Ramblas Arnhem

Korenmarkt 25A 6811 GW Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Ramblas Arnhem

Spaanse avond in Arnhem

Van oudsher worden er in Spanje bij een drankje tapas geserveerd. Inmiddels is het een manier van leven en bij Ramblas proef je gelijk die typische sfeer als je binnenkomt. Er is een unieke ruimte voor groepsfestiviteiten, die is voorzien van een eigen bar en een karakteristieke sfeer. Vrolijke kleuren, zomerse smaken en ritmische Spaanse muziek: ervaar het vakantiegevoel in Arnhem!

Halve fles mineraalwater

Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
sandra B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Netjes gereserveerd, tafel gekregen pal naast een enorme hard waar het erg warm was. De serveersters hadden het in drachten maar we moesten toch nog drie keer vragen of de haard uit mocht. Het eten was lekker, maar kwam erg onregelmatig, waardoor er vaak iemand nog niets had terwijl de rest zat te eten.
Ivette W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij eten al jaren bij Ramblas Apeldoorn maar nu ze ook in Arnhem gevestigd zijn heeft onze voorkeur Arnhem. Het concept heeft ons altijd aangesproken, veel keus en de kwaliteit van de gerechten is uitstekend! Kleine tip, probeer bij een vleesgerecht de bruine pepersaus of warme knoflook eens uit is echt een aanrader. De bediening is vriendelijk en behulpzaam en met door de verschillende openbaarden en de gezellige verlichting zit je erg gezellig! Wij blijven zeker komen!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het eten is goed en de porties zijn prima, de bediening en de service is echter van slechte kwaliteit. Bij ons werden de eerste twee rondes vlot naar de tafel gebracht, vanaf de derde ronde werd het personeel terughoudend met het opvragen van de bestelling, uiteindelijk hebben wij 4 rondes besteld waarbij de laatste twee met moeite zijn doorgekomen.
Ook is het personeel in de bediening niet erg vriendelijk en meer gericht op bestellingen van drankjes dan het naar de zin maken van de gasten. Wellicht een bewuste keuze van de eigenaar om aan te sturen op zoveel mogelijk drankjes en minder eten?
Overall een gemiste kans van Ramblas want het eten was goed en het restaurant ziet er leuk uit.
leKKerBek1984 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Op de gok hier naar binnen gegaan omdat we trek hadden in tapas, het restaurant zag er van binnen sfeervol uit en de dame die ons hielp was netjes en professioneel, de formule werd ons uitgelegd en de eerste tapas volgde, goede smaken, versheid was te proeven! Na bijna twee rondes (we moesten nog een tapas krijgen van ronde 2) ging het goed mis, met ons vele andere tafels hebben erg lang, veel te lang voor tapas, zitten wachten. Drankjes werden niet meer gevraagd, gerechtjes lieten soms bijna een uur op zich wachten of werden argeloos op een andere tafel neer gezet. Het was meer dan overduidelijk dat het personeel de draad volledig kwijt was. Wij moesten zelf om half acht weg omdat we nog ergens anders heen moesten, dit ging helaas samen met een nog redelijke lege maag, de bedrijfsleider stond bij meerdere tafels verhalen op te hangen hoe en waarom het lang duurde, in plaats van smoesjes verzinnen had deze jonge man beter door het stof kunnen kruipen en zich rot schamen, er werd wel gecompenseerd in de rekening, dit lijkt mij niet meer dan logisch, toen wij teleurgesteld het restaurant verlieten viel mij op dat wij niet de enige waren die voortijdig weg gingen om dat de service veel en veel te lang duurde!
Zonde want de avond begon zo goed, toch zal ik Ramblas in de toekomst nog een keer een kans geven
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ronduit slecht. Reservering niet doorgekomen, pas na 3 kwartier 1e drankje. Van 1e ronde bleek 1 gerecht niet meer leverbaar, daarna nog 2 uur (!!) moeten wachten op volgende ronde. In 3 uur 3 gerechters gehad. Tussendoor drankje van huis gekregen, flesje cola met stuk glas eruit. Kreeg er geen glas bij. Van de honger extra brood gevraagd, kwam ook niet. Dan maar de bedrijfsleider. Die wilde niet komen. Uiteindelijk kwam een serveerster die ons vriendelijk en goed te woord stond. Bijna helft van de rekening afgehaald en verklaard dat problemen kwamen door communicatie tussen bar en keuken. Maakte het voor ons iets goed, maar na avondje uit eten thuis aan de boterham is niet voor herhaling vatbaar
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prima restaurant met prima eten en een vriendelijke bediening. Volop keuze in de gerechten. Kregen op het einde nog een gratis drankje van de kok aangeboden die kwam informeren of alles naar wens was!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Bij binnenkomst zag het personeel ons staan, maar het duurde lang voor ze ons daadwerkelijk welkom heetten. Er werd ons niet gevraagd of we bekend waren met het concept en ze legden ons niks uit. De bestellingen werden vlot opgenomen en werden ook redelijk snel gebracht. Er werd niet snel gevraagd of we nieuw drinken wilden en de lege glazen werden ook niet meegenomen. Het eten was prima.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De smaak is ontzettend lekker, het is fantastisch eten voor een betaalbare prijs. De bediening is erg vriendelijk, vooral Anna. Verder hoefde we niet lang te wachten op ons eten. Al met al een aanrader en we komen zeker terug!! Jacqueline en Fred
kerstkip .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ik ben op een vrijdag met 8 vrienden wezen eten bij Ramblas in Arnhem.

