Raimondi's Villa Rozenrust

Veursestraatweg 104 2265 CG Leidschendam Nederland Kaart
31-702207581

Over het restaurant Raimondi's Villa Rozenrust

In dit romantische restaurant met ruime serre lijkt alles om de liefde te draaien. Maak een keuze van de menukaart of laat je verrassen door de chef-kok. De gerechten hier zijn dan ook wisselend en altijd weer anders, al kun je gewoon duidelijk maken wat je wel en niet lust. Beetje Italiaanse ambiance waar eten en drinken belangrijke onderdelen zijn van het dagelijkse leven. Genieten van de traditionele Italiaanse keuken.

Ook geschikt voor vergaderingen, bruiloften, grote partijen en feestjes.

Nieuw bij Villa Rozenrust, Pinseria Raimondi's met een eigen menukaart vanaf voorjaar 2018.

Halve fles mineraalwater

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Raimondi's Villa Rozenrust

Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Weinig of geen info over de maaltijd zonder kaart, noch over de inhoud en omvang noch over de prijs.
Formule is begrijpelijk vooral voor de eken en de organisatie
Ida S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Wij waren hier vanavond met vrienden! Geweldig gegeten, verrassinsmenu en heerlijke wijn!
Nooit eerder geweest maar voor ons zeker niet de laatste keer.
Een heerlijke avond, belangrijk detail vond ik zelf, er werd niet gehaast! Niet te vergeten, een prettige bediening! Voor ons betekent het Tot ziens,
Ida Schuit
Eline C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Teleurstellende ervaring, wij komen hier niet nogmaals.
Bij aankomst werden wij niet hartelijk verwelkomd, er waren ook duidelijk wat rioolproblemen wat goed te ruiken was in de hal en een deel van het restaurant. Gelukkig konden wij hier wat verder vandaan zitten.
Gedurende ons hele verblijf was de service ondermaats, er werd geen toelichting gegeven op de manier van werken en als wij om meer informatie vroegen werd dit met zichtbare tegenzin (summier!) gegeven. De kwaliteit van het eten was niet om over naar huis te schrijven. Het vlees ging nog, voor de vegetarische tafelgenoten was het zeer ondermaats. Ook moesten zij veel langer wachten op het eten, waardoor wij het idee kregen dat het brood en de gebakken champignons het enige was dat ze zouden krijgen. Zeer laat werd nog een bord koude anti pasti gebracht. Wederom alles zonder ons te informeren. Drankjes werden niet bij gevuld en daar moesten we zelf om vragen. Dat de overige tafelgenoten ook met lege glazen zaten werd genegeerd en werd er slechts 1 drankje per keer gebracht. Het hoofdgerecht was nog te doen (hoewel het vlees slechts begeleid werd met een halve aardappel en 5 sperziebonen) was ook dit voor de vegetariërs aan tafel een aanfluiting. De Italiaanse keuken heeft zo veel heerlijke vegetarische gerechten, het is jammer dat ze bij Villa Rozenrust deze hun gasten niet voorschotelen. Er werd maar liefst 1x gevraagd of alles naar wens was zonder oogcontact te maken en oprecht interesse te tonen. Dit was eens maar nooit meer, op alle vlakken ondermaats. Doe uzelf een plezier en bestel een pizza, dan eet u beter.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Een goed restaurant gerund door de Raimondi familie, eten erg goed en verzorgd, bediening uitstekend met een familiegevoel kortom een aanrader.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Diverse keren wezen eten en altijd top
Christa S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk eten, alleen bediening is niet in verhouding met wat he betaalt. Wijn wordt niet bijgeschonken, alleen noodzakelijke wordt gezegd.
Christina P.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Prima locatie, lekker genieten in de tuin met goede gerechten en een fris wijntje. Het tempo wordt een beetje door jezelf bepaald, wij zaten daar om uitgebreid te tafelen en daar wordt goed op ingespeeld. Hele goede avond gehad.
caroline R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Weer heel lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Het is net of je even in Italië bent. Het is echt een avondje uit en je lekker laten verwennen.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wij waren er voor een bijzondere gelegenheid en het eten en bediening en locatie hebben er voor gezorgd dat het een zeer bijzondere avond is geworden.nHartelijk dank daarvoor!
YenG T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Weer fantastisch gegeten.
Raimond H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
De beste Italiaan van Nederland wat mij betreft. Top service, vriendelijke bediening en schandalig lekker eten! Een aanrader voor iedereen die van "echt" Italiaans eten houdt!
Germaine K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Na reservering bleek dat er alleen een menu gegeten kon worden. €42,50 voor wat beperkte antipasti, simpele primi en een uiterst eenvoudig hoofdgerecht. Bij het hoofdgerecht werd het verkeerde gerecht geserveerd. Compensatie door een nagerecht van het huis werd teniet gedaan doordat achteraf bleek dat 4 glazen wijn in plaats van de 2 daadwerkelijk geconsumeerde glazen werden gerekend. Eens maar nooit meer.
Olivia P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Prachtige locatie, prima bediening, eten is goed, al met al een prima avond gehad met partner. echter mis ik hier wel de Italiaanse "échtheid", de warmte die je mag verwachten bij een Italiaan en kennis van Italiaanse achtergrond.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Het eten moet hier blijkbaar alles goedmaken, want een dergelijke service past absoluut niet bij de prijsklasse van dit restaurant. Een wachttijd van meer dan een uur tussen de gangen, dat hoort nergens en zeker niet bij een duur restaurant als dit. Ook de bediening was niet attent en af en toe ronduit onbeschoft. Met als gevolg veel klachten vanuit ons gezelschap.

Ik snap werkelijk niet hoe dit restaurant aan een gemiddelde van 8,3 komt. Misschien veel (Zuid-Italiaanse) vrienden?
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Top verzorgd in een ongedwongen sfeer. De eigenaar weet echt goebhijnhet aan moet pakken. Het werd een soort verassingsdiner. Ik kom zeker terug.
De_groep .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Meer punten kan ik niet geven anders had ik dat gedaan. Wij kwamen binnen zonder gereserveerd te hebben. Er werd plek gemaakt in een kleine serre naast een houtkachel, voor ons de beste plek in de hele zaak. De eigenaar is zeer vriendelijk en gaf ons het gevoel alsof wij daar al jaren komen. Qua gerechten hebben wij ons laten verrassen door de kok. Iedere gerecht is heel goed voorbereid. Ingrediënten zijn vers. Zelfs dingen die ik normaal gesproken niet echt lekker vind of niet zou kiezen (zoals champignons of paddestoelen) waren fantastisch.
Villa Rozenrust is zeker aan te raden. Er heerst een ontspannen sfeer met rustige gasten die niet teveel herrie maakten.
Bedankt voor het eten.

Groeten van de kleinste van de twee jongens die in de serre zaten.
cher R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Super mooie zaak!
Fijn dat iedereen kan kiezen tussen het vaste menu of a la carte.
Super vriendelijk personeel ook.
Voor herhaling vatbaar!
Nel L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Dit is een fantastisch restaurant met super verse en goed gekozen producten, elk gerechtje is een smaaksensatie.
heerlijk rustig en lang tafelen in een prachtige ambiance. zeker een aanrader.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wat een leuk familie restaurant en wat een passie, die je terugvindt in de smaak van de gerechten. Sjiek met een hele gezellige sfeer en beste gerechten. Absolute aanrader!
Annya B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Excellent food and service.