Ramblas Arnhem

Korenmarkt 25A 6811 GW Arnhem Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ramblas Arnhem

Spaanse avond in Arnhem

Van oudsher worden er in Spanje bij een drankje tapas geserveerd. Inmiddels is het een manier van leven en bij Ramblas proef je gelijk die typische sfeer als je binnenkomt. Er is een unieke ruimte voor groepsfestiviteiten, die is voorzien van een eigen bar en een karakteristieke sfeer. Vrolijke kleuren, zomerse smaken en ritmische Spaanse muziek: ervaar het vakantiegevoel in Arnhem!

Menuprijzen

Maandag t/m zondag 14:00 -22:00

• Engels gesproken
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Heerlijk gekruid eten en wij proefden dat alles vers is. Je krijgt zeker veel terug voor wat je betaalt. Aardige bediening
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Zoals gewoonlijk aardige bediening , heerlijk eten . En gezellige avond gehad
dinna H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het was niet lekker dan we verwachten. Vorige jaar hebben we een paar keer bij Ramblas gegeten het was lekker. Gisteren avond was het echt mislukt. Bediening slechts, eten slechts. Spareribs niet warm genoeg (koud). Saus zuur smaak. We mogen niet bij tafel dichterbij ram zitten, ze zeide daar al gereserveerd, terwijl toen we daar gegeten hebben tot we naar huis gingen de tafel bij het ram helemaal vrij. We betaald rond 30 euro voor niks. Dus zeker het is de laaste keer bij Ramblas Arnhem. We komen nooit meer terug bij Ramblas Arnhem. Thuis gekomen hebben we buikpijn.
Snoop .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Hier naartoe gegaan nadat het restaurant volgens de website mee zou doen aan de Diner Cadeau bonnen. Aan het einde van het opzich best ok diner, werd er meer dan een half uur niet meer naar ons omgekeken tot ik, na meerdere malen oogcontact te hebben gehad met een serveerster die wat verder weg stond, een serveerster aan kon wuiven. Rekening gevraagd en wat blijkt: Wij kunnen helemaal niet betalen met de cadeaukaart. Als ik vraag waarom niet en waarom het wel op de site staat, moet ik het doen met een 'ja dat is gewoon zo'. Jammer en onbeschoft. Ga hier NOOIT meer naartoe.
Daniela G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten was toppie????????
christel A.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk weer gegeten bij Ramblas???????????? top...
Arthur H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Ramblas is een typisch 'all you can eat' tapas restaurant maar dan wel 1 van de betere in Arnhem en omgeving. Het restaurant ligt een beetje verscholen op de Arnhemse Korenmarkt maar eenmaal beland op de 1e verdieping verbaas je je over de grote ruimte. De tafels bij het raam bieden een mooi uitzicht over de korenmarkt. Bediening is erg vriendelijk, professioneel en gastvrij. De tapas gerechten zijn heerlijk vers, goed op smaak en vakkundig bereid. Wij aten met fervente vleeseters, vis liefhebbers en een vegetariër en iedereen was enthousiast en had voldoende keuze. Als begeleidende wijn bestelden wij een fles heerlijke Chardonnay en dan is het een echt een feestje om hier te mogen eten. Prijs-kwaliteit verhouding is opvallend hoog.
Francien V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
prima restaurant met goede service en prima eten
sharon R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Wij hebben hier vanavond heerlijk gegeten. En wat een leuk concept je krijgt eerst koude hapjes en daarna warme. Hierdoor proef en eet je meer dingen die je normaal gesproken niet snel zou kiezen, wat je niet lust hoef je niet perse te eten. En als je nog iets extra wil is het geen probleem want je mag onbeperkt tapas bestellen zonder tijd. Top dus als wij in de buurt zijn komen wij zeker weer.
sharon R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijke tapas, optie 1, verrassing door de kok. Lekkere wijn!
Onder een sterrenhemel, uitzicht op de Korenmarkt. We waanden ons weer in Spanje door de geur en smaak van de vele diverse gerechtjes. Met zorg bereid! Fijne bediening! Rustige ambiance! Top!
hein V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het eten was erg zout. De bediening deed erg hun best, dat was prima.
Binnen was het redelijk donker, en buiten erg licht. Ik keek tegen het licht in en zat daardoor tegen silhouetten te praten. Dat was erg vervelend.
Manuela W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Lekker en gezellig. ...was alleen erg druk waardoor er een paar keer wat mis ging en lang duurde
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Lang wachten na een bestelling. In 2 uur tijd 3 rondes gehad. Klagen helpt niet. Gewoon waardeloos en onvriendelijk.
Nora B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Leuke ambiance. Aardige dame die ons hielp. Alleen wij vonden de hoeveelheid van de gerechten minimaal en de meeste waren te zout of te gepeperd.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Altijd heerlijk eten. Online reserveringen worden niet bijgehouden maar speciaal voor ons plek gemaakt. Soms een verkeerd gerecht en wat donkere inrichting. Verder altijd gezellig!
Julius D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Het eten was lekker en precies wat we ervan verwachtte. Ook zag het interieur er gelikt uit en konden we in alle rust tafelen. Helaas kregen wij 2x in 5 rondes het verkeerde en werden wij rond 10e niet meer opgemerkt toen wij nogmaals wilde bestellen. Dit was jammer aangezien het eten prima is... hopelijk is de bediening scherper de volgende keer. Al met al toch met een vol buikje en een glimlach het restaurant verlaten. Wel voor herhaling vatbaar.
Vincent N.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Tapas restaurant waar je veel voor weinig hebt. Eten is lekker, maar niet top. Grote porties voor de naam tapas. Sfeer is niet echt aanwezig, wordt pas gezellig als het vol zou zitten, wat niet vaak is.