Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Raedthuys

De locatie van dit restaurant is buitengewoon : een statig – voormalig – Raadhuis waar de authenticiteit en historie vanaf druipt. Nu een prachtige plek om je eens flinke culinair te laten verwennen! Je hebt keuze uit 3,-4,-5, of 6 gangen menu’s waarmee je een avondvullend programma tegemoet kunt zien. De chefkok staat met zijn keukenbrigade klaar om je een onvergetelijke avond te bezorgen.

Meer informatie over restaurant Raedthuys

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant Raedthuys

jurgen A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Sterrenwaardig, liefdevol, verrassend!
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Geen opdringerige bediening. Klopt allemaal.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We kozen het verrassingsmenu en hebben heerlijk gegeten in het mooie Raedthuys. De gerechten verrasten echt. De service was bovendien uitstekend. We komen graag nog eens terug!
Yolan W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het is jammer dat het er zo stil is, want het eten is werkelijk geweldig. Voor de zondag is er een heerlijke lunch waarbij je kunt kiezen uit meerdere kleine gerechten. Fantastisch eten, het ziet er ook prachtig uit. Een lekkere amuse erbij, goed brood met zowel boter als olie, lekkere wijn, perfect. Lochemers lijken alleen niet echt 'in' voor een wat luxere lunch op de zondag en de campingtoerist zie je ook niet bij dit restaurant. Jammer, want het zou er eigenlijk bomvol moeten zitten. De bediening is uiterst vriendelijk, een klein beetje übercorrect; het mag wel wat losser. Beetje jammer: geen zon op het terras onder de grote parasols waardoor het zonnige terras ernaast lonkt.
Marius B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer.
Nieuwe kaart met plaatselijke delicatessen, ruime keus waarbij we allebei verschillende gerechten hebben genomen.
Samen genoten van smaak,sfeer en bediening.
Top.

Top!
j. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Fantastische gerechten en dito service. Kennis van de producten en wijnen ook helemaal goed. Culinair genieten!
Neem het wijnarrangement erbij en je bent verzekerd van een heerlijke avond.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Boven verwachting....super...
Gerrit Jan S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Raedthuys nu ook op LinkedIn????

Mooie zaal voor vergadering om daarna culinair af te sluiten.

In mooi Lochem aan de Berkel.
Www.mooilochem.nl
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Gisteren fantastisch gegeten bij Het Raedhuys ter gelegenheid van mijn 50e verjaardag. Alles klopt! Entourage, bediening en natuurlijk de fantastische keuken! En een heerlijke Nederlandse wijn uit eigen dorp gedronken. Om met mijn moeder te spreken: een 10 met een griffel en een zoen voor de meester!
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Een plezierige ambiance, vriendelijk en kundig personeel, voortreffelijk eten en mooie wijnen. De kok is een kunstenaar, niet alleen met smaak maar ook met de vormgeving van het gerecht op het bord. Elk gerecht nodigde uit weg te dromen. Wat kunnen we nog meer zeggen? Als je in de buurt bent van Lochem, ga daar dan beslist eten. Doen wij ook.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij hebben een bijzonder geslaagde avond beleefd bij restaurant het Raedthuys in Lochem. Werkelijk heerlijk gegeten, bijzondere gerechten met bijpassende wijnen. Prettige bediening die ook nog op het juiste moment iets kan vertellen over de gebruikte producten. En de prijs was, gezien de kwaliteit heel redelijk.
Paustovsky K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Uitstekend restaurant.
In mooi historisch pand met respect voor geschiedenis een modern restaurant maken. Dat is al een compliment waard.
Maar dan het eten! O.a. Risotto-bitterbal als amuse: super lekker. Dan verrassingsmenu, eerst steak tartare met bijzonder garnituur, dan stukjes eendenborst, hoofdgerecht: bavette van angusrund met o.m. puree v zoete aardappel, bereiding van gort. Allemaal even lekker. Geldt ook voor dessert met bavarois met bessen en verse vruchten (waarbij gelukkig - onmodieus - de kroontjes van de aardbeien er wél waren afgehaald).
Mooie gerechten, allemaal even goed bereid en goed geserveerd. Aardige medewerkers, wat wil een mens nog meer.
laura.vansanten .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben ontzettend lekker gegeten, meerdere gangen en tussengangen met allerlei culinaire kunsten op beeldige borden en glazen! Het interieur is helaas een beetje onpersoonlijk en mist juiste sfeer.
martin B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Goede ontvangst en attente bediening. De gerechten waren plaatjes om te zien en de erbij geserveerde wijnen goed gekozen. Extra verrassend was dat de (halve ) glazen voor de Bob niet op de rekening werden gezet.
Dat noemen wij service !!! Een aanrader
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijke gerechten met producten uit de streek. Een aanrader.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Dit is hoe een restaurant dient te zijn. Zeer origineel (seizoen) verrassingsmenu. Met uitstekende bereidingswijze en locale producten. De wijnkaart zit vol met pareltjes en de prijs/kwaliteit is top. Na een gezellig familie diner heeft de Chef en eigenaresse ons zelf thuis afgezet omdat er geen taxi's beschikbaar waren. Wauw service op en top! Zeker voor herhaling vatbaar. Nogmaals dank voor de fles prosecco voor het jubileum..
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wederom voor dit restaurant gekozen. Gewoon omdat het sfeervol is en de gastheer je het gevoel geeft dat je welkom bent. Fantastische kaart.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met 3 personen bij dit stijlvolle restaurant gegeten. Prima sfeer, vriendelijk personeel met voldoende aandacht voor de klant en bovenal heerlijk gegeten. Echt een aanrader !
mari99 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Perfecte locatie. Goede en voorkomende bediening. het 6 gangen verrassingsdiner is zeer aan te bevelen. Lekker avondje genieten. De ambiance is ook zeer mooi (wij hadden het buitenterras).
men regelde in privé zelfs de terugtocht naar het hotel (op 5km) bij gebrek aan lokale taxi's. Geweldig wat een service.
Doorgaan vooral doorgaan.
PS zet wel je voorgevel op de website, zonde om weg te laten, zo'n mooi karakteristiek pand uit 1638.