Ramblas Arnhem

Korenmarkt 25A 6811 GW Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Ramblas Arnhem

Spaanse avond in Arnhem

Van oudsher worden er in Spanje bij een drankje tapas geserveerd. Inmiddels is het een manier van leven en bij Ramblas proef je gelijk die typische sfeer als je binnenkomt. Er is een unieke ruimte voor groepsfestiviteiten, die is voorzien van een eigen bar en een karakteristieke sfeer. Vrolijke kleuren, zomerse smaken en ritmische Spaanse muziek: ervaar het vakantiegevoel in Arnhem!

Menuprijzen

7,1

Jouw recensie over het restaurant Ramblas Arnhem

Malou K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Super snelle service, live muziek en het eten was oke.
De medewerkers van de bediening waren erg vriendelijk en werkten vlot. Tijdens het eten was er live muziek. soms wat intens, meestal een meerwaarde. Het eten was niet geweldig, maar voor dit concept prima.
Selina V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Van de week hier gegeten bij Ramblas Arnhem. Zeer slechte service, eten was minimaal, erg slechte kwaliteit. Bij het afrekenen hebben wij geen fooi bij gerekend, vanwege slechte ervaring en hier werden wij erg raar op aangekeken door het personeel. Bij het vertrek werd ons niet eens gedag gezegd! Hier komen wij absoluut niet meer terug, zeker geen aanrader.
Britt P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Er zat weinig smaak aan het eten. Het eten smaakte totaal niet vers. Verder werd er door het personeel (volgens mij was dit de eigenaar?) onvriendelijk gedaan na dat ik dit had aan gegeven.
Tahmina R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Eten smaakte naar mijn mening heel goedkoop. Nergens zat echt smaak aan. Het enige wat ik lekker vond was het brood. Ik zou hier niet nog een keer terugkomen.
Niki D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij zijn er al 3 x geweest. De eerste keer was de bediening erg klungelig maar de laatste keren werden we goed bediend. Het eten was geweldig! Alles was erg smaakvol. En dat voor deze prijs? Het vlees was erg goed bereid. De spareribs en ossenhaaspuntjes waren voortreffelijk. Je zit hier leuk en zit niet gelijk bij een ander op tafel.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Hier gegeten, bediening was niet heel vriendelijk, het eten was soms echt niet lekker en er kwamen ook steeds verkeerde dingen bij ons aan de tafel. Bij de eerste ronde ging het meteen al mis, we hadden 2x de carpaccio besteld maar kregen er maar 1. Hier na een tijdje maar om gevraagd waar de andere bleef. Zo ging het nog een paar keer mis. Ook met de eind afrekening stonden er allemaal dingen bij ons op de bon die we niet gehad hebben.
Céleste H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijke spareribs!
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
brood kwam 45 min later, slechte communicatie, eten was niet lekker of droog, was zeker niet tevreden
Karine K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Goede lekkere gerechtjes, de ossenhaas was toch wel de topper! Min puntjes: erg chaotisch, gerechtjes worden vergeten, verkeerd geleverd en personeel dat eten brengt weet niet wat het is. Jammer want het eten is verder goed.
Anna N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vooral gecentreerd op vlees, weinig opmaak en veel zout. Grove smaken.
Gastheer was super aandachtig en aardig, maar tussen het bedienend personeel vrij veel verwarring.
Niet heel storend, maar voor hunzelf denk ik niet zo handig.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Je kan hier lekker en rustig eten geen tijdslimiet , leuk restaurant en prima eten en drinken , we komen zekers nog een keer
Vivienne S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten
Wilma C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker eten voor een goede prijs
R N.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Prima
Jeanet D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten en prima service!
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Heerlijk gekruid eten en wij proefden dat alles vers is. Je krijgt zeker veel terug voor wat je betaalt. Aardige bediening
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een Groupon gekocht voor onbeperkt spareribs eten van dinsdag tot zondag. Op zaterdag online gereserveerd, gebeld door Ramblas, zeer onvriendelijk te horen gekregen dat het niet kon op zaterdag via Groupon niet kon en dat ze vol zaten. Moesten we maar naar Groupon bellen want was niet hun probleem, terwijl we wel online konden reserveren bij Ramblas. Er werd niet gezocht naar een oplossing, erg jammer.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Zoals gewoonlijk aardige bediening , heerlijk eten . En gezellige avond gehad
dinna H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het was niet lekker dan we verwachten. Vorige jaar hebben we een paar keer bij Ramblas gegeten het was lekker. Gisteren avond was het echt mislukt. Bediening slechts, eten slechts. Spareribs niet warm genoeg (koud). Saus zuur smaak. We mogen niet bij tafel dichterbij ram zitten, ze zeide daar al gereserveerd, terwijl toen we daar gegeten hebben tot we naar huis gingen de tafel bij het ram helemaal vrij. We betaald rond 30 euro voor niks. Dus zeker het is de laaste keer bij Ramblas Arnhem. We komen nooit meer terug bij Ramblas Arnhem. Thuis gekomen hebben we buikpijn.