Quignon Kitchen & Bar

Oudegracht 134 3511 AX Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Quignon Kitchen & Bar

De lekkerste wereldse gerechten

Geniet van wereldse gerechten, een ongedwongen sfeer en heerlijke wijnen. De hele dag ben je welkom, 's middags eet je een goed gevulde salade en heerlijke broodjes, 's avonds geniet je van een verrassend 3-gangendiner. Het hartelijke personeel geeft je direct een welkom gevoel.

Meer informatie over restaurant Quignon Kitchen & Bar

Marissa D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Erg lekker gegeten en mooi gepresenteerd
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten voor een vriendelijke prijs
Dorinthe D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Het eten was heel erg lekker. De spareribs vielen van het botje af. Inrichting is niet heel sfeervol maar het was ook niet zo druk
Berny T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Super gezellig, leuke vlotte bediening, lekkere gerechten goed gepresenteerd, ruim voldoende, kortom verrassend, gaan we zeker weer naartoe
Arnoud S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Met AH Actie gegeten. Gelukkig geen gehannis met een speciaal AH menu maar gewoon bestellen van de kaart. Voorgerechten waren OK op de Pulled Pork na met broodje bakpao. Broodje was slecht en hard en vlees was gortdroog en keihard. Alle hoofdgerechten waren ook weer goed. We hadden met name de truffel burger (met z’n 7-en waren we). Het brownie dessert werd door twee van ons verorberd. Enorm veel maar zo lekker dat we een doggie bang hebben gevrgaard. Top!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Met gebruikmaking van de AH-bon keuze van de kaart gemaakt. Het is niet de eerste keer dat we hier waren en het zal beslist niet de laatste keer zijn geweest. Het waren heerlijke gerechten. Uitstekende service en een heel aardige bediening. Top restaurant.
Loes P.
We hebben heerlijk gegeten
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het eten is erg goed, leuk opgemaakt en het zijn royale porties. Vriendelijke en attente bediening. Wij komen hier zeker terug ook zonder de AH actie.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Super gegeten. Vriendelijke bediening. Top!
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Goed restaurant met lekker eten! Voor herhaling vatbaar!
Mar M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Verkeerde bestelling opgenomen, dus konden niet echt samen eten en dat was jammer. Het was een menselijke fout dus we vonden het niet heel erg, en het was erg lekker dus uiteindelijk top!
Eunice D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Bij Quignon met familie geweest voor een verjaardagsviering en gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. De drie gangen menu beviel goed en de porties waren ook goed tot groot.
Er was zowel telefonisch als ter plekke aangegeven dat er een jarige was in de groep, jammer genoeg zijn ze dit toch vergeten. Ook jammer was de brownie die verbrand was aan de onderkant en ook zo smaakte. Verder prima gegeten.
Susan R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Gezellig gegeten met familie. De porties zijn te groot. 1/3 minder groot voor alle gerechten is meer dan voldoende. De wachttijd tussen de gerechten is lang. We zaten om 17.30u aan tafel en waren pas na 21.00u klaar. Op het einde had het personeel ook nauwelijk nog oog voor onze tafel. We zijn zelf maar naar de bar gelopen om de rekening te vragen (waar ook niemand van het personeel te bekennen was).
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Een leuke restaurant/bar met goed decor. Porties zijn groot genoeg en personeel is zeer vriendelijk. Hoop er nog eens terug te komen, maar dan als de bar setting 'actief' is.
Larissa V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten, verassende gerechten en een super service!
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Eten redelijk tot goed. Prettige bediening. Ze doen erg hun best. Sfeer is aardig.
Jurjen B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Lekker eten! Sommige porties is te groot, maar voor de goede eters onder ons geen enkel probleem. Wij komen zeker nog een keer terug!