Over het restaurant Raedthuys

De locatie van dit restaurant is buitengewoon : een statig – voormalig – Raadhuis waar de authenticiteit en historie vanaf druipt. Nu een prachtige plek om je eens flinke culinair te laten verwennen! Je hebt keuze uit 3,-4,-5, of 6 gangen menu’s waarmee je een avondvullend programma tegemoet kunt zien. De chefkok staat met zijn keukenbrigade klaar om je een onvergetelijke avond te bezorgen.

Meer informatie over restaurant Raedthuys

Maandag & dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 17:00 - 23.00
Zondag 13.00 - 23.00 uur

Uitmuntend
9,6
9,5

Jouw recensie over het restaurant Raedthuys

Cees H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eten is michelin-ster waardig. Mooie smaakcombinaties en prachtige opgemaakte borden. Ook de bijpassende wijnen waren voortreffelijk. Aanrader!
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij ‘t Raedthuys. Leuke, nieuwe en frisse jongedame in de bediening. Slechts 17 jaar jomg, maar ze deed ontzettend haar best en deed het ook heel goed! Dat wordt over een paar jaar een absoluut toppertje!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Geweldig fijn restaurant! Mooie inrichting, fijne zitjes( halfrond).
Prettige, vriendelijke en goede bediening; professioneel en ontspannen.
Heerlijk gegeten met goede wijn/spijscombinaties!
Muziek precies goed qua geluidsniveau op de achtergrond.
Kortom een adres om voor terug te komen!
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Hadden 4-gangen surprise menu, waarvan 3 gangen wild (om gevraagd) en een dessert met een beleving van verschillende smaken. Bediening was gastvrij en attent.
G.H. V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Bijzondere gerechten, prima bediening ineen sfeervolle omgeving...
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig, heel comfortabele stoelen. Bijzonder lekker wildmenu. Vriendelijke bediening. Een restaurant om opnieuw te bezoeken.
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Was weer goed.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Voortreffelijk gegeten in dit restaurant. Werkelijk alles klopte, van amuses en heerlijk brood tot en met nagerechten en koffie met friandises. Rekening voor twee personen: nog geen 100 euro. Bediening was zeer adekwaat zonder opdringerig te zijn. Een echte aanrader dus.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Mijn vriendin (vegetariër) en ik kozen voor het driegangen verassingsmenu van de chef. De entourage is prettig: de inrichting oogt chique, maar wel warm en de bediening buitengewoon vriendelijk. Al snel staan de eerste twee amuses op tafel: een mosterdsoepje en een bonbon van o.a. paling en framboos. Beide absoluut smaakbommetjes die hun uitwerking niet missen. Van de gerechten die we krijgen voorgezet, stelt er niet één teleur. Stijlvolle en smaakvolle borden, met mooie combinaties van zilt, zoet en hartig (meloencarpaccio met sesamkletskop; krab met meloen en zalmkaviaar) en steeds prachtig gepresenteerd. Het dessert van venkel en ananas was memorabel, chapeau! Met de dieetwensen en allergieën van mijn vriendin werd uitstekend rekening gehouden, hoewel zij bij twee gangen 'gewoon' een gerecht van de kaart kreeg. Kleine tegenvaller was het water in fles à €4.50, terwijl we om kraanwater vroegen. Niettemin: heerlijk gegeten voor een acceptabele prijs. We komen graag terug.
carla S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Mooie combinaties, smaken die goed bij elkaar passen. Fijne bediening. Een fijn avondje dineren
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Alles ook mooi opgediend: het voorgerecht bijvoorbeeld was zo'n prachtig kunststukje dat ik het eigenlijk niet op wilde eten. Voor het dessert had ik een speciaal verzoek ingediend en dit was meer dan naar tevredenheid uitgevoerd. Al met al een bijzonder goede manier om onze trouwdag te vieren.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten, met mijn dieetwensen werd uitstekend rekening gehouden. niet zomaar een sausje weglaten met iets anders serveren. Van amuse tot dessert verrassende gerechtjes, hulde voor de kok.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
4 gangen verrassinsmenu gekozen. Heerlijk gegeten. Prettige bediening. Mooie ambiance. Prijs-kwaliteitverhouding was goed.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eten, sfeer, allemaal prima. We hebben heerlijk gegeten.
Alleen de tijd tussen de gangen, 4 gangen menu en 3,5 uur was veel te lang.
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Uitstekende en voorkomende gastheer, erg lekker eten, alleen dessert was wat minder, kwestie van smaak. Mooie zaak. gezellige sfeer.
Maurits B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Uitermate vriendelijk personeel, heerlijke gerechten en prima prijs/kwaliteit verhouding. Goede geluidsdemping waardoor je fijn een gesprek kan voeren.
jurgen A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Sterrenwaardig, liefdevol, verrassend!
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker en gezellig gegeten .
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Geen opdringerige bediening. Klopt allemaal.