Ramblas Arnhem

Korenmarkt 25A 6811 GW Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Ramblas Arnhem

Spaanse avond in Arnhem

Van oudsher worden er in Spanje bij een drankje tapas geserveerd. Inmiddels is het een manier van leven en bij Ramblas proef je gelijk die typische sfeer als je binnenkomt. Er is een unieke ruimte voor groepsfestiviteiten, die is voorzien van een eigen bar en een karakteristieke sfeer. Vrolijke kleuren, zomerse smaken en ritmische Spaanse muziek: ervaar het vakantiegevoel in Arnhem!

Menuprijzen

7,1

Jouw recensie over het restaurant Ramblas Arnhem

FPW V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Bestelde gerechten kwamen snel. Bediening jong maar vriendelijk en gastvrij. Dranken prijzig (2,70/2,80) voor 0,2l frisdrank.
Gerechten goed voor een all-you-can-eat concept.
Shirley K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Eten was heerlijk! Jammer dat er alleen 4x over een gerechtje vergeten werd.
William D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten met 6 personen. Vlotte bediening aan tafel, en sfeervolle ruimte. De gerechten zijn van goede kwaliteit, met name de vleesgerechten zijn lekker gegrild en mals. Porties zijn steeds twee of drie stuks per gerecht, maar de bestellingen lopen steeds lekker door.

De tafels zijn goed geplaatst, niet te dicht op elkaar. Ik heb bij een ander tapas restaurant meerdere keren rug aan rug gezeten, hier gewoon goed geplaatst.

De verlichting is sfeervol, en voor sommigen is het een uitdaging om zonder hulplicht de kaart te lezen, wellicht een idee om iets meer te verlichten, nu is het bij sommige tafels wat donker.

Al met al een uitstekende ervaring, en heerlijk gegeten, wij komen zeker nog eens terug.
Sjors D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Goede en snelle service. Opmaak van gerechten was erg matig en weinig. Interieur en inrichting is ook toe aan een opknapbeurt.
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
je krijgt vaak iets wat je niet besteld hebt en wat je besteld hebt wordt wel eens vergeten. de tafeldame deed erg haar best
Robbin N.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Veel eten was lauw opgediend, toetjes extra betalen, carpaccio was smakeloos, Serranoham met meloen bevatte veel te veel Serranoham enz
Michel J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Alles prima alleen jammer dat er geen speelhoek meer is
Joël J.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Leuke avond, lekker eten! Wc 's wel behoorlijk verouderd en de (eigenaar) heeft het iets te hoog in zijn bol, komt behoorlijk arrogant over.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker gegeten. Gezellig personeel
Mandy L.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Myrthe V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Normaal gesproken praat ik vol lof over dit restaurant. Ik ben er nu 3 keer geweest en heb zeer genoten. Totdat ik er net met 3 andere vriendinnen ging eten. Laten we beginnen bij de bediening, de mevrouw kwam erg chagrijnig over en wou het snel afgehandeld hebben. Na 2 uur hadden wij pas 2 rondes gehad, en vervolgens werd ons om 09.15 verteld dat de tent gaat sluiten en of we onze laatste ronde wouden bestellen. Dit terwijl er op de site staat dat hij tot 23.30 open is. Na dat dit was verteld werd alles gehaast op onze tafel gezet en kregen wij het gevoel dat we alles maar naar binnen moesten proppen. Het was een van mijn favoriete restaurants, maar nu zul je mij voorlopig niet terug zien.
stefanie B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gastheer is echt top! Hele verbetering met een paar maanden terug! Eten is weer goed op smaak, bediening heeft een paar hele leuke en gezellige meiden! Mijn vaste plekje om voor een goede prijs lekker en gezellig uit eten te gaan!
Nuray H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer.
Riekie M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten ook de kinderen al vonden die sommigen gerechten wel erg pittig.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Lekker gegeten.goede sfeer. En goede bediening.
K. D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
GEEN AANRADER! Op de kwaliteit van het eten is niks op aan te merken, maar wat een ontzettend slechte service. In 2,5 uur hebben we slechts 4 rondes van 2 hapjes kunnen krijgen. Het begon al na de eerste ronde, waarbij we al ruim een uur moesten wachten op de volgende ronde. Na een opmerking van onze tafel werd daar lichtelijk verandering ingebracht, maar we hebben hier echt geen goede ervaring aan overgehouden. Dit is voor ons de eerste en de laatste keer. Bespaar de moeite en kies voor een andere all you can eat restaurant in de buurt.
K. D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Perry V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed eten voor een redelijke prijs.
Restaurant ligt in het centrum van Arnhem
Malou K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Super snelle service, live muziek en het eten was oke.
De medewerkers van de bediening waren erg vriendelijk en werkten vlot. Tijdens het eten was er live muziek. soms wat intens, meestal een meerwaarde. Het eten was niet geweldig, maar voor dit concept prima.
Selina V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Van de week hier gegeten bij Ramblas Arnhem. Zeer slechte service, eten was minimaal, erg slechte kwaliteit. Bij het afrekenen hebben wij geen fooi bij gerekend, vanwege slechte ervaring en hier werden wij erg raar op aangekeken door het personeel. Bij het vertrek werd ons niet eens gedag gezegd! Hier komen wij absoluut niet meer terug, zeker geen aanrader.