Over het restaurant Quignon Kitchen & Bar

De lekkerste wereldse gerechten

Geniet van wereldse gerechten, een ongedwongen sfeer en heerlijke wijnen. De hele dag ben je welkom, 's middags eet je een goed gevulde salade en heerlijke broodjes, 's avonds geniet je van een verrassend 3-gangendiner. Het hartelijke personeel geeft je direct een welkom gevoel.

Meer informatie over restaurant Quignon Kitchen & Bar

• Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Quignon Kitchen & Bar

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Afwisselende gerechten, plaatjes op het bord, heerlijke combinaties bij beiden.
Leuke, vlotte bediening in een levendig restaurant. Er was geluid om je heen maar zeker niet storend.
Kortom een perfecte avond met heerlijke gerechten.
M I.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een fijn restaurant voor een gezellige avond met goed eten. Vooral de salade met biefstukpuntjes valt altijd goed in de smaak.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Het voorgerecht met verschillende hapjes is heerlijk maar een beetje veel. Althans dat merk je bij het hoofdgerecht. Maar dat mocht de pret niet drukken..
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Mooie plek aan de gracht, gezellige ambiance en lekker eten met leuke bediening !
Wij waren hier met een AH-bon en is absoluut een aanrader.
pa H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Eerste keer bij Quignon, dankzij AH. Flinke porties, goede kwaliteit, we hebben gewoon lekker gegeten. Ondanks drukke donderdagavond toch vlotte bediening. We zaten naast de "hal" bij de ingang, als er iemand buiten bij de deur stond te roken, konden we dat goed merken, dat waaide naar binnen (dat was eigenlijk het enige minpunt).
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Via AHrestaurantactie hier gereserveerd. Zelden zo genoten! Gewoon vrije keus van de kaart, vriendelijke bediening, alles klopte gewoon. "Plateau" als voorgerecht is een echte aanrader! Sowieso kraan ik dit sfeervolle restaurant bij iedereen aanbevelen!
Sajia R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De warme gerechten waren prima behalve het toetje. Je proefde de kant-en-klare pudding. Jammer. Het hoofdgerecht met een biefstukje had zeker 100 gram sla en verder weinig rauwkost. Wel een heerlijke dressing. De burger smaakte goed, de verse frietjes ook.
Rutger B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eten is goed net zoals de bediening, het geluid was wel iets aan de hoge kant. Daarnaast is de inrichting sfeervol. Zit gelegenheid prima, maar het zou wel iets ruimer mogen.
jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Er lag een poes op de plek die voor ons gereserveerd was.Het personeel heeft hem weg gehaald.Dus prima opgelost.gezellig restaurant .lekker gegeten voor een leuke prijs.Wij waren hier met de AH actie.Je kon van de hele kaart bestellen.
theocarolien .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Leuke, informele zaak. Jonge en spontane medewerkers. Zowel voor- hoofd- als nagerechten waren van goede kwaliteit en juiste proporties.
Al vaker hier gegeten en altijd tevreden!
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Lekker gegeten met vrienden via de AH Restaurantactie. Fijn dat je gewoon van de hele kaart kunt kiezen. Vriendelijke bediening die goed meedenkt. De Aziatische burger zou pittig zijn, dat viel voor de een gelukkig mee en de ander had de burger graag pitteger gehad... het is maar net wat je gewend bent.
Fenneke H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zoals gewend alles naar wens bij Quignon. Het restaurant heeft een gezellige maar rustige sfeer, bediening is vriendelijk en een goede service. Ook erg tevreden over het eten. Paprikasoep was erg veel en romig; lekker voor een paar happen, maar ons te zwaar voor een voorgerecht. Verder 100% tevreden.
Han T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
we zijn er goed ontvangen, ondanks dat we een uur te vroeg waren, we moesten wel even wachten tot de keuken open was, maar dat was geen probleem. Dus eerst een drankje gedronken en toen de keuken openging werden we ook gelijk geholpen. de bediening was goed en erg aardig. het eten was prima en een aanrader is de carpaccio, ik vond deze erg lekker. soep van de dag was een heerlijke pompoensoep.
we hebben genoten.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Leuk restaurant op prima locatie, modern ingericht en met vriendelijke bediening. Zalm vooraf was meer salade dan zalm, carpaccio was goed. Tournedos niet te groot maar wel prima kwaliteit.
Florence87 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
We hebben hier met 6 personen via de AH restaurant actie gegeten en het was top! We mochten van de gehele kaart kiezen en hadden naar mijn mening erg veel keus. Ik had als voorgerecht de gemarineerde zalm met aardappelsalade, als hoofdgerecht de tonijnsteak met heerlijke romige tagliatelle en als dessert de cheesecake. Samen met alle drankjes kostte het 23,33 euro p.p.! Het personeel was erg goed en vriendelijk! We hebben heerlijk gegeten en ik zou hier zeker nog eens terug komen!
Silvia B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gezellig aangekleed restaurant, vriendelijke bediening en ook heel belangrijk: lekker eten, grote porties, gevarieerde menukaart en heerlijke frietjes!
Alexander Hendrik F.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Samen met mijn broer wezen eten. Quignon doet mee met de Albert Heijn actie en dat is ideaal. Heerlijk eten! vooral het voorgerechten plankje was erg leuk en lekker, maar ook de hoofdgerechten zijn zeer aan te raden.
aleida B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
we waren zeer tevreden. het eten was volgens mij zelf alles vers en echt zelf gemaakt...en de bediening had er echt zin in.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We vonden het eten heerlijk en veel flexibiliteit van het personeel. Leuke jonge mensen. Via AH bon gegeten, konden ook in plaats van nagerecht voor koffie kiezen dat is prettig.
Rishma B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
gezellige sfeer, de bediening was vriendelijk en het eten was lekker.
minpunt: na het hoofdgerecht hebben we bijna een uur gewacht maar niemand kwam vragen of we nog iets na wilde. Uiteindelijk zijn we maar naar de kassa gelopen om af te rekenen.