Radijs

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 08:30 - 16:00

Sam D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Leuk klein tentje, maar de kaart is echter te klein. Met de burger en vegaburger standaard op de kaart wordt de keuze erg beperkt. Vooraf de artisjok, maar de dips waren zuur, heb die maar laten staan. Burger verwacht je dan veel van, maar ik vond 'em okee, wel goed, niet meer dan dat. De friet zijn trouwens wel geweldig) Bediening is goed, aardig en oplettend en het terras is fijn.
Emeline R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
met het heerlijke weer waren wij op zoek naar een plek in de zon. dit terras ligt lang in de zon en aan het water, super dus. wij hadden de burger en vis van de dag beide waren erg lekker. Als dessert namen wij de sundae, we verwachten niet veel omdat het toch een beetje een bar uitstraling heeft maar het was echt lekker. Hij bevatte een soort brownie echt een aanrader. In de zomer is dit een leuke en goede locatie
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Meerdere malen geluncht en gedineerd. Constante goede kwaliteit van zowel het eten als de bediening. Prijs kwaliteit is een van de betere van de Amsterdam-west. Ga er nog zeker vaker komen. Alleen jammer van de Fritz cola ;)
Carol S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Op de kaart op Iens had ik ganzenborst gezien, maar helaas, toen we aankwamen was de kaart anders. Toch ook wel lekker. We namen de halve kip en de lamsschenkel. Ze weten wel de weg met vlees hier. En de groente is misschien meer een garnering, maar zeker ook goed klaargemaakt. We begonnen met artisjok met dipsausjes. De wijnkaart is beperkt maar bevat goede keuzes en de bediening is behulpzaam in de keus. Al met al een erg leuke plek voor een simpel maar lekkere maal.
Patricial- .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Gezellig tentje met leuk terrasje. Aardige bedieningen en mooi zicht in de keuken.
Broodje besteld en was prima belegd! Zeker voor herhaling vatbaar om nog eens te lunchen.
Nynke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
De vis van de dag was erg lekker, met goede groenten erbij. De radijs burger was van de verwachten goede kwaliteit met lekkere frietjes. De bediening is aardig en snel en het blijft een van mijn lievelings plekjes in West. Het terras is heerlijk, een van mijn favorieten.
RitaV .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Lekker friet en de Radijs burger mag er ook wezen. Sfeer is leuk maar het is klein dus wel reserveren als je zeker wilt zijn van een plekje. Aanrader.
Joon B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Zeer leuk lunchtentje, met in de zomer ook een (druk) mooi terras.
Net even andere broodjes met zelfgemaakte lekkernijen erop.
De tosti met huisgemaakte sambal is een aanrader.
En ja, het is weer een beetje geweest maar ook de pulled pork is heerlijk.
Leuke bediening die rondloopt met een lach op het gezicht.
Lekker rustig zitten en genieten van een vrije dag, zeker een aanrader.
Suze D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Laatst, sinds lange tijd weer bij Radijs gegeten voor mijn verjaardag. Nog steeds zit je er goed en plezierig en is het personeel vriendelijk en behulpzaam, maar het eten viel tegen. De hamburger, mijn favoriet, was veel meer rood dan gevraagd en had amper extra's onder het broodhoedje. De frieten waren heerlijk maar zijn verminderd in hoeveelheid. De erbij geserveerde salade was een lachertje: lomp gesneden stukken groenten, slordig gedumpt op het bord. Uit alles bleek dat de koks er schijnbaar weinig zin en plezier in hadden. Jammer, want het kan zo anders, weet ik.
Janhendrik .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Radijs voldeed precies aan mijn verwachting. Eten vrij simpel maar wel lekker en zeer betaalbaar. Vriendelijke bediening. Lekkere biertjes op de tap.
Donald H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Zondagavond hier geweest voor een drankje en een hapje. Wat een drama! Een compleet doorgeslagen burger aangemaakt met zwaar overheersende sesamolie en een doodgebakken broodje. Om 21.30 geen koffie meer kunnen bestellen omdat de machine schoon was. Ergens snap ik dit, maar wacht dan met schoonmaken tot je alle gasten hebt gevraagd of ze nog koffie willen. Al met al een zeer teleurstellende ervaring, ik woon om de hoek, en kom hier nooit meer terug!
