Rainarai

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
7,2

Jouw recensie over het restaurant Rainarai

cezar P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
lekker en ruim voldoende
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Mijn eerste, eerdere bezoek aan dit restaurant was met collega's van het werk. Zo goed bevallen, dit moesten mijn vrienden ook zien en proeven! Gekozen voor het drie-gangenmenu met verschillende gerechten. Net als vorige keer: allemaal weer verrassend maar bovenal erg lekker. Deze smaken kennen wij niet als kaaskoppen. De inrichting van het restaurant is prettig relaxed, en dat geldt ook voor de bediening. Iedereen aan tafel tevreden na afloop.
tanno U.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Twee simpele pilsjes gedronken, niet gegeten. Kosten 7 euro. Personeel was vooral met werk of zichzelf bezig niet met klanten. Honden mochten met Gods gratie mee naar binnen maar een kom met water voor ze was niet mogelijk. Ons ziens ze niet meer terug
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Leuke bediening, passie voor hun eten en restaurant. Geen kaart, je moet gewoon een optie kiezen die ze noemen en hebt keuze uit vlees, vega en/of vis.
Erg goed eten, heel smaakvol. Was de 2e keer hier, verschillende gerechten tov vorige keer. Wel beide keren echt te grote porties.
Wel een beetje gek dat ze nederlands zijn maar engels met je gaan praten, terwijl ze weten dat je nederlands bent.
Tim P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijke kruidige gerechten in een sfeervolle omgeving.
Elsoo O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Eten was lekker en vriendelijke bediening, maar slechte akoestiek , dus al veel lawaai van de gasten en ook nog zwaar zoemende basgeluid.
Verder wel erg matig verlicht. Gelukkig konden we met de zaklantaarn van onze smartphone het menu lezen. En de banken ook niet erg comfortabel. Maar ja, we zijn zeventigers, dus waarschijnlijk voor jonger publiek al deze nadelen geen probleem.
jos M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
vriendelijke en accurate bediening. prima maaltijd. keuzemenu vd chef uitstekend verzorgd. pittige vissoep met gamba s. leuke smakelijke groentetoren met vis/ kip hoofdgerecht. nagerecht verrassend ; prijs / kwaliteit kan nog wel iets beter.
helma B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Erg lekker gegeten! Heerlijk gekruid! Goede, vriendelijke bediening. beetje te harde muziek. Verder alles in orde.
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Hier dinsdag lekker gegeten. De smaak van de gerechten die je hier krijgt (met veel kruiden) vergelijken met restaurants die een lekkere kip-saté of een malse biefstuk presenteren is niet mogelijk. De smaak van de gerechten in dit restaurant is verrassend ánders! Ook de presentatie van het eten is mooi. Het restaurant zit wat verstopt op het Westergasterrein. Maar zeer de moeite waard om naar te zoeken! Kom hier zeker terug om meer te ‘ontdekken’.
Pim H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Enkele jaren hier lekkerder gegeten in een veel leukere setting. De grote zwarte tentluifel en het kampvuur die een Nomadische sfeer opriepen, hebben plaatsgemaakt voor 'gewoon' terrasmeubilair. Jammer.
Het broodplankje was prima, de schelpdierensalade was onder de maat, er zat zegge en schrijve één gamba en een visje (in plaats van de cocquilles) in. De Merguez-worst was niet echt gekruid, geen verse koriander, en aan de droge kant. Het Grand Dessert maakte wel iets goed, dat was een 9,5.
Mina V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eerlijk eten, sfeervolle locatie, vriendelijke staf. Extra fijn (voor mij): op de verhogingen binnen en buiten kun je aan een laag tafeltje eten, zonder schoenen.
Lenneke B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Voor een internationaal diner voor het bedrijf hier gegeten met 100 mensen. Het was absoluut een feestje! Wat een heerlijke (vegetarische en veganistische) gerechten en wat een vriendelijke bediening! We gaan hier zeker terugkomen.
Suna V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Geweldige avond gehad. Al veel zeer positieve verhalen over gehoord en die bleken terecht. Een restaurant waar zowel de sfeer, het eten en de bediening fantastisch is.
Robert O.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Goede sfeer en fijne bediening. Schitterende inrichting. Eten was verrassend, in positieve zin.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Super vers en zeer smakelijk. Aanrader! We kregen een verrassingsmenu en het een was nog lekkerder dan het andere!
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Chaotische bediening. Konden niet kiezen van de kaart, buren kregen andere keuzes voorgelegd dan wij. Voorgerecht zou makreel worden, blijkt een handvol garnalen met inktvis te zijn. Gerechten zijn te duur voor de kwaliteit die geleverd wordt. Voorgerecht kwam binnen 2 minuten na bestelling, waarschijnlijk niet echt vers. Borden worden al weggehaald terwijl tafelgenoten nog eten. Chef loopt hele tijd door restaurant, zou beter energie in het koken kunnen stoppen.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Leuke locatie met Noord Afrikaanse sfeer, praktische keuze uit 3 menu's, heel smakelijk.
marielouise P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
het was druk in het restaurant en dat was te merken, kiezen van de kaart bleek onmogelijk we kregen een bord met verschillende gerechten bijna door elkaar heen geserveerd, eten was slecht bediening goed en sfeer ook.
els D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Extreem slechte, nalatige, chaotische en botte bediening. Drankjes werden herhaaldelijk vergeten en hoofdgerechten bezorgd terwijl we ons voorgerecht zateten te eten. Er was geen menukaart, maar alleen de keuze tussen kip, vegetarisch en zeebaars. Chef van de zaak dronk en werd steeds luidruchtiger, joviaal tegen klanten en boos op zijn personeel. In de salade zat zand en het eten was overkookt en niet vers. Nadat onze borden werden afgeruimd, schreeuwde de baas 'checken' naar zijn personeel en iemand vroeg of we al hadden gegeten.. Er werd niet gevraagd of het smaakte of dat we nog een nagerecht bliefden. We werden gesommeerd bij de kassa te betalen. Echt een zeer slechte ervaring.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Lekker gegeten met 4 vrienden. Het was een verzameling van hapjes. Voldeed echter prima als een volledige maaltijd. Het bestond uit kip, vis salade en het smaakte goed.