Raedthuys

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
9,1
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met 3 personen bij dit stijlvolle restaurant gegeten. Prima sfeer, vriendelijk personeel met voldoende aandacht voor de klant en bovenal heerlijk gegeten. Echt een aanrader !
Mari99 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Perfecte locatie. Goede en voorkomende bediening. het 6 gangen verrassingsdiner is zeer aan te bevelen. Lekker avondje genieten. De ambiance is ook zeer mooi (wij hadden het buitenterras).
men regelde in privé zelfs de terugtocht naar het hotel (op 5km) bij gebrek aan lokale taxi's. Geweldig wat een service.
Doorgaan vooral doorgaan.
PS zet wel je voorgevel op de website, zonde om weg te laten, zo'n mooi karakteristiek pand uit 1638.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Uitstekend adres. Buiten gegeten, sfeervol, maar binnen is t schitterend, eigentijds, mooie wijnschappen, keldertje, leuk! A la carte gegeten, verfijnd, mooi opgemaakt. Heerlijke riesling als open wijn, huis Winter. Rood dotes de blaye, waar krijg je dat? Kortom aanrader. Topbediening, makt je avond, voelt t goed aan.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Vrijdagavond met veel plezier bij het Raedthuys gegeten. We hadden het 3-gangen menu van de chef, een verrassingsmenu waar je ook wensen voor door kunt geven. Wij delen graag, en hadden zodoende afwisselend vis en vlees in zowel voor- als nagerecht. De gerechten worden heel mooi opgediend, met garnituur uit het seizoen. Erg smakelijk. Zowel de lam als de rode mul waren perfect gebakken. Dessert was ook erg lekker. Service was ongedwongen maar correct, met leuke suggesties voor drankjes. Een aanrader!
Geert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Gekozen voor het verrassingsmenu van 32,50. de gerechten worden als schilderijtjes opgediend. De angus biefstuk (hoofdgerecht) was botermals. Combinatie met de Rioja. Heerlijk gewoon. Leuke en ongedwongen sfeer. Prima bediening. Ik vind dit echt een topper en aanrader.
B S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
prettige ambiance, adequate vriendelijke bediening, heerlijke plaatselijke rode en witte wijn Berquel. originele gerechten, verse ingrediënten. mooie friandises bij de koffie.
Echoog .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten bij het Raedthuys in Lochum. Het restaurant heeft een sfeervolle strakke inrichting. Je kunt zelfs meekijken in de open keuken. Mijn man liet zich verrassen met een 4-gangen diner van de chef. Dit was een mix van vis en vlees aangevuld met goede wijn. Ik zelf heb genoten van een voorgerecht met geitenkaas en rode biet, hoofgerecht van bavette van angus rund en als klap op de vuurpijl een overheerlijk toetje van chocolade taart met aangevuld de smaken van passievrucht, mango en cassis. Bediening was erg vriendelijk en gastvrij! Bedankt Irene voor jouw bijdrage aan onze top avond!
Adriproef .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
In dit prachtige Decor van het oude Raedthuys,gastvrij ontvangen en een plaats gekregen met uitzicht op de open keuken,na over leg met de charmante gastvrouw gekozen voor het verrassingsmenu, ook hier weer je bepaalt zelf welke richting je graag wil.
wij kozen voor wild, drie gangen voor 35.50 , en dan wel Top kwaliteit serveren
rilette van eend met hertenham omwikkeld,daarna stukje van de hazerug smullen
ook het dessert was een smaak explosie ,en de opmaak een plaatje,
Koffie met garnituur zelf gemaakt toe, heerlijk allemaal,
bediening zeer vakkundig,en keuken voortreffelijk,komen volgend jaar als we weer in Lochem zijn graag terug
Jessica R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
We hadden het 5 gangen surprise menu. Heerlijk! Begonnen met "ontleede sushi" heel bijzonder en lekker. Daarna was er snoek op een bedje van zuurkool. Toen mochten we een glas champagne met anijs, munt en limoncello in de wijnkelder drinking. Het hoofd- en nagerecht waren ook heerlijk. De bediening was fantastisch, niks was te veel. Als we ooit weer in Lochem zijn komen we zeker terug.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Een paar weken geleden op een heerlijke zondagmiddag/avond met vrienden hier gegeten. Een voortreffelijk bediening en een uitstekend diner zeer goed verzorgd door de kok. Verrukkelijk. Een heerlijke gezellige omgeving, waarin je je heel snel thuis voelt. In een woord te noemen: Super!!!! We komen snel weer terug.
Dinand V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Goede vrijdag heerlijk gegeten. Pand is prachtig en we hebben ons laten verassen door de chef en gekozen voor het wijnarrangement.

Mooie gerechten met ondermeer tonijn, coquilles en heerlijke wijn. Vriendelijke en deskundige bediening

absoluut een culinaire aanwinst voor Lochem
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Op 15 februari 2015 gegeten bij het Raedthuijs. Dat was een topavond. Hartelijke ontvangst. We kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu, waarbij rekening werd gehouden met een eventueel dieet of allergie of afkeer van een bepaald product, de prijs van € 42,50 alleszins waard: chefkok Maarten de Boer heeft iets moois neergezet. Prima wijnadviezen van de meisjes van de bediening en ..(vind ik zeer belangrijk): er wordt geen dure fles water opgedrongen: gratis karaf uitstekend Lochems Château de la Pompe. We hebben ons verwonderd hoe mooi de oude raadzaal is getransformeerd tot een eersteklas restaurant: een aanwinst voor Lochem en een absolute aanrader.
Tibaldi .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Deze zeer nieuwe zaak zit in een prachtig pand en het is ook fraai aangepast. Gezellig en stijlvol, prima voor een avond! De kwaliteit van de keuken is prima en dat zeker voor de scherpe prijsjes! Hulde dat je een prima Bisque voor 6,50 op de kaart zet!! Top uitgeserveerd (iets te zout) maar anderen vragen daar simpel het dubbele voor. Eigenlijk culinaire hoogstaand eten voor een simpele restaurantprijs. Erg knap. Er zijn wat opstart puntjes: De dames zijn uiterst vriendelijk, maar ze zijn nog niet ingespeeld, kijken niet goed en weten niet wat de dagvis is! Verder maken ze in de keuken wel de storende sterrenfout!! En dat is een gang per uur, alles duurt echt te lang, je hebt een bistro-interieur en dan ook graag bistro tempo. Verder is de wijnkaart gevuld met veel van 1 smaak, droge en wat lichte wijnen, gaarne meer zware en volle! En als laatste tip, ondanks de prima opmaak, geef bij het hoofdgerecht er een hapje bij, dit is bij uitstek een zaak om een klein bakje handgesneden frites met eigen gemaakte mayo erbij te geven, zeker bij een rib eye! Al met al, een zaak boven verwachting, lekker en mooi, gezellig. Beetje inwerken, iets aanpassen en wat meer snelheid en het is de beste in Lochem! Zeker voor de prijs!