Ecke82 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Gereserveerd voor zes personen. Geen probleem om buiten op het terras te borrelen, ook niet toen we daar vanwege het mooie weer nog wat langer door borrelden en dus later aan tafel gingen dan wij hadden gereserveerd.?Eenmaal aan tafel vielen een paar dingen in positieve zin op. Allereerst de vrouwelijke bediening, vriendelijk, attent, snel, secuur en toen haar shift was afgelopen kwam ze zelfs nog even gedag zeggen. Hier kunnen veel van haar Amsterdamse collega’s nog wat van leren! Ook op de opmerking dat een van de tafelgenoten jarig was werd leuk gereageerd. Vanuit de keuken kwam bij het dessert een ijsfontein mee.?De sfeer in het restaurant is uitstekend en het is aardig aangekleed.?De (wijn)kaart is leuk en afwisselend en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Knap dat dit allemaal lukt met een toch kleine open keuken.?Was alles dan hosanna? Nee, niet helemaal. De steak tartare had in de koeling waarschijnlijk naast vis gelegen want bij drie van de vier porties was er sprake van een vissige lucht/smaak. Daarnaast duurde het vrij lang voordat na het voorgerecht het hoofdgerecht geserveerd werd.?Maar overall vind ik Radijs een absolute aanrader!
RubyFooood .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Gezellig restaurant wat de aandacht trekt als je er langs loopt.
Simpele maar lekkere gerechten (artisjok met dip, kip met krieltjes). Wij zaten buiten waar het een beetje krap was maar dat deed de sfeer alleen maar goed.
Verder zeer vriendelijke bediening en goede wijn (pluspunt voor automatisch water serveren)
Do_ .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Gewoon gezellig en een laidback sfeer! Gezellig personeel, lekker eten (misschien niet helemaal de beste prijs-kwaliteit), maar zeker om terug te komen!
Lekker020 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
In dit leuke buurtrestaurant buurtrestaurant lekkere hamburger gegeten met paar glazen goede huiswijn. goeie locatie en met mooi weer een fantastisch terras!
Eduard E.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Sympathiek buurtrestaurantje dat je graag hoge cijfers zou willen geven. Ze serveren veel soorten fris, dat is altijd pluspunten want nog veel te vaak is de keuze alleen Cola of Spa. Hulde daarvoor, ook al keek de bediening ons niet-begrijpend aan toen we iets te drinken bestelde wat toch echt op de kaart stond. Na lang zoeken bracht hij het ons.
De burger is beroemd in de buurt en terecht. Wel vreemd waarom er naast de plakken biet (jammie) ook nog kleffe warme tomaat op het broodje ligt (gatsie). Alsof de burger anders niet genoeg op McDonalds lijkt?
Miskleun was de salade van het moment. Lekker aangekondigd met spekjes, appel, champignons, brie. In de praktijk vooral koud; weinig champignongs; en de spekjes waren kort gebakken plakken katenspek, met zwarte randjes er nog aan. Foutje! Dat hadden natuurlijk spekblokjes moeten zijn, of desnoods plakken ontbijtspek, maar niet dit. Iedereen die wel eens pannenkoeken gebakken heeft had dat kunnen weten.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Lieve bediening, heerlijk plekje op de Jan Eef, fijn vooral om 's ochtends aan te schuiven voor een lekker ontbijtje. Iets minder fan van hun avondeten: prima, maar niet briljant. Toch kom ik er graag voor de fijne sfeer!
Leen123 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Vorige week zondag bij Radijs gegeten. We werden heel vriendelijk ontvangen. Leuke tafel bij de keuken. Eten was erg goed! Veel ook! Ennn de chocoladefondant was precies zoals hij zijn moest! En de prijzen zijn ook nog eens heel fijn. Echt waar voor je geld. Het meisje dat ons hielp die avond was steeds op de juiste momenten aanwezig. Daar ga ik vaker heen!
Shizor .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Een van mijn favoriete lunchtentjes bij mij in de buurt. Vooral zomers heel fijn met een goed terras op de brug. mijn favoriet is het broodje pastrami!
Ties M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Mijn favoriete restaurant in de buurt. Ongecompliceerd eten, lekker klaargemaakt. Heerlijke frietjes en mayo.
Lekkere entrecote, zoals ie hoort.
De toetjeskaart is wat mager. Ik neem de kaasplank altijd, die is ok.
Goeie service, vriendelijk, snel.
Prijs is ok, beetje hoog misschien.