Radio Royaal

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Radio Royaal

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Via Wijnspijs wandeling in dit restaurant terecht gekomen. Een opvallende locatie die overweldigd als je de grote stalen deuren doorkomt. Het industriële verleden van de zaak is volledig bewaard gebleven. De wijnspijs combinatie die we kregen was verrassend maar zeker lekker!
Manon E.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Spetterende locatie, fantastische omgeving om in te dineren maar ontzettend koud (heb met mijn jas aan zitten eten en was niet de enige!). Las in een recensie van enkele jaren geleden dat dat toen ook al zo was.... Eten en wijn oké maar zeker niet geweldig en prijs-kwaliteit verhouding niet echt goed.
Michèle T.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gisteren ontzettend goed gegeten bij Radio Royaal! Voor het voorgerecht had ik oesters besteld die waren bereid op 3 verschillende manieren en 1 naturel. Dit was zo verrassend! Echt een aanrader! Het hoofdgerecht was voor mij een perfect bereidde entrecote. Heerlijke groenten erbij! Wederom dus perfect.
Er werd nog feedback gevraagd over de oesters, omdat ze net op de kaart stonden en nog een beetje zoekende zijn. Na het feedback hebben ze besloten om 4 oesters op verschillende manieren te bereiden. Ik moet en ga binnenkort dus nog zeker terug om de verandering te ervaren ????
Radio Royaal is een fijne plek om te bezoeken met vrienden, familie, je partner en/of zakelijk diner.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Hier gegeten met een groot gezelschap. Bijzonder aparte locatie in een industrieel gebied. Het gebouw vertoont nog alle kenmerken van een oud machinegebouw van Philips.. Dat geeft een verrassend en spannend effect. Keerzijde is dat er, zeker bij grotere gezelschappen, een enorme galm hangt. Wat textieldoeken of andere geluiddempende
Rosemary V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Maar zelden zo slecht gegeten te duur, slechte huiswijn. Tourist trap. Niet echt een aanrader. Buiten was het koud, maar binnen ook. Zeker beneden bij devtoiletten. Locatie wel interessant
rene1968 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Gisteren met een zakenrelatie gegeten. In verband met de drukte was a la carte niet mogelijk. Menu vlees, vis of vega en mixen was mogelijk.
Ik koos het vis menu en mijn relaties vlees.
Alle drie de gangen waren ronduit lekker, verse producten, goed op smaak en redelijk creatief gepresenteerd. Vlotte bediening en een goede vibe in het restaurant. Kom zeker weer !
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Afgelopen twee weken drie keer met een groep van 30-60 mensen wezen eten. Leuke oud-industriele omgeving op voorheen Philips terrein met groot interieur met machines in productie omgeving; harde materialen maken de akoustiek niet ideaal. Eenvoudige gerechten, niet bijzonder, maar OK. Wat opvalt is de flexibiliteit van chef en personeel. Last minute wijzigingen, verplaatsen tafel opstelling, ivm weersverandering naar binnen/buiten, toestaan funquiz; heel plezierig.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Met 10 collega's bij dit restaurant gegeten. Een leuk en niet standaard restaurant. We kregen als groep een kaart aangeboden met een 3-gangen-menu voor 32 euro. We konden uit 2 voor-, hoofd-, en nagerechten kiezen. De gerechten waren lekker maar erg bescheiden. Voor m.n. de mannen aan tafel was het te weinig. Wat frites en/of groentes op tafel zou dit kunnen voorkomen. De gerechten worden mooi opgediend en de ambiance is leuk.
Nelleke555 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Afgelopen zaterdag bij radio Royaal wezen eten. Er was (te) weinig bediening voor de hoeveelheid gasten zodat ik na 20 minuten naar iemand toegelopen ben en gevraagd heb of we een drankje konden bestellen. Het wuiven wat we veelvuldig hadden gedaan was niet gezien door de 2 man personeel.
Het eten was lekker maar schrikken was toen de rekening kwam.
Voor een half glaasje witte wijn werd een prijs gevraagd van €6,50!!!!! Dit is niet leuk meer...
Wat we wel positief vonden was dat de fles kraanwater voor niets was, daar kunnen andere restaurants dan weer een voorbeeld aannemen.
Leuk om er een keer geweest te zijn maar niet voor herhaling vatbaar.
Cato1896 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Sinds lange tijd weer eens bij Radio Royaal gegeten en ik vond het heerlijk!
Vooraf de salade met geroosterde bloemkool en de Flammenkuche met geitenkaas en vijgen, gewoon lekker, goede combinatie. Daarna de gegrilde kip en de zwaardvis prima klaargemaakt met mooi garnituur en meer dan voldoende. Als dessert de Pasteis del nata en Omelette Siberienne, gewoon goed en lekker. Daarbij een enthousiaste en vriendelijke serveerster en wij hadden een heel leuke avond. Een aanrader zeker ook v.w.b. de locatie.
ven .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Met een groep van 15 personen gegeten. Men heeft geen Prosecco of Cava, helaas alleen Duitse bubbles. De huiswijn, zowel wit als rood is matig van smaak, idem de Port daarin zat bezinksel.
Het eten is goed van smaak maar uitgekiend karig qua hoeveelheid en je moet voor de bijlage's extra betalen! Het dessert is ingekocht, afsneden en een beetje quasi chic opgemaakt.
Kortom: wenig vuer veul in een trendy omgeving en daarna ergens in een snackbar bijeten.
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Met drie personen hebben we hier gegeten. Het restaurant is alleen met een steile trap bereikbaar, maar is heel bijzonder. Een grote fabriekshal met nog originele apparaten ("compressoren" aldus de bediening). De keuken is geheel open dus je ziet alles gebeuren.
Het menu was een A4'tje op papier en dat tekent wel wat het idee is, eenvoudige gerechten met een voornamelijk Vlaams/Franse/Duitse origine.

