Ramblas Arnhem

Korenmarkt 25A 6811 GW Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Ramblas Arnhem

Spaanse avond in Arnhem

Van oudsher worden er in Spanje bij een drankje tapas geserveerd. Inmiddels is het een manier van leven en bij Ramblas proef je gelijk die typische sfeer als je binnenkomt. Er is een unieke ruimte voor groepsfestiviteiten, die is voorzien van een eigen bar en een karakteristieke sfeer. Vrolijke kleuren, zomerse smaken en ritmische Spaanse muziek: ervaar het vakantiegevoel in Arnhem!

Menuprijzen

Vrijdag 16.00-22.30
Zaterdag 16.00-22.30
Zondag 16.00-22.00

• Amex , Diners Club , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ramblas Arnhem

Hillebert Willem L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Blij dat er een stoeltjeslift was
R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
De stoelen passen niet onder de tafel,waardoor wij last van onze rug kregen. Verder was het eten heerlijk en was iedereen vriendelijk.
Abel D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Het eten was weer heerlijk, de service was goed en snel. Je hoeft hier nooit lang op je eten te wachten, dit is top! De kwaliteit is ook prima.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Lekker rustig getafeld met de 'onbeperkt Tapas' van de kaart Het eten was voor het grootste deel van
mijn bestellingen zéker prima.Wel was de ribeye (tegen bijbetaling van 1 euro) van mindere kwaliteit dan ik gewend ben;vrij veel stukken vet erin.Maar alle warme tapas waren goed gegaard.
De bediening vlot en niet storend cq. opdringerig met het 'verversen' van de consumpties.De Prijs/kwaliteitverhouding is zeker goed te noemen.
F. S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekker tapas gegeten! Wel erg lawaaierig, en al het bedienend personeel aan tafel gehad. Zou rustiger zijn als er minder mensen aan tafel zouden komen.
Mike D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Het was heerlijk komen hier al jaren en worden nooit teleurgesteld door het personeel en vooral niet door de keuken.....
Jacqueline J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij vonden dat het niet duidelijk wat de bedoeling was van het principe. Het duurde mede daardoor in het begin erg lang voordat het eten kwam.
Het eten op zich was erg lekker.Een pluim voor de keuken.
Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Niets op aan te merken, helemaal perfect !!
Al hadden sommige gerechtjes iets kleiner gemogen, maar het was gèèn nadeel !!
????????????????????????????????????????
Zoë M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het eten was veeeeeel te zout, echt niet lekker. De jongen die onze bestelling opnam heeft wel echt zijn best gedaan, super leuk. Helaas komen wij niet meer terug vanwege het eten.
Jennifer C.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Eten valt tegen, want de smaken zijn soms te overheersend. Hun serranoham is niet eens echte serranoham. Ossenhaasjespuntjes zijn in verschillende grootte/dikte en voor 2 mensen, terwijl het voor 1 persoon bedoeld was.
Alfons H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gewoon lekker gegeten in informele sfeer. Geen last gehad van lange wachttijden.
Geanne T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het eten was smakeloos en weinig voor wat je er voor betaalde.

1 meisje in de bediening liep heel vlug langs je tafel en gooide je eten/drinken haast op je tafel en vaak op het randje zodat het er bijna af viel terwijl er genoeg ruimte was op de tafel om het fatsoenlijk neer te zetten.

Wij gaan niet nog een keer hier heen.
Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Prijs/kwaliteit verhouding is prima! Lekker eten, mooie inrichting. En gezellig zitten. Zeker een aanrader om naar toe te gaan.
charles B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
soms erg lang wachten (45 min per gang) kwaliteit van hetzelfde vlees de ene keer goed de andere keer slecht.
voor een halve liter tapbier wat uit flesjes komt wordt 6,10 euro gevraagd!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Zeker nog een bezoek waard !

Je recensie moet op zijn minst 120 tekens bevatten vind ik vreemd voor een recensie die vrijblijvend zou moeten zijn !
Anneloes V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Knoflook was bij sommige gerechten te overheersend. Personeel pakt direct het bord weg als je klaar bent met eten, dit geeft een gehaast gevoel.
Prijs-kwaliteit is verder wel goed!
Tim K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Airco was stuk toen het buiten 32 graden was, serveerder die zijn eerste dag had gooide frisdrank over mijn vriendin, en het eten was niet bijzonder tot niet lekker. Voor de rest was het personeel wel goed.

Nu 10 minuten na thuiskomst ben ik wel erg ziek geworden van het eten ik bespaar de details.
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Lekker gegeten, het vlees was erg mals!
De bediening doet zn best.

Jammer dat je niet buiten kunt eten maar dat staat los van het lekkere eten.
Luuk K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We zaten aan de mooiste tafel, in de hoek bij de glazen muur waar je over de korenmarkt uitkijkt. Dit was ook de hoek waar de bediening je niet zag. De rest van het restaurantisbehoorlijk donker en sfeerloos.
Naast dat we vaak erg lang moesten wachten op de bediening en we daarvoor ook echt als op school met onze vinger in de lucht zaten voor enige tijd, ging er ook (niet alleen bij ons) veel mis met bestellen. Verkeerde drankjes, 2 glazen sangria ipv een halve liter kan met 2 glazen, etc.
Het eten was van redelijk goede kwaliteit, echter was de keuken niet consequent qua hoeveel ze elke keer op het bordje deden. Het zelfde gerecht heeft bij ons 3 keer een andere hoeveelheid gehad.

De bediening en de keuken moeten hier nog veel leren.
Delilah B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Online stonden er vegetarische gerechten op de menukaart maar in het restaurant bleek de menukaart vernieuwd. Er waren zeker 3 gerechten die ik online had gezien en wilde proberen maar die stonden nu niet op de kaart. Maar er was ook niet iets vergelijkbaars voor. Toen ik dit aan gaf werden we vriendelijk te woord gestaan en gaf de ober aan dat ze de vegetarische kaart juist hadden uitgebreid maar ik vond het heel teleurstellend. 1 gerecht wat ik had besteld tijdens een ronde kwam niet en toen ze de volgende ronde kwamen brengen vroeg ik waar dat bleef en was het antwoord dat is op!