Raen Lee

Ruiterstraat 6 6811 CP Arnhem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Tempura garnalen met groentes, bonito & sojadip
      Krokante kip met chili-caramel, paprika & ui
      Gado gado met beef, ei & pindasaus
      Scheermessen met zwarte bonen olie & zeekraal
  • Hoofdgerechten
    • Kip curry met sperziebonen, koriander & pinda's
      Rode mul met asperges, lamsoor & vadouvan
      Varkenshaas met soja-rijstewijn & cashewnoten crème
      Linguine garnaal met groentes & tamarinde
  • Nagerecht
    • Caramel ijs met miso, yuzu & karnemelk
      Kokos met ananas, gojibessen & limoen
      Sesam bavaroise met walnoot & mango sorbet

Over het restaurant Raen Lee

Raen Lee brengt je een verfrissende kijk op de hedendaagse Oosterse keuken. Onze gerechten zijn Oosterse classics vertaald naar een toegankelijk modern geheel; comfort food op niveau, tegen een goed betaalbare prijs. Niet alleen kan er genoten worden van een heerlijke Aziatische maaltijd, ook is het mogelijk om gewoon gezellig aan te schuiven aan onze centrale bar voor spannende cocktails en smakelijke snacks met uiteraard een Oosters tintje.

Meer informatie over restaurant Raen Lee

A.M. H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Gemma B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Het eten was erg lekker zonder exquis te zijn en de bediening was ook goed. De inrichting was voldoende maar een beetje krap bemeten. De sfeer werd aanvankelijk vooral bepaald door de wat rumoerige (en iets te luide) muziek, die helaas niet mijn smaak was. Gelukkig werd er later betere en rustiger muziek gedraaid. Niettemin hebben we heerlijk gegeten (vooraf: Crab Roll en hoofdmaaltijd: Kip Curry c.q. Linguine Garnalen) en we zullen nog wel eens terugkeren.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het eten was uitstekend goed verzorgt!!
Tanja M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We lieten ons verassen! Was erg lekker! Wel iets teveel gefrituurde dingen.... verder erg leuke bediening en gezellig en vooral de viognier top!!
M. G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het is wennen aan de nogal vlotte bediening bij Raen Lee, maar dat lukt.Verder is het is donker en rumoerig binnen. De wijnen van het arrangement (3 glazen voor 15 euro) zijn goed en passen bij de gerechten. Het eten, een hapje vooraf en het 3-gangen keuzemenu van de AH-actie (35 euro,) biedt soms een verrassende smaakbeleving (dumplings met limoensaus & een desert van sesambavaroise & mangosorbet). Van de gerechten die wij kozen roepen de (loempiaatjes met gortdroge, korrelige zwarte vulling ( hoezo eend?), all-you-can-eat associaties op, evenals de geroosterde kip met verse paprika en de (wel netjes beetgaar gekookte) pasta met groente en plastic garnalen. Je voelt je bekocht, want drie gangen met een hapje vooraf zouden voor 2 personen ruim 80 euro moeten kosten. Dat is te veel. De AH-restaurantactie lijkt dit jaar, in tegenstelling tot eerder niet veel bijzonders meer te bieden. Raen Lee beloofde een krent in de pap te zijn, maar maakte deze belofte (qua eten) onvoldoende waar.
Marike V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We hebben hier gegeten met de AH restaurant actie; lekkere selectie van gerechten met de mogelijkheid er een extra snack vooral bij de bestellen, wat we ook hebben gedaan!
We hebben als snack loempiaks en calamares bites gedeeld, vooraf had ik gado gado, mijn partner tempura van garnaal en groentes. Hoofdgerecht ik kipcurry, hij schelvis. Dus bij het toetje zat ik helemaal vol en had mijn partner meer dan genoeg plek voor allebei de toetjes die ook zeer lekker waren. Complimenten voor de chef en voor de bediening
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
De bediening was erg snel, had alles logistiek goed onder controle en was uitermate vriendelijk.
Van het menu was eigenlijk het hoofdgerecht het enige wat erg lekker was. Het zelf gekozen extra voorgerecht van mij was te hard gefrituurd en smaakte daardoor nergens meer naar. Dat heb ik wel aangegeven.
V.w.b. de drankjes>>> Niet goedkoop, maar ook niet duur. En wat me opviel was dat er gewoon goede glazen geschonken werden. Al die horecamaatjes van net op de bolling van het glas ben ik zat. Dus voor een goed glas wijn en gezelligheid komen we zeker terug!! Allemaal harde werkers bij deze locatie.
Marc J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijke gerechten. We komen zeker terug.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Het was erg lekker. Maar vrij prijzig ten opzichte van de porties.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
een pareltje in Arnhem klein restaurant met open keuken waar je de kok de mooiste gerechten kunt zien maken , mooie gerechten. niet voor een goedkope snelle hap maar wel voor genieten :)
Irene L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Het geluid van andere mensen is erg aanwezig. Het eten is heerlijk en de bediening is geweldig.
Sidney D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Geweldig restaurant. Was hier eten met mn ouders, vrouw en zoontje van 4. De bediening was uitstekend, duidelijke horeca ervaring, legt alles graag uit. Moeders heeft helaas last van allergieën en de chef was meer dan bereid om alternatieven te vinden en uit te leggen wat waar in zat. Het eten is onwijs goed, de smaken kloppen perfect bij elkaar, erg goede verhouding tussen zoet/zuur/zout/pittig. De porties hebben een goede grote zodat je na 4 gangen goed gegeten hebt maar niet ‘vol’ zit. Met de prijs-kwaliteit in het dik in orde. We gaan veel uit eten en zijn zeer kritisch - Raem Lee is een dikke aanrader! Subliem gegeten hier!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We zijn bij Raen Lee terecht gekomen via de AH aktie. We hebben er heerlijk gegeten. Het is een klein restaurantje met een open keuken wat als nadeel heeft dat je kleding naar de bak lucht uit de keuken gaat ruiken en natuurlijk niet alleen je kleding ook je haar enzo. Dat is dan een beetje jammer zeker als je daarna nog op stap wil gaan.
Maar het eten was heerlijk en de bediening was uitstekend.
De appetizers die bovenaan het keuzemenu staan komen uiteraard nog op de rekening erbij maar aan jezelf de keuze om dit te bestellen maar wel slim want ik denk dat de meest klanten die erbij bestellen.

Raen Lee is zeker een aanrader.
Sjors E.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijke keuzes beschikbaar voor het menu, goede atmosfeer en persoonlijke bediening maakt in combinatie met goede smaakcombinaties een goed restaurant!!
Miranda W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Vanavond via de AH actie hier gegeten. Heel vriendelijk ontvangst, goede uitleg over de gerechten, vier gerechten per gang en het was heel erg lekker, bijzonder en origineel.
We komen zeker een keer terug!
Bernadet W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Erg goed, en smaakvolle gerechten. Bediening ook erg vriendelijk. Inrichting een beetje simpel maar verder prima.
Carmelita S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Gezellig restaurant, heerlijk gegeten, leuke bediening!
Annelore B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We hebben lekker gegeten, de bediening was erg enthousiast en de uitleg van gerechten was erg fijn. Wel vonden we het aan de prijzige kant, maar wij hadden mazzel met De AH actie.