Ramblas

Nieuwstraat 6 7311 HZ Apeldoorn Nederland Kaart
31-555220185

Over het restaurant Ramblas

Spaanse Tapas in Apeldoorn

Zin in tapas? Op de Nieuwstraat in Apeldoorn ben je aan het juiste adres. Een klein beetje Barcelona, gewoon in Apeldoorn! Proef de heerlijke smaken, ruik de aroma's en voel de Spaanse gastvrijheid. Deel samen de lekkerste hapjes, de een nog lekkerder dan de ander. De lekkerste hammen, kazen en kippenpootjes vind je bij Ramblas!

Halve fles mineraalwater

Rianne I.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Harry T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Bij het presenteren van de menukaart werd ons verteld dat niet alle wijnen die op de kaart staan ook besteld konden worden. Na het serveren van het voorgerecht heb ik toch maar even gecheckt of ze ons niet vergeten waar voor het hoofdgerecht. Duurde namelijk erg lang. Ook de bijbestellingen leken vergeten. Maar weer vragen dus. Toiletten zijn niet echt schoon en het gehele establishment kan wel een opfris/verf beurt gebruiken. Eten was wel goed, maar dit bezoek was niet voor herhaling vatbaar.
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Service vond ik slecht, bediening niet goed en er hing geen sfeer. Lamg wachten op het eten. Eten was wel goed te doen. Niet top kwaliteit
Gree M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk Tapas gegeten de bediening was heel attent het eten was lekker en genoeg gesorteerd alles bij elkaar een heel geslaagd etentje doen het zeker nog een keer
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gerechten vielen mij tegen met name de wraps, de spareribs en de aardappelsalade. Bediening was niet efficiënt mbt het weghalen en brengen van drinken en eten.
Ben P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
wij waren hier al vaker geweest, maar dat was wel even geleden. Leek wel of dit restaurant inmiddels door een stelletje pubers werd gerund. Men was niet erg geinteresseerd en we moesten echt megalang ( 35 minuten) wachten op de tweede ronde met warme gerechtjes. Ter plaatse hierover geklaagd. Men vond het heel vervelend dat dit ons was overkomen, maar deden er niets aan om het tij nog enigszins te keren. We gaan er nooit meer heen.
John O.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ik raad echt niet aan om met een groep tapas te doen. We hadden gereserveerd voor een groep van 13 personen voor een zaterdagavond maar op de dag zelf kregen we te horen dat we niet op de lijst staan. Dit vind ik heel slecht van Ramblas Apeldoorn maar we konden gelukkig zitten want ze hadden nog tafels vrij. Het eten in dit restaurant is redelijk okay (alleen de garnaaltjes en kip waren te zout). De service is zeer slecht, maar de mensen in de bediening waren aardig. Wel moesten we de bediening vaker vertellen dat ze de vieze borden, bestek en glazen van onze tafels op moesten ruimen. We moesten heel lang wachten op het eten en we kregen bijvoorbeeld 4 garnaaltjes (en ook van andere dingen kregen we te weinig) terwijl we met meerdere mensen aan de tafel zaten. Als we extra gingen bestellen dan duurde het echt te lang. In het kort: als je met een groep van 5 of meer personen uiteten gaat, dan kun je beter naar een Chinees restaurant of ergens anders. De service bij Ramblas is slecht omdat ze te lang doen over om het eten te brengen. De mensen zijn aardig maar het eten is matig.
V. C.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Drankjes die op de kaart stonden konden niet besteld worden, waren niet op voorraad. Sherry werd in een borrelglas geserveerd.
Bij een rijstgerecht werd geen lepel gereserveerd. gemors door bezoeker werd niet door personeel opgeruimd, zelf gedaan met servetje, servetje werd niet weggehaald. lege glazen werden niet mee genomen.
Op de kaart was niet vermeld dat de porties voor 2 personen waren. Daardoor teveel uitgezocht, werd bij bestelling bijgestuurd. Zelf een administratie bijgehouden om te zorgen dat de gerechten bij de goede bezoeker werden neer gezet, ivm allergie erg belangrijk.
Portie brood was niet afgestemd op 2 personen, werd ook niet geleverd van te voren, hebben we na moeten vragen.
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
we hebben er goed en gezellig gegeten
L K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Wat een waardeloze avond hebben we hier gehad. Wat een slechte bediening. We moesten zelf vragen om drinken. Het personeel lette totaal nergens op. Ze laten je rustig 3 kwartier met lege glazen zitten. Personeel kijkt appelig om zich heen en is erg onervaren. Echt heel slecht. We komen hier niet meer. Jammer want het was een paar jaar geleden nog goed..
Milco H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Ramblas, goed eten hier, kleine goede hapjes, veel smaken, en goede kwaliteit, vers, bediening er goed en vriendelijk, makkelijk bereikbaar...en zeker een aanrader voor de zondag avond..
