Rainarai Traiteur

Prinsengracht 252HS 1016 HG Amsterdam Nederland Kaart
31-206249791

Over het restaurant Rainarai Traiteur

Bij onze traiteur/restaurant gelegen aan de Prinsengracht kunt u terecht voor gerechten met Algerijns-Nomadische oorsprong. De gasten genieten in een modern-nomadische omgeving van traditioneel Algerijnse gerechten. De nomadische keuken is een dagverse keuken waar enkel gekookt wordt met pure, ecologische en biologische ingrediënten van de hoogste kwaliteit.

Onze vitrine staat vol met prachtig opgemaakte schalen vol verschillende bijzondere groenten, kip bereid op onze houtoven, lam gestoofd in Algerijnse kruiden, zalm of kabeljauw in filodeeg, couscous met gedroogde pruimen, abrikozen en vijgen. Alles dagvers, puur en biologisch. Hieruit kunt u uw eigen bord samenstellen. Het personeel zal u helpen met het uitkiezen van een bijpassende wijn en anders is er altijd nog onze grote pot Algerijnse muntthee waaruit wij met liefde een glaasje voor u inschenken.

Meer informatie over restaurant Rainarai Traiteur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa