Over het restaurant Quinty's

Ontdek de keuken van Texel

Een bruine kroeg met kroonluchters aan de ene kant en een modern familierestaurant met paars-roze accenten aan de andere kant. Er wordt gewerkt met echt Texelse en oer-Hollandse producten zoals kokkels en lamsvlees en elk gerecht kan in small, medium of large besteld worden. Achterin het restaurant is er een speelruimte voor kinderen en er zijn regelmatig goochelaars. Een pareltje in badplaats De Koog!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Quinty's

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag

Lunch 12:00 - 15:30
Diner 17:00 - 21:00

Mark G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het duurde erg lang voordat het voorgerecht geserveerd werd en het hoofdgerecht, vanwege de drukte zeiden ze achteraf ,met excuses .
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het restaurant ziet er leuk uit en heeft een gezellig sfeer. De kwaliteit en prijs/kwaliteitsverhouding daar is nog wel een paar slagen in te halen.
Ik had als hoofdgerecht het saté gerecht besteld in de medium grote uitvoering. Tot mijn verbazing bestaat dit medium gerecht uit 2 kleine stokjes saté, 1 gekookte aardappel met schil, 1 flinke schep aardappelpuree, 1 zak vol friet en een klein beetje warme groente.
Voor een medium groot saté gerecht van €17,- , was de saté ver te zoeken tussen al de aardappelgerechten. Dit geuit naar de bediende, die vervolgens een discussie aan ging.
Voor €7,- meer kon ik 1 stokje saté erbij krijgen.
Een normaal portie saté is door heel Nederland 3 stokjes. Hier dus niet.
Mijn vrouw had als hoofdgerecht een "medium" Nachos Todos gerecht. Hier kon je makkelijk met 2 mensen van eten. Verhouding!?!?
Veel ons geen herhaling in dit restaurant.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Voor €7,- meer kon ik 1 stokje saté erbij krijgen.
Een normaal portie saté is door heel Nederland 3 stokjes. Hier dus niet.
Voor ons geen herhaling in dit restaurant.
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
na een moeilijke Start omdat de reservering niet terug te vinden was voor 17 man hebben we een hele gezellige avond gehad en t eten was geweldig personeel geweldig
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Dinertje voor twee, voorgerecht kokkels en tartaar erg smakelijk, goede huiswijn.
Menu 1 lamsstoofpotje erg lekker, menu 2 biefstuk niet naar wens, serveersters kwam langs en nam zonder commentaar de biefstuk mee,
Geweldige service, één menu niet op de rekening, tweede biefstuk prachtig medium gebakken, hè e rijke bonbons ook nog gratis bij de koffie, dus top.

Een aanrader!
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Tijdens een weekendje weg hebben we hier 2 keer gegeten. De eerste keer had ik een carpacciosalade. Deze was echt heerlijk! Mijn man had een lamsstoofpotje. Ook deze was heerlijk. Omdat mijn salade zo lekker was heb ik deze opnieuw gekozen tijdens ons tweede diner, Maar wat een teleurstelling.... Alles wat het zo lekker maakte, miste ik nu. De dressing, de Parmezaanse kaas. Er zaten nu hele grote stukken tomaat in, grote stukken ui en mais. Ontzettend jammer!
C D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prima eten! Niet heel hoogstaand maar wel lekker! Bediening is goed!
Kelly A.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten, porties medium mogen wel wat groter ook vanwege de prijsverhouding.. perfect voor met kinderen!
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Een jaar geleden gegeten bij Quinty's en toen al gezegd dat ik de volgende keer in Texel terug kom bij hun.

Zonder reservering binnen gestapt en vriendelijk begroet. In verband met mijn zoon is er gevraagd of we achterin de kinderhoek willen zitten of vooraan bij het raam. Na het bekijken van de kinderhoek toch gekozen om voorin het restaurant te zitten bij het raam. De sfeer is goed en de temperatuur aangenaam. Al snel hebben we drinken en eten besteld en krijgt mijn zoon een puzzel voor het wachten, pluspunt!