Locatie/inrichting: wat betreft verlichting vond ik het knus. Leuk met lange banken in golvende beweging. Qua accessoires vond ik het matig en niet knus. Eén minpunt.... de toiletten mogen ze wel vernieuwen/verfrissen...

Maar we kwamen natuurlijk voor het eten. Dat was perfect! We gingen voor het verassingsmenu. We kregen eerst een ronde koude hapjes en daarna een ronde warme hapjes. Toen zat ik zelf al een beetje vol. Maar na die ronde kon je nog onbeperkt eten van de kaart. Goed vlees, heerlijke malse spareribs, goede kip, goede vis-gerechtjes, lekker brood en heerlijk knoflooksaus! Ook de drankjes, mojito's waren lekker :)

De bediening was zeer vriendelijk! Goede service, kwamen op tijd checken of de lege schaaltjes meegenomen konden worden en kwamen vragen of alles naar wens was.

Ik kom hier met mijn gezin zeker een keertje terug!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Met zijn tweeen om kwart voor acht binnengelopen. Vriendelijk begroet en we mochten een tafeltje uitzoeken. Het was vrij rustig zo te zien. Drankjes besteld, geen ijs in de icetea, geen probleem. volgende rondje drank weer geen ijs terwijl we bij bestellen nog vroegen om ijs in het drinken. Champignonsoep en spaanse tomatensoep als voorgerecht. De champignonsoep was erg zout. Brood met aioli was goed. 3 verschillende warme tapaszgerechtjes gehad, alles weer aardig zoutig. De combinatie Spek met ketchup en honing is niet erg geslaagd dus niet opgegeten. Daarna de rekening gevraagd en krijgen gewoon de verkeerde rekening. De rekening komt en als ik zelf niet uiteindelijk iemand aanspreek voor het wisselgeld laten ze je gewoon wachten tot.....? Al met al een matig bezoek...
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Goede atmosfeer en echt zo heerlijk eten
Van spareribs tot zalm of Spaanse gehakt balletjes alles wat op tafel kwam zag er prima uit en smaakte erg lekker.
Erg goede balans in smaak en kruiden
Wij hebben heerlijk gegeten
Het personeel is vriendelijk en gastvrij
Wij hebben het er voor over om uit Rotterdam juist bij Ramblas te gaan eten.
Absoluut de moeite waard.
soniapolanco .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Voortreffelijk restaurant. Gaan vaak uit eten, maar dit was een echte 10 waard. Spareribs gegeten. Voortreffelijk. Zeer goede bediening. Kunnen daar zelfs Spaans praten en het menu in het Spaans bestellen. Zijn er nu al 2x geweest. Beide keren uitstekend.
Velpse .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Eind vorig jaar heerlijk gegeten bij Ramblas. We hadden gekozen voor onbeperkt tapas. Niet helemaal te vergelijken met die in Spanje, maar met aandacht gemaakt en ze smaakten allemaal heerlijk. Je kon vooraf aangeven wat je niet lekker vond en tijdens het eten meer gerechtjes vragen. Voor ons was het aangebodene ruim voldoende. Heerlijke stoelen om een avond in te zitten. Houd wel rekening met een steile trap om in het restaurant te komen. Er is wel een trapliftje.
Adriaan1961 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Zaterdag 3 oktober onbeperkt tapas gegeten voor 19,50 pp.
Geen vrije keuze, dat is wel jammer. We mogen wel aangeven wat we niet lusten. Er zijn 10 voorgeselecteerde koude tapas en 8 voorgeselecteerde warme tapas.
Als starter kregen we brood met ailoli. Prima!
Na redelijk lang wachten,het was ook een erg drukke avond, kregen we eerst onze 10 koude tapas.
