Ramblas Arnhem

Korenmarkt 25A 6811 GW Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Ramblas Arnhem

Spaanse avond in Arnhem

Van oudsher worden er in Spanje bij een drankje tapas geserveerd. Inmiddels is het een manier van leven en bij Ramblas proef je gelijk die typische sfeer als je binnenkomt. Er is een unieke ruimte voor groepsfestiviteiten, die is voorzien van een eigen bar en een karakteristieke sfeer. Vrolijke kleuren, zomerse smaken en ritmische Spaanse muziek: ervaar het vakantiegevoel in Arnhem!

Menuprijzen

Maandag t/m zondag 14:00 -22:00

• Engels gesproken
Anna N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vooral gecentreerd op vlees, weinig opmaak en veel zout. Grove smaken.
Gastheer was super aandachtig en aardig, maar tussen het bedienend personeel vrij veel verwarring.
Niet heel storend, maar voor hunzelf denk ik niet zo handig.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Je kan hier lekker en rustig eten geen tijdslimiet , leuk restaurant en prima eten en drinken , we komen zekers nog een keer
Vivienne S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten
Wilma C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker eten voor een goede prijs
R N.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Prima
Jeanet D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten en prima service!
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Heerlijk gekruid eten en wij proefden dat alles vers is. Je krijgt zeker veel terug voor wat je betaalt. Aardige bediening
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een Groupon gekocht voor onbeperkt spareribs eten van dinsdag tot zondag. Op zaterdag online gereserveerd, gebeld door Ramblas, zeer onvriendelijk te horen gekregen dat het niet kon op zaterdag via Groupon niet kon en dat ze vol zaten. Moesten we maar naar Groupon bellen want was niet hun probleem, terwijl we wel online konden reserveren bij Ramblas. Er werd niet gezocht naar een oplossing, erg jammer.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Zoals gewoonlijk aardige bediening , heerlijk eten . En gezellige avond gehad
dinna H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het was niet lekker dan we verwachten. Vorige jaar hebben we een paar keer bij Ramblas gegeten het was lekker. Gisteren avond was het echt mislukt. Bediening slechts, eten slechts. Spareribs niet warm genoeg (koud). Saus zuur smaak. We mogen niet bij tafel dichterbij ram zitten, ze zeide daar al gereserveerd, terwijl toen we daar gegeten hebben tot we naar huis gingen de tafel bij het ram helemaal vrij. We betaald rond 30 euro voor niks. Dus zeker het is de laaste keer bij Ramblas Arnhem. We komen nooit meer terug bij Ramblas Arnhem. Thuis gekomen hebben we buikpijn.
Snoop .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Hier naartoe gegaan nadat het restaurant volgens de website mee zou doen aan de Diner Cadeau bonnen. Aan het einde van het opzich best ok diner, werd er meer dan een half uur niet meer naar ons omgekeken tot ik, na meerdere malen oogcontact te hebben gehad met een serveerster die wat verder weg stond, een serveerster aan kon wuiven. Rekening gevraagd en wat blijkt: Wij kunnen helemaal niet betalen met de cadeaukaart. Als ik vraag waarom niet en waarom het wel op de site staat, moet ik het doen met een 'ja dat is gewoon zo'. Jammer en onbeschoft. Ga hier NOOIT meer naartoe.
Daniela G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten was toppie????????
christel A.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk weer gegeten bij Ramblas???????????? top...
Arthur H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Ramblas is een typisch 'all you can eat' tapas restaurant maar dan wel 1 van de betere in Arnhem en omgeving. Het restaurant ligt een beetje verscholen op de Arnhemse Korenmarkt maar eenmaal beland op de 1e verdieping verbaas je je over de grote ruimte. De tafels bij het raam bieden een mooi uitzicht over de korenmarkt. Bediening is erg vriendelijk, professioneel en gastvrij. De tapas gerechten zijn heerlijk vers, goed op smaak en vakkundig bereid. Wij aten met fervente vleeseters, vis liefhebbers en een vegetariër en iedereen was enthousiast en had voldoende keuze. Als begeleidende wijn bestelden wij een fles heerlijke Chardonnay en dan is het een echt een feestje om hier te mogen eten. Prijs-kwaliteit verhouding is opvallend hoog.
Francien V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
prima restaurant met goede service en prima eten
sharon R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Wij hebben hier vanavond heerlijk gegeten. En wat een leuk concept je krijgt eerst koude hapjes en daarna warme. Hierdoor proef en eet je meer dingen die je normaal gesproken niet snel zou kiezen, wat je niet lust hoef je niet perse te eten. En als je nog iets extra wil is het geen probleem want je mag onbeperkt tapas bestellen zonder tijd. Top dus als wij in de buurt zijn komen wij zeker weer.
sharon R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijke tapas, optie 1, verrassing door de kok. Lekkere wijn!
Onder een sterrenhemel, uitzicht op de Korenmarkt. We waanden ons weer in Spanje door de geur en smaak van de vele diverse gerechtjes. Met zorg bereid! Fijne bediening! Rustige ambiance! Top!
hein V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het eten was erg zout. De bediening deed erg hun best, dat was prima.
Binnen was het redelijk donker, en buiten erg licht. Ik keek tegen het licht in en zat daardoor tegen silhouetten te praten. Dat was erg vervelend.