Ram's Roti Centre West

Meer informatie over restaurant Ram's Roti Centre West

6,3
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Lekker twee rotokipfilet gehaald. Lekkere goede sambal erbij. Grote portie met veel kip en ei.
De roti die we erbij kregen was lekker zacht. Alles is prima, zoals een goede roti moet zijn. We komen hier nog vaker roti halen.
Gert T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ooh wat ben ik blij dat ik Ram's gevonden heb. Lang Riaz fan geweest, maar dat restaurant is op weg naar beneden. Bij toeval bij Ram's beland, haalde rijst/garnalen en roti kip. Halleluja's! Trompetten! Vandaag hier gegeten, nu roti lam speciaal. Yes - heerlijk van smaak met heerlijke pannenkoek. Service is direct maar goed, we zitten buiten op het terras en zijn blij.
Esmee- .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Kom daar al heel erg lang en nooit problemen of dat ik lang moet wachten.
Eten is supper lekker en de peper lekker heet.
Mensen zijn ook vriendelijk.
Als er iets is kan je het met ze bespreken en ze zullen een goeie oplossing ervoor vinden.
Echt totaal geen klachten, maar alleen maar complimentjes.
Super.
Ga vandaag weer bestellen.

Esmeralda
John1160 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Een roti kipfilet besteld om mee te nemen.
Gevraagd hoelang het ging duren gewacht in de auto na de beloofde tien minuten terug gekomen. Daar werd mij verteld dat het nogwel 10 min kon duren. Ik melde dat ik al 13 minuten gewacht had. Bon werd erbij gezocht en ik werd voor leugenaar neergezet had om 20:13 besteld vertelde de dame bij controle (had een mail verstuurd vlak na de bestelling ) bleek het 20:03 te zijn. kreeg snel "mijn" gerecht mee. thuis aangekomen was het een totaal ander gerecht dan besteld. Een roti kip tevens erg zout, laffe bouillon waterige zout soep erbij absoluut een teleurstelling kom niet meer terug. Vroeger was het hier echt goed en lekker jammer....
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Dit is onze vaste afhaal-Surinamer. Wat een lekker eten hebben ze hier! Ook voor de grote eters is één portie genoeg. Meestal halen wij hier roti kip, roti groente of bami groente. Alhoewel het meestal best wel druk is, hoef je nooit zo lang op je eten te wachten, alles gaat efficiënt. Iedereen die ik meeneem naar deze Surinamer is het met mij eens dat dit één van de beste Surinamers in de stad is!
D V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Na uitgebreid testen vinden wij dit de lekkerste roti in de stad. Service is Goes, en ook bezorging gaat prima. Helaas moet je dan soms vrij lang wachten.
Sohail .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Tijdens een dagje Amsterdam met de kinderen,hier surinaams gehaald.

We hadden kip met roti, nasi goreng en saoto soep.

Lekker. een aanrader als je snel en simpel wilt eten.
Daniella2000 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Heden hier roti met lams afgehaald,samen met aardappel en groente.
Licht gekruid met kerrie en erg lekker.
Verder nog bara en telo,heel lekker.

