Over het restaurant Quinty's

Ontdek de keuken van Texel

Een bruine kroeg met kroonluchters aan de ene kant en een modern familierestaurant met paars-roze accenten aan de andere kant. Er wordt gewerkt met echt Texelse en oer-Hollandse producten zoals kokkels en lamsvlees en elk gerecht kan in small, medium of large besteld worden. Achterin het restaurant is er een speelruimte voor kinderen en er zijn regelmatig goochelaars. Een pareltje in badplaats De Koog!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Quinty's

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag

Lunch 12:00 - 15:30
Diner 17:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Quinty's

Tinie V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Vandaag voor het eerst hier gegeten. De hond was hier welkom de waterbakken stonden aan weerszijden van de ingang klaar. We aten van het menu de varkenshaas medium. Het werd opgediend op een zeer warm bord waardoor het eten lekker warm bleef. Het vlees was lekker mals en de groente was beetgaar. De frieten werden in een puntdak en een aparte kleine tube mayonaise bijgevoegd. De frieten waren krokant gebakken en goed heet. Als nagerecht hadden wij de Texelse koffie met een koffiebonbon. Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige entourage met vriendelijk personeel.
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Van onze drie kinderen hadden er twee pannenkoeken (de ene kreeg er een cadeautje bij en de andere niet) en de derde nacho’s. Helaas was er geen entertainment voor de kinderen ook al is het een schoolvakantie. We hadden eerst de etagère voor drie personen, de hoeveelheid viel tegen dus eigenlijk was het vrij duur (€31). Er was een stuk van mijn kipsaté wat rauw was. Dat heb ik genoemd bij de serveerster maar ik heb niet het idee dat ze het doorgegeven heeft aan de keuken. Mijn schoonmoeder had de medium zalm en dat was een mooi groot stuk. Mijn man had de large lamsstoofpot, dat was een grote portie en smaakte goed. Verder was alles redelijk. Het duurde niet heel lang voor het eten kwam.
Marlyn C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuk restaurant en zeker voor kinderen doordat er een speelruimte is.
Gabrielle B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Zeer correcte bediening, prima maaltijd hier genoten (gedeelde starter, hoofdgerecht en nagerecht). Ruime porties (ook de small variant) , smakelijk en goede prijsverhouding.

Wat ons betreft zeker een aanrader.
Diederick F. R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Luidruchtig en duur! € 105,- voor een voorgerecht en een hoofdgerecht is behoorlijk aan de prijs!
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Geweldig eten met kinderen. Grote speelhoek achterin met van alles te beleven. Bediening vriendelijk en snel, eten prima.
Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Na lange tijd zijn we hier weer eens gaan eten! Wat een verrassing. De kwaliteit van het eten is echt van een zeer hoog niveau. Goed en eerlijk eten. Alle gerechten kunnen in 3 formaten besteld worden. En ze smaakte allemaal voortreffelijk. Ook de bediening is erg leuk. Jong, maar zeer adequaat. Quinty's staat weer op ons lijstje.
ineke2 O.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Hier gegeten in juli 2017, zoveel uit eten geweest dat de exacte datum even is weggezakt. Het eten was prima, dat onthoud ik echt wel.! Heerlijke lamsschenkel met heel goede friet en salade, erg vriendelijke bediening (ja joh, het moet even wennen, maar wij vonden het heel leuk met jou als bediening!)
Goed eten, fijne omgeving en echt wel even genieten op het terras...
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Goede kaart. Erg mooi dat er verschillende porties zijn. Aan de kinderen wordt zeker gedacht . Onze kinderen zijn al wat ouder maar ze kregen veel aandacht . Goede gezellige sfeer en uitstekende gastheer. We komen graag vaker.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Fijn restaurant met vriendelijke bediening. Wij komen hier al voor het 5e jaar. Genieten van het heerlijk lamsstoofpotje.
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het duurde erg lang voordat het voorgerecht geserveerd werd en het hoofdgerecht, vanwege de drukte zeiden ze achteraf ,met excuses .
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het restaurant ziet er leuk uit en heeft een gezellig sfeer. De kwaliteit en prijs/kwaliteitsverhouding daar is nog wel een paar slagen in te halen.
Ik had als hoofdgerecht het saté gerecht besteld in de medium grote uitvoering. Tot mijn verbazing bestaat dit medium gerecht uit 2 kleine stokjes saté, 1 gekookte aardappel met schil, 1 flinke schep aardappelpuree, 1 zak vol friet en een klein beetje warme groente.
Voor een medium groot saté gerecht van €17,- , was de saté ver te zoeken tussen al de aardappelgerechten. Dit geuit naar de bediende, die vervolgens een discussie aan ging.
Voor €7,- meer kon ik 1 stokje saté erbij krijgen.
Een normaal portie saté is door heel Nederland 3 stokjes. Hier dus niet.
Mijn vrouw had als hoofdgerecht een "medium" Nachos Todos gerecht. Hier kon je makkelijk met 2 mensen van eten. Verhouding!?!?
Veel ons geen herhaling in dit restaurant.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Voor €7,- meer kon ik 1 stokje saté erbij krijgen.
Een normaal portie saté is door heel Nederland 3 stokjes. Hier dus niet.
Voor ons geen herhaling in dit restaurant.
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
na een moeilijke Start omdat de reservering niet terug te vinden was voor 17 man hebben we een hele gezellige avond gehad en t eten was geweldig personeel geweldig
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Dinertje voor twee, voorgerecht kokkels en tartaar erg smakelijk, goede huiswijn.
Menu 1 lamsstoofpotje erg lekker, menu 2 biefstuk niet naar wens, serveersters kwam langs en nam zonder commentaar de biefstuk mee,
Geweldige service, één menu niet op de rekening, tweede biefstuk prachtig medium gebakken, hè e rijke bonbons ook nog gratis bij de koffie, dus top.

