Raen Lee

Ruiterstraat 6 6811 CP Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Raen Lee

Bij Visje en Vleesje is een stoere bistro gelegen in Arnhem aan de Ruiterstraat. Hier kun je genieten van de lekkerste vlees- en visgerechten die dagvers worden bereid. Tussen 17.00 en 22.00 uur kun je hier terecht voor heerlijke gerechten, een relaxte sfeer en smaakvolle drankjes. Bij Visje en Vleesje staat eenvoud en genieten voorop. Hier moet je jezelf kunnen zijn zonder alle poespas. Wel worden de gerechten mooi geserveerd en zie je dat deze met liefde zijn bereidt. Bij Visje en Vleesje is een plek waar het stoere Bourgondische gevoel voorop staat en waar je gegarandeerd lekker kan genieten.

Meer informatie over restaurant Raen Lee

Elke dag van 17:00 - 22:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Raen Lee

Priscilla K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Mooie smaakbeleving, goede balans tussen zoet/zuur zacht/krokant etc. Een aanrader.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Vorige week zomaar nieuwe gerechten mogen proeven van de chef-kok zonder bijbetaling. Dumplings van zowel garnalen als kip. Zalig. Ik ben niet dol op Inktvis maar de popcorn/poppers van gefrituurde inktvis zijn een culinaire aanrader. Het nagerecht van Coco’s en ananas Tapioca mag ook zeker op de nieuwe menu kaart als nagerecht. De dame in de bediening is zeer gastvrij en heeft overzicht. Kortom aanrader! Menno van der Meulen
Merel T.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Erg lekker gegeten. We hadden een iets meer 'luxere' uitstraling verwacht afgegaan op de foto's, in het echt is het iets meer eettentje. Wel een mooie bar in het midden, maar daardoor zitplaatsen wel dicht op elkaar. Over de bediening, wijn en eten niets dan lof, erg goed gegeten, lekkere gerechten en goeie wijn. Vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit verhouding zeker goed.
Verbrugge E.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
heerlijk gegeten en gedronken (lekker bier een thee). Klasse! Niets op aan te merken, hooguit dat de porties groter mogen omdat het zooooo lekker is. Een aanrader.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het eten was een verassende sensatie! Oester met gember limoen dressing en foam, Kabeljouw met kanpperige groeten en kip curry beter dan ever in Thailand.
1 Advies: de dames in bediening: iets minder gemaakt en meer met jullie geweldige persoonlijkheden.
We wensen jullie heel veel succes.
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Zeer goed gegeten,aardige bediening echt een aanrader !
Lars H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Aziatisch met een modern tintje. Opmaak is super. Goede uitleg bij de gerechten. Zeker weten een aanrader!
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Ik vond het eten lekker en origineel. ik had de gado gado. deze zou ik persoonlijk niet nogmaals bestellen. de harde stukjes vlees waren onprettig. had het idee dat mijn tanden kapot gingen. Ik denk dat daar iets niet goed is gegaan.
Kyran R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Erg goede prijs kwaliteit verhouding. Leuk plekje om een gezellige avond te vullen met lekkere wijn en aziatische gerechten in een fijne sfeer.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten
Vriendelijke attente bediening
Gezellige sfeer
Goed betaalbaar
Els S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Gegeten met een vriendin, het was redelijk rustig dus konden lekker bijpraten. Eten was goed, lekker. Veel smaakjes. Bediening lette niet heel goed op hoewel het niet druk was. Moesten steeds wachten op bijv bijvullen wijn.
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Fantastisch lekker eten; sommige gerechten iets te weinig voor de gerekende prijs maar wel echt heerlijk van smaak. Inrichting niet heel gezellig; kan nog e.e.a. gedaan worden aan de verlichting en het was er ook vrij koud. Bediening wat te amicaal naar mijn mening maar wel aardig en oplettend. Helaas ook geen plek waar je jas goed kan hangen waardoor deze aan het eind van de avond nogal naar frituur ruikt.

Kortom qua gerechten en smaak echt een aanrader maar nog wel ruimte voor verbetering wat betreft indeling/inrichting.
Jag M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Super lekker eten!!!
Audrey S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
-De Bavette vond ik niet lekker: héél erg taai en rauw! De andere gerechten waren matig.
-Vriendelijke (soms iets tè) niet vakbekwame bediening.
-Inrichting: simpel

Het viel ons erg tegen, aangezien ze erg goede reviews op iens hebben.
Randy V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten met een top service!
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Spontaan avondje uit eten. Bijzonder fijn sfeertje ondanks dat het maandag was en de hele stad rustig was. We namen een voor en hoofd. Beide om te smullen. Een dikke aanrader en we komen snel terug.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Bij Raen Lee kun je heerlijk Aziatisch eten met een frisse, moderne twist. Het is een echte aanrader. We komen graag terug!
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Voor de tweede keer gegeten bij Raen Lee en ook deze keer was het weer heerlijk. Bijzondere gerechten, veel smaak en een fijne bediening.
Jeffrey L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke gezell
Karst R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Ik ga het kort houden. Top. Uitstekend eten, uitstekende bediening en leuk ingericht. Het is erg klein en behoorlijk druk, dus rustig dineren in een klassieke ambiance is er niet bij. Reserveren is een must want het zit structureel vol en dat zal nog wel even zo blijven als de kwaliteit zo blijft. Ik kom zeker weer terug!