Over het restaurant Raedthuys

De locatie van dit restaurant is buitengewoon : een statig – voormalig – Raadhuis waar de authenticiteit en historie vanaf druipt. Nu een prachtige plek om je eens flinke culinair te laten verwennen! Je hebt keuze uit 3,-4,-5, of 6 gangen menu’s waarmee je een avondvullend programma tegemoet kunt zien. De chefkok staat met zijn keukenbrigade klaar om je een onvergetelijke avond te bezorgen.

Meer informatie over restaurant Raedthuys

Uitmuntend
9,4
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant Raedthuys

Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Het verrassingsmenu met wild was TOP

Wachttijd prima, juist in zo'n restaurant wil je niet te snel dineren bediening was zeer alert.
B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Vriendelijke ontvangst, uitstekende gerechten met prima wijnen. Verassingsmenu is aan te bevelen.
Een uitstekend avondje uit!
J D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We hadden een verrassingsmenu van drie gangen. Inbegrepen nootjes, amuse en predessert. En dat alles voor 37€. Voorgerecht was dungesneden kalf met een soort notentapenade en twee stukjes zwezerik. Daarna hert en als toetje appelbavarois en appelijs. Het eten is prima en voor wat je krijgt is het eigenlijk spotgoedkoop. De bediening is vriendelijk en flexibel, dus allemaal naar dit restaurant.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Aanrader, gewoon doen. Het team is in staat om op tijd aanwezig te zijn, vriendelijk en behulpzaam. Toen we na 4 weken voor de 2e keer aanschoven wist men nog wat de vorige in het verrassingsmenu geserveerd werd, deze keer kregen we andere en net zo lekkere gerechten. Top!
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Bijzondere ingrediënten kundig en kunstig omgetoverd tot verrukkelijke gerechten. Sfeervolle setting: stijlvol, maar wel gezellig. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Vorig jaar zijn we hier redelijk toevallig beland om onze trouwdag te vieren. Dat beviel zo goed dat we besloten er een traditie van te maken!
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Uitstekend restaurant, een aanrader! Prettige bediening met aandacht voor de klant. Wij hebben genoten van het 5-gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen.
harrywilgenhof .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
niet even een hapje wezen eten, maar een avond uit eten geweest. We hebben genoten van zowel het eten als het bijpassende wijnarrangement
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Alles klopte die avond.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Verrassings 3 gangen menu.
Voorgerecht erg goed, hoofdgerecht niet bijzonder en nagerecht zeer matig. De wijn, vooral de rode was erg lekker. De prijs 110 euro voor 2 personen, zonder koffie toe.
Al met al niet het gevoel van hier kom ik nog eens terug.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Hier op donderdag avond gegeten bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en konden een tafeltje voor twee uitkiezen, wij namen die bij de wijnkelder omdat wij zou ook nog op de keuken wat zicht hadden.

De menu’s gingen per tafel, wel kon men het nagerecht aangeven voor zoet of kaas voor ons niet moeilijk, wij gingen voor 4 gangen goede en mooie keuze.

Eerst wat amuses, dan de eerste gang licht gerookte Heekfilet met een limoen sausje de mooie opmaak en de smaak waren geweldig.

De tweede gang een mooie moot Kabeljauw met Beukennoot zwamentjes, een mooi neutraal gerechtje voor het hoofdgerecht.

Het hoofdgerecht was een heerlijke sukade met een heerlijke saus.

Het nagerecht 5 mooie kazen van licht naar blauw en rood schimmel met wat gedroogd fruit en wat brood , heerlijke kazen.

Bij de gerechten hadden wij mooie bijpassende wijnen , het was voor de eerste keer dat wij hier hebben gegeten , maar als wij weer hier in de buurt komen dan ga ik zeker terug , misschien bij het wild seizoen.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
in goed sfeer heel lekker gegeten
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Zeer goede en vriendelijke gastvrouw. Mooie en gerechten van uitstekende kwaliteit en smaak beleving. Doet niet onder voor een 1 Michelinster.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Prima restaurant, met goede gerechten en een uitstekende bediening.
De inrichting is bijzonder aantrekkelijk doordat de tafels op voldoende afstand van elkaar staan.
Bovendien is de ligging in het centrum van Lochem bijzonder fraai.
Elisabeth F.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk eten, fijne smaken bij elkaar, ingredienten van grote kwaliteit.
Gastvrij restaurant dat de jarige in ons midden nog eens extra verraste
Enige minpuntje, er wordt wel heel frequent gevraagd of je nog iets wilt drinken
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Met de familie gegeten, prima ontvangst, verrassingsmenu genomen en aangenaam verrast. Kwaliteitsproducten en verfijnde smaken. Een plek om terug te komen.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Geweldig. Alles was fantastisch van de inrichting, het personeel en het eten. Prachtige gerechten en bijpassende wijnen.
Hans Q.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
De gastvrouw was top! Graag de complimenten aan haar doorgeven. We voelden ons op en top gast. We zijn verwend van begin tot einde. De wachttijd is kort, maar we konden niet goed aangeven wat we bedoelden. De gastvrouw hield rekening met ons tempo. Zelfs bij het verlaten, ondanks dat de gastvrouw het druk had, heeft ze de jassen nog aangereikt. We hebben enorm genoten en komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Als we onze restaurantervaringen indelen in 'een hapje gaan eten', 'ergens dineren' of 'een culinaire topavond beleven', dan valt 't Raedthuys volledig in de laatste categorie!
En de amuse waarmee de avond begon, mag wat ons betreft ook wel als zelfstandig gerecht een plaatsje op de kaart krijgen. Wat een smaakbeleving en wat een presentatie!
Wij komen zeker terug.....
Derrie H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten.
Heerlijk ons laten verrassen met het 6 gangen verrassings menu.
Zeker een aanrader.
Wij komen zeker terug.
Miriam B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Het is altijd heerlijk bij het Raedthuys, ik kan het iedereen aanraden. Kom naar Lochem en geniet van de mooie omgeving aldaar en het heerlijke eten bij het Raedthuys.