Een aanrader!
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Tijdens een weekendje weg hebben we hier 2 keer gegeten. De eerste keer had ik een carpacciosalade. Deze was echt heerlijk! Mijn man had een lamsstoofpotje. Ook deze was heerlijk. Omdat mijn salade zo lekker was heb ik deze opnieuw gekozen tijdens ons tweede diner, Maar wat een teleurstelling.... Alles wat het zo lekker maakte, miste ik nu. De dressing, de Parmezaanse kaas. Er zaten nu hele grote stukken tomaat in, grote stukken ui en mais. Ontzettend jammer!
Cedric D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prima eten! Niet heel hoogstaand maar wel lekker! Bediening is goed!
Kelly A.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten, porties medium mogen wel wat groter ook vanwege de prijsverhouding.. perfect voor met kinderen!
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Een jaar geleden gegeten bij Quinty's en toen al gezegd dat ik de volgende keer in Texel terug kom bij hun.

Zonder reservering binnen gestapt en vriendelijk begroet. In verband met mijn zoon is er gevraagd of we achterin de kinderhoek willen zitten of vooraan bij het raam. Na het bekijken van de kinderhoek toch gekozen om voorin het restaurant te zitten bij het raam. De sfeer is goed en de temperatuur aangenaam. Al snel hebben we drinken en eten besteld en krijgt mijn zoon een puzzel voor het wachten, pluspunt!

Het eten zelf is prima en de selectie tussen small/medium/large qua maaltijden is perfect. De kogelbiefstuk met streekgroente en nachos waren heerlijk! De bereiding is goed en geserveerd op warme borden met het juiste bestek.
Het dessert was een topper, vooral de presentatie van de dame blanche en het kinderijsje! Hiervan was mijn zoon toch wel onder de indruk..

Verder valt er weinig aan toe te voegen, een volgende keer in Texel kom ik weer langs!
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Specialiteit genomen een entrecote, vond de kwaliteit van het vlees matig, veel pezen. Rest van het eten was middelmatig en de prijs vond ik dan ook iets te duur. Verse muntthee €3,20 vond ik veel te veel tov mijn Texels biertje van €4.00 vind ik heet water met wat takjes erg prijzig.. personeel kwam snel vragen of je nog wat wilde drinken helaas jammer dat ze de vuile vaat dan lieten staan.