Rajawali

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Catering
Js V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
heerlijk gegeten bij dit restaurant, de nasi rames goreng met sate was erg lekker, pittig, de komkommer zoetzuurr erbij erg lekker en de rendang ook. De bediening was heel erg vriendelijk en eerlijk in advisering
Vlorus V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
De lokatie is in een verlaten winkelcentrum. Met een trap naar boven kom je in een eenvoudig uitziend restaurant. Het buffet (19,50 pp) is gevarieerd met de autentieke indonesische smaakt. Je kan kiezen uit wat voorgerechten en verschillende rundvleesgerechten, groentegerechten, saté, eiergerechten, kip, verschillende soorten rijst, bami en toe gebakken banaan, fruit en spekkoek. Bediening is vriendelijk, maar het bord wordt niet altijd weggehaald. Livemuziek van indische songs op zondagavond (zanger met gitaar) wat het gezellig maakt. Het was niet druk, maar de mensen die er zaten, waren voornamelijk indisch. Dat is een goed teken. Het is voor herhaling vatbaar, want het was heerlijk. Goede prijs-kwaliteitverhouding!
Lianne T.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
We aten met 5 personen verschillende rijsttafels, 1 vegetarisch en 2 andere. Het eten was erg lekker, zoals wij eerder indonesië ook hebben ervaren! Ons genootschap had mogelijk niet eerder indonesisch gegeten, maar waren blij verrast!
Fabrizia U.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Zonde dat het bij dit Indonesisch restaurant altijd zo rustig is. Je kan hier voor een klein budget echt heerlijk eten en met een voldaan gevoel naar huis gaan, ik vrees dat de Indo's het af moeten leggen tegenover de vele sushi restaurants. Ga hier zeker een keertje genieten van het heerlijke Indonesische eten!
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Op aanraden hier gaan eten, want zelf verzin je het niet om s-avonds in een uitgestorven Boogaard een trap op te klauteren naar een restaurant met inrichting uit vervlogen tijd. De entree was dus niet onverwacht en viel( daardoor) mee. Vriendelijk ontvangen door bediening in traditionele kledij. Wijn en rapier van matige kwaliteit, maar de rijsttafel Rajawali (€53/ 2 pers)maakte alles goed. Niet te pittig, van alles wat, rund, varken, kip en vis. Alles toegelicht en heerlijk gegeten. Wij hadden niet enorm veel lekkers over, maar bediening bood aan om restanten evt. in te pakken en mee te nemen (bonus). Indien u gewoon lekker Indisch wilt eten voor een schappelijke prijs, Een aanrader.
Mystery_Guest .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Decor:
Het restaurant is netjes ingericht, ruim en met voldoende gedekte tafels en stoelen. Het ligt een beetje verstopt op de 1e verdieping in winkelcentrum In de Bogaard. Vanaf de buitenkant zie je dus alleen de ingang en de trap en lift naar boven.

Service:
Het personeel is erg vriendelijk. De authentieke Indonesische kleding maakt voor mij altijd de sfeer compleet. Krijg je de rijsttafel niet op dan wordt het netjes voor je ingepakt!

Eten:
Het eten is absoluut voortreffelijk. Ik kom hier al een aantal jaren en kies eigenlijk altijd met mijn metgezel voor de rijsttafel Tumpeng Rajawali. Zeer complete rijsttafel met ruim voldoende porties en heerlijk op smaak. Bij het schrijven van deze receptie loopt het water me alweer in de mond!

Kortom een aanrader voor de liefhebber van Indonesisch eten!
FerAn .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Wij komen regelmatig bij Rajawali eten en het eten is goed klaargemaakt.
De Soto Ayam is voortreffelijk want die neem ik altijd als voorgerecht.
De Sate Kambing is ook om je vingers er bij af te likken.
Misschien overdreven, maar echt zo.
De smaken komen goed overeen met de smaken die mijn moeder altijd maakte.
Wat de sfeer betreft is heel eenvoudig maar zo tref je het in Indonesië ook aan, en dat doet mij goed.
Het eten is het belangrijkste, en op de tweede plaats de bediening en daarna pas het interieur.
Wij komen ook vaak in Rotterdam bij Indonesia daar is het interieur ook eenvoudig maar het eten perfect.
Peter1958 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Vriendelijk personeel geven goed en eerlijk advies. Eten is smakelijk maar niet overweldigend.
Inrichting is sfeerloos en heeft de uitstraling van een bedrijfskantine. Er is niets te merken van de Indonesische origine. Als je weinig ervaring met de Indonesische keuken hebt is dit een leuk restaurant. Voor de ervaren fijnproevers zou ik dit restaurant niet aanbevelen.
Raymond C. F.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Decor is idd erg gedateerd, is idd niet goedkoop. Maar ben inmiddels al meerdere keren hier wezen eten. Dus met het eten is niets mis!!