Rainarai

31-204867109

Meer informatie over restaurant Rainarai

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Rainarai

Elsoo O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Eten was lekker en vriendelijke bediening, maar slechte akoestiek , dus al veel lawaai van de gasten en ook nog zwaar zoemende basgeluid.
Verder wel erg matig verlicht. Gelukkig konden we met de zaklantaarn van onze smartphone het menu lezen. En de banken ook niet erg comfortabel. Maar ja, we zijn zeventigers, dus waarschijnlijk voor jonger publiek al deze nadelen geen probleem.
jos M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
vriendelijke en accurate bediening. prima maaltijd. keuzemenu vd chef uitstekend verzorgd. pittige vissoep met gamba s. leuke smakelijke groentetoren met vis/ kip hoofdgerecht. nagerecht verrassend ; prijs / kwaliteit kan nog wel iets beter.
helma B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Erg lekker gegeten! Heerlijk gekruid! Goede, vriendelijke bediening. beetje te harde muziek. Verder alles in orde.
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Hier dinsdag lekker gegeten. De smaak van de gerechten die je hier krijgt (met veel kruiden) vergelijken met restaurants die een lekkere kip-saté of een malse biefstuk presenteren is niet mogelijk. De smaak van de gerechten in dit restaurant is verrassend ánders! Ook de presentatie van het eten is mooi. Het restaurant zit wat verstopt op het Westergasterrein. Maar zeer de moeite waard om naar te zoeken! Kom hier zeker terug om meer te ‘ontdekken’.
Pim H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Enkele jaren hier lekkerder gegeten in een veel leukere setting. De grote zwarte tentluifel en het kampvuur die een Nomadische sfeer opriepen, hebben plaatsgemaakt voor 'gewoon' terrasmeubilair. Jammer.
Het broodplankje was prima, de schelpdierensalade was onder de maat, er zat zegge en schrijve één gamba en een visje (in plaats van de cocquilles) in. De Merguez-worst was niet echt gekruid, geen verse koriander, en aan de droge kant. Het Grand Dessert maakte wel iets goed, dat was een 9,5.
Mina V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eerlijk eten, sfeervolle locatie, vriendelijke staf. Extra fijn (voor mij): op de verhogingen binnen en buiten kun je aan een laag tafeltje eten, zonder schoenen.
Lenneke B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Voor een internationaal diner voor het bedrijf hier gegeten met 100 mensen. Het was absoluut een feestje! Wat een heerlijke (vegetarische en veganistische) gerechten en wat een vriendelijke bediening! We gaan hier zeker terugkomen.
Suna V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Geweldige avond gehad. Al veel zeer positieve verhalen over gehoord en die bleken terecht. Een restaurant waar zowel de sfeer, het eten en de bediening fantastisch is.
Robert O.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Goede sfeer en fijne bediening. Schitterende inrichting. Eten was verrassend, in positieve zin.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Super vers en zeer smakelijk. Aanrader! We kregen een verrassingsmenu en het een was nog lekkerder dan het andere!
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Chaotische bediening. Konden niet kiezen van de kaart, buren kregen andere keuzes voorgelegd dan wij. Voorgerecht zou makreel worden, blijkt een handvol garnalen met inktvis te zijn. Gerechten zijn te duur voor de kwaliteit die geleverd wordt. Voorgerecht kwam binnen 2 minuten na bestelling, waarschijnlijk niet echt vers. Borden worden al weggehaald terwijl tafelgenoten nog eten. Chef loopt hele tijd door restaurant, zou beter energie in het koken kunnen stoppen.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Leuke locatie met Noord Afrikaanse sfeer, praktische keuze uit 3 menu's, heel smakelijk.
marielouise P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
het was druk in het restaurant en dat was te merken, kiezen van de kaart bleek onmogelijk we kregen een bord met verschillende gerechten bijna door elkaar heen geserveerd, eten was slecht bediening goed en sfeer ook.
els D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Extreem slechte, nalatige, chaotische en botte bediening. Drankjes werden herhaaldelijk vergeten en hoofdgerechten bezorgd terwijl we ons voorgerecht zateten te eten. Er was geen menukaart, maar alleen de keuze tussen kip, vegetarisch en zeebaars. Chef van de zaak dronk en werd steeds luidruchtiger, joviaal tegen klanten en boos op zijn personeel. In de salade zat zand en het eten was overkookt en niet vers. Nadat onze borden werden afgeruimd, schreeuwde de baas 'checken' naar zijn personeel en iemand vroeg of we al hadden gegeten.. Er werd niet gevraagd of het smaakte of dat we nog een nagerecht bliefden. We werden gesommeerd bij de kassa te betalen. Echt een zeer slechte ervaring.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Lekker gegeten met 4 vrienden. Het was een verzameling van hapjes. Voldeed echter prima als een volledige maaltijd. Het bestond uit kip, vis salade en het smaakte goed.
Thijs P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Geweldig betrokken eigenaar die trots is op zijn heerlijke en prachtig opgemaakte gerechten. Komt bij iedereen even een praatje maken en doet samen met de bediening echt zijn best om er een topavond van te maken. Die hebben wij dan ook gehad. Komen zeker snel terug!
1970-martijn .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
lekker wijntje, lam Tajine was super mals en smaakvol! de Alibaba artisjok was ook heerlijk!
goede porties, grand dessert verse vijg met chocolade en een heerlijke stevige baklava met fruit erbij en alles in een gezellige aankleding en ontspannen sfeer.
personeel is hartelijk en werkt hard.
Mark1213 B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteravond 02 x een drie-gangen menu.
Het eerste gerecht met groeten en vis was zeer smakelijk maar te veel als een voorgerecht.
Hoofdgerecht liet drie kwartier op zich wachten en op zich goed maar ook teveel.
Drie schalen met vlees,kip en mosselen en mijn tafelgenote werd niet goed door een verkeerde mossel. Dat kan gebeuren en is goed opgelost door de serveerster die het nagerecht,dat niet is afgenomen,niet in rekening heft gebracht.
De schotels voor het hoofgerecht waren zeer goed van smaak maar door het voorgerecht bleef en veel staan wat wij hebben meegenomen in een " doggybag "
De bediening doet erg zijn best maar het ontbreekt aan 1 a 2 mensen extra,zeker als het
terras vol is.Daar mag de eigenaar rekening mee houden.
gina-eet-uit .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We zijn spontaan aangewaaid en hebben waanzinnig lekker gegeten! We hebben gekozen voor een hoofdgerecht voor twee personen (25 euro pp). Je kan zelf aangeven wat je graag eet (of wat je niet mag eten ivm allergie bijv.) Wij hebben het aan de kok overgelaten en werden verrast met heerlijke groente-, vis- en vleesgerechten, meer dan genoeg voor twee personen. Kok (eigenaar) en bediening waren bijzonder vriendelijk en attent. Een aanrader!
Joëlle S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ik kan heel kort zijn over het eten. Het was zo ontzettend lekker dat ik in een extase raakte en bijna moest huilen.

Dat laatste had ook kunnen komen doordat we zo belachelijk lang op ons eten moesten wachten dat mijn emotionele afweer verdwenen was.
Vandaar dus de zes voor service, maar verder was het personeel wel heel vriendelijk, en kwam de chef uiteindelijk persoonlijk het eten brengen.

Het decor was gezellig, jammer dat honden niet binnen toegestaan zijn, waardoor we buiten moesten blijven zitten en we het uiteindelijk koud hadden. Maar gelukkig hadden ze dekentjes tegen de kou!

Ik wil hier zeker nog eens eten!