdat we daar aan het eten waren.
Verder hebben wij het na onze zin gehad en heerlijk gegeten!
Riena V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Vanavond sinds lange tijd weer gegeten, het was weer helemaal top! We gingen wat vroeg op de avond en stuitte daardoor op een hels kabaal van gillende kinderen, waarvan de ouders ze weer eens niet in bedwang konden houden. Ik snap niet dat mensen niet kunnen bedenken dat ze daarmee iemands anders avond drastisch kunnen verpesten! Gelukkig kregen van het vriendelijke personeel een ander tafeltje, waardoor de herrie een stuk minder was. Het eten was heerlijk, vooral de warme tapas zijn mijn favoriet. Voor het personeel was niets teveel gevraagd, iedereen was super vriendelijk. Ondanks het lawaai in het begin een heerlijke avond gehad.
Omeed N.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Wat een top restaurant is dit! zaterdag wezen eten met mijn man . We werden vriendelijk begroet en mochten plaats nemen bij het raam. Al binnen 5 minuten stonden de drankjes op tafel en mochten wij bestellen. Het eten smaakte zeer goed en zag er allemaal netjes en vers uit. Na ruim ander half uur voldoende gegeten te hebben, namen we als afsluiter een cappuccino. Jullie zien ons zeker weer terug!
Momo86 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
We kozen voor het onbeperkt tapas menu, bestaande uit 10 koude en 8 warme tapas. De koude tapas bestonden uit vrij simpele kleine hapjes wat je ook op tafel vindt bij een verjaardagsborrel. Het simpele zalmrolletje en de peppadew vielen het meest in de smaak. Ook de seranoham bij de meloen was van goede kwaliteit. De aardappelsalade was ook goed op smaak, echter zaten er verschillende stukken van de bruine schil van ui of sjalot in die er eerst uitgevist moesten worden. Het stukje wrap met kip van mijn disgenoot bevatte heel veel zilveruitjes, de mijne slechts een. Daardoor viel op dat de kip heel droog was, en heel zout. De losse pols met het gebruik van zout was ook terug te proeven bij de warme tapas. Het smaakte of er een halve pot cajun kruiden, voor 70% bestaande uit zout, over de friet was gestrooid. Het lekkerst waren de ossenhaaspuntjes en de zalm, beiden waren van goede kwaliteit. Echter vonden we deze ook aan de zoute kant. We zullen niet snel terugkomen, dit heeft echter niets met de bediening te maken. Het personeel was vriendelijk en allert.
Reinette N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Geweldig lekker eten, vriendelijke bediening! Zeker voor herhaling vatbaar! Je moet alleen wel tijdig reserveren van de enorme drukte!
Smitsie .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
We hadden het tapasmenu gekozen. Wat we kregen had echter niets met tapas te maken. Meer een soort borrelhapjes zoals wraps gevuld met gerookte zalm, lofblad met roomkaas. Niet echt culinair. Wel genoeg en niet duur. Doordat het restaurant al vrij vol zat werden was er alleen nog plek in de kelder die niet echt gezellig was ingericht. Het personeel was heel aardig en behulpzaam en wij werden gelukkig niet vergeten ondanks de kelderplek. Grote luidruchtige zaak met ballenbak, niet geschikt voor romantisch diner voor twee.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Heel populair restaurant op de zaterdagavond. Het was erg druk. 3 Verdiepingen met tafeltjes en wij zaten beneden in het restaurant. Erg benauwd en warm. Vriendelijk personeel. Het kinderhoekje mag geen naam hebben: onder het trappenhuis staat een klein minikeukentje met 10 legoblokken en wat speelgoed voor kinderen van 2-4. Het hoekje heeft genoeg ruimte om wat uitgebouwd te kunnen worden met b.v. een tafeltje met wat papier en kleurpotloden of wat boekjes.
Qua eten is er genoeg keus. Wij aten tapas al la carte ipv de variant om onbeperkt tapas te eten. De hoeveelheden zijn prima. Het eten is smakelijk maar de gerechten zijn niet bereid volgens Spaans recept. B.v. de patatas bravas worden geserveerd met een whiskeysaus en de gehaktballetjes in tomatensaus zijn op Indiase wijze bereid. Zoals gezegd, lekker maar het mag de naam 'Spaans' niet hebben.
Ikke-1234 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Lekker gegeten in dit restaurant, leuke formule! 1e ronde zijn koude tapas waarna wij al aardig vol zaten en de 2e ronde de warme tapas. We konden nog extra tapas bijbestellen, maar hebben wij niet gedaan gezien de hoeveelheid. Wij kregen een tafel in het souterrain, persoonlijk vind ik het op de begane grond iets gezelliger. Reserveren is zeker aan te raden.
Jb1978 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2013
Bij Ramblas komen wij regelmatig. Je kan zoveel bestellen als je wilt en het eten is heerlijk. De kruiden op de vleesgerechten zal iets minder mogen, maar dat mag de eetpret niet drukken. Wij komen hier graag en reserveren van tevoren is verstandig.