Ramblas Arnhem

Korenmarkt 25A 6811 GW Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Ramblas Arnhem

Spaanse avond in Arnhem

Van oudsher worden er in Spanje bij een drankje tapas geserveerd. Inmiddels is het een manier van leven en bij Ramblas proef je gelijk die typische sfeer als je binnenkomt. Er is een unieke ruimte voor groepsfestiviteiten, die is voorzien van een eigen bar en een karakteristieke sfeer. Vrolijke kleuren, zomerse smaken en ritmische Spaanse muziek: ervaar het vakantiegevoel in Arnhem!

Halve fles mineraalwater

Erg voordelig
Erg kort
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De smaak is ontzettend lekker, het is fantastisch eten voor een betaalbare prijs. De bediening is erg vriendelijk, vooral Anna. Verder hoefde we niet lang te wachten op ons eten. Al met al een aanrader en we komen zeker terug!! Jacqueline en Fred
Kerstkip .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ik ben op een vrijdag met 8 vrienden wezen eten bij Ramblas in Arnhem.

Locatie/inrichting: wat betreft verlichting vond ik het knus. Leuk met lange banken in golvende beweging. Qua accessoires vond ik het matig en niet knus. Eén minpunt.... de toiletten mogen ze wel vernieuwen/verfrissen...

Maar we kwamen natuurlijk voor het eten. Dat was perfect! We gingen voor het verassingsmenu. We kregen eerst een ronde koude hapjes en daarna een ronde warme hapjes. Toen zat ik zelf al een beetje vol. Maar na die ronde kon je nog onbeperkt eten van de kaart. Goed vlees, heerlijke malse spareribs, goede kip, goede vis-gerechtjes, lekker brood en heerlijk knoflooksaus! Ook de drankjes, mojito's waren lekker :)

De bediening was zeer vriendelijk! Goede service, kwamen op tijd checken of de lege schaaltjes meegenomen konden worden en kwamen vragen of alles naar wens was.

Ik kom hier met mijn gezin zeker een keertje terug!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Met zijn tweeen om kwart voor acht binnengelopen. Vriendelijk begroet en we mochten een tafeltje uitzoeken. Het was vrij rustig zo te zien. Drankjes besteld, geen ijs in de icetea, geen probleem. volgende rondje drank weer geen ijs terwijl we bij bestellen nog vroegen om ijs in het drinken. Champignonsoep en spaanse tomatensoep als voorgerecht. De champignonsoep was erg zout. Brood met aioli was goed. 3 verschillende warme tapaszgerechtjes gehad, alles weer aardig zoutig. De combinatie Spek met ketchup en honing is niet erg geslaagd dus niet opgegeten. Daarna de rekening gevraagd en krijgen gewoon de verkeerde rekening. De rekening komt en als ik zelf niet uiteindelijk iemand aanspreek voor het wisselgeld laten ze je gewoon wachten tot.....? Al met al een matig bezoek...
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Goede atmosfeer en echt zo heerlijk eten
Van spareribs tot zalm of Spaanse gehakt balletjes alles wat op tafel kwam zag er prima uit en smaakte erg lekker.
Erg goede balans in smaak en kruiden
Wij hebben heerlijk gegeten
Het personeel is vriendelijk en gastvrij
Wij hebben het er voor over om uit Rotterdam juist bij Ramblas te gaan eten.
Absoluut de moeite waard.
