Raan Phad Thai 2

31-206238708

Meer informatie over restaurant Raan Phad Thai 2

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gezellig klein restaurantje. Er staat een grote bar in de ruimte waarachter ook de kok z'n werk doet. Je kunt dus precies zien hoe je eten gemaakt wordt. T hoofdgerecht volgde wel heel snel op het voorgerecht. We hadden het nog niet doorgeslikt en het bordje werd al weggehaald. Het eten was subliem. Heerlijk, alles lekker vers. Echt een top restaurant. Volgende keer dat ik in Amsterdam ben ga ik hier zeker nog eens eten.
Fredo L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Klein schattig Thai's restaurant in de binnenstad. Ze zitten op de Raamgracht, en let op, dit is niet om de hoek bij het Raamplein. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam.
SterretjesOgen .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wat een heerlijk plekje in Amsterdam. Ik ben gevoelig voor bepaalde ingredienten en gaf dat aan het begin aan. De chef heeft zelf gerechten bedacht en voor mij gekookt
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Met hoge uitzondering geef ik drie maal een 10 en eindelijk is het weer zover! Gaan Phad Thai 2 is bij deze mijn favoriete Thaise restaurant geworden. Het restaurant zelf is al een genot om in te zitten. Een klein restaurantje verscholen aan de Raamgracht. Je moet ene klein trapje naar beneden en bij binnenkomt kom je in een klein paradijsje. Niet veel plek dus aan te raden is om van te voren te reserveren.

De prijs kwaliteit verhouding in dit restaurant is ronduit belachelijk! We waren met ze vieren en waren zo rond de 25,- per persoon kwijt. Als voorgerecht hadden we een diversiteit van Thaise hapjes (viskoekjes, loempia's, sate, etc...) Heerlijk! Ook de de hoofdgerechten deden ons smaken. Vers, pittig en goede hoeveelheid.

Zeker niet de laatste keer dat ik hier kom! Ga zo door Raan Phad Thai 2!
Richardjackup020 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Het restaurant Raan Phad Thai aan de Raamgracht is niet echt een groot restaurant,maar het eten is uiterst spectaculair te noemen.
Het pand is niet echt groot alleen als je binnen komt waan je je echt in klein Thailand,de bediening is uiterst vriendelijk en correct.

Het eten is vers en wordt tijdens het bereiden steeds geproefd op kwaliteit door de chefkok.
Ook voor de veganisten staat er voldoende op de kaart alle gerechten zijn tevens ook te bestellen in combinatie met Tofu.
Voor de peper liefhebbers onder ons kun je het gerecht naar wens laten aanpassen.

Dus kortom voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

ErwinMokum .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Vorige week per ongeluk wezen eten bij dit super tentje, het aanzien aan de buitenkant doet je twijvelen of het een restaurant of massagesalon is maar eenmaal binnen ben je dat snel vergeten. Gezellig, knus, geen touristen, geen gepush door het personeel omdat ze de tafel nog een keer vol willen hebben( zoals in div.andere restaurants wel gebeurd) kortom een zeer relaxte en gezellige sfeer. Wat opvalt aan het eten is dat er veel gebruik wordt gemaakt van authentieke kruiden. Dit maakt onder andere de soep 10x beter als in de meeste amsterdamse restaurants waar de soep bestaat uit een thais knorbouljonblokje met 3 plakjes champignons en 2 garnalen. Nee hier krijg je echte soep!! Currys zijn ook heerlijk en de voorgerechten zijn lekker, duidelijk zelf gemaakt en niet van WahNamHong supermarkt. Kortom hardwerkende mensen die duidelijk een goed product willen neerzetten tegen een schappelijke prijs. Mocht je wat beter tegen chilipepers kunnen als de gemiddelde nederlander geef dit dan even aan dan wordt er wat chili in vissaus vuj geserveerd.vandaag voor de 2e x gegeten en het was weer top!!!
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Ik raad iedereen aan bij Raan Pahd te eten! Knus en gezellig restaurantje! Heerlijk in rust kunnen eten, even weg uit de drukte van de Amsterdamse binnenstad! Het eten stond vlot op tafel en het personeel is erg vriendelijk. Een aanrader is de Curry Massaman! Heerlijk!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Wat is dit een geweldig restaurant! De inrichting (Zeer speciaal!), het eten (Zalig!), de bediening (Super Gastvrij!). En dan ook nog voor een uitzonderlijk lage prijs. Ik kom hier zeker meer!
Antonius64 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Deze week 2x gegeten bij dit restaurant.
Heerlijk !!!

