Rabelais

Bolensteinsestraat 12 3603 AZ Maarssen Nederland Kaart

Over het restaurant Rabelais

In dit eetcafé is de stijl en sfeer van vervlogen tijden nog een beetje te voelen. Smaakvol ingericht met oog voor stijlvolle details. Een heerlijk plekje om te genieten van de goede dingen in het leven. Uitsluitend seizoensproducten en verse ingrediënten. Een restaurant in een authentiek pand, gelegen in het hart van het nostalgische Maarssen-dorp. Laat je verwennen door de medewerkers van Rabelais op elk moment van de dag en voor elke gelegenheid.

Meer informatie over restaurant Rabelais

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Rabelais

Henny L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Hebben lekker gegeten. Bediening heel vriendelijk. Omgeving matig. Andere wandschildering?
We komen terug!
T. S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Prima gelegenheid, goed eten, vriendelijke bediening. Best een aanrader.
Steef M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker gezellig gegeten
Wendy O.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Hartelijk ontvangst. De eendenborst was heerlijk mals evenals de sate van de haas. Als wijntip van de serveerster hadden we een fles Fleurie uit de Beaujolais...jammie!! Vriendelijke en vrolijke bediening.
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Een kaart met weinig verrassingen, maar alles wat wij bestelden zag er mooi uit, was goed gekookt en had veel smaak. Groenten waren lekker, had iets meer mogen zijn. De kogelbiefstuk was erg goed, de varkenshaas smakelijk gemarineerd. Voor onze zoon van vijf was het zelf maken van het ijsje bij de kok een mooi extraatje.
Bediening zeer vriendelijk, met enthousiasme en zorg.
Froukje H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Voor ons was het de eerste keer dat we bij Le Rabelais hebben gegeten.
Het eten was wel lekker.
Jammer dat de frikandel bij het kindermenu koud werd geserveerd en dat men de de appelmoes was vergeten erbij te geven.
We moesten erg lang wachten voordat het hoofdgerecht werd geserveerd.
Kregen de indruk dat er te weinig personeel was.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Door omstandigheden iets langer geleden dat we hier hebben gegeten. Maar wat waren de sliptongtjes en tagiatella met scampie's weer overheerlijk. De uiensoep is voor mij altijd en "must". Ken geen adres met lekkerder uiensoep. De dame blanche met een kop koffie blijft een heerlijke
"uitsmijter".
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Perfect.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het is daar goed toeven!
Johannes R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten. Prettige service.
leonie Z.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Sparibs vielen niet van het bot helaas. Daarnaast moesten we telkens erg lang wachten tot we werden geholpen. Voorgerecht was oké, niet bijzonder. Wij komen hier helaas niet meer terug.
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Inmiddels 3 keer in dit restaurant gegeten en we kwamen er natuurlijk niet voor niets terug. Zeer prettige ontvangst door de gastvrije gastvrouw. Heerlijk gegeten alle 3 de keren. De kok doet echt zijn best om iets lekkers op tafel te zetten. Op het nu vis, vlees of wild is. Het was allemaal uitstekend.
De prijzen zijn zeer schappelijk en met een maandmenu ben je nog voordeliger uit.
Een aanrader dus en wij waren er zeker niet voor het laatst!
Margaretha A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Dit is wel echt een cafe - het eten kon ermee door, de bediening was matig, het interieur wanstaltig - maar met de prijzen van een restsurant.
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Alle keren super lekker gegeten bij Rabelais! Bij Rabelais kun je ook zeer goed terecht, als je een glutenallergie hebt of lactoseintollerant bent. De kok komt zelfs aan tafel om af te stemmen wat wel en niet geschikt is. Ideaal! De bediening is zeer gastvrij, enthousiast en meedenkend en de sfeer is er altijd goed; heel sfeervol. Zeker een aanrader!
Coby M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De bediening was heel vriendelijk het eten was heerlijk zeker om er meer te gaan eten.
Hennie G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Lekker gegeten en prima prijs kwaliteit.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Prima eetcafe in Maarssen. Vanwege het prachtige weer buiten aan een tafeltje gegeten. Ruime keuze en er was ook nog een maandmenu. Daarnaast werd aangegeven dat we zelf gerechten mochten aanpassen, ontzettend leuk. Vlotte en aardige bediening. Lekker gegeten.
Beata D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten vanmiddag! We komen zeker nog een keer terug!
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Met z'n vieren genoten van lekkere gerechten. Vriendelijke en service gerichte bediening.
Aimee B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Heerlijk, gevarieerd eten, tegen een zeer betaalbare prijs ivm de kwaliteit die je er voor krijgt! Gezellige en knusse sfeer. En de kok maakt het helemaal af, door de gerechtjes met gemak af aan te passen naar jouw persoonlijke wensen!