Over het restaurant Raedthuys

De locatie van dit restaurant is buitengewoon : een statig – voormalig – Raadhuis waar de authenticiteit en historie vanaf druipt. Nu een prachtige plek om je eens flinke culinair te laten verwennen! Je hebt keuze uit 3,-4,-5, of 6 gangen menu’s waarmee je een avondvullend programma tegemoet kunt zien. De chefkok staat met zijn keukenbrigade klaar om je een onvergetelijke avond te bezorgen.

Meer informatie over restaurant Raedthuys

Uitmuntend
9,5
9,4
9,3

Jouw recensie over het restaurant Raedthuys

D.J. W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Onverwacht lekker en aangenaam gegeten in dit voor ons tot op heden onbekende restaurant. Uitstekende gastvrouw, mooie keuken en korrekte prijzen voor wat werd geboden. Wij komen terug!
walborg .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
luide muziek. Erg storend. Maar wat een goede gastvrouw en gastheer. Hadden een uitstekende zondags lunch, komen graag terug
Maud J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Subliem! Locatie, ontvangst, de service gedurende de avond, geen enkel minpunt over te melden. We kozen voor een 5 gangen verrassingsmenu en werden elke gang getrakteerd op heerlijk eten in leuke smaakvolle combinaties, prachtig opgemaakt en voorzien van een passende wijn. Zeer voor herhaling vatbaar!
Corrie H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten, verrassende smaken, mooi opgediend, wijnarrangement goed passend bij de verschillende gerechten. Sfeervol ingericht. Bediening vriendelijk en vakkundig.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
We hebben genoten!
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Ons favoriete restaurant voor erg goed eten. Prachtige ambiance ook met wisselende kunst. Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Prachtige wijnen...
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Wederom prima gegeten in een prima omgeving. vriendelijke en vlotte bediening met kennis van zaken. Zeer zeker voor herhaling vatbaar en aan te bevelen voor anderen.
Derrie H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Fantastisch gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gezellig binnen vooral de ronde zitjes en haardje in de muur.
Zeer vriendelijk personeel.
Manon G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Ter ere van de 50jarige bruiloft van mijn ouders. Geweldig verwend!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
We werden prettig ontvangen en welkom geheten. De sfeer in dit restaurant is goed te noemen. Keuze uit de diverse gerechten is gevarieerd en de uitleg bij elk gekozen gerecht was ZEER GOED. Dit geldt ook voor de door het restaurant gekozen wijnarrangement. Wij komen hier graag en wij bevelen dit restaurant aan. Gewoon eens proberen !
Caroline F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken!
Eten was super lekker, bediening top! Mooie locatie.. dus al met al een fantastische beleving!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gerechten van zeer hoge kwaliteit: mooie combinaties, vis en vlees prima bereid, voortreffelijke sauzen.
Prettige, moderne ambiance in historisch pand.
Paikan K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Eerlijk is eerlijk, wanneer een restaurant, ik ben er nu 4 keer geweest, steeds dezelfde kwaliteit levert aan fijne gerechten met bijzondere smaken, goed porties, mooie wijnen (wijnarrangement: doen!) en een vriendelijk lachende, kundige gastvrouw, dan kan ik alleen maar zeggen: helemaal top en graag tot de volgende keer!
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Mooie ambiance en goed stenen drinken. De bediening; een aardige man die goed overkomt met verstand van zaken, maar de dame aan onze tafel is onze ogen te enthousiast.
We komen graag terug.
Leon H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Super heerlijk gegeten. Erg vriendelijke gastvrouw en -heer in een leuke, gezellige sfeer.
Als we in de buurt zijn, gaan we hier zeker weer binnen, een aanrader !
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Het verrassingsmenu met wild was TOP

Wachttijd prima, juist in zo'n restaurant wil je niet te snel dineren bediening was zeer alert.
B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Vriendelijke ontvangst, uitstekende gerechten met prima wijnen. Verassingsmenu is aan te bevelen.
Een uitstekend avondje uit!
J D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We hadden een verrassingsmenu van drie gangen. Inbegrepen nootjes, amuse en predessert. En dat alles voor 37€. Voorgerecht was dungesneden kalf met een soort notentapenade en twee stukjes zwezerik. Daarna hert en als toetje appelbavarois en appelijs. Het eten is prima en voor wat je krijgt is het eigenlijk spotgoedkoop. De bediening is vriendelijk en flexibel, dus allemaal naar dit restaurant.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Aanrader, gewoon doen. Het team is in staat om op tijd aanwezig te zijn, vriendelijk en behulpzaam. Toen we na 4 weken voor de 2e keer aanschoven wist men nog wat de vorige in het verrassingsmenu geserveerd werd, deze keer kregen we andere en net zo lekkere gerechten. Top!
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Bijzondere ingrediënten kundig en kunstig omgetoverd tot verrukkelijke gerechten. Sfeervolle setting: stijlvol, maar wel gezellig. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Vorig jaar zijn we hier redelijk toevallig beland om onze trouwdag te vieren. Dat beviel zo goed dat we besloten er een traditie van te maken!