Quignon Kitchen & Bar

Oudegracht 134 3511 AX Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Quignon Kitchen & Bar

De lekkerste wereldse gerechten

Geniet van wereldse gerechten, een ongedwongen sfeer en heerlijke wijnen. De hele dag ben je welkom, 's middags eet je een goed gevulde salade en heerlijke broodjes, 's avonds geniet je van een verrassend 3-gangendiner. Het hartelijke personeel geeft je direct een welkom gevoel.

Meer informatie over restaurant Quignon Kitchen & Bar

• Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Quignon Kitchen & Bar

Anne V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Tegenvaller! Eerst de kaart in hand, uitleg concept alvorens aperitief wordt uitgevraagd. Carpaccio niet hoogdravend qua kwaliteit vlees. Dagspecial; Eendenborst medium-rare bestelt, echter 'schoenzool' geserveerd, dus weer terug naar de keuken. Werd ruim 15 min. waardoor de rest al klaar was met eten alvorens ik mijn gerecht kreeg. Garnituur niet vervangen, maar gewoon zoals op de bord lag (had deze namelijk al gepeperd en gezouten en lag er nog op toen het bordje terug kwam), pomme ducehesse en gegrilde courgette, dus uitgedroogd want die hebben al die tijd onder de grill of in de steamer gestaan om warm te blijven. 2e eend garing goed, geen enkel excuus! Dessert Brusselse wafel, echter verwacht ik dan een wafel, geen halve met 5 verdwaalde kersen. Kortom blij dat het de AH-actie was, anders is het hier zonde geld. Serveersters die over de tafel uitserveren ipv inzetten, drank aanreiken, andere cuissons dan bestelt worden, geen excuus aanbieden voor garing en wachten. M.i. kunnen ze hier nog wel wat leren!
Betty W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Ontvangst was goed vraag voor tafel aan het raam is gehonoreerd. M.b.t. communicatie/bediening was het eerste contact verwarrend. Dit werd mede veroorzaakt door een medewerker die alleen Engels sprak en er de eerste avond werkte. Dit is naar tevredenheid opgevangen door ervaren collega,s
Shakira V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Echt heerlijke gerechten, vooral het visplateau is een aanrader! Het enige nadeel was dat het visplateau best groot was als voorgerecht waardoor je eigenlijk al redelijk vol zat. Nadat we wat langer wilden beslissen welke gerechten we zouden bestellen, duurde het lang voordat het personeel weer terugkwam om de bestelling op te nemen. Wel zeer vriendelijk personeel wat vaak vroeg of alles naar wens was.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Het eten was prima , maar hetduurde allemaal erg lang voordat het op tafel stond .
Caro A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Via AH bon gegeten, we konden a la carte ons eten bestellen, dat was fijn! Voorgerecht was goed, hoofdgerecht ook goed en nagerecht prima.
Beetje nonchalante houding van de bediening. Beetje dicht op elkaar.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Lekker eten, mooie borden, gezellige locatie aan het water.0
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Drukke avond , beetje lang wachten op het eten.
Lydab B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Eten is prima, niet bijzonder. We werden herhaaldelijk niet opgemerkt door de bediening. Moesten heel lang op ons voorgerecht wachten en steeds de bediening aanspreken op niet nagekomen belofte.
Jan En Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Helaas waren beide hamburgers wat lauw en niet heel bijzonder (vonden wij) en duurde het even voordat het eten kwam. Voorgerecht (carpaccio) en toetje (creme brulee) waren prima
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Gegeten met AH-actie. Bij ontvangst werd de actie niet toegelicht. Later keurig hersteld. Hoofdgerecht kipsaté met frietjes is echter betreurenswaardig en niet wat we van Quinon uit verleden gewend zijn. Frietjes waren korte hard gebakken stukjes, nauwelijks friet te noemen en de kipsaté was erg zout en niet echt premium stukjes kip. Erg jammer!
Tevens kan er ook wel een dweiltje over de vloer na de zaterdagavond.
Renske L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Prima.
Sicco C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Hier met de AH restaurant actie. Eten was echt meer dan prima, de sfeer was heel gezellig. Bediening was ook erg vriendelijke en kwam vaak genoeg langs om drankjes op te nemen. Zou zeker aanraden om hierheen te gaan!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten, voorgerecht was verrassend lekker en groot portie. Hoofdgerecht was ook prima. Alles netjes afgewerkt. Vlotte en aardige bediening. Komen zeer zeker terug.
Teunis M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Aandacht voor gasten kon beter (gasten welkom heten, toelichting op de kaart, naar tafel verwijzen, na binnenkomst wat sneller vragen wat te willen drinken), Gerechten goed, maar niet in verhouding tot de prijs: een porties frietjes ter grootte van een koffiekopje en daar 4,50 voor vragen is echt schandalig. Desserts zijn te simpel en niet overeenkomstig wat op de kaart staat.
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Na bestelling van nog een fles wijn en later weer water, duurde het erg lang dat wij dat ook kregen. Moesten we nogmaals om vragen
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Bediening kon meer attent zijn!! Niet staan praten met elkaar achter de bar, onze legen borden stonden heel lang op tafel. en wij moesten de hele tijd iemand 'roepen' om geholpen te worden.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Op zich redelijk gegeten, maar het duurde erg lang voor we onze gerechten kregen. 3 kwartier tussen voor en hoofd is flink. Eten was lekker, maar niet hoogstaand. Risotto waf aangebrand, veel kleine harde stukjes tussen de (veelal kleine stukjes) frietjes. Voor ons geen herhaling. Restaurant behoorlijk druk, je moet hard praten om jezelf verstaanbaar te maken.
Suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Heb lekker gegeten en het personeel was vriendelijk.
Corry D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Het smaakte erg goed. Werd netjes opgediend en de hoeveelheid ruim voldoende!
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Leuk restaurant, gezellige inrichting en het eten is heel goed, wel hele grote porties en lekkere biertjes. Aardig personeel, een aanrader en zeker met de AH restaurantbon dan krijg je het tweede gerecht gratis.