Ramblas Zeist

Hogeweg 1e 3701 HK Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Ramblas Zeist

Spaanse sferen in Zeist

Wie op zoek is naar Spaanse sferen in Zeist, kan terecht bij Ramblas Zeist. Kies hier uit de overheerlijke gerechten en deel ze samen met je vrienden! Er wordt uitsluitend gebruik gemaakt van verse ingrediënten van goede kwaliteit!

Halve fles mineraalwater

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Ramblas Zeist

Esterkevin .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Enorm veel zin in paella al de hele dag. We hebben voor 4personen paella besteld. We maakte het bakje open en ik kon dit gewoon in mijn eentje op.
Eenmaal het bakje open gemaakt deksel eraf zit en boven op de paella gefrituurde vis. Nou iedereen weet denk ik wel als iets gefrituurd is dat je dat een zakje of bakje apart verpakt krijgt. Het zat boven op de vochtige paella en ook nog is afgedekt. Dus dat kon gelijk de prullenbak in. Verder de paella niet aan te raden!
Dit was de eerste en laatste keer bij dit restaurant!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Kok van Ramblas, ik vraag mij toch ernstig af waar je passie voor koken is gebleven? Ik kan me niet voorstellen dat je als kok (met een passie voor eten) zulke smaakloze gerechten serveert. De enige smaak die overheerste was de smaak van zout ! Als kok begrijp je natuurlijk dat gerechten qua smaak met een berg zoute kruidenmix niet ineens onder de noemer spaanse tapas valt. Ik ben geen voorstander om alleen maar negatief te zijn, dus pluspunten waren de aioli met brood, de garing van het vlees, de spare ribs mals en de bediening vriendelijk. Kok ik heb een tip voor je: ik zou je als kok eens aanraden een culinair tripje te maken naar Spanje. Dat je als kok gaat proeven en ervaren wat je allemaal met producten kan maken. Je creativiteit op doet en nieuwe smaken ontdekt en misschien een beetje je passie weer terug vindt. Misschien kan je met al die nieuwe smaken en indrukken zorgen dat klanten zich een beetje wanen in Spanje met heerlijk eten en met een goed gevoel weg gaan. Dat doel past toch beter bij een kok dan je klanten zo snel mogelijk weg te werken, zodat jij lekker je drankje kan drinken aan de bar!
henkdetank .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Nog nooit meegemaakt dat ik zo kort na te hebben gegeten een recensie wil schrijven. Gewoonweg om het feit dat het ronduit slecht was. Alle! gerechten zo verschrikkelijk zout dat je eigenlijk non-stop drinken moet bestellen, daarnaast getuigen de gerechten van weinig smaak, inspiratie en wordt bij lange na niet het spaanse tapas nagebootst.

Als vervolgens de bediening om half 10 al komt zeggen dat de keuken gaat sluiten en de "kok" ook nog komt om te zeggen dat we meer gerechten tegelijkertijd kunnen bestellen zodat hij eerder weg kan maar vervolgens aan de bar gaat drinken. Dan vraag je je toch af wat de eigenaar met deze zaak wilt bereiken.

