Rakang

Meer informatie over restaurant Rakang

• : Parkeerplaats

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Rakang

Nikee R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Een lekkere Thai! De sfeer is er fijn, eten super prima! In tegenstelling tot andere recensies vond ik de bediening wel goed, ze waren vriendelijk en namen de tijd. Het enige minpuntje is dat we niet gedag werden gezegd toen we het restaurant verlieten, alleen mag dat de pret niet drukken.
joop B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
absoluut beste thai restaurant van amsterdam. echter de bediening pusht teveel en is niet echt klant vriendelijk. je krijgt het gevoel alsof je in new york in een restaurant zit. erg jammer want verder is de sfeer daar prima en zoals eerder gememoreerd het eten super lekker.
Jetty L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijke plek, kom er al jaren, een grote aanrader!
henry L.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Lekkere mix van voorgerechten. Eend in cocos en dorade lekker van smaak, maar niet helemaal authentiek. Smaak aan de zoete kant. Ik miste de pit van echte Thaise gerechten. Jammer! verder entourage en bediening goed.
Anna L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We waren erg tevreden, lekkere tempura, lekkere noodles. Ook de kip-kokos viel in de smaak.
Leuk restaurant en we gaan zeker nog een keer.
moederrobpot1 P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Komen hier al jaren het eten is heerlijk met leuke en gezellige medewerkers.
anand B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gewoon top
Mikos T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk smaakvol gerecht gegeten. Kleine sfeervolle zaak met originele details en bijzonder vriendelijk personeel. Ook de cappuccino na afloop van de maaltijd was van uitmuntende kwaliteit.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Met partner gegeten bij Rakang. Vooraf een ruime portie viskoekjes. Partner vervolgde met Ta-Leh Pad Cha en ik bestelde Pla Neung Ma-nao. Dit laatste gerecht zie je niet vaak bij Thaise restaurants op de kaart. Heerlijke gerechten! Geef wel de mate van gewenste pittigheid aan want standaard is het niet erg pittig, vind ik. Bediening is snel en attent. Enige nadeel is dat het erg vol is en dat de tafeltjes nogal dicht op elkaar staan. Je komt er om te eten, natafelen is er niet bij. Als je dat geen probleem vindt is Rakang een aanrader.
Kitta S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Met vrienden geweest eten is lekker knuts restaurant service was wel goed maar eten is wel proberen waard
Maar er zijn wel wat betere plekken voor thaise eten
Bernd D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Gezellig klein restaurant met vriendelijke bediening en smakelijke gerechten
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Ontzettend vriendelijk personeel
Netjes schoon en goed ingericht met een beetje humor.
Eten was vers en goed (iets pittiger en iets minder suiker , dan was t perfect geweest).
Relaxte leuke avond gehad.
Tot een volgende keer
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Leuk klein Thais restaurant met prima keuken. Aanrader als voorgerecht de viskoekjes en als hoofd de masaman curry of de eend in curry
Sharon H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Bediening was snel en het was keurig schoon ! Maar je zit toch in een veredelde snackbar op plastics stoelen. Je hebt totaal geen Thaise beleving . Eten is ok maar de porties zijn wat klein er zijn in Amsterdam veel betere Thaise restaurants! De prijs kwaliteit verhouding is echt bizar met z' n drietjes 1 voorgerechtje gedeeld en alle drie 1 hoofdgerecht geen toetje geen alchohol en 100,- afrekenen!!!!! Dan mag je toch een andere beleving / inrichting / qualiteit eten verwachten !
San7910 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Werkelijk een van de slechtste restaurants die ik heb bezocht. Eten is echt abominabel! Zo rechtreeks uit de magnetron vol met magi. Fantasieloos totaal niet authentiek thais en veel veel te duur in vergelijking met andere thaise restaurants in de stad. Bediening kortaf, afruimen zonder te vragen en extra drank op de rekening zetten. Totale afrader!
MClayton .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Klein tentje, qua decor mwah... maar dat stoort niet. Het was vrijdag en druk, maar dat maakt het juist gezellig. De bediening is vriendelijk, snel en heeft humor.