Geweldig eten, vriendelijke bediening en authentiek plekje in Amsterdam.
MK0000 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Wij komen hier al jaren en het eten is heerlijk. Aanraders voorgerecht zijn: tom khaa kai soep, kip saté. Aanraders hoofdgerecht zijn: masaman curry, paneng curry, rode curry met extra groenten, Yam Neua (spicy beef salad) en Phad thai.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Gisteravond hier gegeten na de recensies op Iens te hebben gelezen. Verwachtingen waren hooggespannen en werden helaas niet waargemaakt. Als voorgerecht de mix genomen, viskoekjes waren erg vet en de saté een beetje droog, loempia's waren goed. Als hoofdgerecht de Pad Nam Man Hoi met garnalen gegeten, voldoende sappige garnalen maar geen wow ervaring.
Bediening is vriendelijk. Dat ze geen Nederlands spreken hoeft geen probleem te zijn maar Engels gaat ook zeer gebrekkig waardoor je je afvraagt of ze ook alles begrepen hebben.
Decor is leuk maar de tafeltjes zijn wel erg klein voor 2 personen.
Resumé: aardig gegeten tegen een schappelijke prijs maar heb wel lekkerder Thais gegeten.
Merlijn H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Hoe knus en kneuterig de inrichting is, des te groots en vol de smaken. Eten bij Raan Phad Thai is echt een feest als je van 'big flavours' houdt.

Verstopt in het meest knusse deel van Amsterdam aan de Raamgracht, vind je in een souterrain het hele klein Thaise restaurantje. Je moet bukken om binnen te komen, slalommen om tafels om op je plek te komen en bij het zitten moet je oppassen dat je je hoofd niet stoot. Het restaurant is gemaakt voor kleine Aziaten. Alleen was het op de avond dat wij er waren afgeladen met locals. Raan Phad Thai is populair onder Amsterdammers. En terecht!

We aten er met 3 personen en wilde eigenlijk gewoon alles proberen en proeven. Dat snapte de snelle Engelstalige bediening en pakte dat goed op.

Het voorgerecht "Viskoekjes, vegetarische loempia’s en kip sate" werd aangepast naar 3 personen en stond snel op tafel. Vooral de viskoekjes met waren heel goed. Niet vet op een bedje van kool kon je deze dopen in een verse Chili saus met koriander. Fantastisch. Ook de sate met milde saus was zacht en lekker. De vegetarische loempia’s waren niet heel bijzonder, maar de vraag is wat je kunt maken van gefrituurd deeg met groente. Me loempia's is het vaker zo dat de saus het moet doen.

De keuze voor het hoofdgerecht lieten we over aam de bediening. Als gezegd, we wilden alles proberen en proeven. Er kwam een pittig beef-gerecht (PHAD PED), een iets milder kipgerecht (KEANG MASAMAN) en een tikkie flauw maar wel smaakvol visgerecht. Vooral de PHAD PED was echt geweldig!

We dronken er alle 3 een biertje bij en waren samen ongeveer 75 eur kwijt (incl tip). Hier gaan we zeker vaker heen. Echt heel goed.
L R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Onlangs voor het eerst naar Raan Phad Thai geweest, na de meeste andere hoog aangeschreven Thaise restaurants in Amsterdam al te hebben bezocht. En het is ons goed bevallen!

Vooraf namen we 2 mixvoorgerechten met daarbij een extra portie viskoekjes. Deze drie voorgerechten werden gecombineerd op twee schotels. Op zich geen probleem maar wel jammer dat we daarbij 1 viskoekje te weinig kregen!