Soniapolanco .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Voortreffelijk restaurant. Gaan vaak uit eten, maar dit was een echte 10 waard. Spareribs gegeten. Voortreffelijk. Zeer goede bediening. Kunnen daar zelfs Spaans praten en het menu in het Spaans bestellen. Zijn er nu al 2x geweest. Beide keren uitstekend.
Velpse .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Eind vorig jaar heerlijk gegeten bij Ramblas. We hadden gekozen voor onbeperkt tapas. Niet helemaal te vergelijken met die in Spanje, maar met aandacht gemaakt en ze smaakten allemaal heerlijk. Je kon vooraf aangeven wat je niet lekker vond en tijdens het eten meer gerechtjes vragen. Voor ons was het aangebodene ruim voldoende. Heerlijke stoelen om een avond in te zitten. Houd wel rekening met een steile trap om in het restaurant te komen. Er is wel een trapliftje.
Adriaan1961 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Zaterdag 3 oktober onbeperkt tapas gegeten voor 19,50 pp.
Geen vrije keuze, dat is wel jammer. We mogen wel aangeven wat we niet lusten. Er zijn 10 voorgeselecteerde koude tapas en 8 voorgeselecteerde warme tapas.
Als starter kregen we brood met ailoli. Prima!
Na redelijk lang wachten,het was ook een erg drukke avond, kregen we eerst onze 10 koude tapas.
Een variatie van goed op smaak gebrachte tonijnsalade, coalsla en komkommersalade aangevuld met olijven, peperoni, ham met meloen en geitenkaas. Jammer dat de koude en de warme tapas niet samen geserveerd werden en dat er geen brood bij de koude tapas was.
Daarna 8 warme; spareribs,gehaktballetjes, ossenhaasje, kipfiletje, gevulde champignons, frites, rijst en een warme wrap.
Geen verrassende smaakbeleving, wel gewoon lekker.
De bediening bij Ramblas is vriendelijk.
Kortom een fijne plek om tapas te eten voor een vriendelijke prijs.
Romee V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Voor de eerste keer met z'n vijven wezen eten in dit restaurant. Maar het enige wat goed was, was het brood met aoili vooraf. De rest van het eten duurde erg lang, was heel erg zout en de knoflook was erg overheersend. Gerechten besteld die we niet ontvingen. Personeel wijst vingers. En wanneer aangegeven word dat de knoflook zo erg overheerst, krijg je te horen: "Zo werkt onze keuken."
Bij binnenkomst nauwelijks begroet, tussen het eten door vroeg niemand hoe het smaakte. Het personeel ruimt wel alle tafels af, maar komt niet langs de tafels die bezet zijn en eventueel iets willen. Ons zien ze niet meer terug. Dit was waar-de-loos.
Toeterdetoet .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Wij zijn hier vorige week wezen eten, en vonden het een geweldig restaurant. De service was goed en beleefd het was een prachtige locatie die smaakvol is ingericht. De prijs kwaliteits verhouding was echt super vooral er een ruime keuze aan tapas was! Wij komen zeker weer terug voor de ossenhaas en de kipfilet in bruine pepersaus.
Raimond R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Verwacht geen hoogstaand restaurant. Eten is simpel maar naar behoren, wel lang wachten, bediening doet hun uiterste best, maar niet erg ervaren. In ieder proberen ze het een en ander goed te maken tav de wachttijden.

