Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Raedthuys

De locatie van dit restaurant is buitengewoon : een statig – voormalig – Raadhuis waar de authenticiteit en historie vanaf druipt. Nu een prachtige plek om je eens flinke culinair te laten verwennen! Je hebt keuze uit 3,-4,-5, of 6 gangen menu’s waarmee je een avondvullend programma tegemoet kunt zien. De chefkok staat met zijn keukenbrigade klaar om je een onvergetelijke avond te bezorgen.

Meer informatie over restaurant Raedthuys

• Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Boven verwachting....super...
Gerrit Jan S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Raedthuys nu ook op LinkedIn????

Mooie zaal voor vergadering om daarna culinair af te sluiten.

In mooi Lochem aan de Berkel.
Www.mooilochem.nl
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Gisteren fantastisch gegeten bij Het Raedhuys ter gelegenheid van mijn 50e verjaardag. Alles klopt! Entourage, bediening en natuurlijk de fantastische keuken! En een heerlijke Nederlandse wijn uit eigen dorp gedronken. Om met mijn moeder te spreken: een 10 met een griffel en een zoen voor de meester!
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Een plezierige ambiance, vriendelijk en kundig personeel, voortreffelijk eten en mooie wijnen. De kok is een kunstenaar, niet alleen met smaak maar ook met de vormgeving van het gerecht op het bord. Elk gerecht nodigde uit weg te dromen. Wat kunnen we nog meer zeggen? Als je in de buurt bent van Lochem, ga daar dan beslist eten. Doen wij ook.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij hebben een bijzonder geslaagde avond beleefd bij restaurant het Raedthuys in Lochem. Werkelijk heerlijk gegeten, bijzondere gerechten met bijpassende wijnen. Prettige bediening die ook nog op het juiste moment iets kan vertellen over de gebruikte producten. En de prijs was, gezien de kwaliteit heel redelijk.
Paustovsky K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Uitstekend restaurant.
In mooi historisch pand met respect voor geschiedenis een modern restaurant maken. Dat is al een compliment waard.
Maar dan het eten! O.a. Risotto-bitterbal als amuse: super lekker. Dan verrassingsmenu, eerst steak tartare met bijzonder garnituur, dan stukjes eendenborst, hoofdgerecht: bavette van angusrund met o.m. puree v zoete aardappel, bereiding van gort. Allemaal even lekker. Geldt ook voor dessert met bavarois met bessen en verse vruchten (waarbij gelukkig - onmodieus - de kroontjes van de aardbeien er wél waren afgehaald).
Mooie gerechten, allemaal even goed bereid en goed geserveerd. Aardige medewerkers, wat wil een mens nog meer.
laura.vansanten .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben ontzettend lekker gegeten, meerdere gangen en tussengangen met allerlei culinaire kunsten op beeldige borden en glazen! Het interieur is helaas een beetje onpersoonlijk en mist juiste sfeer.
martin B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Goede ontvangst en attente bediening. De gerechten waren plaatjes om te zien en de erbij geserveerde wijnen goed gekozen. Extra verrassend was dat de (halve ) glazen voor de Bob niet op de rekening werden gezet.
Dat noemen wij service !!! Een aanrader
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijke gerechten met producten uit de streek. Een aanrader.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Dit is hoe een restaurant dient te zijn. Zeer origineel (seizoen) verrassingsmenu. Met uitstekende bereidingswijze en locale producten. De wijnkaart zit vol met pareltjes en de prijs/kwaliteit is top. Na een gezellig familie diner heeft de Chef en eigenaresse ons zelf thuis afgezet omdat er geen taxi's beschikbaar waren. Wauw service op en top! Zeker voor herhaling vatbaar. Nogmaals dank voor de fles prosecco voor het jubileum..
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wederom voor dit restaurant gekozen. Gewoon omdat het sfeervol is en de gastheer je het gevoel geeft dat je welkom bent. Fantastische kaart.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met 3 personen bij dit stijlvolle restaurant gegeten. Prima sfeer, vriendelijk personeel met voldoende aandacht voor de klant en bovenal heerlijk gegeten. Echt een aanrader !
mari99 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Perfecte locatie. Goede en voorkomende bediening. het 6 gangen verrassingsdiner is zeer aan te bevelen. Lekker avondje genieten. De ambiance is ook zeer mooi (wij hadden het buitenterras).
men regelde in privé zelfs de terugtocht naar het hotel (op 5km) bij gebrek aan lokale taxi's. Geweldig wat een service.
Doorgaan vooral doorgaan.
PS zet wel je voorgevel op de website, zonde om weg te laten, zo'n mooi karakteristiek pand uit 1638.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Uitstekend adres. Buiten gegeten, sfeervol, maar binnen is t schitterend, eigentijds, mooie wijnschappen, keldertje, leuk! A la carte gegeten, verfijnd, mooi opgemaakt. Heerlijke riesling als open wijn, huis Winter. Rood dotes de blaye, waar krijg je dat? Kortom aanrader. Topbediening, makt je avond, voelt t goed aan.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Vrijdagavond met veel plezier bij het Raedthuys gegeten. We hadden het 3-gangen menu van de chef, een verrassingsmenu waar je ook wensen voor door kunt geven. Wij delen graag, en hadden zodoende afwisselend vis en vlees in zowel voor- als nagerecht. De gerechten worden heel mooi opgediend, met garnituur uit het seizoen. Erg smakelijk. Zowel de lam als de rode mul waren perfect gebakken. Dessert was ook erg lekker. Service was ongedwongen maar correct, met leuke suggesties voor drankjes. Een aanrader!
Geert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Gekozen voor het verrassingsmenu van 32,50. de gerechten worden als schilderijtjes opgediend. De angus biefstuk (hoofdgerecht) was botermals. Combinatie met de Rioja. Heerlijk gewoon. Leuke en ongedwongen sfeer. Prima bediening. Ik vind dit echt een topper en aanrader.
b S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
prettige ambiance, adequate vriendelijke bediening, heerlijke plaatselijke rode en witte wijn Berquel. originele gerechten, verse ingrediënten. mooie friandises bij de koffie.
Echoog .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten bij het Raedthuys in Lochum. Het restaurant heeft een sfeervolle strakke inrichting. Je kunt zelfs meekijken in de open keuken. Mijn man liet zich verrassen met een 4-gangen diner van de chef. Dit was een mix van vis en vlees aangevuld met goede wijn. Ik zelf heb genoten van een voorgerecht met geitenkaas en rode biet, hoofgerecht van bavette van angus rund en als klap op de vuurpijl een overheerlijk toetje van chocolade taart met aangevuld de smaken van passievrucht, mango en cassis. Bediening was erg vriendelijk en gastvrij! Bedankt Irene voor jouw bijdrage aan onze top avond!
adriproef .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
In dit prachtige Decor van het oude Raedthuys,gastvrij ontvangen en een plaats gekregen met uitzicht op de open keuken,na over leg met de charmante gastvrouw gekozen voor het verrassingsmenu, ook hier weer je bepaalt zelf welke richting je graag wil.
wij kozen voor wild, drie gangen voor 35.50 , en dan wel Top kwaliteit serveren
rilette van eend met hertenham omwikkeld,daarna stukje van de hazerug smullen
ook het dessert was een smaak explosie ,en de opmaak een plaatje,
Koffie met garnituur zelf gemaakt toe, heerlijk allemaal,
bediening zeer vakkundig,en keuken voortreffelijk,komen volgend jaar als we weer in Lochem zijn graag terug