Ramblas Arnhem

Korenmarkt 25A 6811 GW Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Ramblas Arnhem

Spaanse avond in Arnhem

Van oudsher worden er in Spanje bij een drankje tapas geserveerd. Inmiddels is het een manier van leven en bij Ramblas proef je gelijk die typische sfeer als je binnenkomt. Er is een unieke ruimte voor groepsfestiviteiten, die is voorzien van een eigen bar en een karakteristieke sfeer. Vrolijke kleuren, zomerse smaken en ritmische Spaanse muziek: ervaar het vakantiegevoel in Arnhem!

Menuprijzen

Vrijdag 16.00-22.30
Zaterdag 16.00-22.30
Zondag 16.00-22.00

• Amex , Diners Club , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ramblas Arnhem

Nymphe H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
De vorige keer was het eten heerlijk en de service erg goed, maar nu zat er haar in het eten, hapjes waren koud, we kregen pas borden nadat we er 3x om hebben moeten vragen en kwam het drinken pas na 20 minuten. Het over het algemeen smaakte het goed,maar de service schoot te kort.
Tulipa .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Lekker gegeten. Prima bediening.
We vonden het alleen een beetje koud, het eerste uur.
Toen het restaurant vol zat, was de temp prima.
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Prima eten, genoeg keus.
Leuk en handig menu via iPad.
Helaas is glaasje kraanwater bij wijntje niet mogelijk...........
D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Eten was goed, helaas ging er wat mis in de service waardoor we redelijk lang moesten wachten op het eten.. de sfeer was verder goed en het personeel erg vriendelijk!
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Het eten was niet lekker, en er werd totaal niet gecommuniceerd van het personeel na de gasten toe. Bij aankomst werd ik naar mij tafel gebracht en het duurde 20minuten voordat iemand mij kwam helpen. Je betaald weining maar je krijgt er ook slechte kwaliteit eten voor.
Janny W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Perfecte avond gehad met super bediening. En een zalige fles wijn na afloop
S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Op de site stond een andere menu kaart dan degene wie we daar krgene, personeel deed erg onaardig en het was erg koud...
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Ik vind het erg jammer dat ze nu met tablets werken waardoor je de bediening weinig spreekt. Verder reageren ze daardoor juist wel heel snel!
Danielle ..
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Het was er erg koud binnen. Veel servieswerk met stukken eraf. Doet afbreuk aan de zaak.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Eten werd vlot gebracht en smaakte goed. In sommige gevallen, mocht er wat minder knoflook en zout worden gebruikt.
Het personeel vond ik erg vriendelijk en behulpzaam!
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wel jammer dat ze dingen van de kaart hebben gehaald . Ze werken nu met een tablet . Advies is om ook een functie erin te zetten dat je bv saus bij iets bij kan bestellen
Desiree T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Alles was goed en snelle service! Ik zou alleen de salade die je kunt kiezen bij koude tappa’s , de komkommers en tomaten in kleinere stukjes snijden met wat ijsbergsla. dat oogt wat mooier en eet fijner ???? vr gr Desiree
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Met wat oud collega's bij Ramblas gegeten. Het was de eerste keer. Verrassend was het bestellen door middel van een tablet op tafel. Duidelijke uitleg hierover gekregen. Al het personeel is super vriendelijk.
Na het bestellen komen de gerechten in rap tempo (2 per persoon per bestelronde). Ook de bestelde drankjes zijn er snel. Wij hebben heerlijk gegeten (en bijgekletst????). Wij kunnen Ramblas aan iedereen aanbevelen.
Carlijn V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Het eten was matig. Er is een mooi systeem met de iPad wat erg handig is. De service was wel erg goed. Het was ook niet duur. Ik heb hier me sjaal laten liggen, ik hoef hem niet meer terug.
Jorie V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Lekker eten, vriendelijk personeel, goede prijs. Goed gelegen aan de korenmarkt, perfecte locatie. Genoeg variatie qua gerechtjes, kortom echt een aanrader.
Koos O.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Lekker gegeten, gunstig kleine porties waardoor je heel veel kunt proeven. Door de manier van bestellen (tablet) korte wachttijd. Voor herhaling vatbaar!
M.J. C.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Vandaag hier gegeten. In eerste instantie getwijfeld vanwege verschillende recensies. Maar ik ben blij dat ik geweest ben. Vriendelijk personeel (met name de dame die vandaag voor het eerst hier werkte), prettige manier van bestellen (met de tablet, bepaal je ook zelf wanneer je wat wil drinken). Porties vlees aan de grote kant, maar niet hinderlijk. Spareribs echt lekker!! Ga zeker nog een keer terug en neem dan de kinderen mee, ook voor hen genoeg keuze.
Berdienlammers .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
*Porties zijn te groot maar eten is goed. Jammer dat je voor een dessert extra moet betalen.
Een bolletje ijs zou leuk zijn.
*De toiletten waren ronduit smerig
TeunissenR .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Super leuk personeel en heerlijk gegeten! Echt een aanrader. De spareribs zijn naar mijn mening de beste van de regio en ook de tapas zijn heerlijk! Personeel is erg vriendelijk, attent en is oprecht in de klant geïnteresseerd. We komen snel weer terug!
Marèll G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
De saus op de carpaccio en de sla is niet lekker. Verder werd in het begin ons een fles water aangesmeed, maar Dat kost gewoon 7 euro!!