Ramblas Arnhem

Korenmarkt 25A 6811 GW Arnhem Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ramblas Arnhem

Spaanse avond in Arnhem

Van oudsher worden er in Spanje bij een drankje tapas geserveerd. Inmiddels is het een manier van leven en bij Ramblas proef je gelijk die typische sfeer als je binnenkomt. Er is een unieke ruimte voor groepsfestiviteiten, die is voorzien van een eigen bar en een karakteristieke sfeer. Vrolijke kleuren, zomerse smaken en ritmische Spaanse muziek: ervaar het vakantiegevoel in Arnhem!

Menuprijzen

• Engels gesproken
7,2
Francien V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
prima restaurant met goede service en prima eten
sharon R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Wij hebben hier vanavond heerlijk gegeten. En wat een leuk concept je krijgt eerst koude hapjes en daarna warme. Hierdoor proef en eet je meer dingen die je normaal gesproken niet snel zou kiezen, wat je niet lust hoef je niet perse te eten. En als je nog iets extra wil is het geen probleem want je mag onbeperkt tapas bestellen zonder tijd. Top dus als wij in de buurt zijn komen wij zeker weer.
sharon R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijke tapas, optie 1, verrassing door de kok. Lekkere wijn!
Onder een sterrenhemel, uitzicht op de Korenmarkt. We waanden ons weer in Spanje door de geur en smaak van de vele diverse gerechtjes. Met zorg bereid! Fijne bediening! Rustige ambiance! Top!
hein V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het eten was erg zout. De bediening deed erg hun best, dat was prima.
Binnen was het redelijk donker, en buiten erg licht. Ik keek tegen het licht in en zat daardoor tegen silhouetten te praten. Dat was erg vervelend.
Manuela W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Lekker en gezellig. ...was alleen erg druk waardoor er een paar keer wat mis ging en lang duurde
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Lang wachten na een bestelling. In 2 uur tijd 3 rondes gehad. Klagen helpt niet. Gewoon waardeloos en onvriendelijk.
Nora B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Leuke ambiance. Aardige dame die ons hielp. Alleen wij vonden de hoeveelheid van de gerechten minimaal en de meeste waren te zout of te gepeperd.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Altijd heerlijk eten. Online reserveringen worden niet bijgehouden maar speciaal voor ons plek gemaakt. Soms een verkeerd gerecht en wat donkere inrichting. Verder altijd gezellig!
Julius D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Het eten was lekker en precies wat we ervan verwachtte. Ook zag het interieur er gelikt uit en konden we in alle rust tafelen. Helaas kregen wij 2x in 5 rondes het verkeerde en werden wij rond 10e niet meer opgemerkt toen wij nogmaals wilde bestellen. Dit was jammer aangezien het eten prima is... hopelijk is de bediening scherper de volgende keer. Al met al toch met een vol buikje en een glimlach het restaurant verlaten. Wel voor herhaling vatbaar.
Vincent N.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Tapas restaurant waar je veel voor weinig hebt. Eten is lekker, maar niet top. Grote porties voor de naam tapas. Sfeer is niet echt aanwezig, wordt pas gezellig als het vol zou zitten, wat niet vaak is.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Wij komen hier elke maand en elke keer is het weer erg goed. Eten is erg lekker en vers. De sangria drank is mijn favoriet en die is ook erg lekker en vers. De nagerechtjes zijn ook onwijs lekker met vers fruit. De inrichting van het restaurant is erg mooi! Bediening is professioneel. Eten komt vaak snel en warm aan! Niks om op aan te merken! Mijn favoriete restaurant!
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hadden gereserveerd bij het raam, Helaas werd er gezegd dat het al gereserveerd was. wij wilde namelijk niet ergens neer gezet worden zoals bij de trap, waar we de vorige keer het erg koud hadden. wat denk je ja hoor.. Maar dat werd opgelost door een andere tafel waar ook gereserveerd op stond.. ach wie het eerst komt wie het eerst maalt zegt de eigenaar.. Maar wat ik erg vond het plekje dat wij gereserveerd hadden bij het raam, kwam niemand te zitten. waarom dan reserveren van te voren. wachttijden voor een drankje duurde behoorlijk lang , ach we hebben maar een dubbele besteld. Ik moet zeggen we hebben het wel eens beter gehad.