Alles smaakte wel prima, al vonden we de hoofdgerechten - phad ped, kip met groene curry en met name de bief panang - nog beter. Heerlijk op smaak, grote porties, royaal voorzien van vlees en groenten. Het was echt smullen.

Raan Phad Thai is een klein restaurant in een souterrain. Door de rustige ambiance en de ruime tafels, was het er prettig toeven.
Lilian2015 M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Gezellig thais restaurant, zeer vriendelijke kok en bediening. Lekker eten voor een hele schappelijke prijs. Kom zeker nog een keer terug
Quynh N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
In deze maand zijn wij twee keer bij Raan Phad Thai 2 geweest. Het eerste keer was op het weekeind dus waren alle tafels bezet. Ik en mijn vriendin moesten dan bij de bar te zitten. Het was toch leuk voor ons omdat wij daar konden zien wat de chief in de geopende keuken deed en met hem konden praten. Hij kan goed uitleggen wat wij wel en niet willen eten.
Het eten was heerlijk met een mooie ruimte en relaxte sfeer willen toch nog een keer terug, het was afgelopen dinsdag, het was rustiger maar wij raden maar aan dat het altijd goed is om een tijd van te voor te reserveren.
Marielle T.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Heb hier met een vriendin genoten van de smaak explosie, de Thom Ka soep is hemels! De gerechten worden klaargemaakt in open keukentje, er wordt echt voor je gekookt met verse producten. De sfeer is heel gemoedelijk, ontzettend aardig en betrokken personeel, we waren de laatsten die vertrokken en nog een poosje met de kok staan praten.. Het is ee klein restaurantje met slechts weinig tafels..reserveren is aan te raden. O ja, de deur van de entree is geweldig.. voor mij het best bewaarde geheim van Amsterdam!
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Gisteravond na de recensies te hebben gezien op deze site besloten hier te gaan eten. Leuk klein tentje op een mooi stukje gracht in de binnenstad van Amsterdam. Aangekomen plaats genomen aan de bar. Leuk uitzicht op het werkende personeel en de kok. Niet alle tafels waren vol. Als voorgerecht had ik genomen de mix, 2 stokjes saté, 2 viskoekjes en 2 Vega loempia. Moet zeggen niet verkeerd alhoewel ik de saté en de viskoekjes beter had gehad. Saté was flauw van smaak en niet echt een sensatie. Als hoofd nam ik Keang Massaman met gebakken rijst. De gebakken rijst was best een groot bord vol met verschillende groente er doorheen. De Massaman was mooi van kleur alleen ik miste ook hier weer wat en er zat naar mijn idee weinig kip in. Al met al niet wat ik er van verwacht had. Er zijn betere Thaise restaurants in Amsterdam. Personeel is wel vriendelijk en de prijsverhouding is oké.
Smakelijketenin020 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Thai in een oude Amsterdamse kroeg onder een grachtenpand. Kwamen hier terecht nadat alle bekende thai, chinese en indische restaurants een grote rij voor de deur hadden staan. Had dit adres al gezien bij IENS. Het is even zoeken en maar zodra je het restaurant binnenstapt ben je verkocht. Niet dat het er super mooi uitziet, maar de huiselijke sfeer komt meteen op je af. Er staat een tafeltje of 5/6 en ook kan je eten aan de bar. Dat laatste is misschien nog wel het leukste want vanaf daar zie je de supervriendelijke bedienden en chef-kok aan het werk. Kan daarbij niet anders zeggen dan dat het eten heerlijk smaakte. Een aanrader in mijn ogen. Hoewel ze het niet altijd even druk hebben (toen ik er was zat het overigens vol) vanwege de lokatie doen ze hard hun best hier iets heel leuks van te maken. Zeker langs gaan dus.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
De Tom Yam soup is nog steeds de lekkerste die ik buiten Thailand geproefd heb. Omrij-soep. Gewoon heel goed gekruid en precies pittig genoeg.
AlitadeR .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Overheerlijke garnalen in kokosmelk met curry gegeten. Heeeel erg lekker. Leuk restaurant op een bijzondere locatie. Vooral erg leuk om - als je alleen bent - aan de bar te eten, te zien hoe het eten klaar gemaakt word en de dynamiek te volgen.