Ramblas Zeist

Hogeweg 1e 3701 HK Zeist Nederland Kaart

Over restaurant Ramblas Zeist

Spaanse sferen in Zeist

Wie op zoek is naar Spaanse sferen in Zeist, kan terecht bij Ramblas Zeist. Kies hier uit de overheerlijke gerechten en deel ze samen met je vrienden! Er wordt uitsluitend gebruik gemaakt van verse ingrediënten van goede kwaliteit!

Halve fles mineraalwater

7,2
Voordelig
KeesN2 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
De lage waarderingen begrijp ik niet, maar die hele hoge ook niet: prima prijs kwaliteit bij Ramblas. Gisteren met 8 collega's heerlijk gegeten. Uitstekende onbeperkte hapjes en dessert (ook onbeperkt). Saladetapas kan weliets creatiever! Super lekkere aioli vooraf! Ossenhaas, kip en zalm waren erg lekker. Keurige bediening (nieuwe medewerker en een zeer ervaren medewerker plus de chef) Alles werd keurig afgeruimd, dat moet ook wel met zoveel schaaltjes, en er werd ook gemeld dat sommige gerechtjes even op zich lieten wachten. Ook prima. Zeker een aanrader. Maar wel gewoon een 71/2.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Vorige week werd Marijke door een van haar vriendinnen met echtgenoot uitgenodigd om een hapje te gaan eten en ik mocht mee.
Nu is het Spaans restaurant Ramblas voor ons niet echt in de buurt, maar voor heel lekker eten, vlotte bediening en een goede prijs-kwaliteit hebben wij wel wat over.
Bij binnenkomst werden we vriendelijk welkom geheten en naar een mooi plekje aan het raam begeleid.
We begonnen vooraf met een huis gemaakte Sangria. een licht zoete sprankelende rode wijn met heerlijk vers fruit.
De Sangria smaakte prima.
We hebben ons laten verrassen door voor het Tapas Assortiment te kiezen.
Voor dit geld zoveel keuze is opmerkelijk. Vooraf lekker vers warm brood met heerlijke aioli saus werd op tafel gezet.
Daarna de 10 koude tapas gerechten, die stuk voor stuk heerlijk smaakten.
Met als klap op de vuurpijl de 8 warme tapas met de heerlijk gegrilde Ossenhaas.
En als je van Spare Ribs houdt, móet je een keertje bij Ramblas zijn geweest, oh oh oh wat lekker: tot op het bot heerlijk zacht gegaard.
Daarnaast ook wat kiphaasjes, die zeer smakelijk waren. Ook weer lekker zacht gegaard.
Dit keer werd daar prima Patatas bravas (gefrituurde aardappelstukjes) met een pittige saus bij geserveerd.
Het was een bijzondere avond. Ten eerste de uitnodiging van vrienden (nog heel hartelijk dank!).
Ten tweede de vriendelijke bediening. Ten derde allemaal heerlijke gerechten.
Sorry als het woord heerlijk wat vaker voorkomt, maar tja dat was nu eenmaal zo.
Dus ook dank aan de kok. Het is natuurlijk super met zo'n fijne keuken.
Het personeel was zeer attent, netjes in afruimen en vriendelijk bij vertrek.
Wederom een fijne avond, waar we alle vier met genoegen aan terugdenken.
We waren er 19.00 uur en vertrokken pas om 22.00 uur. Een hele avond heerlijk tafelen dus.
Als je echt van goed en lekker eten houdt, ben je bij Ramblas aan het goede adres.
Een verborgen schat aan de 1e Hogeweg .....

