Raimondo's

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
we hadden al gehoord dat het eten erg goed moet zijn.
vanwege kleine kinderen hadden we besloten thuis te eten en dit bij Raimondo te bestellen en telefonisch werden we perfect geholpen door een vriendelijke medewerker
we hebben gewoon gevraagd om lekker Italiaans eten en dat hebben we ook ontvangen:
een geweldige proeverij met diverse specialiteiten ndie stuk voor stuk erg lekker waren, samen me een spectaculaire lasagne en tagliatelle en heerlijke pizza's
wij als fervente Italiaans eters waren dan ook zeer onder de indruk en kunnen niet wachten om in het restaurant te gaan eten.
JOB72 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Erg vriendelijk personeel, lekker eten. Personeel niet te opdringerig, wel zeer behulpzaam. De pizza's en toetjes waren lekker. We komen zeker nog eens terug.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Slecht eten !!! We bestellen allebij tagatellie ali olie met garnalen ! Garnalen zijn lauw en erg hard nog nooit zulke smakelose garnalen in me mond gehad ! De pasta was niet gaar ! Ik meld dit bij de serveerster ! Die nam dit een beetje raar op ! Ze bied ons een nieuwe pasta aan maar dan zijn de garnalen koud als ik me andere pasta krijg dus we weigeren dit want het is gewoon smakeloos ! Er word veder niet na een oplossing gezocht we kregen netjes de rekening Van 58,60 waarop ik zeg nou voor een niet gare pasta gaan we niet betalen dus er ging 10 euro af wat belagenlijk was ! Ik kom hier echt nooit meer !!!! Zo vreselijk ! Zonder van je geld
Beste mevrouw Maria, allereerst spijt het ons dat u een slechte ervaring heeft gehad in ons restaurant waar wij er toch allen aan doen om het onze gasten naar hun zin te maken. Helaas was ik zelf niet aanwezig maar Ik heb van mijn collega begrepen dat u spaghetti aglio olio heeft besteld naast uw garnalenspies.
Wij serveren de spaghetti " al dente" wat betekent dat de kern nog een beetje hard is.. Zo wordt de spaghetti ook in Italië geserveerd. Voor mensen die dit niet weten kan het een als en beetje rauw overkomen. Vwb de garnalen heeft u helemaal gelijk... deze zijn niet gemarineerd alvorens deze te grillen waardoor ze weinig smaak hadden... dit werd mij bevestigd door de persoon die deze fout heeft gemaakt. Nogmaals, mijn excuses voor deze vervelende ervaring en ik wil het heel graag goed met u maken. Mocht u ons die kans willen geven bied ik u een een gratis diner aan voor 2 personen.
Met vriendelijke groet,
Raimondo
Copierpetra .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heerlijk gegeten, chef had de vrije hand en heeft ons laten genieten van vele anti paste hapjes, heerlijk hoofdgerecht en tiramisu. De lokatie van het restaurant is niet de mooiste plek van Hoorn maar het eten is heerlijk. Het restaurant zelf ziet er prima uit met open keuken. Zeer vriendelijk personeel.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Spontaan met 9 personen gegeten, het eten was werkelijk geweldig, de bruschetta en de varkenshaas medaillons in champignon roomsaus waren perfect, met zorg bereid, ook de rode huiswijn was heerlijk.
Na dat we gegeten hadden kwam de kok vragen hoe het was en bood ons een heerlijk likeurtje aan voor bij de koffie.
Echt een aanrader.......

Hans_1622 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Het was heel gezellig en we hebben heerlijk gegeten! Ook de kinderen hebben genoten, van de vliegende Margharita pizza t/m het ijsdessert. Een heuze aanrader!
Madeleine J.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Zonder twijfel de beste Italiaan in Hoorn. Alles is super vers en smaakt fantastisch. Het voorgerecht met de verschillende kleine gerechten is absoluut een aanrader. De ravioli ook!!
Pem.koomen .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We moesten even wachten bij binnenkomst, omdat onze tafel niet vrij was. Maar we kregen hiervoor een drankje van het huis aangeboden. Raimondo is een goede gastheer en doet zijn best om je thuis te laten voelen. Daarnaast was het eten ook nog eens erg goed. Een echte aanrader!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Wat een prima gastvrijheid en heerlijke voorgerechten. Dat het stokbrood iets was aangebrand werd voor lief genomen. Helaas viel het hoofdgerecht van menig disgenoot zwaar tegen. Mijn Calzone mocht de naam eigenlijk niet hebben. Een dubbel geslagen stuk pizzadeeg met daarin veel kaas, ham en ei!!!. Geen snippertje groen te bekennen. Een zware teleurstelling.
