Rakang Thai Specialiteiten

Beeklaan 344 2562 BG Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rakang Thai Specialiteiten

Sharon N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gisteren impulsief hier wezen eten met mijn vader en zus. Eigenlijk waren wij er al van overtuigd dat echte Thaise restaurant niet meer in Nederland bestaan omdat bijna alles is aangepast op de Nederlandse smaak. Gisteren toch bijzonder verrast. Wij eten alledrie vrij pittig en aangegeven dat onze gerechten ( de Beef Massaman Curry, Groene Curry Garnalen en Groene Curry Kip) extra spicy mochten zijn. Toen de gerechten kwamen bleek dat er goed naar ons was geluisterd, deze gerechten smaken zoals bij de echte Thai. Heerlijk! We hebben zelfs nog extra pepers gekregen omdat wij extra spicy eten. Daarnaast was het ook een verademing om te weten dat de kip hier halal is. ( de rund ook!) De service was erg goed en de sfeer in het restaurant geeft je het gevoel alsof je echt in Thailand bent. Hier komen wij zeker weten terug!
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
O, wat hebben wij weer ontzettend lekker gegeten, lief neemt meestal pittige biefstukreepjes met krokant gebakken knoflook en voor mij pittige kipfilet met cashewnoten. De groenten zijn ook altijd heerlijk knapperig. Gezellig nog buiten een bakkie gedaan en een praatje gemaakt met Ed, die daar werkt.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Wegens overmoeide kleinzoon, die eigenlijk nodig naar bed moest, plan om met dochter, schoonzoon en twee kleinzoons uit eten te gaan, gewijzigd in afhalen. Geen probleem, ze wonen een straatje verder. Keuze overgelaten aan schoonzoon, want ik weet er weinig van. De eigenaar adviseerde daarom in eerste instantie de gerechten met bruine stip te nemen. Maar dat was een grapje, zei hij snel, want dat zijn de heetste. Aldus gewaarschuwd kozen wij 3 gerechten zonder stip en een met geel, iets pittiger dus. Garnalen, biefstuk kip en eend. Snel klaar en thuis aan tafel. Alles goed bereid, met een scala van smaken en de groenten lekker beetgaar. Zelfs de jongste kleinzoon leek t goed te smaken. Misschien ga ik me ertoch eens in verdiepen. Het punt voor het decor slaat op de woning van mijn dochter. In de zaak heb ik vooral gepoogd me te verdiepen in het menu.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Met een groep van 6 personen in deze "thaise huiskamer" gegeten. De dame die ons hielp vond het maar lastig dat 1 persoon een paar dieetwensen doorgaf ( geen ei, champignon en bamboe) en ze zei dit ook. Omdat het vrij lang duurde voordat iedereen z'n gerecht had, hebben we er een " sharing diner" van gemaakt. Al met al een heel gezellige avond en heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit is super!
Vynes_ .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Basic inrichting, gezellige sfeer, grote kaart en service with a smile.
Zoals in Thailand, wordt je hier zeer vriendelijk ontvangen. Klein, knus en gezellig restaurantje. Ik heb hier door de jaren heen, wel 8 keer gegeten.
Ik kom hier als ik trek heb ik wat anders, en even rustiger wil zitten. De keuken is helaas wat achteruit gegaan; mn broer en ik hebben samen gereisd door Thailand, (hij is kok van beroep), de eerste keren dat we hier aten was alles echt mooi op smaak! Helaas zijn onze 2 laatste bezoeken minder goed bevallen, het lijkt wel of er een andere kok is, of dat er wat passie mist in de gerechten. Bij verschillende keuzes was de ervaring minder goed dan eerst. Gerechten zijn voldoende, smaak is in orde. Echter niet spannend, heel vers of rijk.
