Raimondi's Villa Rozenrust

Veursestraatweg 104 2265 CG Leidschendam Nederland Kaart
31-702207581

Over het restaurant Raimondi's Villa Rozenrust

In dit romantische restaurant met ruime serre lijkt alles om de liefde te draaien. Maak een keuze van de menukaart of laat je verrassen door de chef-kok. De gerechten hier zijn dan ook wisselend en altijd weer anders, al kun je gewoon duidelijk maken wat je wel en niet lust. Beetje Italiaanse ambiance waar eten en drinken belangrijke onderdelen zijn van het dagelijkse leven. Genieten van de traditionele Italiaanse keuken.

Ook geschikt voor vergaderingen, bruiloften, grote partijen en feestjes.

Nieuw bij Villa Rozenrust, Pinseria Raimondi's met een eigen menukaart vanaf voorjaar 2018.

Halve fles mineraalwater

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Raimondi's Villa Rozenrust

Germaine K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Na reservering bleek dat er alleen een menu gegeten kon worden. €42,50 voor wat beperkte antipasti, simpele primi en een uiterst eenvoudig hoofdgerecht. Bij het hoofdgerecht werd het verkeerde gerecht geserveerd. Compensatie door een nagerecht van het huis werd teniet gedaan doordat achteraf bleek dat 4 glazen wijn in plaats van de 2 daadwerkelijk geconsumeerde glazen werden gerekend. Eens maar nooit meer.
Olivia P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Prachtige locatie, prima bediening, eten is goed, al met al een prima avond gehad met partner. echter mis ik hier wel de Italiaanse "échtheid", de warmte die je mag verwachten bij een Italiaan en kennis van Italiaanse achtergrond.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Het eten moet hier blijkbaar alles goedmaken, want een dergelijke service past absoluut niet bij de prijsklasse van dit restaurant. Een wachttijd van meer dan een uur tussen de gangen, dat hoort nergens en zeker niet bij een duur restaurant als dit. Ook de bediening was niet attent en af en toe ronduit onbeschoft. Met als gevolg veel klachten vanuit ons gezelschap.

Ik snap werkelijk niet hoe dit restaurant aan een gemiddelde van 8,3 komt. Misschien veel (Zuid-Italiaanse) vrienden?
robert G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Top verzorgd in een ongedwongen sfeer. De eigenaar weet echt goebhijnhet aan moet pakken. Het werd een soort verassingsdiner. Ik kom zeker terug.
De_groep .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Meer punten kan ik niet geven anders had ik dat gedaan. Wij kwamen binnen zonder gereserveerd te hebben. Er werd plek gemaakt in een kleine serre naast een houtkachel, voor ons de beste plek in de hele zaak. De eigenaar is zeer vriendelijk en gaf ons het gevoel alsof wij daar al jaren komen. Qua gerechten hebben wij ons laten verrassen door de kok. Iedere gerecht is heel goed voorbereid. Ingrediënten zijn vers. Zelfs dingen die ik normaal gesproken niet echt lekker vind of niet zou kiezen (zoals champignons of paddestoelen) waren fantastisch.
Villa Rozenrust is zeker aan te raden. Er heerst een ontspannen sfeer met rustige gasten die niet teveel herrie maakten.
Bedankt voor het eten.

