Quignon Kitchen & Bar

Oudegracht 134 3511 AX Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Quignon Kitchen & Bar

De lekkerste wereldse gerechten

Geniet van wereldse gerechten, een ongedwongen sfeer en heerlijke wijnen. De hele dag ben je welkom, 's middags eet je een goed gevulde salade en heerlijke broodjes, 's avonds geniet je van een verrassend 3-gangendiner. Het hartelijke personeel geeft je direct een welkom gevoel.

Meer informatie over restaurant Quignon Kitchen & Bar

Maandag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 12:00

• Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
ArthurBuursma .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Erg lekker gegeten met z'n viertjes. Sate was erg lekker, hamburger goed mals. Bediening was erg vriendelijk en een erg aangename sfeer. Hier komen wij beslist terug.
Lisanne K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Leuke gezellig sfeer. Gezellig druk. Mooie keuze aan gerechten. Met 7 gasten en 4 verschillende gerechten, waren ze allemaal erg smaakvol. Heel leuk dat het biologisch/e-nummer vrij/fairtrade is.
Tip: 1 á 2 gezichten qua bediening per tafel, anders worden er dubbele dingen of veel onderbrekingen gevormd.
Zeker het terugkeren waard!
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
De inrichting is sfeervol. De bediening is aardig maar niet heel strak georganiseerd. Vooraf kozen wij de geitenkaas in bladerdeeg en scampi met tonijn. De geitenkaas was prima, maar het gerecht met scampi viel wat tegen. De scampi waren niet erg mals. Er werd rouille bij geserveerd, maar blijkbaar had de kok geen idee wat dit was. Ik kreeg een soort dikke, gelige pasta geserveerd die veel te zwaar en veel te zout was. Er zat ook helemaal geen broodje bij. Ik nam als hoofdgerecht zalm in een krokante korst, met o.a. hassel back aardappel en bospeen. Dit smaakte prima. Mijn disgenote had truffelpasta met ricotta, spinazie en rucola besteld. Ze kreeg een enorm bord ravioli, dat wel over drie borden verdeeld had kunnen worden. Echt veel en veel te veel pasta, en te weinig verse groente. Duidelijk uit balans dus. Ook van de truffel viel niets te proeven. Gelukkig maakte de lekkere ganache met chocolade tot besluit weer wat goed.
Tamar V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Erg gezellig en hele leuke, charmante bediening, die niet was vergeten dat we kwamen om mijn verjaardag te vieren. Eten van goede kwaliteit (de pompoensoep is heerlijk!). Een aanrader!
haub .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekker gegeten bij Quignon. Vriendelijke bediening zonder gelijk te populair te worden.
De Quignonschotel (vanaf 2 personen) is een soort tapas-plankje wat lekker wegsnackt als voorgerecht.
Hoofd- en nagerechten niks mis mee en prima huiswijn.
Kortom: wij kunnen dit aanraden.
Anneleen A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wat een bruisende levendigheid in Quignon; het lijkt wel of heel jong Utrecht hier samenkomt. Wij voelen ons daar evenwel prima tussen als 65-plussers hoor en ook zeer welkom. De inrichting is stoer: met zowel hoge als lage tafels. Buizen, leidingen en grote lampen aan het plafond. Ontvangst en bediening is hartelijk en kundig; ze maken daar heel wat kilometers op een avond. We aten vooraf de plank met kleine hapjes: krokante inktvisringen, een zalmrolletje, een heerlijk soepje, Italiaanse vleessoorten op wat sla, olijfjes, zontomaatjes, een mini-kipsaté. Echt een snoeperij. Daarna de tournedos met 'vergeten groenten' en een salade met ossenhaaspuntjes. Perfect klaargemaakt, mooie ruime porties. De timing tussen de gerechten was rustig en dat vinden we erg prettig. Als afsluiting een dame blanche en chocoladetaartje met mousse van binnen. Zeer voldaan en tevreden verlieten we het grote grachtenpand. We komen terug.
Carin65 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke ontvangst en bediening. Echt een aanrader.
Een klein minpuntje: als je vlak bij de deur zit die regelmatig opengaat, dan is dat koud in deze periode.
Ander plekje kiezen dus volgende keer want die komt er zeker!
Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Een kaart waar iedereen iets naar zijn zin kon vinden. Ik heb heel klassiek een carpaccio gegeten, goed van smaak. De geitenkaas in in deeg was erg lekker. Als hoofdgerecht een Coq au vin in een pannetje, lekker en allang niet gegeten. Mijn partner saté met groenten en patat. Voor het toetjes hadden we niet veel plek meer, daarom een kaasplankje met z'n 2en gegeten. twee Italiaanse kazen zacht en romig van smaak, een blauw kaas en ten slotte Old Amsterdam met een wijntje. Bediening was vriendelijk en redelijk vlot. Kortom lekker gegeten!
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Er was aan de andere kant een feestje wat een beetje rumoerig was. We vonden de hoge tafels ook niet heel erg handig het zat niet zo lekker. Zeer vriendelijke bediening.
Mariannezeist .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gisteren gegeten bij Quignon met de AH actie. Veel keuze in gerechten. Erg lekker en verzorgd.Attent personeel. Ipv dessert konden we ook thee of koffie nemen, was geen enkel probleem. Sfeervolle lokatie aan de gracht van Utrecht. Zeker voor herhaling vatbaar.
J.W.C. H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Erg gezellige gelegenheid om te eten of te borrelen. Vooral de Quignon week-specials zijn een aanrader. Voor €10-12,50 eet je al heerlijk rib-eye, steak of burger geserveerd met friet en salade.
veerlegwendolyn .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker eten, vriendelijke bediening en een leuke sfeer, de muziek was ook rustig maar stijlvol op de achtergrond. Een goede ervaring dus.
herrieman .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Goede keuken. Heerlijk eten en bijzonder vriendelijk personeel. Gezellige ruimte, fijne muziek. Top tent! We komen hier zeker graag terug.
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Prima eten, prima tent. Wel veel hoge krukken om op te zitten, vind ik persoonlijk na 2 uur tafelen niet meer fijn.
Eten is standaard eetcafé eten in een net iets leuker jasje. De carpaccio is zeer vers, lekker. Het was op donderdag wel enorm rumoerig, veel mensen rond de tafeltjes, waardoor het wat chaotisch overkwam. DE bediening is zeer vriendelijk maar ook chaotisch, maakte veel fouten. Met AH bon hier gegeten, prima. Vrije keuze van de kaart dat is fijn. Ze zouden echter wel een speciale koffie kunnen aanbieden of een likeurtje ipv een toetje. Dan kon nu alleen zonder de AH deal. Dat is jammer
i.hillebrand .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Fijne locatie. We hadden een fijne tafel,apart in een hoekje.we hadden alle tijd. Eten was prima. Voor herhaling vatbaarfijn vriendelijk personeel met goede uitleg over het bestelde
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Vriendelijke en correcte bediening. Ruime keuze aan gerechten. Lekker gegeten, porties zijn behoorlijk. En vooral de brownie is onwijs lekker!
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Lekker en gezellig gegeten. Zat helemaal vol op de woensdag dat wij er waren. Moest alleen wel regelmatig zelf naar drinken vragen.
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker eetcafé! Vanaf 22:00 uur komen er ook mensen die alleen een drankje drinken. Die stonden erg dicht naast ons terwijl wij nog aan ons toetje zaten. Dat vonden wij onplezierig.
Betty A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Eten prima, bediening prima. Een goed restaurant om te eten en ook gezellig druk. Kortom alles prima.
Stefan T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
goede service. goed rekening gehouden met allergie.