Raen Lee

Ruiterstraat 6 6811 CP Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Raen Lee

Raen Lee brengt je een verfrissende kijk op de hedendaagse Oosterse keuken. De gerechten zijn classics vertaald naar een toegankelijk modern geheel, comfort food op niveau maar tegen een goed betaalbare prijs. Niet alleen kan er genoten worden van een heerlijk Aziatische maaltijd, ook is het mogelijk om gewoon gezellig aan te schuiven aan onze centrale bar voor spannende cocktails en snacks.

Meer informatie over restaurant Raen Lee

Elke dag van 17:00 - 22:00

9,5

Jouw recensie over het restaurant Raen Lee

Ynte E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fantastische avond gehad, het eten was uitmuntend! Complimenten!!! Komen snel weer terug!
Anton M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
qua smaak was het helemaal super. wij hadden vooraf de bisque en de larb varken. een goede start. vooraf kregen we nog wat kroepoek en dan niet van die standaard maar echt lekkere vol van smaak. enige minpuntje was dat de wijnkoeling naast onze tafel werd schoongemaakt wat nogal een sterke schoonmaak lucht bij het voorgerecht gaf.
hoofdgerecht hadden we allebei de kip curry. Een mooi en puur gerecht.
ook aan de desserts werd de nodige aandacht besteed waardoor het geheel zeer verzorgd was. een absolute aanrader!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Wauw, wat een mooie zaak geworden! Fijne gastvrouw en creatieve keuken. Lekker anders dan anders. Oesters met gember en limoen niet te versmaden.
James T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Altijd weer een feestje en verrassing als je de chef de menu laat kiezen.. ????????????
Victoria K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Super lieve bediening en het eten was echt heel erg goed.
k.demouge .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Ondanks dat we wegens omstandigheden te laat kwamen, werden we uitermate vriendelijk ontvangen. Ons werd aangeraden het verrassingsmenu te kiezen en dat was een prima keuze. Wij kregen bij elke gang ieder een ander gerecht, zodat wij nog meer van deze keuken leerden kennen. Je kon proeven dat alles met liefde was klaargemaakt. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Muxima .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk eten en vriendelijke, vlotte service. Tafeltjes wel dicht op elkaar en krap met die bar in het midden, kijkje in de keuken leuk (je ruikt er wel naar als je weggaat!). Met AH-actie prima prijs, zonder de actie vind ik het niet echt voordelig. Maar verder complimenten voor Raen Lee.
Eendenjager .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Verrassend goed. Het menu hoefden we niet te nemen. We konden a la carte kiezen en ook waren de porties volwaardig ondanks de AH-aktie. Dit keer dus echt reclame voor het restaurant! Chapeau we komen zeker terug.
l1anne .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Echt een aanrader! We gaan zeer zeker nog een keer terug! De gerechten waren origineel en gevarieerd!!
Michelle T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gerechten zijn ontzettend smaakvol, er loopt vlot en behulpzaam personeel rond. Publiek was vrij gemixed: oud, jong, gezinnen en zakelijk. Er heerst een informele fijne sfeer. Wij zaten aan de bar en hebben een hele fijne avond gehad!
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prima concept om allerlei kleine gerechtjes aan te bieden. Optie om deze formule op de kaart aan te bieden!
Heerlijke smaken en variatie
Nina W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Echt heerlijk gegeten met vriendelijke bediening!
Ard N.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Fantastische lekker eten, leuke bediening en fijne sfeer. Tip: verleng je uitstraling/concept naar de buitengevel en versterk de afzuiging van de keuken..
heinfloor .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Een 3 gangen verrassingsmenu in het kader van de AH-restaurantactie: 2 verschillende voor- en 2 verschillende hoofdgerechten; prachtige smaken, niet teveel maar ook niet te weinig. Aardige bediening en een prachtig dessert: een zelfgemaakte mini-magnum die wat ons betreft maxi smaakte!
Marissa P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Heeerlijk eten met veel liefde klaar gemaakt. Leuke ongedwongen bediening en een fijne sfeer! Zeker een aanrader en een goede aanwinst voor arnhem!
Dayenne T.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Ontzettend heelijk gegeten????, Echt een aanrader . Mooi smaak balans in alle gerechten en een ongedwongen sfeer heerst er.
Michaeldejong .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gisteravond met het gezin heerlijk gegeten bij Raen Lee. Het interieur en de sfeer zorgt voor een fijne vibe. Het eten viel erg in de smaak. Vooral de Peper Steak en het toetje met knettersuiker zijn echte aanraders. Bijzonder is het genre, aziatische fusion met een vleugje franse keuken. Onze verwachtingen zijn meer dan overtroffen. De cocktails die je aan de bar kan drinken zijn bovendien heerlijk. Vriendelijke bediening en lekker eten. Kortom, Wij komen zeker terug!
Charlene M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Raen Lee samen met mijn vriend. Vooral de zalm was echt een aangename verassing! Gezellige sfeer, fijne bediening en erg leuk dat de kok aan tafel komt. Wij komen zeker terug!
Charlene M.
Sjors B.
Een top avond bij Raen Lee,
De vernieuwde zaak ziet er netjes en gezellig uit..
Bediening was vlot en ik heb in tijden niet zo lekker Aziatische gegeten!
Echte aanrader was de hele zeebaars met gember en bosui, de caramel miso met korianderzaad en knettersuiker was ook heel verrassend!
Zeker voor herhaling vatbaar!!:)