Smulpapen66 B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De bediening en het eten is zeker niks mis mee, sfeervol restaurant. Maar...twee maanden geleden konden we er niet met onze gekregen dinercadeau kaart betalen terwijl dat wel aangegeven stond en staat op de site van de kaartaanbieder, vervelend! Omdat het eten erg lekker is en de bediening goed, gingen we er weer onbeperkt tapas eten. Daarna dachten we lekkere toetjes te nemen voor € 1,95 per persoon (onbeperkt), wat dan door alle tafelgenoten genomen moet worden. Dat bedrag was is 2017 veranderd in....schrik niet... € 7,00, ook alleen te bestellen door ALLE tafelgenoten. Wij gaan er eens goed over nadenken of wij hier nog weer naar toe willen.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
alles vers en lekker. dat het langer duurt heeft vooral daarmee te maken hebben. veel concurrenten gebruiken kant en klare diepvries producten welke sneller klaar zijn. maar dan wacht ik toch echt liever net ff wat langer en dat ik lekker eten geserveerd krijg.
leuke en ruime indeling
sandra B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Netjes gereserveerd, tafel gekregen pal naast een enorme hard waar het erg warm was. De serveersters hadden het in drachten maar we moesten toch nog drie keer vragen of de haard uit mocht. Het eten was lekker, maar kwam erg onregelmatig, waardoor er vaak iemand nog niets had terwijl de rest zat te eten.
Ivette W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij eten al jaren bij Ramblas Apeldoorn maar nu ze ook in Arnhem gevestigd zijn heeft onze voorkeur Arnhem. Het concept heeft ons altijd aangesproken, veel keus en de kwaliteit van de gerechten is uitstekend! Kleine tip, probeer bij een vleesgerecht de bruine pepersaus of warme knoflook eens uit is echt een aanrader. De bediening is vriendelijk en behulpzaam en met door de verschillende openbaarden en de gezellige verlichting zit je erg gezellig! Wij blijven zeker komen!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het eten is goed en de porties zijn prima, de bediening en de service is echter van slechte kwaliteit. Bij ons werden de eerste twee rondes vlot naar de tafel gebracht, vanaf de derde ronde werd het personeel terughoudend met het opvragen van de bestelling, uiteindelijk hebben wij 4 rondes besteld waarbij de laatste twee met moeite zijn doorgekomen.
Ook is het personeel in de bediening niet erg vriendelijk en meer gericht op bestellingen van drankjes dan het naar de zin maken van de gasten. Wellicht een bewuste keuze van de eigenaar om aan te sturen op zoveel mogelijk drankjes en minder eten?
Overall een gemiste kans van Ramblas want het eten was goed en het restaurant ziet er leuk uit.
leKKerBek1984 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Op de gok hier naar binnen gegaan omdat we trek hadden in tapas, het restaurant zag er van binnen sfeervol uit en de dame die ons hielp was netjes en professioneel, de formule werd ons uitgelegd en de eerste tapas volgde, goede smaken, versheid was te proeven! Na bijna twee rondes (we moesten nog een tapas krijgen van ronde 2) ging het goed mis, met ons vele andere tafels hebben erg lang, veel te lang voor tapas, zitten wachten. Drankjes werden niet meer gevraagd, gerechtjes lieten soms bijna een uur op zich wachten of werden argeloos op een andere tafel neer gezet. Het was meer dan overduidelijk dat het personeel de draad volledig kwijt was. Wij moesten zelf om half acht weg omdat we nog ergens anders heen moesten, dit ging helaas samen met een nog redelijke lege maag, de bedrijfsleider stond bij meerdere tafels verhalen op te hangen hoe en waarom het lang duurde, in plaats van smoesjes verzinnen had deze jonge man beter door het stof kunnen kruipen en zich rot schamen, er werd wel gecompenseerd in de rekening, dit lijkt mij niet meer dan logisch, toen wij teleurgesteld het restaurant verlieten viel mij op dat wij niet de enige waren die voortijdig weg gingen om dat de service veel en veel te lang duurde!
Zonde want de avond begon zo goed, toch zal ik Ramblas in de toekomst nog een keer een kans geven