Hier zien jullie ons niet meer terug.
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Vriendelijk personeel en een warm onthaal. Het eten was wel lekker, maar naarmate de avond verstreek nam de kwaliteit af. Erg zout en weinig creativiteit in het opmaken van de boordjes. Ook ging het helaas na een tijdje mis met de bestellingen. Niet alles wat je bestelde kwam aan en soms was het wachten wel lang.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Afgelopen woensdagavond met familie via Eet nu een tafel voor zes in het restaurant Ramblas gereserveerd om een verjaardag te vieren. Er werd keurig een bevestiging gestuurd zodat je nooit voor verassingen komt te staan. Mijn partner en ik zijn bekend met de hoge kwaliteit van dit gezellige Spaanse restaurant. Ook dit keer was de ontvangst perfect. Al het eten was even lekker en smakelijk. Bij het serveren van de koffie werd de muziek gewisseld met een "lang zal ze leven" melodie en kwam het personeel en de eigenaar geheel op eigen initiatief met een dessert met vuurwerk en "gefeliciteerd" geschreven in de cacao poeder.Voor ons is dit het beste Spaanse restaurant waar we ooit zijn geweest.
Omar S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het concept "All you can eat" bleek eerder "All you can sit" te zijn. Veel te lang op het eten moeten wachten. Overigens was de bediening wel vriendelijk. Jammer!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekker gegeten en een ruime variatie van gerechten.
Verder een leuke entourage en vriendelijke bediening.
KeesN2 N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
De lage waarderingen begrijp ik niet, maar die hele hoge ook niet: prima prijs kwaliteit bij Ramblas. Gisteren met 8 collega's heerlijk gegeten. Uitstekende onbeperkte hapjes en dessert (ook onbeperkt). Saladetapas kan weliets creatiever! Super lekkere aioli vooraf! Ossenhaas, kip en zalm waren erg lekker. Keurige bediening (nieuwe medewerker en een zeer ervaren medewerker plus de chef) Alles werd keurig afgeruimd, dat moet ook wel met zoveel schaaltjes, en er werd ook gemeld dat sommige gerechtjes even op zich lieten wachten. Ook prima. Zeker een aanrader. Maar wel gewoon een 71/2.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Vorige week werd Marijke door een van haar vriendinnen met echtgenoot uitgenodigd om een hapje te gaan eten en ik mocht mee.
Nu is het Spaans restaurant Ramblas voor ons niet echt in de buurt, maar voor heel lekker eten, vlotte bediening en een goede prijs-kwaliteit hebben wij wel wat over.
Bij binnenkomst werden we vriendelijk welkom geheten en naar een mooi plekje aan het raam begeleid.
We begonnen vooraf met een huis gemaakte Sangria. een licht zoete sprankelende rode wijn met heerlijk vers fruit.
De Sangria smaakte prima.
We hebben ons laten verrassen door voor het Tapas Assortiment te kiezen.
Voor dit geld zoveel keuze is opmerkelijk. Vooraf lekker vers warm brood met heerlijke aioli saus werd op tafel gezet.
Daarna de 10 koude tapas gerechten, die stuk voor stuk heerlijk smaakten.
Met als klap op de vuurpijl de 8 warme tapas met de heerlijk gegrilde Ossenhaas.
En als je van Spare Ribs houdt, móet je een keertje bij Ramblas zijn geweest, oh oh oh wat lekker: tot op het bot heerlijk zacht gegaard.
Daarnaast ook wat kiphaasjes, die zeer smakelijk waren. Ook weer lekker zacht gegaard.
Dit keer werd daar prima Patatas bravas (gefrituurde aardappelstukjes) met een pittige saus bij geserveerd.
Het was een bijzondere avond. Ten eerste de uitnodiging van vrienden (nog heel hartelijk dank!).
Ten tweede de vriendelijke bediening. Ten derde allemaal heerlijke gerechten.
Sorry als het woord heerlijk wat vaker voorkomt, maar tja dat was nu eenmaal zo.
Dus ook dank aan de kok. Het is natuurlijk super met zo'n fijne keuken.
Het personeel was zeer attent, netjes in afruimen en vriendelijk bij vertrek.
Wederom een fijne avond, waar we alle vier met genoegen aan terugdenken.
We waren er 19.00 uur en vertrokken pas om 22.00 uur. Een hele avond heerlijk tafelen dus.
Als je echt van goed en lekker eten houdt, ben je bij Ramblas aan het goede adres.
Een verborgen schat aan de 1e Hogeweg .....

Onze complimenten, Ben en Marijke

Dina S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Jammer genoeg was het eten niet meer wat het vroeger was. Het was niet slecht, maar het fijne was er af.
De bediening is nog steeds vriendelijk. En aan de inrichting is niets veranderd. Die is eenvoudig.
caroline1980 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Ramblas = Afrader… Ongezellig restaurant. Slecht, slecht en nog eens slecht in alle opzichten: al bij entree hangt er een rioolgeur, ongeïnteresseerd ontvangst door gestrest gastvrouw volledig clueless, wij mochten boven plaatsnemen alsof je in een bunker zit donker en kil niet sfeervol, verouderd interieur, gammel meubilair, inrichting zit armoedig uit, vloer ronduit smerig, plafond met kerst verlichting, duidelijk toe aan een fris verfje en betere verlichting, toiletten luxe smerige, ik vroeg me af hoe zou de keuken eruitzien???. totaal pakket tijd voor een make-over, je zit bijna bij elkaar aan tafel en anders zit je tegen de kont van iemand anders aan te kijken, echt net een kippenhok, was zeer benauwd alle geur/stank vanuit de keuken komt op je af, waarschijnlijk bevindt de keuken in de kelder vandaar slecht ventilatie. Lakse bediening door studenten. “Tapas “?? geen sensatie, maar als je wat anders wil dan een cafetaria is dit wel een alternatief het eten is dramatisch. Als je een smulpaap bent, ben je hier aan het verkeerde adres. Concept van "all you can eat" met een addertje onder het gras, veel borden op tafel met hoge nepgehalte betekent je krijgt heel weinig eten, volgens bediening: je krijgt alleen wat ze in de keuken eerder op de dag klaar gemaakt is, geen keuze dus. Spare ribs zijn volgens mij geen tapas, net als een wrap met droge kip, de krabsalade = doodgewone surimi stiks, gewoon verschrikkelijke kwaliteitsvoedsel zonder smaak, droog en voornamelijk gefrituurd vettig, ook niet goed warm, koud/lauw ipv lekker warm. we hebben geen tapas gezien zoals je ze eet in Spanje inderdaad Tapas! Verder was de service erg slecht het duurde heel lang, je merkte dat er totaal geen lijn en structuur in het werk zat, de drankjes lieten ook erg lang op zich wachten (bediening erg druk met elkaar aan ’t gappen) en ik denk dat wel vier keer hebben moeten vragen wat iets bleef, of het nou eten of drankjes was, ruim 2uur wachten voor het standaard tapasmenu ondanks dat het niet druk was, als we zelfs niet steeds gevraagd hadden waar het eten bleef, dan had het vast nog langer geduurd. We waren wel benieuwd of de kok/eigenaar Spanjaard… maar volgens gastvrouw komt haar baas niet uit Spanje, het enige Spaanse aan dit restaurant zijn de Spaanse vlaggetjes, niet aan te raden voor een heerlijke romantisch diner, alles bij elkaar = helaas niet voor herhaling vatbaar, Tot nooit.