aan te raden als je iets heel snel wilt.
Mahesh T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
We hebben hier roti lamb,brood met garnalen afgehaald.
Beide heel lekker.
Verder saoto soep,ook lekker.
Service is perfeckt. decor valt mee.
Kimmy1234 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Tussen de middag, hier lekkere surinaamse roti met lamsvlees afgehaald.De chutney ,die erbij hoort was lekker pittig maar ook een beetje zuur.Heel lekkere combinatie met de lamsvlees.
Verder hadden wij saoto soep,typisch surinaams met soya sauce.ook heel lekker.
De cocosdrank met melk was goed om de hitte van binnen te verminderen.
Ik ben door vrienden hierheen gestuurd,zeker de moeite waard.
Service is dankzij de drukte,toch heel goed.
inrichting is gewoon simpel .EEn aanrader.
Rizwan A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Lekkere Surinaamse roti met lamsvlees in de middagpauze afgehaald.Roti super zacht en vlees erg mals.Lekker genoten.
Verder ook nog saoto soep.Was minder sterk/lekker.Aan te raden
Santanatu .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2013
Gisteren wat eten bij Ram roti gehaald. Roti kip en roti lams allebij waren uit de kunst. De roti vel waren heerlijk zacht en kip kerrie en lams kerrie waren echt malse en vol met smaak. Andere gerechten moksi methi en gerecht met garnalen waren ook lekker. Er zijn heelveel roti centras in Amsterdam maar rams roti vond ik apart. Alle porties waren ruim genoeg en smaakvol. Het duurde beetje lang en ik moest een een half uurtje wachten. Het kwaam door de drukte met afhaalers en was begrijpelijk. Lekker gegeten thuis.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
Aan Surinaamse eethuisjes geen gebrek in Amsterdam. En hoewel de lijst terecht wordt aangevoerd door een ongekroonde koning in Oost, knaagt er zo af en toe een betweter aan zijn houten troon. Ram’s Roti, uit West, is er daar één van.

Een half jaar geleden heeft Ram me een overtuigende kerrie-botervis geserveerd. De rijke, verfijnde kerriesmaak ontsteeg de gratenergenis, geholpen door prima ‘al dente’ gegaarde kouseband en aardappelen. Dat de roti ‘plaat’ (pannekoek) elders beter bereid wordt gaf niet – ik eet er doorgaans slechts een kwart van.

Eind augustus keer ik terug. Ik bestel een saoto-soep. Deze blijkt prima bereid en smaakt goed maar is beslist geen uitschieter. Zoals elk Surinaams eethuis haar eigen invulling geeft aan deze heerlijke, van oorsprong Javaanse soep, kan ik me vinden in Ram’s compromis: een 'standaard' gekookt ei, maar geen gefrituurde julienne aardappelreepjes en gebakken uitjes. De nadruk ligt op de prima bouillon. Surinaamse sambal en ketjap ontbreken eveneens op tafel.

Dan het hoofdgerecht: met de verfijnde ‘kerriesaus’ nog in mijn geheugen bestel ik een ‘Roti Kip Speciaal’. Met ‘speciaal’ refereren Surinaamse eethuisjes doorgaans aan een maaltijd die de honger van een bouwvakker dient te stillen: extra vlees, groente en aardappels. Ram moet een kantoorwerker in gedachte hebben gehad en geeft hier een heel andere aanvulling aan: slechts een halve kippenpoot, 2 kleine borstdelen en anderhalve aardappel met een eetlepel ‘kouseband’, vergezeld van een ‘roti plaat’ dient te volstaan. Daarnaast is de kerriesaus brem- en bremzout. Dat de Surinaamse keuken schoorvoetend Maggieblokjes toelaat is tot daar aan toe, maar doseer deze zoutbommetjes! Minstens zo kwalijk is dat zowel aardappel als kouseband een onwaarschijnlijke mix zijn van overkookt en ‘al dente’.

Na een drietal happen confronteer ik de gastheer: ‘Deze ‘roti kip-speciaal’ staat mijlenver van jullie smaakvolle ‘botervis in kerrie’. De gastheer haalt smalend zijn schouders op: ‘That’s just the way we roll, dude!’. Prachtige qoute voor een Tarantino filmscript, maar niet voor Iens. Hier gaat het om kwaliteit te ontdekken en delen. En om mee te spelen met de lijstaanvoerder heeft Ram nog héél wat tropisch hardhout weg te knagen…
Filianne F.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Dit is geen restaurant maar meer een snackbar. Ik had de vegetarische roti met pompoen en tempeh. Heerlijk gegeten voor weinig geld. Aanrader!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Mijn standaard bestelling bij Ram's Roti is de Roti Kip Speciaal, je krijgt een royale portie voor 8 euro. ik haal er altijd af, je kunt er namelijk niet zo gezellig zitten.
Ajax .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Hallo ik heb 26-12-2012 een bestellling roti en lams vlees gedaan
De roti rol was lekker van smaak maar zo klein die stop je zo in je hole kies. Het lams vlees was veel te droog zat geen Juce bij.