RADION

31-204524709

Meer informatie over restaurant RADION

• : Parkeerplaats

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant RADION

Sander D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
De afgelopen jaren hier regelmatig met veel plezier en naar tevredenheid gegeten. Helaas is naar onze mening de keuken het afgelopen half jaar erg achteruit gegaan. De voorheen overheerlijke hamburgers zijn inmiddels tot onze grote spijt vervangen door een goedkopere variant met mindere broodjes, geen salade en mindere kwaliteit vlees. Daarom afgelopen keer een stoofgerecht met patat besteld. Helaas leek men het vlees in het gerecht op drie stukjes na vergeten en werd de patat als een soort kapsalon opgediend waardoor het een kleffe bende werd. De serveerster vervolgens vriendelijk verzocht om een bakje andere patat. Dit liet echter lang op zich wachten en bleek eenmaal geariveerd een soort van restant van gefrituurde aardappelkruimels ipv normale patat.
Tijdens het afruimen beleeft aangegeven dat het gerecht niet aan de verwachting voldeed maar de betreffende serveerster gaf op een zeer onverschillige manier aan dat het nou eenmaal zo hoorde en maakte de indruk dat we niet moesten zeuren. Jammer want Radion was voorheen echt een prima eettent waar we vaak kwamen en die we vaak hebben aangeraden bij vrienden. Voor ons helaas door de diverse negatieve ervaringen van het laatste half jaar verleden tijd.
E E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ik ben meerdere keren bij Radion wezen drinken en eten en elke keer vind ik het weer een gezellig boel. Goede prijs-kwaliteit verhouding, leuke hippe drankjes en vlotte bediening.
Alleen het wc-papier was bij alle drie de hokjes een keer op, dit kan beter in de gaten worden gehouden :)
J.R. C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We komen hier regelmatig. Het is bij ons om de hoek. Soms even met zijn tweeën wat eten, soms met de kinderen en soms alleen maar borrelen met vrienden. De kaart is niet uitgebreid, maar wat ze serveren is prima. Eigen draai aan gegeven. Leuke locatie ook, bij de broedplaats / club / studentenflat ACTA. Soms ook live-muziek. Je moet alleen geen haast hebben (zeker niet op een vrijdagavond als het lekker weer is), maar de ambiance (zeer gemêleerd publiek) maakt dat helemaal goed!
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Leuk apart restaurant. Onder het oude Actagebouw. Nu studentenwoningen. De bediening is goed. De burger die ik eet is goed van smaak en van proportie. De vis van mijn vrouw is erg lekker, en de pizza van mijn zoon gaat helemaal op. De expresso is zoals in Italie, evenals de cappuccino van mijn vrouw. Gezien de prijs kwaliteit verhouding komen we hier zeker nog eens terug.
Hi Senden, wat leuk om te horen! Fijn dat alles lekker was, we hopen jullie snel weer te mogen ontvangen.

Reactie van proever:

We komen inderdaad binnenkort weer eens aan. We wonen zo dichtbij dat we binnen 3 minuten bij jullie zijn.
Patries74 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Meerdere keren geweest.
Ontzettend leuke tent, met goede entourage en leuke sfeer! Het eten is ook goed.
De bediening is soms wat stuntelig, er worden vaak dingen vergeten, zelfs na 2 keer vragen. Is me meerdere keren opgevallen. Werd ook niet meer op terug gekomen, beetje jammer.
Ook reageerde degene achter de bar onvriendelijk en geïrriteerd op de vraag of we een biertje mochten bestellen omdat hij het druk had. Jammer, voor zo'n leuke tent!
Sofia_ .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Lekker eten, het duurt alleen soms wat lang. De bediening is wel erg aardig, lekker informele sfeer; zo voel je je sneller thuis. Goede bieren ook en een prachtig terras.
susette61 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gisteren bij radion gegeten, heerlijke ongedwongen sfeer, vlotte bediening, heerlijke gambas en zalige knapperige pizza's die goed belegd waren, zeker voor herhaling vatbaar, Top!
Mooi! Fijn dat alles naar jullie zin was. Tot snel!
Mara G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Ik heb hier laatst op een maandag gegeten, de pizza's waren toen vijf euro. Lekkere, knapperige pizza's en erg vriendelijke bediening. De inrichting is primitief maar wel gezellig gemaakt. Perfect voor iedereen die betaalbaar wil eten op een sfeervolle plek.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Leuke tent, relaxte sfeer en een aanrader om bijvoorbeeld met collega's een vrijdagmiddagborrel te doen waarna je kan blijven hangen voor een makkelijke hap. De hamburger was erg smakelijk voor een prima prijs. Het personeel is vriendelijk en de kunstzinnige aankleding geeft het cafe een leuke uitstraling.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Eetcafé in Broedplaats Acta/studentenhuisvesting. Studentikoos, alternatief, creatief. De kaart is eenvoudig maar er is voldoende keus. Hamburger wordt zeer smakelijk klaargemaakt en geserveerd. Akoestisch zijn dit soort ruimten moeilijk door uitgebouwde systeemplafonds. Maar misschien ben ik ook gewoon te oud...;-)
Moni Q.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Vlakbij huis en het was m'n oude studieplek dus was al tijdje nieuwsgierig. Op een door de weekse avond erheen gelopen, waren met z'n 3en. Was mooi weer en er was nog een tafeltje buiten vrij waar we nog een half uurtje avondzon konden pakken. Goede kaart met goede gerechten en mooie producten. Een erg leuke en gastvrije bediening die duidelijk plezier hebben in hun werk en bezieling hebben bij wat ze serveren en met de locatie. Goede sfeer, geordend rommelig en het past gewoon. Binnen ook. Gezellige bar. Daarbij ook hele nette prijzen wat ook past in dit concept. We komen zeker terug!
MarlonX .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Ja hier al 2 x gegeten. De eerste keer hamburger met blauwe kaas. Heerlijk!!!
de keer erna kippetje en mijn man de pizza. We vonden het heerlijk. Een aanrader wat ons betreft.
abuddi .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
zaterdag avond 21 maart heb ik bij Radion gegeten , de nieuwe hidden gem. in Amsterdam West.
begonnen met de heerlijke pompoensoep.
daarna de vers bereide pizza met heerlijke dunne bodem.
Een geweldige industriele sfeer met prijzen die ook voor de minder bedeelden goed te doen zijn. Pizza 7 euro soep 4,50.
Radion heeft een open en toegankelijke sfeer.
het is nog niet af, maar het wordt echt wat Leuk op de vrijdag avond is een vrij mi bo en daar a een dansje op de dansvloer.
De bediening is jong/ leuk, bereid om te helpen.
Nog een beetje zoekende naar de beste benadering/ gastenontvangst, maar het enthousiasme is er.
ik ben benieuwd wat Radion deze zomer te bieden heeft?!