Raen Lee

Ruiterstraat 6 6811 CP Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Raen Lee

Bij Visje en Vleesje is een stoere bistro gelegen in Arnhem aan de Ruiterstraat. Hier kun je genieten van de lekkerste vlees- en visgerechten die dagvers worden bereid. Tussen 17.00 en 22.00 uur kun je hier terecht voor heerlijke gerechten, een relaxte sfeer en smaakvolle drankjes. Bij Visje en Vleesje staat eenvoud en genieten voorop. Hier moet je jezelf kunnen zijn zonder alle poespas. Wel worden de gerechten mooi geserveerd en zie je dat deze met liefde zijn bereidt. Bij Visje en Vleesje is een plek waar het stoere Bourgondische gevoel voorop staat en waar je gegarandeerd lekker kan genieten.

Meer informatie over restaurant Raen Lee

Elke dag van 17:00 - 22:00

9,4

Jouw recensie over het restaurant Raen Lee

Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Fantastisch lekker eten; sommige gerechten iets te weinig voor de gerekende prijs maar wel echt heerlijk van smaak. Inrichting niet heel gezellig; kan nog e.e.a. gedaan worden aan de verlichting en het was er ook vrij koud. Bediening wat te amicaal naar mijn mening maar wel aardig en oplettend. Helaas ook geen plek waar je jas goed kan hangen waardoor deze aan het eind van de avond nogal naar frituur ruikt.

Kortom qua gerechten en smaak echt een aanrader maar nog wel ruimte voor verbetering wat betreft indeling/inrichting.
Jag M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Super lekker eten!!!
Audrey S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
-De Bavette vond ik niet lekker: héél erg taai en rauw! De andere gerechten waren matig.
-Vriendelijke (soms iets tè) niet vakbekwame bediening.
-Inrichting: simpel

Het viel ons erg tegen, aangezien ze erg goede reviews op iens hebben.
Randy V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten met een top service!
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Spontaan avondje uit eten. Bijzonder fijn sfeertje ondanks dat het maandag was en de hele stad rustig was. We namen een voor en hoofd. Beide om te smullen. Een dikke aanrader en we komen snel terug.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Bij Raen Lee kun je heerlijk Aziatisch eten met een frisse, moderne twist. Het is een echte aanrader. We komen graag terug!
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Voor de tweede keer gegeten bij Raen Lee en ook deze keer was het weer heerlijk. Bijzondere gerechten, veel smaak en een fijne bediening.
Jeffrey L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke gezell
Karst R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Ik ga het kort houden. Top. Uitstekend eten, uitstekende bediening en leuk ingericht. Het is erg klein en behoorlijk druk, dus rustig dineren in een klassieke ambiance is er niet bij. Reserveren is een must want het zit structureel vol en dat zal nog wel even zo blijven als de kwaliteit zo blijft. Ik kom zeker weer terug!
Jeff R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Mooie gerechten met veel verse groente en mals rundvlees en kip. Aanrader en voor herhaling vatbaar.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Beperkte kaart en geen vegatarische gerechten. Vriendelijke bediening. Eten was heerlijk, met name de Kip Curry. Snackgerechten zou ik op kaart voorstel maken van verschillende kleine gerechten
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Héérlijke en vernieuwende aziatische keuken. Informele plek, aardige bediening.
kwis2 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant! Verrassende smaakcombinaties en alles heel mooi opgediend. Ook het interieur ziet er heel goed uit. Een aanrader!
Ynte E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fantastische avond gehad, het eten was uitmuntend! Complimenten!!! Komen snel weer terug!
Anton M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
qua smaak was het helemaal super. wij hadden vooraf de bisque en de larb varken. een goede start. vooraf kregen we nog wat kroepoek en dan niet van die standaard maar echt lekkere vol van smaak. enige minpuntje was dat de wijnkoeling naast onze tafel werd schoongemaakt wat nogal een sterke schoonmaak lucht bij het voorgerecht gaf.
hoofdgerecht hadden we allebei de kip curry. Een mooi en puur gerecht.
ook aan de desserts werd de nodige aandacht besteed waardoor het geheel zeer verzorgd was. een absolute aanrader!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Wauw, wat een mooie zaak geworden! Fijne gastvrouw en creatieve keuken. Lekker anders dan anders. Oesters met gember en limoen niet te versmaden.
James T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Altijd weer een feestje en verrassing als je de chef de menu laat kiezen.. ????????????
Victoria K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Super lieve bediening en het eten was echt heel erg goed.
k.demouge .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Ondanks dat we wegens omstandigheden te laat kwamen, werden we uitermate vriendelijk ontvangen. Ons werd aangeraden het verrassingsmenu te kiezen en dat was een prima keuze. Wij kregen bij elke gang ieder een ander gerecht, zodat wij nog meer van deze keuken leerden kennen. Je kon proeven dat alles met liefde was klaargemaakt. Wij komen hier zeker nog eens terug.