Onze complimenten, Ben en Marijke

Dienke S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Jammer genoeg was het eten niet meer wat het vroeger was. Het was niet slecht, maar het fijne was er af.
De bediening is nog steeds vriendelijk. En aan de inrichting is niets veranderd. Die is eenvoudig.
Caroline1980 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Ramblas = Afrader… Ongezellig restaurant. Slecht, slecht en nog eens slecht in alle opzichten: al bij entree hangt er een rioolgeur, ongeïnteresseerd ontvangst door gestrest gastvrouw volledig clueless, wij mochten boven plaatsnemen alsof je in een bunker zit donker en kil niet sfeervol, verouderd interieur, gammel meubilair, inrichting zit armoedig uit, vloer ronduit smerig, plafond met kerst verlichting, duidelijk toe aan een fris verfje en betere verlichting, toiletten luxe smerige, ik vroeg me af hoe zou de keuken eruitzien???. totaal pakket tijd voor een make-over, je zit bijna bij elkaar aan tafel en anders zit je tegen de kont van iemand anders aan te kijken, echt net een kippenhok, was zeer benauwd alle geur/stank vanuit de keuken komt op je af, waarschijnlijk bevindt de keuken in de kelder vandaar slecht ventilatie. Lakse bediening door studenten. “Tapas “?? geen sensatie, maar als je wat anders wil dan een cafetaria is dit wel een alternatief het eten is dramatisch. Als je een smulpaap bent, ben je hier aan het verkeerde adres. Concept van "all you can eat" met een addertje onder het gras, veel borden op tafel met hoge nepgehalte betekent je krijgt heel weinig eten, volgens bediening: je krijgt alleen wat ze in de keuken eerder op de dag klaar gemaakt is, geen keuze dus. Spare ribs zijn volgens mij geen tapas, net als een wrap met droge kip, de krabsalade = doodgewone surimi stiks, gewoon verschrikkelijke kwaliteitsvoedsel zonder smaak, droog en voornamelijk gefrituurd vettig, ook niet goed warm, koud/lauw ipv lekker warm. we hebben geen tapas gezien zoals je ze eet in Spanje inderdaad Tapas! Verder was de service erg slecht het duurde heel lang, je merkte dat er totaal geen lijn en structuur in het werk zat, de drankjes lieten ook erg lang op zich wachten (bediening erg druk met elkaar aan ’t gappen) en ik denk dat wel vier keer hebben moeten vragen wat iets bleef, of het nou eten of drankjes was, ruim 2uur wachten voor het standaard tapasmenu ondanks dat het niet druk was, als we zelfs niet steeds gevraagd hadden waar het eten bleef, dan had het vast nog langer geduurd. We waren wel benieuwd of de kok/eigenaar Spanjaard… maar volgens gastvrouw komt haar baas niet uit Spanje, het enige Spaanse aan dit restaurant zijn de Spaanse vlaggetjes, niet aan te raden voor een heerlijke romantisch diner, alles bij elkaar = helaas niet voor herhaling vatbaar, Tot nooit.