Groeten van de kleinste van de twee jongens die in de serre zaten.
cher R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Super mooie zaak!
Fijn dat iedereen kan kiezen tussen het vaste menu of a la carte.
Super vriendelijk personeel ook.
Voor herhaling vatbaar!
Nel L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Dit is een fantastisch restaurant met super verse en goed gekozen producten, elk gerechtje is een smaaksensatie.
heerlijk rustig en lang tafelen in een prachtige ambiance. zeker een aanrader.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wat een leuk familie restaurant en wat een passie, die je terugvindt in de smaak van de gerechten. Sjiek met een hele gezellige sfeer en beste gerechten. Absolute aanrader!
Annya B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Excellent food and service.
Paul-Peter P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
We hebben uitstekend gegeten met een unieke formule zonder menukaart in een heel prettige en gemoedelijke sfeer. Daarbij een goede wijn en afsluitend koffie en een limoncello.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Jammer dat er bij onze reservering niet was aangegeven dat ze het restaurant aan het opknappen zijn. Hierdoor zaten wij in een andere ruimte die lang niet zo gezellig is als het restaurant. Het had netter geweest wanneer men ons dit had gemeld.
Ook onze reservering stond niet in de agenda van Raimondi.
Mirjam Z.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Veel te duur voor de kwaliteit! Anti pasti ging nog. Niet bijzonder. Pasta met vis te gaar en visbouillon veel te zout . Hoofd gerecht met een te zure saus.
W. B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Jammer dat een Italiaans restaurant door Marokanen wordt gerunt en dat ze daar niet eerlijk over zijn. De binnenkomst voelt raar, een patron die met een slecht accent heel hard Bonne Sera zegt... als je geen italiaans kan doe het dan niet. Best aardig gegeten maar te duur voor het aanbod. Ook werden veel deelbestellingen vergeten en moest er meerdere malen om gevraagd worden.
jsm G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Hele mooie avond gehad met uitstekend goed verzorgd diner. Voor ons was alles naar wens. lekker ontspannend in de serre doorgebracht. Buiten was het helaas te koud en regen was opkomst. De omgeving zowel binnen als buiten gauw voor ons een hele ontspannen sfeer aan. Temeer met lekkere verrassingen van de keuken.
Nogmaals, voor ons was deze avond meer dan geslaagd.
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Bij aankomst vonden ze onze reservering niet terug ondanks de bevestiging die we hiervan hadden ontvangen.
We kregen weinig uitleg over het menu ondanks eerste bezoek aan dit restaurant. Aardige bediening, maar niet erg ervaren. Miste de Italiaanse gezelligheid en gastvrijheid. We vonden het vreemd dat binnen het vaste menu geen dessert was inbegrepen. Tot de antipasta vonden we het eten goed en gevarieerd, maar de twee gangen die daarna volgden waren niet goed en weinig variatie. Overal een oudbollig en duur restaurant die zijn naam al laat vermoeden 'Villa Rozenrust'. Jammer van zo'n mooie locatie
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het was weer heerlijk eten echt top!
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Vorige week voor de vierde keer bij Raimondi’s Villa Rozenrust gegeten, en we gingen aan het eind van de avond wederom heel voldaan huiswaarts. Het is net of je een avondje op vakantie in Italië bent, met een echte authentieke Italiaanse sfeer en heerlijk eten. Dit alles onder regie van de famiglia Raimondi. Het was prachtig weer waardoor we buiten onder de druivenranken konden eten, heel sfeervol. De antipasti waren zalig, het ene gerechtje nog lekkerder dan het andere. Vitello tonnato, gevulde aubergines uit de oven, asperges, carpaccio, caprese, te veel om op te noemen. Na de antipasti kozen we voor pasta geflambeerd in een parmezaanse kaas, heel bijzonder. Vervolgens konden we kiezen voor een lekker stukje vlees of vis. Voor het grand dessert hadden we helaas geen plek meer, maar het zag er bij onze “buren” heerlijk uit. Het glaasje limoncello van het huis was een perfecte afsluiter. Chef-kok Antonio Raimondi kwam bij onze tafel informeren of alles naar wens was en vertelde enthousiast over de moestuin die hij op het terrein van het restaurant heeft aangelegd, waardoor hij nog beter kan werken met verse, pure ingrediënten.
Het fijne van dit restaurant is dat er maar 1 zitting per avond is, waardoor je alle tijd kunt nemen om te genieten van alle lekkere gerechten en de heerlijke wijn. Dit maakt het echt een avondje uit.
Omdat we volgend jaar een groot feest willen geven, hebben we ook nog even een kijkje genomen in de tuinzaal, die afgehuurd kan worden. Die ziet er heel sfeervol uit met een grote kroonluchter, een vleugel, open haard en de afbeelding van een Italiaanse stad over de volle breedte van één van de muren, zodat het net lijkt of je je in Italië bevindt.
hans B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
zeer beneden verwachting : erg slecht geworden ; oude gerechten opnieuw opgewarmd in de magnetron ?! kok/eigenaar heeft zich bij ons niet laten zien , zelfs niet na onze klachten.
Terras erg rommelig met een scooter in het midden ? muziek van een lokaal erg luid en storend.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Simpele inrichting van het restaurant zoals het ook echt in Italië kan zijn, veel prullaria. De ontvangst is hartelijk ook zoals in Italië, een gezellig welkom. We waren met 12 mensen. De op tafel gereserveerde antipasti zijn allemaal eenvoudig maar goed van smaak. Het hoofdgerecht, keuze uit vis of vlees, heerlijk en goed van cuisson. Het nagerecht, diverse soorten, werd leuk op grote schalen geserveerd.
Guus S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zwaar teleurgesteld naar aankomst in dit restaurant , afspraak 1 week van te voren gemaakt . Zelfs nog gebeld dat we een half uur later zouden komen, was voor hun geen probleem . Bij aankomst bleek probleem tafel indeling . ( alle tafels waren bezet ) . Begrijpelijk maar houding van " bediening " was niet in verhouding met dit " Restaurant " . Bedankt Fam. Raimomdi's dat jullie ons zaterdagavond flink heb verpest .