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Wij houden ervan om naar de Italiaan te gaan. En aangezien een bezoek aan een ander italiaans restaurant onlangs erg tegenviel dachten we nu eens een andere te proberen. Bediening was aardig en oplettend en ja een beetje onzeker maar dat mag op deze leeftijd. Het eten daarentegen was erg smaakvol en uitgebalanceerd. Ikzelf had een pizza Quattro formaggi en mijn vrouw had de keuze van de chef. Ik heb veel pizza's gegeten in mijn leven maar zo smaakvol als deze nog nooit! En mijn vrouw omschreef haar gerecht als een ware smaaksensaties. De huisgemaakte bruchettes en tomatensoep vooraf waren ook erg lekker. Wij willen dit restaurant iedereen aanbevelen, we gaan hier zeker weer terugkomen!
Jan Kees M.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Pizza's gehaald. Thuis de nog warme en ontzettend lekkere pizza's gegeten. Bij afhalen was het nog redelijk rustig in het restaurant. Mijn dochter mocht van de kok in de steenoven kijken. Leuk! Komen absoluut weer eten in dit sfeervolle restaurant met lekkere pizza's.
Loesssje .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Wij gaan altijd naar een andere italiaan in de stad, aangezien dit relatief nieuw is wilde wij het een keertje proberen. Al met al was de eerste ervaring niet prettig en denk ik dat wij niet meer terug komen. de bediening was niet oplettend, er waren veel meer mogelijkheden om ons drankjes te verkopen, mijn pizza was dun, heel mager belegd en zat onder de zwarte plekken. De sfeer was niet fijn. Het restaurant heeft wel een leuke moderne uitstraling maar dat vinden wij het minst belangrijke in een restaurant, het eten en de service moet juist goed zijn. erg jammer
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Nieuwsgierig naar dit vrij nieuwe italiaanse restaurant, zijn mijn partner en ik hier 2 weken geleden wezen eten. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar. Meiden in de bediening erg onzeker en passief ingesteld. Bij binnenkomst niet hartelijk begroet, er werd naar een tafeltje gezwaaid waar we dan konden gaan zitten en jassen werden niet aangenomen. Gemiste kans, want eerste indruk is zeer belangrijk! Moderne mooie inrichting, jammer van de felle belichting, waardoor geen gezelligheid gecreeerd wordt. Open keuken waar italiaanse muziek gedraaid wordt. Het is dat we hiervan konden genieten omdat we pal naast de keuken zaten, want in het restaurant zelf is er geen muziek. Mijn pizza prosciutto crudo was rijkelijk belegd en smaakte goed. Mijn partner had een vispizza, die tegenviel. Zeer karig, de mosselen en inktvisringen waren op een hand te tellen. Bediening was niet goed op de hoogte van de menukaart, moest in keuken navragen wat er op bepaalde pizza zat. Ook 2e ronde bestelling drankjes wel opgenomen, maar vergeten. We hebben geen nagerecht genomen, omdat we het wel gezien hadden. Mijns inziens heeft dit restaurant absoluut potentie. Maar investeer in goed personeel!! Zoals het nu gaat, bouw je geen vaste klantenkring op.
Eetbeter2 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
We vinden het fijn om meerdere dingen te proeven, dus bestelden we een aantal gerechten van de kaart en buiten de kaart om om te delen.
We begonnen met een paar garnalen van de plaat. Eenvoudig en smaakvol. Goed formaat. Daarna een pizza. Die was prima. Heerlijk dunne bodem en niet te veel ingrediënten. Erg smaakvol. Vervolgens namen we een tortellini gevuld met truffel. De tortellini was heerlijk en goed gevuld met een duidelijke, maar niet overheersende truffelsmaak. Al met al prima gegeten en voor herhaling vatbaar.
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Prima gegeten, maar niet heel bijzonder. Een pizza van bijvoorbeeld Renato in Enkhuizen is veel beter. Bediening niet erg oplettend. We moesten om drinken blijven vragen als de glazen leeg waren. In potentie een mooie tent, maar er moet nog wat gebeuren om het bijzonder te maken.
Kimberley V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Goede pizza's met een heerlijke dunne bodem! En de antipasti (die niet op de kaart stond) was ook erg lekker. Je proeft dat het eten is bereid door echte Italianen, vol smaak! Bediening was prima. Eigenaar loopt zelf rond en maakt met iedereen een kort praatje. Prijs-kwaliteit verhouding is hier echt top! Fijn restaurant.