What you see, is what you get. Lekker dichtbij en voldoende, daarom kom ik hier soms nog wel. 2 andere adressen in de stad hebben een betere keuken(zelfde prijsniveau).
Service is prima, onveranderd goed.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden bij Rakang Thai. Vroeger kwam ik hier vaak toen ik nog in die buurt woonde, maar ik reis er graag voor om nu! Helaas was de reservering die ik online had gemaakt niet doorgekomen, maar gelukkig hadden ze nog een tafeltje vrij. Het was druk in het restaurant, maar niet storend. Wel was de bediening best langzaam wat jammer was. We hebben regelmatig te lang dan fijn is, moeten wachten tot een bestelling opgenomen werd of totdat we drankjes kregen. Gelukkig maakt het heerlijke eten (wat overigens niet lang duurde) alles goed. Vooraf hadden we allemaal verschillende voorgerechten die erg goed smaakten en leuk gepresenteerd waren. Als hoofdgerecht hadden we de kip en beef mas sa man, kip met groene curry en eend met zoetige saus. Alle curry's waren echt verrukkelijk van smaak, het vlees mooi mals, goede hoeveelheid en mooie presentatie. Ik denk dat dit mijn favoriete thaise restaurant van Den Haag is.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Dit restaurant is mijn favoriete Thai, en nu weet ik ook weer waarom. We hebben genoten van een lekkere komkommersalade, neua phad naam prik pauw (rundvlees in Thaise chilisaus, en voor mij vis in een heerlijke rode curry. Bediening was vlot en zoals gewoonlijk erg vriendelijk. Het is hier ook geen probleem om een gerecht aan te laten passen. We komen zeker terug.
Shaira K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Lekker gegeten. Als vegetarier genoeg keus. Wij laten ook regelmatig eten bezorgen van Rakang Thai. Eten is niet pittig, maar wij kregen gewoon wat extra pepers erbij. Lekkere gebakken rijst.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Een bijzonder goede Thai die heerlijke gerechten maakt waarbij de smaken van de ingrediënten goed tot zijn recht komen en niet alleen maar heet.
De inrichting is wat sober maar het eten is echt prima.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Na het lezen van de lovende kritieken en ook omdat ik dichtbij dit restaurant woon op zondagavond hier gegeten. Na alle lovende woorden viel vooral het eten iets tegen. Wat wij voorgeschoteld kregen was goed maar was geen weerspiegeling van de hoge waarderingen waar ik op af was gegaan. De bediening was buitengewoon vriendelijk en vlot.
Aardig maar niet geweldig.
Friederycke H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Gisteravond hebben wij heerlijk gegeten bij Rakang Thai. We waren met drie volwassenen en twee kleine kindjes. We werden heel hartelijk en gastvrij welkom geheten. De medewerkers dachten met ons mee over wat voor de kinderen lekker zou zijn. Het eten was echt Thais, zeer smaakvol en met verse ingrediënten. We komen zeker weer terug.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Op 5 november heerlijk gegeten bij Rakang Thai.
Twee weken ervoor waren we er ook geweest, maar doordat we zelf gehaast waren hebben we niet genoten zoals zou moeten. Mijn man had een verkeerde keuze gemaakt, een gerecht met een gele stip maar het was te pittig voor hem. Dat lag absoluut aan ons en niet aan het restaurant.
Dit keer hadden we gereserveerd en de lieve mevrouw in de bediening herkende ons van de eerste keer. We besloten om het driegangen menu te nemen.
Vooraf Hors d’oeuvre Rakang Thai: een mix van kipsaté, garnalenloempia, viskoekje, kipinpandanblas pangsis. Lekker!

