Over het restaurant Quinty's

Ontdek de keuken van Texel

Een bruine kroeg met kroonluchters aan de ene kant en een modern familierestaurant met paars-roze accenten aan de andere kant. Er wordt gewerkt met echt Texelse en oer-Hollandse producten zoals kokkels en lamsvlees en elk gerecht kan in small, medium of large besteld worden. Achterin het restaurant is er een speelruimte voor kinderen en er zijn regelmatig goochelaars. Een pareltje in badplaats De Koog!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Quinty's

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag

Lunch 12:00 - 15:30
Diner 17:00 - 21:00

Kelly A.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten, porties medium mogen wel wat groter ook vanwege de prijsverhouding.. perfect voor met kinderen!
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Een jaar geleden gegeten bij Quinty's en toen al gezegd dat ik de volgende keer in Texel terug kom bij hun.

Zonder reservering binnen gestapt en vriendelijk begroet. In verband met mijn zoon is er gevraagd of we achterin de kinderhoek willen zitten of vooraan bij het raam. Na het bekijken van de kinderhoek toch gekozen om voorin het restaurant te zitten bij het raam. De sfeer is goed en de temperatuur aangenaam. Al snel hebben we drinken en eten besteld en krijgt mijn zoon een puzzel voor het wachten, pluspunt!

Het eten zelf is prima en de selectie tussen small/medium/large qua maaltijden is perfect. De kogelbiefstuk met streekgroente en nachos waren heerlijk! De bereiding is goed en geserveerd op warme borden met het juiste bestek.
Het dessert was een topper, vooral de presentatie van de dame blanche en het kinderijsje! Hiervan was mijn zoon toch wel onder de indruk..

Verder valt er weinig aan toe te voegen, een volgende keer in Texel kom ik weer langs!
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Specialiteit genomen een entrecote, vond de kwaliteit van het vlees matig, veel pezen. Rest van het eten was middelmatig en de prijs vond ik dan ook iets te duur. Verse muntthee €3,20 vond ik veel te veel tov mijn Texels biertje van €4.00 vind ik heet water met wat takjes erg prijzig.. personeel kwam snel vragen of je nog wat wilde drinken helaas jammer dat ze de vuile vaat dan lieten staan.
Cilia B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Kindvriendelijk restaurant waar je kunt kiezen uit 3 maten voor de gerechten.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Quinty's is voor ons een vaste stek bij een bezoek aan Texel. Prima eten, vriendelijk en gastvrij personeel en een gezellige, warme plek. Wij komen terug!
Kevin Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Omdat veel restauranten gesloten waren hier neergestreken. Ontvangst is goed. Tafeltje in de glazen serre.

De bestelde oesters vielen iet wat tegen. Deze waren slecht opengemaakt en hierdoor lek gestoken. Jammer.

Voor- en hoofdgerechten kunnen in small, medium en large besteld worden. Leuk concept. Small is echter wel héél erg small. Vooral bij de steak tartaar.

Het eten was opzich wel aardig, eetcafe waardig. De smaken waren allen wat vlak. Dit was jammer.

Vooral in de zomer zul je hier lekker kunnen zitten. Voor de winter zou ik dit niet willen adviseren.
Rachel V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Goed en vriendelijk ontvangst, veel keuze op de menukaart, gezellig en sfeervol restaurant en ze zijn erg flexibel. absolute aanrader om heen te gaan als je op Texel bent!
Trudy D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Prima restaurant, erg druk bezocht. Hoofdgerecht was lekker, voorgerecht, wij hadden Quinty's Tapas voor 2, viel tegen. Niet omdat het njetvlekker was maar omdat er veel standaard in zat, olijfjes, kant en klare gevulde paprika, chips met dipsausje. Daarvoor ga ik niet naar een restaurant.
L, O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Leuke sfeer, uitstekende en zeer vriendelijke bediening en een prima keuken.
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Niet alleen een gezellig restaurant qua uitstraling maar ook heerlijk eten en fijne bediening! Voor mensen met een allergie is het ook zeker aan te raden, de terug koppeling is namelijk Vrij snel en er wordt goed mee gedacht wat er wel en niet gegeten kan worden.

Bij aankomst meteen een gratis drankje omdat zij vier weken dicht gaan wat erg werd gewaardeerd en ons verzoek voor een tafeltje bij het raam wat in eerste instantie niet zou lukken toch wel gelukt!