Jezebel V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
De bediening was vriendelijk. Wij hebben alleen vegetarisch gegeten en de gerechtjes vonden wij vrij fantasieloos. De inrichting ziet er armoedig uit. Niet echt aan te raden voor een romantisch diner.
Judith158 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
De vorige keer was het zo goed bevallen dus nu weer naar ramblas, dit keer met mijn zwangere vriendinnetje. Ze kreeg speciale tapas, echt super geregeld! Ik had nu dus wel meer carpaccio, zalm en ham met meloen :-) wederom heerlijk gegeten en afgesloten met een tongstrelende chocoladetaart, paste er nog net in hAha. De bediening is helemaal top, fijn dat er zo rekening werd gehouden met haar zwangerschap!
Robdemoet01 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Was in 1 woord grandioos. Zeer goede bediening, heerlijke tapas en speciaal ijs, vanwege mijn verjaardag van Ramblas gekregen, dat werd geserveerd met een verjaardagslied door het personeel, ondanks uitverkocht huis, toch tijd voor.
Like V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Bij binnenkomst bleek dat de reservering niet goed gegaan was. Dit zou een fout van Iens zijn die boeking maakt terwijl ze al vol zijn. Helaas was niet de moeite genomen om hierover contact op te nemen met ons. Omdat we vroeg waren konden we tot 8 uur een tafel krijgen. We kozen onbeperkt tapas eten. Lekker maar geen verrassende gerechten. Na afloop hadden we een probleem met het verzilveren van een kadopasje. Het saldo afschrijven lukte niet, het aanbod dat ze het pasje wel wilden hebben (en dus een tip van ruim 10 euro) hebben we afgeslagen. Al met al een teleurstellende ervaring.
Everdinageurtsen .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk onbeperkt tapas gegeten, alles was super lekker. En ongelooflijk wat een coupes ijs. Gezellig en knus hoekje hadden we met zijn vieren.
De bediening was ook erg vriendelijk.
Het was een leuke zussenavond
Corarensen .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Wij kozen voor onbeperkt tapa's eten, € 18,95 pp. Beetje jammer dat je daarbij niet vrij van de kaart mocht kiezen. Anderzijds kregen we nog steeds een flinke variatie aan tapa's. Eerst 8 koude tapa's, daarna 8 warme tapa's. En toen zaten we vol, dus dat onbeperkt tapa's eten was eigenlijk nergens voor nodig! Personeel was érg vriendelijk. Gezellige locatie ook.
E.fransen .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
1 aanmerking: wij hadden onbeperkt tapas eten en elk stukje vless/vis heeft een eigen sausje, die niet bij elkaar passen. Beter vind ik 2 sausjes los erbij, vrijwillig toevoegen of niet.
Verder alles heerlijk!!
Ramblas .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wij hebben hier 1e Kerstdag gegeten en wel het onbeperkte tapas-assortiment.
Het eten was op zich wel aardig, echter wat ons wel opviel was:
1. Er werd aan andere tafels gevraagd of men nog wat wilde bijbestellen, echter niet aan ons!
2. Ik had ook vis besteld, kreeg echter één héél klein stukje zalm ! En bij de koude gerechten een klein schaaltje tonijnsalade.
3. Er werd bij anderen (dat zagen wij) andere gerechten geserveerd.
4. Maar wat ons het meest irriteerde, was dat de chef later op de avond aan iedere tafel kwam vragen of alles naar wens was geweest, echter onze tafel sloeg hij over!!!
Jammerrrr! Gemiste kans voor een volgende keer.
Nijmo .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Erg lekkere, originele en gevarieerde tapa's voor een heel schappelijke prijs. De bediening is wat onervaren maar maakt een heel vriendelijke indruk.
De inrichting zou misschien nog wat meer uitstraling mogen hebben, maar we komen er zeker weer terug.
Bosbende .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Nadat we in Spanje geen tijd meer hadden gevonden om tapas te eten, hebben we dat hier gedaan. We gingen voor het onbeperkt tapas eten. Samengevat: Hiervoor ga je normaal gesproken dus naar Spanje! Erg lekker gegeten. Als starter (warm) brood met aioli, daarna koude hapjes, vervolgens warme. Het afruimen van de lege schaaltjes gaat wel erg vlot, maar de bediening was ook attent genoeg om te vragen of we even wilden pauzeren tussen de koude en warme ronde. We konden nog nabestellen, maar de hoeveelheden zijn groot genoeg, dat je dat echt doet voor 'het lekker', niet omdat je te weinig hebt gehad. Met smaak bereid, afwisselend, vers. Glaasje Tempranillo erbij, doet het erg goed bij de warme gerechten. De ossenhaasjes waren perfect gegrild en mals. Helaas hadden we dat in Spanje anders mee gemaakt... Hier komen we graag nog eens terug!
Natasjazeist .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
