Quignon Kitchen & Bar

Oudegracht 134 3511 AX Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Quignon Kitchen & Bar

De lekkerste wereldse gerechten

Geniet van wereldse gerechten, een ongedwongen sfeer en heerlijke wijnen. De hele dag ben je welkom, 's middags eet je een goed gevulde salade en heerlijke broodjes, 's avonds geniet je van een verrassend 3-gangendiner. Het hartelijke personeel geeft je direct een welkom gevoel.

Meer informatie over restaurant Quignon Kitchen & Bar

Maandag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 12:00

• Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
J.W.C. H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Erg gezellige gelegenheid om te eten of te borrelen. Vooral de Quignon week-specials zijn een aanrader. Voor €10-12,50 eet je al heerlijk rib-eye, steak of burger geserveerd met friet en salade.
Veerlegwendolyn .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker eten, vriendelijke bediening en een leuke sfeer, de muziek was ook rustig maar stijlvol op de achtergrond. Een goede ervaring dus.
Herrieman .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Goede keuken. Heerlijk eten en bijzonder vriendelijk personeel. Gezellige ruimte, fijne muziek. Top tent! We komen hier zeker graag terug.
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Prima eten, prima tent. Wel veel hoge krukken om op te zitten, vind ik persoonlijk na 2 uur tafelen niet meer fijn.
Eten is standaard eetcafé eten in een net iets leuker jasje. De carpaccio is zeer vers, lekker. Het was op donderdag wel enorm rumoerig, veel mensen rond de tafeltjes, waardoor het wat chaotisch overkwam. DE bediening is zeer vriendelijk maar ook chaotisch, maakte veel fouten. Met AH bon hier gegeten, prima. Vrije keuze van de kaart dat is fijn. Ze zouden echter wel een speciale koffie kunnen aanbieden of een likeurtje ipv een toetje. Dan kon nu alleen zonder de AH deal. Dat is jammer
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Vriendelijke en correcte bediening. Ruime keuze aan gerechten. Lekker gegeten, porties zijn behoorlijk. En vooral de brownie is onwijs lekker!
I.hillebrand .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Fijne locatie. We hadden een fijne tafel,apart in een hoekje.we hadden alle tijd. Eten was prima. Voor herhaling vatbaarfijn vriendelijk personeel met goede uitleg over het bestelde
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Lekker en gezellig gegeten. Zat helemaal vol op de woensdag dat wij er waren. Moest alleen wel regelmatig zelf naar drinken vragen.
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker eetcafé! Vanaf 22:00 uur komen er ook mensen die alleen een drankje drinken. Die stonden erg dicht naast ons terwijl wij nog aan ons toetje zaten. Dat vonden wij onplezierig.
Betty A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Eten prima, bediening prima. Een goed restaurant om te eten en ook gezellig druk. Kortom alles prima.
Stefan T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
goede service. goed rekening gehouden met allergie.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten via de Albert-Heijn actie. Wat ik hier beslist wil vermelden,
is dat wij hebben genoten van de deskundige en bijzonder
hartelijke bediening! (Van verschillende medewerk(st)ers!)
Rowan F.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Loop een kat door het restaurant die van je boord mee eet als je niet oplet en personeel doet er niet veel aan heb je een klacht ja jammer dit is Utrecht is dan het antwoord
Dymphi V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Al meerdere keren gegeten bij Quignon en ook deze keer was het eten voortreffelijk. Zeker met de AH restaurantactie maken ze geen onderscheid en kun je kiezen wat je wil. Een echte aanrader!
Sam R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Eten en sfeer was goed! Keuken was snel, bediening had iets sneller kunnen zijn met opnemen, eerste drankje, uithalen etc. Overall prima!
Ang V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Dit restaurant viel erg tegen! het was erg druk, dus de bediening vergat veel. borden werden niet optijd weggehaald, je moest zelf steeds om bestek vragen etc. Het eten was goed, alleen voor de prijs hadden we wel iets meer verwacht. Slordige foutjes, zoals een verband broodje bij een kaasplank en een nog niet ontdooide brownie serveren kan eigenlijk niet. Erg jammer!
Emma L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gister met mijn vriend hier gegeten met de AH restaurant actie. Je mag alles van de kaart kiezen en aan het einde trekken ze de goedkoopste gerechten eraf. We hebben echt heerlijk gegeten! Service was goed en vriendelijk. Zeker weten een aanrader! Wij zullen vast nog een keer terug komen.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Lekker en verrassend tapasplankje vooraf.
Echt goede en malse biefstuk mooi in plakjes gesneden lekkere aardappeltjes en harricoverts.
De Trifle is heerlijk.
Bediening goed alleen jammer dat op het op zaterdag zo rumoerig is.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Gerechten waren lekker en zagen er mooi uit. Bediening was heel vriendelijk en vlot. Wij gaan hier zeker nog eens eten
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Gezellig druk restaurant, gelukkig konden we er zonder reservering op de zaterdagavond toch nog terecht. Het eten was prima en de bediening zeer vriendelijk. Tip: het zou dit restaurant wat ons betreft echt compleet maken als er een een kaart of categorie voor de "kleine" eters zou zijn
Sharon K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de bonnen van iens. Fijn dat je uit de hele kaart mag kiezen. Het restaurant heeft een gezellige uitstraling. De brownie als toetje vond ik helaas wel een beetje hard.