Jezebel V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
De bediening was vriendelijk. Wij hebben alleen vegetarisch gegeten en de gerechtjes vonden wij vrij fantasieloos. De inrichting ziet er armoedig uit. Niet echt aan te raden voor een romantisch diner.
judith158 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
De vorige keer was het zo goed bevallen dus nu weer naar ramblas, dit keer met mijn zwangere vriendinnetje. Ze kreeg speciale tapas, echt super geregeld! Ik had nu dus wel meer carpaccio, zalm en ham met meloen :-) wederom heerlijk gegeten en afgesloten met een tongstrelende chocoladetaart, paste er nog net in hAha. De bediening is helemaal top, fijn dat er zo rekening werd gehouden met haar zwangerschap!
Robdemoet01 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Was in 1 woord grandioos. Zeer goede bediening, heerlijke tapas en speciaal ijs, vanwege mijn verjaardag van Ramblas gekregen, dat werd geserveerd met een verjaardagslied door het personeel, ondanks uitverkocht huis, toch tijd voor.
Like V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Bij binnenkomst bleek dat de reservering niet goed gegaan was. Dit zou een fout van Iens zijn die boeking maakt terwijl ze al vol zijn. Helaas was niet de moeite genomen om hierover contact op te nemen met ons. Omdat we vroeg waren konden we tot 8 uur een tafel krijgen. We kozen onbeperkt tapas eten. Lekker maar geen verrassende gerechten. Na afloop hadden we een probleem met het verzilveren van een kadopasje. Het saldo afschrijven lukte niet, het aanbod dat ze het pasje wel wilden hebben (en dus een tip van ruim 10 euro) hebben we afgeslagen. Al met al een teleurstellende ervaring.
Dinie G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk onbeperkt tapas gegeten, alles was super lekker. En ongelooflijk wat een coupes ijs. Gezellig en knus hoekje hadden we met zijn vieren.
De bediening was ook erg vriendelijk.
Het was een leuke zussenavond
Corarensen .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Wij kozen voor onbeperkt tapa's eten, € 18,95 pp. Beetje jammer dat je daarbij niet vrij van de kaart mocht kiezen. Anderzijds kregen we nog steeds een flinke variatie aan tapa's. Eerst 8 koude tapa's, daarna 8 warme tapa's. En toen zaten we vol, dus dat onbeperkt tapa's eten was eigenlijk nergens voor nodig! Personeel was érg vriendelijk. Gezellige locatie ook.
Erna F.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
1 aanmerking: wij hadden onbeperkt tapas eten en elk stukje vless/vis heeft een eigen sausje, die niet bij elkaar passen. Beter vind ik 2 sausjes los erbij, vrijwillig toevoegen of niet.
Verder alles heerlijk!!
ramblas .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wij hebben hier 1e Kerstdag gegeten en wel het onbeperkte tapas-assortiment.
Het eten was op zich wel aardig, echter wat ons wel opviel was:
1. Er werd aan andere tafels gevraagd of men nog wat wilde bijbestellen, echter niet aan ons!
2. Ik had ook vis besteld, kreeg echter één héél klein stukje zalm ! En bij de koude gerechten een klein schaaltje tonijnsalade.
3. Er werd bij anderen (dat zagen wij) andere gerechten geserveerd.
4. Maar wat ons het meest irriteerde, was dat de chef later op de avond aan iedere tafel kwam vragen of alles naar wens was geweest, echter onze tafel sloeg hij over!!!
Jammerrrr! Gemiste kans voor een volgende keer.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Erg lekkere, originele en gevarieerde tapa's voor een heel schappelijke prijs. De bediening is wat onervaren maar maakt een heel vriendelijke indruk.
De inrichting zou misschien nog wat meer uitstraling mogen hebben, maar we komen er zeker weer terug.