Het eten zelf is prima en de selectie tussen small/medium/large qua maaltijden is perfect. De kogelbiefstuk met streekgroente en nachos waren heerlijk! De bereiding is goed en geserveerd op warme borden met het juiste bestek.
Het dessert was een topper, vooral de presentatie van de dame blanche en het kinderijsje! Hiervan was mijn zoon toch wel onder de indruk..

Verder valt er weinig aan toe te voegen, een volgende keer in Texel kom ik weer langs!
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Specialiteit genomen een entrecote, vond de kwaliteit van het vlees matig, veel pezen. Rest van het eten was middelmatig en de prijs vond ik dan ook iets te duur. Verse muntthee €3,20 vond ik veel te veel tov mijn Texels biertje van €4.00 vind ik heet water met wat takjes erg prijzig.. personeel kwam snel vragen of je nog wat wilde drinken helaas jammer dat ze de vuile vaat dan lieten staan.
Cilia B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Kindvriendelijk restaurant waar je kunt kiezen uit 3 maten voor de gerechten.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Quinty's is voor ons een vaste stek bij een bezoek aan Texel. Prima eten, vriendelijk en gastvrij personeel en een gezellige, warme plek. Wij komen terug!
Kevin Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Omdat veel restauranten gesloten waren hier neergestreken. Ontvangst is goed. Tafeltje in de glazen serre.

De bestelde oesters vielen iet wat tegen. Deze waren slecht opengemaakt en hierdoor lek gestoken. Jammer.

Voor- en hoofdgerechten kunnen in small, medium en large besteld worden. Leuk concept. Small is echter wel héél erg small. Vooral bij de steak tartaar.

Het eten was opzich wel aardig, eetcafe waardig. De smaken waren allen wat vlak. Dit was jammer.

Vooral in de zomer zul je hier lekker kunnen zitten. Voor de winter zou ik dit niet willen adviseren.
Rachel V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Goed en vriendelijk ontvangst, veel keuze op de menukaart, gezellig en sfeervol restaurant en ze zijn erg flexibel. absolute aanrader om heen te gaan als je op Texel bent!
Trudy D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Prima restaurant, erg druk bezocht. Hoofdgerecht was lekker, voorgerecht, wij hadden Quinty's Tapas voor 2, viel tegen. Niet omdat het njetvlekker was maar omdat er veel standaard in zat, olijfjes, kant en klare gevulde paprika, chips met dipsausje. Daarvoor ga ik niet naar een restaurant.
L, O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Leuke sfeer, uitstekende en zeer vriendelijke bediening en een prima keuken.
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Niet alleen een gezellig restaurant qua uitstraling maar ook heerlijk eten en fijne bediening! Voor mensen met een allergie is het ook zeker aan te raden, de terug koppeling is namelijk Vrij snel en er wordt goed mee gedacht wat er wel en niet gegeten kan worden.

Bij aankomst meteen een gratis drankje omdat zij vier weken dicht gaan wat erg werd gewaardeerd en ons verzoek voor een tafeltje bij het raam wat in eerste instantie niet zou lukken toch wel gelukt!

Komen zeker terug!
Barbara R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Fijn dat je kunt kiezen hoe groot je je portie wilt hebben, small, medium of large. De witlofsoep is overheerlijk!! Leuk dat ze veel doen met streekproducten. Gezellig en warm ingericht.
Joukje J.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Een bistro is inderdaad een goede benaming, gezellig eetcafe zou ook kunnen. De ontvangst was goed en ondanks dat het erg druk was, werden we ontzettende vriendelijk en goed geholpen met de snelheid die kon. Het eten was wat je er van mag verwachten. Genoeg keus, grote porties dus zeker genoeg. Het was niet altijd even verfijnd en bijvoorbeeld de Tesselse stoof was wat aan de zoete kant. De nachos todos daarentegen waren prima, lekkere verse guacamole en goed gesmolten kaas en ook het plankje was als starter een aanrader.
G. B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima eten tegen een schappelijke prijs; prettige ontvangst en een