Het hoofdgerecht stond super snel op tafel. We had geen voor- dus eigenlijk best prima. De Panaeng curry smaakte goed, en ook de eend van een tafelgenoot was knapperig in een smaakvolle saus. De prijzen zijn ook goed. Gewoon een goed Thais restaurant. Zou ik nog wel een keer heen gaan, ik ben benieuwd naar de borrel/voorgerechten.
Jamila R.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Ik liep een week geleden langs dit restaurant. Er kwamen mij heerlijke geuren tegemoet, waardoor ik besloot snel eens een bezoekje te brengen. Vanavond heb ik het bezoekje gebracht. Ik heb een groene curry met kip besteld en mijn tafelgenoot koos voor een rode curry met rundvlees en kouseband. Beide curry's waren erg lekker alleen qua scherpte helaas erg op de Nederlandse smaak afgesteld. Ook nadat ik eigenlijk bij het bestellen aangaf dat ik mijn gerecht wel pittig wenste. Het wordt zelfs op de kaart aangegeven dat je de pittigheid naar wens kunt aangeven. Jammer, maar de smaak van de curry's was opzich goed. De bamboescheuten was ik in eerste instantie een beetje bang voor, omat deze vaak hard en/of taai zijn. Deze waren echter heerlijk zacht. De witte rijst die standaard bij de gerechten geserveerd werd en kosteloos nogmaals besteld kon worden, was naar mijn idee iets te papperig. Een iets drogere korrel heeft mijn voorkeur.
Wat betreft de service, kan ik zeggen dat ze correct zijn, behalve het feit dat alles zo ontzettend snel achter elkaar volgt dat wij binnen 45 minuten een hoofdgerecht op hadden, de handdoekjes om onze handen mee schoon te maken al gebruikt hadden (overigens een leuk detail) en de desert kaart al voor ons hadden gehad. Je krijgt een opgejaagd gevoel, waardoor het idee van rustig en gezellig tafelen niet opgaat. Het decor is opmerkelijk voor een Thais restaurant, of eigenlijk opmerkelijk op zich. Blouses met stropdassen liggend onder een glazen plaat op de tafels en personeel dat de volgende tekst op z'n rug draagt: 'I want my food dead. Not sick, not dying, DEAD....'. Ik had toch wel wat wenkbrauwfronsende momenten, maar ach. Creatief is het wel. Mijn smaak? Nee. Het wekken van de indruk dat de tafels zo vaak mogelijk gevuld moeten zijn per avond, haalt naar mijn idee de verdere correctheid van de bediening onderuit en dat is jammer. Ik ben dan ook bang dat ik op basis hiervan niet meer terug ga komen. Mijn tip voor het restaurant: wees minder gejaagd en denk op lange termijn!
Bonny B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Jaren geleden heb ik voor het eerst Thais gegeten bij Rakang. Ik vond het heerlijk en was meteen verslaafd aan de Thaise keuken. Toen een vriendin mij voorstelde om bij Rakang te gaan eten was ik dan ook direct enthousiast.
Mijn indruk deze keer verschilde erg met die van voorheen. Het is wat mij betreft een beetje vergane glorie. De inrichting die toen zo'n indruk op mij maakte vond ik nu eerder shabby. De keuze uit vegetarische gerechten was minimaal. Ik heb een soepje besteld. Deze was ok. Niet heel bijzonder. Als hoofdgerecht heb ik de tempura besteld. Deze was zo vet dat ik het niet op kon eten. De beleving die nog wel hetzelfde is, is dat gevoel hebt dat je snel weer moet vertrekken omdat er tafels te weinig zijn.
Kortom, wat een mooi weerzien moest zijn werd een teleurstelling. Gelukkig had ik heel fijn gezelschap, daardoor had ik toch een mooie avond.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Snelle bediening in deze pijpenla, gemoedelijke atmosfeer. Verdwaalde toeristen naast locals. Snelle service, heerlijk Thais eten. De laatste keer groene curry wat een aanrader is. De zoete kip cashew ook heerlijk. Altijd redelijk vol dus reserveren is wenselijk
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Super Thai ! Ik kom hier al jaren en elke keer word ik weer blij verrast. Nog steeds koken op hoog niveau. Producten zijn altijd vers en personeel is zeer vriendelijk.
Vorige week heerlijk gegeten. We bestelden de gestoomde zeebaars filet gemarineerd in zuur & spicy saus van verse limoen en chillie met basilicum en koriander. Wat een genot. Zelfs in Thailand vind je dit niet zo snel.
En de eend in rode curry was ook heerlijk.
We komen snel weer terug !