Leuk restaurant voor met een groep. Wij hebben een verjaardag gevierd, uiterst attent tav jarige met een leuk dessert. Tevens kunnen kinderen perfect spelen in een speciale ruimte.
HeerBoon .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Helaas was er toen wij hier met vier personen gingen eten een schrijnend tekort aan personeel. De bediening was wel vriendelijk en probeerde er het beste van te maken, maar gedurende de avond werd het duidelijk steeds lastiger voor ze, werden er meer fouten gemaakt en werd de wachttijd steeds langer, waardoor de service als geheel matig was. Wij kozen voor de verrassingstapas, een ietwat ongebruikelijk concept, en deze was lekker maar niet heel speciaal. Eerst kwam alle koude tapas en daarna alle warme, wat meer gemixt had onze voorkeur gehad. Ook waren de warme tapas bijna allemaal vlees, terwijl wij duidelijk hadden aangegeven dat er twee personen dit niet aten. Dit werd gelijk recht gezet met extra vegetarisch tapas, maar deze waren wat aan de zoute kant en niet heel speciaal.

Al met al wel een gezellige avond gehad en ook het drankje van het huis ter verontschuldiging maakt dan weer veel goed. Zou er al vegetariër niet zo snel weer gaan eten, maar dat geldt meestal voor tapas in Nederland helaas. Verder zorg dat het niet al te druk is als je gaat, of dat je de tijd hebt om echt rustig te tafelen.
Marieke F.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
In tijden niet zo slecht gegeten, knoflook overheerst in alle gerechten, gerechten zijn aangebrand of niet compleet en bovendien veel te duur voor de porties die je krijgt. Voor ons geen Ramblas meer.
Angela G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
We zijn nu al een aantal keer komen eten bij Ramblas. We vinden het jammer dat de gerechten van het onbeperkte tapas menu altijd hetzelfde zijn. Zo krijg je elke keer dezelfde gerechten op tafel, waardoor het niet aantrekkelijk is om maandelijks daar te gaan eten. We hebben dit aangegeven, maar er werd niks mee gedaan. Ook was het eten vanavond echt beneden peil. Zout, niet netjes opgemaakt, en een bord sla met 3 garnaaltjes is geen garnalencocktail. Helaas, geen Ramblas meer voor ons. Ons zijn ze kwijt als vaste klant.
William K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Zaterdag 8-11 hier gegeten.
Gekozen voor het verrassings menu.
Erg lekker en gelukkig ook niet alleen maar de goedkope gerechten.
Het enige minpuntje is dat alle 8 de warme gerechten tegelijk kwamen. Hier door waren de gerechtjes die we als laatste proefde al koud.
Bediening erg aardig.
Aanrader
Ivette W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Onlangs hier met mijn collega's wezen eten. Erg leuk restaurant met een goede formule! Al kan ik het ook aanraden om los van de kaart de tapas te bestellen deze zijn ook erg lekker.

Vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Wij zijn gisteren hier bij toeval terecht gekomen. De entree is beetje verdekt aan de Korenmarkt en ik was mij daarom nog niet opgevallen.
De zaak kijkt uit over de Korenmarkt. Inrichting is sober en strak. Goede stoelen.
Voor vier presonen gekozen voor Tapas formule all you can eat. 2 keer vegetarisch, 2 keer geen voorkeur. Bijbestellen zo vaak je wilt. Prijs 19 euro pp
1e gang zijn de koude gerechtjes (ca10 soorten), tweede gang de warme (ook ca 10).
Tevoren is brood geserveerd. Warm en knapperig met verse knoflook mayonaise.
Kwaliteit en smaak van de Tapas vind ik zeer goed. Geen enkel gerecht viel tegen. Hapjes zijn klein, maar bij elkaar én met bijbestellen precies goed.
Bediening correct en oplettend.
Enige tegenvaller is de Cappucino. Deze was echt niet gelukt. Na terug sturen, kregen we exact dezelfde waterige koffie. Ik denk dat de machine niet goed is afgesteld.
inclusief 4 consumpties 28 euro pp afgerekend voor een prima avond.

Al met al echt een aanrader om hier te gaan eten.

Mabel A.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Ik heb hier gegeten naar aanleiding van een tip van mijn Spaanse collega. Het eten was bijzonder goed! Ik heb lang in Spanje gewoond en deze tapas zijn naar mijn idee het beste van wat je in Arnhem als tapas kunt krijgen. De tapas zien er niet alleen heel smakelijk uit, maar smaken ook zeer goed! Ik vond de spareribs een beetje uit de toon vallen (die worden in Spanje gewoon niet als tapas geserveerd) en de kip veel te zout, maar verder chapeau. Ook de bediening vriendelijk en netjes. Het enige minpuntje is het decor, de zaal is erg groot, waardoor je een tikkeltje verloren zit. Onbeperkt tapas kostte 19,50 pp en was eigenlijk meer dan genoeg (we hoefden weinig extra bij te bestellen) en de drankprijzen zijn ook normaal en niet exorbitant hoog wat je vaak in onbeperkt-menu-restaurants ziet. Een aanrader als je echt goede tapas in Arnhem wilt eten!
Kevin E.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Het eten was okay, niet bijzonder en totaal niet vergelijkbaar met de echte spaanse keuken. IJsbergsla vonden we bijna op elk gerecht, carpaccio met ijsbergsla eronder, serieus??

Service:
Bediening wist niet hoe ze een fles wijn moest open maken.
Bestellingen werden niet volledig opgenomen, moesten herhaaldelijk vragen.
Bediening liep weg terwijl we nog aan het bestellen waren.

Decor:
Ik weet niet of de eigenaar ooit in Spanje is geweest maar we kregen het gevoel dat we in een te gemaakte omgeving zoals men bij de food courts van Centerparcs ziet.

Al met al is het jammer dat we weer geen fatsoenlijke Spaanse tapas restaurant in Arnhem hebben.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Wij hebben hier nu al geregeld gegeten hiervoor kwamen wij bij Ramblas in apeldoorn.
Ook hebben wij andere tapas restaurants gehad in Arnhem (korenmarkt) deze is toch echt de lekkerste.
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Nee voor ons nooit meer. Alles is aan de te zoute kant en de combinatie waren niet echt spannend of een smaak beleving. Bediening was wel correct en goed.