Raadhuis Belfeld

Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
WillemDeJong .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Vanwege de lovende recensies en aanbevelingen door familieleden, toch gekozen voor een diner-avond voor 2 personen bij Restaurant Het Raadhuis in het voormalige gemeentehuis van Belfeld. Wát een beleving, zowel qua smaak, inrichting als service!

Mijn vrouw koos voor het veel gekozen 3-gangenmenu, waarbij je uit de héle kaart kon kiezen. Als voorgerecht een Hongaarse goulashsoep, als hoofdgerecht de Szechuan Ngau (=de Chinese ossenhaas) en als nagerecht de IJs met vers fruit. Het gaat om flinke porties en de gerechten worden goed en netjes opgediend. Ikzelf ging voor het mosselenmenu en wat waren de mosselen op de unieke Aziatische wijze toch héérlijk! Deze is van harte aan te bevelen voor de mosselenliefhebbers.

De dranken en gerechten worden steeds met een glimlach uitgeserveerd! Nogmaals bedankt voor de leuke en gezellige avond! En tot gauw weer!

ZÉKER een aanrader!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Toch maar gereserveerd vanwege de goede recensies: we waren benieuwd. Zaterdagavond: zaak zat vol. Gekozen voor het Aspergemenu en het driegangenmenu. Zaak is sfeervol ingericht. Was wel warm binnen.
Voorgerecht was prima. Hoewel de truffeldressing bij de Carpaccio niet is geproefd.
Hoofdgerecht van het aspergemenu was op zich prima. Kabeljauw was smakelijk. Het hele bord dreef echter in de saus. Slibtongen vielen tegen. Drie hele kleine tongetjes met ook teveel dressing/saus. Bijgerechten matig. Slappe gebakken aardappelen.
We vroegen om water bij binnenkomst. Kregen allebei een glas bij een andere consumptie. Bij het hoofdgerecht wilde we dit weer. (1 andere consumptie) Waarom geen kan water?
Ongevraagd kreeg mijn tafelgenoot een flesje Spa blauw. "Dat zijn de regels van het huis". Op zich maakt mij die 2 euro niet zo uit. Maar dit komt niet zo prettig over. Niet gastvrij.
Koffie toe. Daarvoor moesten we bijbetalen (terwijl er duurdere nagerechten op de kaart stonden).
De gerechten zijn redelijk standaard tot gewoon. Zijn bovendien fors geprijsd.
Bedienend personeel doet zijn best. Maar staat onder strak regime kennelijk. Vond het een tegenvaller deze avond.
Luuk- .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Eergisteren met 5 personen gegeten bij Het Raadhuis.
Stijlvol ingericht, makkelijke stoelen en tafels, heel mooi servies.
Perfecte bediening !
Bij 3-gangen menu kun je kiezen uit de gehele menukaart.
3 kozen voor 3-gangen diner a € 26,50, 2 kozen voor 2 losse gerechten.
Franse / Nederlandse en Oosterse keuken.
Voor alle eters is er ruime keuze uit lekkere gerechten.
Vanilleijs met noten was werkelijk verrukkelijk !
Gerechten zijn stijlvol opgemaakt en worden geserveerd met een glimlach.
Stuk meer klasse dan een doorsnee restaurant, maar toch niet duur.
Een echte aanrader.
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
vanavond hier voor de 2de keer gegeten. smaken waren iets minder dan de vorige keer. de salade met bief was heerlijk, mijn voorgerecht was 3 stuks gefrituurde gerechten waar je normaliter ongeveer 10 euro voor zou moeten betalen ( niet waard). hoofdgerecht: eend; lekker mals, bami (noedels) die erbij zaten waren vrij vlak van smaak. ik had ossenhaas en garnalen in een pittige saus. vlees was goed op smaak en niet taai, hierbij dezelfde bami. nagerecht kun je weinig verkeerd aan doen: ijs met slagroom en warme kersen/ nootjes.
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
oud en nieuw afgesloten met een diner bij het raadhuis.
we waren blij verrast. voor 27,50 een driegangen diner. je kunt van de hele kaart kiezen zonder meerprijs.
de bestelde voorgerechten werden snel geleverd en bediening kwam tijdig vragen of we nog iets wilden drinken. bediening verder rustig maar oplettend op de achtergrond aanwezig. het smaakte allemaal erg lekker. vlees goed gekruid en perfecte garing, zo ook de vis.
de toetjes waren niet te groot maar mooi opgediend en lekker. voor herhaling vatbaar.