Rabarber

Zadelstraat 20 3511 LV Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rabarber

José Z.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Wat een geweldig restaurant. We hebben er heerlijk gegeten, de bediening, die ons eerst heel enthousiast over de kookkunst van de kokkin heeft verteld, is heel vriendelijk.
Onze bestelling kwam snel en we zaten tot ver in de middag goed vol van deze lunch.
Heerlijk.
Jurjen L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Een aanwinst voor Utrecht! Eindelijk een ontbijtkaart met meer dan yoghurt, granula en toast met kaas. Zeer bijzondere gerechten zoals speciale wentelteefjes en Israëlische gerechten met hummus. Attente service, prachtig vintage ingericht met aangename tafels aan het raam. Bijzondere, natuurlijke thees en ook goede koffie.
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Voorheen Tastoe, nu Rabarber. Gelukkig is de kwaliteit gebleven. De Shakshuka is heerlijk (gebakken ei in een pannetje met tomatensaus, met daarbij pita met humus). Nog lekkerder is het platbrood met walnoot/paprikadip met zure groenten. Heerlijk! De inrichting is ook leuk. En ze hebben heerlijke drankjes. Een van de beste lunchzaken van Utrecht, en ze zijn geloof ik nu ook s avonds als cafe open.