robinklopman .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Gisteravond bij Restaurant Ramblas gegeten. We zijn bediend door een hele vriendelijke dame, die samen met haar collega's ons met een glimlach heeft bediend. Aan het personeel is te zien dat ze erg veel plezier hebben in hun werk. Aan het eind van de avond ben ik nog de keuken in gelopen om de koks te bedanken voor de fantastische gerechten. Zeker voor herhaling !!!!!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Nou we zijn om 7 uur binnen gekomen en nu om iets voor 9 nog steeds geen warme hapjes gehad. En de tafel staat ook nog vol legen borden die niet worden opgehaald van de koude hapjes. Dit is 1 keer en nooit weer
Sanne N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Onwijs slecht 35 minuten op drinken moeten wachten. Brood was koud. Word niet geluisterd door personeel wat je wil of niet lust. 20 min op koude tapas moeten wachten bijstellen werd niet gevraagd kregen daarna gelijk d'r warme tapas was geen tijd om de rest even te laten zakken. Naar de tapas ijs besteld duurde 25 minuten dat kon ik eten terwijl al het eten nog op tafel stond!! Echt waardeloos geen Ramblas meer voor ons!!!!!
Huiston .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Wij zijn hier meerdere malen geweest. Prima doorsnee restaurant; niks bijzonders. De tapas zijn wat afgezaagd; echter kies je een gerecht van de kaart dat blijkt dat ze ook echte gerechten prima kunnen serveren.
Tafels staan wat dicht bij elkaar.
3388 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
We hebben eerst 20 minuten gewacht, alvorens er überhaupt iemand aan tafel kwam. Het tapas menu besteld en aangegeven dat we geen gamba's wilden. Daarna 15 minuten gewacht op ons drinken. 25 minuten op de koude hapjes. En na de koude hapjes 40 minuten gewacht op de warme hapjes. En hierbij werden tevens de gamba's geserveerd. We hadden geen zin meer om dit aan te geven en hadden nog wel trek in koffie, maar geen zin om daar ook nog lang op te moeten wachten. Toen zijn we maar weggegaan.
De sfeer is prima. Bediening slecht en het eten middelmatig.
Wij komen hier iig nooit weer.
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
14 augusts zijn we bij Ramblas wezen eten. Het ziet er gezellig uit, leuk spaans sfeertje. Het eten is erg lekker. Ze hebben net als bij Catalunia een tapasmenu waar je aan deel kunt nemen. Je krijgt dan eerst acht koude gerechten en daarna acht warme gerechten. Deze kunnen onbeperkt bijbesteld worden. Ook erg goed betaalbaar (€18,50). De sangria is heerlijk en het personeel is super behulpzaam!
romazoba .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Wederom een All You Can Eat ervaring, ja ik blijf eten lekker vinden! De tapas zijn goed van smaak en vooral het brood met de aiolli heeft onze voorkeur, het onbeperkt bij bestellen van de tapas zonder tijdslimiet is ontspannen. Of het nu echt authentieke tapas zijn of niet is in dit concept niet echt interessant, bij dit soort zaken gaat het om smaak en hoeveelheid.. Alhoewel het mogelijk is a la carte te eten neemt het overgrote deel van de bezoekers het onbeperkt tapas menu en daar geef ik ze dan ook groot gelijk in! De sangria is lekker overigens...
sannelammers .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Vandaag voor de 2e keer hier gegeten, vond het na de 1e keer zeker een aanrader en ben er dit keer met mijn vriend geweest. Van te voren had ik een aantal keren gebeld om te reserveren, zonder gehoor en uiteindelijk via het contactformulier gereserveerd. Dit was geen probleem, we konden zelfs een uur eerder terecht dan de tijd die ik gereserveerd had. Wat wel raar was, was dat ik tijdens het eten een telefoontje kreeg van het restaurant waar we zaten te eten, om te vragen of we nog wilden reserveren. Ik had hun 3 dagen geleden gebeld om een reservering te maken en had ondertussen allang online gereserveerd. Dit vond ik erg slecht en mag het personeel wel iets beter op letten, dit kwam erg raar over mij bij vooral omdat we daar aan het eten waren.
Verder hebben wij het na onze zin gehad en heerlijk gegeten!
Riena V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Vanavond sinds lange tijd weer gegeten, het was weer helemaal top! We gingen wat vroeg op de avond en stuitte daardoor op een hels kabaal van gillende kinderen, waarvan de ouders ze weer eens niet in bedwang konden houden. Ik snap niet dat mensen niet kunnen bedenken dat ze daarmee iemands anders avond drastisch kunnen verpesten! Gelukkig kregen van het vriendelijke personeel een ander tafeltje, waardoor de herrie een stuk minder was. Het eten was heerlijk, vooral de warme tapas zijn mijn favoriet. Voor het personeel was niets teveel gevraagd, iedereen was super vriendelijk. Ondanks het lawaai in het begin een heerlijke avond gehad.