Over het restaurant Raedthuys

De locatie van dit restaurant is buitengewoon : een statig – voormalig – Raadhuis waar de authenticiteit en historie vanaf druipt. Nu een prachtige plek om je eens flinke culinair te laten verwennen! Je hebt keuze uit 3,-4,-5, of 6 gangen menu’s waarmee je een avondvullend programma tegemoet kunt zien. De chefkok staat met zijn keukenbrigade klaar om je een onvergetelijke avond te bezorgen.

Meer informatie over restaurant Raedthuys

Uitmuntend
9,5
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant Raedthuys

Aart Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Beste restaurant van Lochem en omgeving.
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Wat een geweldig en relaxed top- restaurant is dit.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Erg lekker gegeten. Alles klopte.
Bijpassende wijnen waren uitstekend.
Heerlijke avond gehad en zeer positief verrast.
En niet onbelangrijk: niet te zout.
Eke Z.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
sfeervol restaurant met creatieve kok. Vlotte bediening en redelijke prijsstelling. We aten een verrassingsmenu. Hoge kwaliteit met een amuse en een spoon. Porties ruim voldoende
d.visch.sr .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het hele plaatje klopt! Van ontvangst tot en met het vertrek, de service is uitstekend. 6-gangen menu genomen, maar eerst krijg je een 1e amuse, dan een 2e amuse, begeleid door brood met zout en olijfolie, en vanaf dat moment is elke gang een plaatje om te zien en een feestje om te mogen eten! De meneer van de bediening weet veel van wijnen en wil dat graag met je delen, zonder daarbij opdringerig of pedant te doen. Bij elke gang dus een perfect passende wijn, in ons geval als "BOB"-arragement. Kortom, een echte aanrader en wij gaan hier zeker een keer terug!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Fijn en prettig gastvrij restaurant in Lochem.!
Hans Bert O.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het voormalige raadhuis van Lochem is van binnen schitterend modern ingericht. Veel verschillende zitmogelijkheden. Wij hebben er geluncht. De lunchkaart biedt tien geweldige kleine subtiele gerechten.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Hele mooie authentieke locatie, prettige gastheer, uitstekend 5 gangen verrassingsmenu waarbij het tempo / tijd tussen de verschillende gerechten precies goed was. We komen hier zeker weer terug.
Miriam B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, goede uitleg bij elk gerecht en over de wijn. Heerlijke extra hapjes tussen de gerechten van het keusemenu door. De chefkok en de mensen van de bediening zijn top. Een aanrader.
D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten, wat een verwennerij! Ook qua prijs heel redelijk voor wat je krijgt. Er werd daarbij heel goed rekening gehouden met mijn zwangerschap en de bediening was erg vriendelijk.
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Prachtig restaurant, leuke ronde tafels wat de sfeer wat romantischer maakt. Waren overigens ook gewoon normale tafels. Het eten was ongelofelijk lekker. Wij hadden 4-gangen verrassingsmenu besteld, een erg goede keuze. Daarbovenop kregen we nog een amuse en klein extraatje voor t desert.
De bedieding was buitengewoon vriendelijk en lichtte elk gerecht uitgebreid toe. Een echte aanrader voor als je een avond écht lekker wil dineren.
Pauke K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Diner was uitstekend, uitgekiende en bijzondere combinaties van smaken, maar niet overdreven. Wijnarrangement paste goed en erg lekker.bediening vriendelijk en flexibel t a v wensen. Absoluut aan te bevelen.
fokko K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een goede sfeer
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Echt super lekker gegeten mooie
Gerechten waar echt aandacht aan besteed is correcte bediening met kennis zeker een aanrader
Derrie H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeker een aanrader. Super lekker gegeten. Bediening gaf goede uitleg over wat je op je bord kreeg.
Wij komen zeker terug.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Het oude Raedthuys is mooi ingericht, verschillende niveaus met mooie kunst. De bediening is uiterst goed. Het eten mag er zijn, bijzonder. De amuse was o.a. een goede erwtensoep, nee geen winterse maar een andere frisse. Voorgerecht was van de wilde zwijn met van alles erop en eraan. Hoofdgerecht een combinatie van tamme en wilde bendeborst en een toetje waar verschillende smaken in zijn gecombineerd en dat met bijzondere wijnen. Wijnen uit Italië. Toch geef ik het geen 10. Waarom niet? De kracht van goed eten is eenvoud, maken van keuzes en de goede combinaties kiezen. Hier wordt zo veel gecombineerd dat het fout noch goed is. Achteraf zou ik niet de combi doen van tamme en wilde eend. Daar horen andere gerechten bij denk ik (als leek). Misschien maakten wij wel de fout door begin februari te vragen wat er nog aan wild te eten is.
ejh .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Prima sfeer. Lekker eten zonder twijfel en een zeer attente gastheer en gastvrouw. Prijs-kwaliteit. Kwaliteit s hoog en toch hadden we het gevoel dat de prijs desondanks wel aan hoge kant ligt als je je uitgebreid met eten en wijn laat verrassen.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
in alle opzichten comfortabel restaurant.
Tycho P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijke gerechten in een fantastische omgeving. Alles ziet er heerlijk vers uit en de smaken zijn goed op elkaar afgestemd.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heerlijk gevarieerd5 gangen wildmenu gegeten met een prima fles wijn
Prima ambiance en vakkundig personeel
Voor herhaling vatbaar