Een variatie van goed op smaak gebrachte tonijnsalade, coalsla en komkommersalade aangevuld met olijven, peperoni, ham met meloen en geitenkaas. Jammer dat de koude en de warme tapas niet samen geserveerd werden en dat er geen brood bij de koude tapas was.
Daarna 8 warme; spareribs,gehaktballetjes, ossenhaasje, kipfiletje, gevulde champignons, frites, rijst en een warme wrap.
Geen verrassende smaakbeleving, wel gewoon lekker.
De bediening bij Ramblas is vriendelijk.
Kortom een fijne plek om tapas te eten voor een vriendelijke prijs.
Romee V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Voor de eerste keer met z'n vijven wezen eten in dit restaurant. Maar het enige wat goed was, was het brood met aoili vooraf. De rest van het eten duurde erg lang, was heel erg zout en de knoflook was erg overheersend. Gerechten besteld die we niet ontvingen. Personeel wijst vingers. En wanneer aangegeven word dat de knoflook zo erg overheerst, krijg je te horen: "Zo werkt onze keuken."
Bij binnenkomst nauwelijks begroet, tussen het eten door vroeg niemand hoe het smaakte. Het personeel ruimt wel alle tafels af, maar komt niet langs de tafels die bezet zijn en eventueel iets willen. Ons zien ze niet meer terug. Dit was waar-de-loos.
toeterdetoet .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Wij zijn hier vorige week wezen eten, en vonden het een geweldig restaurant. De service was goed en beleefd het was een prachtige locatie die smaakvol is ingericht. De prijs kwaliteits verhouding was echt super vooral er een ruime keuze aan tapas was! Wij komen zeker weer terug voor de ossenhaas en de kipfilet in bruine pepersaus.
Raimond R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Verwacht geen hoogstaand restaurant. Eten is simpel maar naar behoren, wel lang wachten, bediening doet hun uiterste best, maar niet erg ervaren. In ieder proberen ze het een en ander goed te maken tav de wachttijden.

Leuk restaurant voor met een groep. Wij hebben een verjaardag gevierd, uiterst attent tav jarige met een leuk dessert. Tevens kunnen kinderen perfect spelen in een speciale ruimte.
HeerBoon .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Helaas was er toen wij hier met vier personen gingen eten een schrijnend tekort aan personeel. De bediening was wel vriendelijk en probeerde er het beste van te maken, maar gedurende de avond werd het duidelijk steeds lastiger voor ze, werden er meer fouten gemaakt en werd de wachttijd steeds langer, waardoor de service als geheel matig was. Wij kozen voor de verrassingstapas, een ietwat ongebruikelijk concept, en deze was lekker maar niet heel speciaal. Eerst kwam alle koude tapas en daarna alle warme, wat meer gemixt had onze voorkeur gehad. Ook waren de warme tapas bijna allemaal vlees, terwijl wij duidelijk hadden aangegeven dat er twee personen dit niet aten. Dit werd gelijk recht gezet met extra vegetarisch tapas, maar deze waren wat aan de zoute kant en niet heel speciaal.

Al met al wel een gezellige avond gehad en ook het drankje van het huis ter verontschuldiging maakt dan weer veel goed. Zou er al vegetariër niet zo snel weer gaan eten, maar dat geldt meestal voor tapas in Nederland helaas. Verder zorg dat het niet al te druk is als je gaat, of dat je de tijd hebt om echt rustig te tafelen.
Marieke F.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
In tijden niet zo slecht gegeten, knoflook overheerst in alle gerechten, gerechten zijn aangebrand of niet compleet en bovendien veel te duur voor de porties die je krijgt. Voor ons geen Ramblas meer.