Ramblas Arnhem

Korenmarkt 25A 6811 GW Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Ramblas Arnhem

Spaanse avond in Arnhem

Van oudsher worden er in Spanje bij een drankje tapas geserveerd. Inmiddels is het een manier van leven en bij Ramblas proef je gelijk die typische sfeer als je binnenkomt. Er is een unieke ruimte voor groepsfestiviteiten, die is voorzien van een eigen bar en een karakteristieke sfeer. Vrolijke kleuren, zomerse smaken en ritmische Spaanse muziek: ervaar het vakantiegevoel in Arnhem!

Menuprijzen

Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Elke T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Erg leuk restaurant midden in Arnhem. Smaakvolle tapas (vooral de ossenhaaspuntjes vonden wij erg lekker), goede en vriendelijke bediening. Leuke actie: als je jarig bent ontvang je 50% korting op het onbeperkt tapas menu! Kleine tip: iets meer verlichting aangezien het vrij donker is, hoewel dit niet storend is.
Sonja .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
bij de eerste ronde heeft mijn man 15 min moeten wachten op zijn 2 gerechtjes. terwijl de mensen naast ons later hadden besteld, kregen nog eerder hun eten. dus mijn man gaat hier niet meer naar toe.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
superlekker gegeten,alles werd in snel tempo geserveerd.bediening super vriendelijk.je kan zo veel bestellen als je wil.echt een aanrader!! ook fijn de lege bordjes worden rap weggehaald ,waardoor je steeds een schone tafel hebt.
Nicky S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Lekker gegeten
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Zeer goed en gezellig restaurant het is echt een Aanrader om er heen tegaan.
sjaak R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel, namen echt de tijd om je te woord te staan... heerlijk gegeten en zeer benieuwd naar de nieuwe kaart. een aanrader.
Shirley K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Tot de volgende keer
Cedric W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Goed eten en zeer vriendelijke bediening. De vloer mag wel een keer goed gedaan worden en een opknap beurt van de wc is geen overbodige luxe
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Lekkere hapjes
Met drukte kwaliteit van de hapjes minder
Warme crème brulee ipv koud
Ranzige wc en vloer over hele resto
Jordy S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Het eten was lekker, maar daar blijft het ook bij. Heel veel gerechten niet gekomen en veel te laat, iemand aan de tafel had zelfs na 3 rondes nog niks omdat de gerechten niet kwamen. Ook waren de champignons op werd niet verteld maar toen we vroegen we krijgen nog champignons zei die het is op, zeggen Wij hebben niks van vernomen en dan wordt er verteld bij deze. Teleurstellende service!!!
H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Sommige gerechten waren erg lekker, zoals de spareribs. Sommigen waren wat minder, zoals de wraps met kip. De prijs-kwaliteit verhouding was prima, 18,50 per persoon onbeperkt tapas in een onbeperkte tijd is een goede prijs.
Donovan V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Blijf zo doorgaan wij komen zeker nog een keer terug, het eten was echt goed, als je wat besteld had had je het snel op je tafel, en vriendelijk personeel gewoon top
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
super lekker gegeten, erg vlot alles op tafel! vriendelijke bedienig . en het meisje wat de tafels afruimde was echt een toppertje, liep de benen uit haar lijf! kortom voor deze prijs op zondag 18,50€!! echt een aanrader
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
heerlijk gegeten! vlotte bedienig,lege bordjes en glazen in rap tempo weer opgehaald! super vriendelijke bediening en heerlijke tapas! complimenten ondanks de drukte echt niet lang hoeven wachten! een aanrader!
Maxime D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Alles veel te zout. Blijkbaar verdienen ze niks aan die 18,50 voor onbeperkt tapas en maken ze het zo zout dat je wel 14 drankjes erbij moet bestellen zodat ze toch nog winst maken. Prima bediening verder.
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De entourage is gezellig. We vonden de bediening rommelig en de jongen die de bestellingen opnam te zakelijk en arrogant. Het eten was matig wat smaak betreft. Te vlak. Temperatuur was wel prima.
K K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het eten was prima totdat we haren in het eten aantroffen . Smaakvenster viel direct dicht. Dit kan natuurlijk een keer gebeuren maar na het melden werd er inadequaat gereageerd wat ik nog meer smakeloos vond. Dikke streep door het adres van deze toko!
Laurent S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Zeer vriendelijk personeel! Daarnaast vroegen we ook of we bij het raam konden zitten met de reservering. Dit was ook goed gegaan. Wij komen zeker vaker terug!!
Stefanie B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Service is duidelijk verbeterd als ook de smaak van het eten!