Als hoofdgerecht: mas sa man neua
Een Zuid -Thaise curry met biefstuk, pinda’s en Thaise zoete aardappel met een portie rijst en een portie gebakken noedels met ei en taugé. De noedels vond ik niet lekker en zal de volgende keer ook rijst nemen. Wat een heerlijke geuren van de gerechten die op tafel komen of langs komen voor andere gasten. Een heerlijk gerecht!
Toe een lekker kopje koffie en een leuke snoeppot op tafel met: Hoera: dropjes.

Bij Rakang Thai ben je echt uit eten, in een leuke ‘huiskamer’ met een attente en zeer vriendelijke bediening.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Dit is een terechte Ienstopper! We eten vaker hier omdat het hier altijd goed is. Al voorgerecht had mijn man heerlijke loempia's en ik genoot van het bekende thom kha koong een lekkere garnalensoep in kokosmelk. Als hoofdgerecht had ik Plaa toewa raad prik ging: een hele vis in pittige rode currysaus. Heerlijk van smaak! Alleen zal ik volgende keer toch voor vis in stukken kiezen, omdat ik dat nu eenmaal makkelijker vind om te eten. Mijn man nam de neua pad broccoli en dat is een lekker gerecht van ossenhaas met broccoli. Als bijgerecht hadden we een komkommersalade en het was voor de keuken geen enkel probleem om die iets minder pittig te maken. We hebben een heerlijke avond gehad. De bediening is snel, servicegericht en vriendelijk. We komen zeker terug.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Na vele reizen in Thailand waren we op zoek naar een echt Thais restaurant met goede recensies. Mijn vrouw is ook Thaise en had gehoord dat dit het beste restaurant was in de omgeving. Samen met twee vrienden een tafel gereserveerd met vol verwachting.

Bij binnenkomst werden we zeer netjes te woord gestaan en begeleidt naar ons tafeltje. Het restaurant is echt Thais ingericht met veel boedhas en Thaise details uit Chang Mai. Je voelt je gelijk thuis.

Na de ontvangst van een uitgebreide menukaart was ons oog gevallen op zowel op vis-, als vleesgerecht. En uiteraard salade. Deze waren waren zowel mild als pittig gekruid

Redelijk snel krijgen wij veel borden en gerechten op tafel geserveerd. Zoals het ook gebeurd in Thailand. Iedereen elk gerecht proberen. En niet zoals veel Nederlanders doen een eigen bordje met eten.

Een van onze tafelgenoten kreeg door het pittige eten een hoestaanval. Snel kwam er een serveerster een glaasje water brengen.

De gerechten waren allemaal super lekker en zeker de salade is een echte aanrader. Deze zelfs tussentijds extra bij besteld.

Zowel de voorgerechten en nagerechten waren ook zeer de moeite waard . De recensies op deze site hadden het inderdaad heel goed. Een uitstekend restaurant waar ze ons zeker vaker gaan zien. Jammer dat het buiten het centrum ligt anders was het nog drukker geweest. Maar wellicht kan dit ook ene nadeel zijn. Nu kan er ongedwongen genoten worden van de echte Thaise keuken met de vele smaken.
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Wij komen vaker hier, maar het was nu een poosje geleden. Het eten is zo lekker en vers bereid. Lief en ik hebben weer erg genoten. Vriendelijke bediening en een gezellige huiskamer sfeer.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Prima gegeten van een gevarieerd menu, veel smaak aziatische service en gezellige atmosfeer aanrader ook voor de zakelijke bezoekers
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Wij komen zeer regelmatig bij dit restaurant, dat bij ons praktisch om de hoek zit. We hebben nog nooit een teleurstellende ervaring gehad. Het eten is altijd vers, knapperig, goed van smaak en mooi gepresenteerd. De bediening is heel vriendelijk en attent. Wij blijven vaste klant!
Ook een aanrader voor wie liever even gauw afhaalt.
Vikesh J.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Drie of vier keer eerder heb ik hier heerlijk gegeten. Vandaag had ik vrijwel geen trek toen ik op weg was naar het restaurant. Maar eenmaal binnen gekomen en de heerlijke geuren me tegemoet kwamen, begon m'n eetlust weer op gang te komen. Ik heb alleen de Tom Kha Kai als voorgerecht en de Sticky Rice met mango als nagerecht besteld. Ik heb vanwege de verminderde eetlust het bij het hoofdgerecht met de restjes van m'n tafelgenoten moeten doen. Zowel het voor- als het hoofd- en nagerecht hebben voortreffelijk gesmaakt. De bediening is vriendelijk en attent. Zeker voor herhaling vatbaar.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Het laatste jaar minstens eens per maand eten hier afgehaald. Ik ben met name onder de indruk van de groene curry kip. Zoals het hoort met de heerlijke geur van verse thaise basilicum, auberginespruiten en citroengras.
Het enige Thaise afhaalrestaurant dat beter is, is Irawaddy aan het Spui. Ik zou Rakang Thai nog een hoger cijfer willen geven, maar dan doe ik Irawaddy tekort.
Jori N.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Gezellige ambiance, mooi bestek en service en lekker eten voor een redelijke prijs. Van Maandag t/m donderdag ook een leuke menuprijs.