Quo Ching

Waterstraat 21 5301 AH Zaltbommel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Quo Ching

Gertjan G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Al heel lang staat er geen "Iens" recensie over dit restaurant. Vreemd, want we waren niet de enige gasten, en er zullen toch de afgelopen jaren ook veel bezoekers geweest zijn. Vooruit dan maar: hoewel de inrichting inmiddels wat verouderd oogt geldt dat niet voor het eten! Een uitgebreide kaart, Chinees, Kantonees, Indisch, en als alles zo lekker is als onze gerechten hebben ze het nog steeds prima voor elkaar. Voor iedereen die over de snelweg vanuit Zuid naar Noord of omgekeerd over de Martinus Nijhoffbrug voorbij Zaltbommel raast: maak eens een tussenstop in dit leuke plaatsje aan de Waal, parkeer (gratis!) aan de Waalkade en loop binnen enkele minuten naar dit restaurant, geniet van de prachtige omgeving, het mooie, intieme Zaltbommel en eet ook nog lekker, beter dan de wegrestaurants aan de snelweg!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Oke gedateerd maar goed gegeten, buiten de kaart om ons laten verrassen door de kok. Bijzonder lekker gegeten, probeer het ook eens Geen overdreven porties maar ruim voldoende. Attent personeel.
Herman R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Normaal zou ik niet snel een recentie schrijven over een gewoon chinees restuarant, maar in dit geval hebben ze ons zeer positief weten te verrassen. Met een groep van 8 man hebben we hier gegeten, we hebben er voor gekozen om niet van de kaart te eten, maar een aantal schalen met diverse gerechten laten komen die door het restaurant werden aangeraden. Het eten was verbazingwekkend goed en werd zelfs door de mensen die normaal niet van chinees eten houden erg gewaardeerd.

Het interieur is wel erg gedateerd, en het personeel maakt de nodige foutjes, maar dat is in een restaurant als dit dan weer geen drama.