Komen zeker terug!
Barbara R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Fijn dat je kunt kiezen hoe groot je je portie wilt hebben, small, medium of large. De witlofsoep is overheerlijk!! Leuk dat ze veel doen met streekproducten. Gezellig en warm ingericht.
Joukje J.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Een bistro is inderdaad een goede benaming, gezellig eetcafe zou ook kunnen. De ontvangst was goed en ondanks dat het erg druk was, werden we ontzettende vriendelijk en goed geholpen met de snelheid die kon. Het eten was wat je er van mag verwachten. Genoeg keus, grote porties dus zeker genoeg. Het was niet altijd even verfijnd en bijvoorbeeld de Tesselse stoof was wat aan de zoete kant. De nachos todos daarentegen waren prima, lekkere verse guacamole en goed gesmolten kaas en ook het plankje was als starter een aanrader.
G. B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima eten tegen een schappelijke prijs; prettige ontvangst en een
H.J. K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Prima en gezellig restaurant
Zeer professionele gastheren en -vrouwen
Kwaliteit van de gerechten is uitstekendBeperkte wijnkaart maar voor ieder wat wils en van goede kwaliteit
Waheeda K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Alle gerechten kun je je in small,medium of large bestellen. Dat is een leuke manier om kennis te maken met verschillende Texelse specialiteiten. Vooral het lamsstoofpotje was heerlijk. Ondanks de kou zaten we door de heaters lekker warm.
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Met 2 personen lekker gegeten in dit gezellige restaurant, waar het opvallend druk was (in vergelijking met restaurants in de buurt). Vooraf namen wij de Texelse kokkels en de lamsrollade (beiden small). De Texelse kokkels waren overheerlijk, al zat er helaas een kokkel tussen met erg veel zand, met als gevolg langdurig gekras tussen de kiezen. Dit gemeld aan de bediening, werd doorgegeven aan de keuken, maar hierop verder geen reactie gehad helaas. De ananaschutney bij de lamsrollade was geslaagd, niet te zoet, maar lekker kruidig gemaakt. Als hoofdgerecht namen wij het als beste geteste lamsstoofpotje, inderdaad erg lekker (medium). Na afloop nog een espresso en een cappuccino. De hoeveelhede waren groot, een volgende keer zouden wij van het voorgerecht de medium kiezen en van het hoofdgerecht de small versie.
senseimaikel .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Vrijdagavond met vier personen bij quinty s uitgekomen waar we gingen dineren. We werden vriendelijk ontvangen, het restaurant ziet er erg mooi uit, het personeel is erg vriendelijk. Het belangrijkste is natuurlijk het eten. We hadden eerst een voorgerecht, Turks brood en nacho todos. Dit was al meteen goed.
Voor het hoofdgerecht hadden we vis, vlees en pasta. Alle gerechten waren erg lekker. Met name het stoofpannetje lam is een aanrader. Een plus punt is dat je kan kiezen uit klein middel grote porties. Helaas hadden we geen ruimte meer voor een dessert maar das een goede reden om terug te komen. Al met al quintys is een toptent.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Altijd leuk om hier te gaan eten met kleine kinderen. Veel speelruimte zodra er zelf rustig gegeten kan worden. Stoofpotje en het duivels potje waren heerlijk.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Wat een sfeervolle zaak! Na een wandeling heen en weer in de Dorpsstraat, toch uitgekomen bij zo ongeveer de eerste zaak aan het begin van de straat, vanwege de gezellige sfeer, de kaarsjes en het interieur met verschillende oude stoelen en kroonluchters etc. Heerlijk gegeten, totaal niet standaard!!! Texelse kokkels, lamsham, lamsfilet en lamsstoofpot, smullen gewoon!!! Vergezeld van een Texelse Skuumkoppe! En geweldig het Small/Medium/Large concept. Voor mij perfect, kon ik toch gewoon mijn voorgerechtje en hoofdgerecht helemaal op! Tot slot een proeverijtje van Texelse likeuren en bonbonnetjes, zo lekker!!! Voor de Koog een aanrader!!!!!
In G.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Vandaag een kop koffie en chocolademelk gedronken met een stuk appeltaart met slagroom. Niks op aan te merken. Pluspunt was dat we er gratis water bij kregen. Het ziet er gezellig uit alleen het personeel mag iets spontaner reageren.