wat een deceptie hoge verwachtingen door de lovende recensies waar ik na deze ervaring werkelijk niets van begrijpen, het viel heel erg tegen zaterdag hier gegeten bij ramblas zeist toen we eenmaal tapas wilden bestellen was het voor personeel lastig om de gerechten te onthouden ze vergaten drinken te brengen, het eten liet vrij lang op zich wachten soep besteld als vooraf dit was daadwerkelijk een ramp stuk meloen met ham + wat losse sla erg basic en wat diffuse groente erg weinig , mijn tafel partner kreeg zijn hoofdgerecht samen met soep (tegelijk) echt van weinig gegeten veel frituur en alles dreef in het vet bovendien is het echt fantasieloos, smaakloos kip en de patatas bravas waren gewoon grote stukken aardappel niet te vergelijken met de echte spaanse, het serviesgoed was niet schoon onze tafel was plakkerig mijn menu boekje moest ik steeds van tafel aftrekken, gastvrouw oogde gestrest en gehaast om de 10 minuten ging ze roken, ondertussen ben ik naar wc gegaan die zit onder de trap in de kelder maar helaas het was echt niet schoon daar aangekomen ben ik snel omgedraaid ....dit was te vies voor woorden echt smerig. helaas heb ik geen goede punten kunnen noemen dit was onder de maat dus verkiezen we de volgende keer een ander restaurant.
een tip voor de eigenaar ga even uw restaurant opknappen met een goede afzuiging aanschaffen (lokaal ademt vieze geur), en wat beter best doen in de keuken kan geen kwaad.
BBERG1 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Gegeten met ons tweeën. Vanaf buiten lijkt het niet zo groot maar binnen een ruim aanbod aan plaatsen. We werden netjes ontvangen en mochten zelf een plek uit kiezen. Voor het eten hebben we gekozen voor onbeperkt tapas. Vooraf kregen we een mandje brood met aoli. Veel en lekker. Vrij snel daarna kregen we de 10 stuks tellende koude tapas. Lekker en ruim voldoende. Dot op hebbende kregen we vlot daarna de warme tapas. Ook weer veel en echt lekker.
Kortom het eten was echt goed. Enige aanmerking was dat je veel ineens krijgt en heel snel. Is op zich goed maar mag meer geleidelijker over de avond. Was echt prima eten en goede service.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Zondagavond met z'n vieren weer eens bij Ramblas gegeten. Als wij in de buurt zijn, doen wij deze gezellige zaak met een heel goede prijs-kwaliteit aan. We mochten kiezen of we in het voorste of bovenste gedeelte van het restaurant wilden zitten en we hebben voor het bovenste gedeelte gekozen, omdat het daar enorm gezellig en sfeervol is. We hebben ons laten verrassen door voor het Tapas Assortiment te kiezen. Vooraf heerlijk ovenvers brood met Aioli, daarna de 10 koude tapas gerechten die stuk voor stuk heerlijk smaakten, met als klap op de vuurpijl de warme tapas met de heerlijk gegrilde Ossenhaas. En als je van Spare Ribs houdt, móet je een keertje bij Ramblas zijn geweest. Verse producten en echt alles wordt zelf gemaakt. De bediening is aardig en attent. Al met al een top avond gehad. Wij komen hier zeker nog vaker! Ben & Marijke.
Pachterberg .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
gister hier gegeten met mijn collega's wilden een leuke avond maar die viel gelijk in de soep, wat een teleurstelling al bij binnenkomst onbeschoft ontvangst we werden aan een smal tafel gezet met uitzicht naar kelder daar vandaan kwam nare geur en begon ons gelijk te irriteren en bij entree ruik je verf, we vroegen wat inhoudelijk is van onbeperkt tapas daar kregen we niet de juiste antwoord over maar wel ons verteld dat goed komt uit de keuken. het duurt erg lang voordat je je eten krijgt we raakten ook nog in een gesprek met de dames naast ons tafel bij hun duurde ook heel lang voor dat ze eten kregen, uiteindelijk kwam het eten gewoon hapjes je krijgt alles op tafel voor geschoven koud en warm tegelijk alles door elkaar!!!! wat men hier tapas noemt, het valt echt tegen niet genoeg van kwaliteit, wat viel dit tegen zeg hapjes aangebrand en droog waarschijnlijk alles van tevoren klaar gemaakt, gewoon een eenvoudige borrelhapjes absoluut niet culinair niets te maken met spaanse tapas het is een concept van (all you van eat) maar zeer slecht, je krijgt alleen maar wat er op voorraad is of wat ze in de keuken maakten geen andere keuze, bovendien er hing een duidelijke gestreste sfeer onder het personeel hier bij ontbrak het aan vriendelijke gastvrijheid niemand had zin om de tafel af te ruimen, wat betreft uitstraling van het restaurant het is erg donker binnen, de entourage versleten de tafel plakte van vettig vuil echt smerig , het ziet dus niet spaanse uit binnen ook niet gezellig. men gaat hier maar eenmalig omdat zij waarschijnlijk wat betere verwachtingen hadden, wel met een groot teleurstelling weer naar huis teug keren, de volgende keer zeker gaan we echt elders eten en nooit meer ramblas.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Een leuk tuinterras in het centrum van Zeist (gelukkig maar, want binnen oogt het nogal donker), een vriendelijke bediening, die direct een karaf water op tafel zet en dan de tapas.10 koude en 8 warme voor 18, 50. Daarna kun je warme tapas bijbestellen.Alles zag er verzorgd uit, maar eigenlijk ook weer heel gewoontjes.Kortom, als je een lege maag hebten eens even wil schransen is dit een prima adres (een van de warme tapas was zelfs spareribs!!???), maar vereacht niets bijzonders
De_smullers .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Perfecte tent. Spareribs zijn absoluut de beste ter wereld (en we hebben wat gereisd!). Misschien geen typische spaanse tapas (wie denkt dat je echt indonesisch of chinees in Nederland eet?), maar van superkwaliteit. Rioollucht uit andere recensies zegt ons niets en wij komen hier met enige regelmaat eten, maar ja, kan overal een keer gebeuren. Kortom, je gaat hier altijd met een voldaan gevoel vandaan.