Quignon Kitchen & Bar

Oudegracht 134 3511 AX Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Quignon Kitchen & Bar

De lekkerste wereldse gerechten

Geniet van wereldse gerechten, een ongedwongen sfeer en heerlijke wijnen. De hele dag ben je welkom, 's middags eet je een goed gevulde salade en heerlijke broodjes, 's avonds geniet je van een verrassend 3-gangendiner. Het hartelijke personeel geeft je direct een welkom gevoel.

Meer informatie over restaurant Quignon Kitchen & Bar

vulto115 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Thao K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We zijn hier om een zondagavond komen eten met de AH actie. Het eten was lekker. De bediening was (helaas) wel wat aan de langzame kant.
Sandra A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!
Zijn hier al vaker geweest met de AH spaaractie, mogen gewoon alles kiezen van de kaart, prima geregeld!
mabekema .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Woensdag 9 aug. samen hier gegeten via de AH actie. Na wat te lang wachten om onze keuze door te geven, liep het verder vlot, vriendelijk en attent. Heerlijk gegeten, vooral het voorgerecht Plateau Quignon was gevarieerd en lekker en werd erg aantrekkelijk geserveerd. Aanrader!
kisook .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wat een geweldig restaurant, de bediening was verschrikkelijk aardig waardoor wij ons zeer op ons gemak voelde. Heerlijke plank voor verschillende voorgerechtjes op. Ik had een heerlijke truffel risotto als hoofdgerecht en het toetjeTony chocolony lava taartje was echt super! Ik had nog een bon van de AH restaurant actie, mocht gewoon a la carte bestellen. Top avond, echte aanrader!!
anitahofman .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten . De gerechten waren mooi opgemaakt . Vriendelijk personeel . Zou de volgende keer zo weer hier naar toe gaan , is aan te bevelen .
Kim O.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening en leuke sfeer; voor herhaling vatbaar!
........................................................................................................................................
Aniek V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten, top service. Voorgerecht liet wat langer op zich wachten, rest liep goed door. Goede sfeer. We komen zeker terug.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We zaten op het terras en het eten was echt top! Om de een of andere reden zag het personeel ons echter wel steeds over het hoofd. Maar als we ze te pakken hadden kregen we daarna wel snel ons eten/drinken. Zou zeker nog een keertje gaan.
Simon K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het eten was erg lekker, de bediening aardig maar niet super snel en het 3 gangen zijn eigenlijk net iets te veel in dit restaurant.
Adriana F.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Ik heb al een keer eerder hier gegeten en vond ik toen heel lekker, maar deze keer minder bijzonder. De bediening was gewoon goed en de inrichting ook. Ik zou zeker nog een keer hier gaan eten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gezellige entourage, vriendelijke bediening, mooie gebrechten. Mooi gelegen aan de Oude Gracht. Een zaak om nog eens naar toe te gaan.
ProefMartha .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Misschien wel bevooroordeeld na het lezen van een aantal negatieve recensies, vooral over wachttijd en service, waren wij gisteravond aangenaam verrast door de kwaliteit van dit restaurant. De bediening was vriendelijk, correct en attent. De kwaliteit van het eten was prima. We kwamen hier terecht via de AH actie. Heel prettig dat we van de kaart konden kiezen, en dat we in plaats van het dessert voor kofffie konden kiezen.
helmabogers .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk eten, er wordt met bepaalde allergieën goed meegedacht en rekening gehouden. Hele leuke en lieve bediening. Er wordt regelmatig gevraagd of iemand nog wat drinken wil. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
BertT .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We waren er via de Albert Heijn actie. Voordeel is dat je drie gangen kunt kiezen van de kaart. Nadeel dat er niet duidelijk bij verteld werd dat de duurste drie gangen één keer afgerekend werden. En niet de helft van het totaal bedrag. Erger vond ik dat, en dat kan een momentopname geweest zijn, er regelmatig vier man personeel achter de bar stond, wat vooral ook veel met elkaar bezig was. Babbelen en op hun mobieltjes te kijken, terwijl er rond 18.00 uur al redelijk veel personeel binnen was. Men was(in ieder geval niet bij ons) niet alert op lege borden of lege glazen die afgeruimd/mogelijk opnieuw gevuld konden worden. Ook het moment van kunnen bestellen duurde lang, omdat ze kennelijk zo druk met elkaar waren, dat onze signalen pas na een aantal minuten opvielen. Toen er een lichamelijk gehandicapte vrouw met haar valide partner arriveerde, ontstond er een gênante situatie. Geen van de personeelsleden bood aan om een handje te helpen, stonden op afstand toe te kijken(al had ze het misschien afgeslagen) De vrouw ging uit haar rolstoel zittend op de trap steeds een treetje hoger om het bovengedeelte te bereiken. Dit had absoluut anders gekund. Er was servicegerichtheid bij vlagen. Al met al geen fijne ervaring met dit restaurant.
Sjoerd S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Het eten was erg goed, ze waren zeker niet zuinig met porties.

Vriendelijk personeel, wel jammer dat ons alleen aan het begin is gevraagd of we wat wilden drinken en daarna niet meer.

Gezellige sfeer, met mooi weer op het terras.
Merel M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten, leuke en vrolijke bediening, die wel in zijn voor een lolletje. Goede plek om even heerlijk te eten en iets te drinken.
Michelle W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker gegeten hier, ook hele mooie gerechten! En lekkere cocktails! Het zoete aardappeltaartje bij lamsrack was iets minder. De indo touch in de gerechten vind ik ook heel leuk!
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten, ruime keuze in gerechten en alles smaakte even goed. De bediening was prima. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Het eten was heerlijk en ruim voldoende. We zaten heerlijk vlak bij het open raam en de bediening was zeer oplettend en nam de tijd voor een praatje. Al met al een aanrader.