Ik had gerookte makreel vooraf, die was lekker maar ik vond de begeleidende aardappelsalade er niet zo bij passen voor een voorgerecht.
Als hoofdgerecht had ik een kippetje te kluiven. Helaas kreeg ik geen vingerkommetje of vochtig doekje erbij om mijn vingers schoon te maken. De begeleidende groenten (wortel) had van mij wat meer garing mogen hebben.

Het leek alsof er in het restaurant een duidelijke drive en passie missen, een duidelijke chef-kok die leiding gaf aan het team maar vooral aan de smaak.

De bediening was vriendelijk maar uitermate nonchalant, soms langzaam en ook zeer informeel gekleed. Al met al waren de gerechten net iets te duur voor de bistro kwaliteit die geserveerd wordt.
CornelisMaria .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Leuke culturele plek in oude philipshal. Lekkere en eenvoudige gerechten. Twee keer in 3 jaar geweest. Zeker een aanrader om een keer heen te gaan. Meer geschikt voor met een groep dan als stel (beetje ruime opzet). Kaart lijkt niet te veranderen, maar concept klopt goed.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Naar aanleiding van de positieve recensies op Iens met een groep van 15 personen een 3 gangen menu genomen. Helaas viel het eten tegen. Mijn schoonzus heeft haar vleesgerecht niet opgegeten omdat de smaak haar niet beviel. Zelf had ik als hoofdgerecht vis die reeds afgekoeld was en net iets te droog. Verwacht geen spannende smaaksensaties. Het gebouw is prachtig en er is veel te doen voor kinderen wat het extra leuk maakt. Het is zelfs mogelijk om te badmintonnen.

Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Blijft een leuke locatie om te dineren. Voor jong en oud. Wij waren in het gezelschap van een echtpaar van 82 en 83 en zij hebben net zo genoten als wij. Overige tafels bezet door families met kinderen, stellen, groepen vrienden.
Driegangen menu voor een goede prijs en lekker vers. Genoeg keuze. Prima wijnen erbij gedronken en de bediening was goed aanwezig. Al met al een aanrader, op het steeds gezelliger wordende Strijp-S!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Wat een ervaring om hier op de buitenplaats te eten onder de blauwe parasols. Door pech waren we drie kwartier te laat, maar ons tafeltje was keurig gereserveerd gebleven en de bediening had erover gewaakt. Als welkomstdrankje een bubbel en schaaltje brood. Heerlijk bijkomen en in de verte de klanken van een band. Voorgerecht van flammkuchen met ui en spek was heerlijk, evenals de vissoep. Plankje charcuterie was bijzonder, maar wat weinig. Als hoofdgerecht is de guiche van tuinbonen veel te klein. Bedolven onder de bladeren van artisjok (heerlijk) was het zoeken naar de guiche. Voor deze prijs (€ 18,--) verwacht je meer. Door de bijbestelde verse frites hadden we uiteindelijk voldoende. Maar de locatie en de ontzettend attente bediening maakten dit alles meer dan goed. In de winter gaan we eens binnen eten!
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Met een groep van 13 personen op zaterdag gegeten. Jammer dat het niet vol was. Dat zou de ruimte en de keuken meer recht doen. Zijn ze in Eindhoven al uitgekeken op dit erfgoed? Aan de prijs-kwaliteit verhouding ligt het wat mij betreft niet. Wat iedereen gegeten heeft, weet ik niet meer, maar vrijwel iedereen was zeer tevreden. Sowieso uitstekend dat je met 13 personen à la carte kunt eten. Dat kan maar in weinig restaurants. En de bediening en het tempo hadden er niet onder te lijden. Zelf at ik vichyssoise met nieuwe haring, kalfsribeye en rabarber met crumble na. € 31 voor drie van dergelijke gangen is geen geld. De vichyssoise was prima, bij de ribeye zat een heerlijke puree van gerookte pastinaak en de beurre maître d'hôtel was uitstekend. Met meer citroen dan de originele bedenker beoogde, maar ik vond het een verbetering. De rabarber was zalig, evenals de crumble. Het zoete van de crumble werd gecompenseerd met karnemelkroom. De rabarber was behoorlijk 'bijgezoet'. Die had van mij best iets meer zurigheid mogen behouden. Uitstekende wijnen gedronken, maar dat mag dan ook wel voor die prijs. De wijnkaart is vrij klein en er staan m.i. te weinig 'middenklassers' op. Enkele wijnen onder en rond de 30 euro, en dan schiet het vrij snel omhoog naar 60 tot 90 euro. Wij dronken o.a. een Pauillac van 65 euro en een Brunello di Montalcino waar we erg blij van werden, maar die de besteding ook flink opjoeg. Uiteindelijk waren we circa 70 euro pp kwijt, wat toch niet teveel is voor hetgeen waarvan we hadden mogen genieten.
t&js .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Over deze unieke locatie en het gebouw is al genoeg gezegd dachten wij. Wij aten hier met z’n drietjes en hadden wat haast en hebben de 1e gang voorbij laten gaan. Achtereenvolgens koos de 1e persoon voor de Skrei met risotto nero en de 2e voor Zeewolf met gegrilde lente-ui en chioggia biet. De beide visgerechten waren prima op smaak en mooi gepresenteerd. Onze laatste tafelgenoot ging voor het gelijktijdig opdienen van 2 voorgerechten nm: de flammkuchen' met ui i.c.m. een salade van black Angus, selderij, appel en walnoten. Ook hier, beiden prima op smaak. Als nagerecht gingen wij alle drie voor de café Gourmand. Deze keuze ging helaas helemaal de mist in en zijn in overleg door de overigens de plezierige en vrolijke bediening alle drie niet berekend. Klasse. Als wij wat meer tijd hebben komen wij zeker terug op deze plek in Eindhoven.
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Ontvangst was zeer welkom en lekker los. Paste helemaal bij het (industriële) interieur. Er hangt ook een enorme schommel waar je even kan schommelen terwijl je wacht! Als voorgerecht de gerookte Black Angus waldorfsalade. Om te smullen. Hoogtepunt van het diner. Daarna eendenborst en eendenbout, waar ik niet zo gauw het verschil tussen zag of kon proeven. Was niet uitmuntend lekker en misschien wel een beetje taai, maar in verder prima. Bij het toetje sprong de tarte tartin er wel echt uit. Rode wijn werd koud geserveerd en is voor 4,- aan de wat dure kant. Maar het menu kostte slechte 31,- dus al met al ben ik een tevreden restaurantbezoeker ;-)
French .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Reservering gedaan, later nog gebeld om te melden dat er twee mensen bijkwamen. Allemaal geen probleem.
Gedineerd met een groep van acht op een zaterdagavond in maart. Ontvangst was heel vriendelijk en gastvrij. De kaart heeft mooie gerechten en ruim voldoende variatie in eten en drinken. De bediening was heel vlot en erg vriendelijk. En dat alles in het mooiste decor van Eindhovens industrie-cultuur.... heel goed gedaan. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer in de zaak en uiteindelijk ook niks te duur uit. Een echte aanrader, dit restaurant!