Ramblas

Nieuwstraat 6 7311 HZ Apeldoorn Nederland Kaart
31-555220185

Over het restaurant Ramblas

Spaanse Tapas in Apeldoorn

Zin in tapas? Op de Nieuwstraat in Apeldoorn ben je aan het juiste adres. Een klein beetje Barcelona, gewoon in Apeldoorn! Proef de heerlijke smaken, ruik de aroma's en voel de Spaanse gastvrijheid. Deel samen de lekkerste hapjes, de een nog lekkerder dan de ander. De lekkerste hammen, kazen en kippenpootjes vind je bij Ramblas!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Ramblas

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00

6,9
6,7

Jouw recensie over het restaurant Ramblas

Marie-Rose V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Was rustig en ober nam alle tijd voor gesprekje wat leuk was
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wij komen met tussenpozen al jaren eten bij Ramblas en het was niet meer wat we gewend waren. Het was oké, maar niet meer verrassend. Bediening weliswaar vriendelijk, maar minder klantgericht dan we gewend zijn. Het thuisbezorgen zou mogelijk van invloed zijn op wachttijd van onze gerechtjes. Voor een restaurant dat nog niet halfvol zit vond ik dat een vreemde gang van zaken.
Hetty H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was niet gezellig om in de kelder te zitten. Met zijn vieren. Sfeerloos. We hadden gereserveerd dan verwacht je dat je gezellig boven zit.
Hennie Z.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Stoelen zitten niet prettig
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg lekker eten, nieuw concept: je eigen gerechtjes uitkiezen is een grote verbetering. Het personeel houdt niet goed in de gaten wanneer mensen willen bijbestellen. Dat is jammer want het eten was goed.
Andrea K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten!!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Prima gegeten met daarbij vriendelijke en vlotte bediening !
Tot een volgende keer dus.
Rienie F.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hadden gekozen voor de tapas.
10 koude en 8 warme gerechten. Je kon deze gerechten onbeperkt bij bestellen.
Wij vonden het erg lekker en meer dan genoeg (zonder bij te bestellen)
Ook de variatie van de tapas was goed. Vis, vlees, zoet, pittig. Goede combi.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Moesten ruim een uur wachten tot het eerste tappas eten er was. En hebben meer dan 15 minuten met legen glazen gezeten
Annet L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was lekker maar de bediening chaotisch. Erg lang wachten.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ik was samen met mijn zus. Als eerste. ..ging heel goed en op het moment dat er nog 3 tafels bezet waren leer het of de medewerkers het niet meer aan konden. Opeens iemand anders die bediende en geen ervaring leek te hebben. Gerechtjes waren niet allemaal erg goed gemaakt. En een paar keer leek het alsof men ons vergeten was. Jammer. ...
Rianne I.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Voor vrij goedkoop inbeperkt tapas eten.
Harry T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Bij het presenteren van de menukaart werd ons verteld dat niet alle wijnen die op de kaart staan ook besteld konden worden. Na het serveren van het voorgerecht heb ik toch maar even gecheckt of ze ons niet vergeten waar voor het hoofdgerecht. Duurde namelijk erg lang. Ook de bijbestellingen leken vergeten. Maar weer vragen dus. Toiletten zijn niet echt schoon en het gehele establishment kan wel een opfris/verf beurt gebruiken. Eten was wel goed, maar dit bezoek was niet voor herhaling vatbaar.
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Service vond ik slecht, bediening niet goed en er hing geen sfeer. Lamg wachten op het eten. Eten was wel goed te doen. Niet top kwaliteit
Gree M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk Tapas gegeten de bediening was heel attent het eten was lekker en genoeg gesorteerd alles bij elkaar een heel geslaagd etentje doen het zeker nog een keer
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gerechten vielen mij tegen met name de wraps, de spareribs en de aardappelsalade. Bediening was niet efficiënt mbt het weghalen en brengen van drinken en eten.
Ben P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
wij waren hier al vaker geweest, maar dat was wel even geleden. Leek wel of dit restaurant inmiddels door een stelletje pubers werd gerund. Men was niet erg geinteresseerd en we moesten echt megalang ( 35 minuten) wachten op de tweede ronde met warme gerechtjes. Ter plaatse hierover geklaagd. Men vond het heel vervelend dat dit ons was overkomen, maar deden er niets aan om het tij nog enigszins te keren. We gaan er nooit meer heen.
John O.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ik raad echt niet aan om met een groep tapas te doen. We hadden gereserveerd voor een groep van 13 personen voor een zaterdagavond maar op de dag zelf kregen we te horen dat we niet op de lijst staan. Dit vind ik heel slecht van Ramblas Apeldoorn maar we konden gelukkig zitten want ze hadden nog tafels vrij. Het eten in dit restaurant is redelijk okay (alleen de garnaaltjes en kip waren te zout). De service is zeer slecht, maar de mensen in de bediening waren aardig. Wel moesten we de bediening vaker vertellen dat ze de vieze borden, bestek en glazen van onze tafels op moesten ruimen. We moesten heel lang wachten op het eten en we kregen bijvoorbeeld 4 garnaaltjes (en ook van andere dingen kregen we te weinig) terwijl we met meerdere mensen aan de tafel zaten. Als we extra gingen bestellen dan duurde het echt te lang. In het kort: als je met een groep van 5 of meer personen uiteten gaat, dan kun je beter naar een Chinees restaurant of ergens anders. De service bij Ramblas is slecht omdat ze te lang doen over om het eten te brengen. De mensen zijn aardig maar het eten is matig.
V. C.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Drankjes die op de kaart stonden konden niet besteld worden, waren niet op voorraad. Sherry werd in een borrelglas geserveerd.
Bij een rijstgerecht werd geen lepel gereserveerd. gemors door bezoeker werd niet door personeel opgeruimd, zelf gedaan met servetje, servetje werd niet weggehaald. lege glazen werden niet mee genomen.
Op de kaart was niet vermeld dat de porties voor 2 personen waren. Daardoor teveel uitgezocht, werd bij bestelling bijgestuurd. Zelf een administratie bijgehouden om te zorgen dat de gerechten bij de goede bezoeker werden neer gezet, ivm allergie erg belangrijk.
Portie brood was niet afgestemd op 2 personen, werd ook niet geleverd van te voren, hebben we na moeten vragen.
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
we hebben er goed en gezellig gegeten