Quignon Kitchen & Bar

Oudegracht 134 3511 AX Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Quignon Kitchen & Bar

De lekkerste wereldse gerechten

Geniet van wereldse gerechten, een ongedwongen sfeer en heerlijke wijnen. De hele dag ben je welkom, 's middags eet je een goed gevulde salade en heerlijke broodjes, 's avonds geniet je van een verrassend 3-gangendiner. Het hartelijke personeel geeft je direct een welkom gevoel.

Meer informatie over restaurant Quignon Kitchen & Bar

• Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Quignon Kitchen & Bar

Johan V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Te vaak een leeg glas, eten was goed! Nieuwe kaart sinds deze dag, even de puntjes op de i zetten! Aangegeven bij de bediening. Komen zeker terug!
Dimphy A.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
J.H. W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Gastvrije sfeer met heerlijk eten en prettige ontvangst en bediening. Komen hier zeker terug!
F S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Heerlijk gegeten, mooie ruime porties, vriendelijk personeel. Net geen 10 omdat we een paar keer zelf om drinken moesten vragen. Leuke gezellige eetgelegenheid!
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Vriendelijke bediening en lekker eten. Voor herhaling vatbaar.
Lia W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Vandaag hier gegeten met de AH actie. Ik had een heerlijk vegetarisch hoofdgerecht tortellini met truffelsaus, zongedroogde tomaten en wat groenten. Leuk dat je als voorgerecht ook de kaasstengels mocht kiezen bij een glas bier. Mijn partner had een stoofschotel met een bockbier erbij (hoorde bij het hoofdgerecht) Ik had als nagerecht Asian ijstaart met gebakken banaan en spekkoek en mijn partner zomers fruit met ijs in een bakje wat ook te eten was. De bediening was attent en vriendelijk.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Het was erg lekker en we zaten erg leuk. Leuk tentje!!
Sabine O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Lekker gegeten, goede sfeer.
Melissa G.
Heerlijk gegeten!
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Met de AH actie hier gegeten. Er was geen speciaal menu voor deze actie. We konden gewoon uit de hele kaart zelf een driegangenmenu samenstellen. Heerlijk gegeten!
jordy V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lang gewacht op eten. Prima maar niet hoogstaand helaas ook niet warm. Spareribs van andere tafelgenoten waren zelfs koud.
Lisa K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Met de AH restaurantactie hier lekker gegeten voor een kleine prijs. De bediening heeft onze avond gemaakt. Ze was super vriendelijk en kwam op de juiste momenten even checken of we nog iets nodig hadden. Bedankt!
Niels G.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Met mijn vriendin een hapje gaan eten. Prachtige ambiance, goede kaart waar je uit kon kiezen en gemotiveerd en kundig personeel. Nieuwe vaste tent voor ons!
Carolien K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Een gezellige zaak, heel vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten en gedronken!! Alle smaken klopte , mooie gerechten, voor een goeie prijs. Een echte aanrader.
Elizabeth S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Beperkte keus in hoofdgerechten.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Ondanks dat je van te voren bij reserveren en bij bestellen aangeeft dat je sneller wil eten ivm een voorstelling lijkt alles juist trager te gaan.
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Eerst aan de bar gezeten omdat onze tafel nog niet vrij was. Al snel konden we aan tafel waar de drankjes snel werden opgenomen en de kaart werd gebracht. Nadat we onze gerechten hadden besteld, duurde het even voordat het voorgerecht kwam. We hadden beide de rundercarpaccio en die was voortreffelijk. Op de hoofdgerechten moesten we (eigenlijk iets te) lang wachten. Maar gelet op de drukte, was dit wel weer begrijpelijk. De steak Quignon was mals en daarbij werden wat seizoensgroenten en een paar schijfjes zoete aardappel geserveerd. Als extra een mandje frites erbij besteld. De zeebaars was aardig (net niet droog), de zwarte pasta met peper-knoflookolie was heerlijk. Mooi al dente en precies genoeg peper. De zeekraal heb ik niet kunnen vinden, wel wat peultjes en een paar zongedroogde tomaten. Iets aan de karige kant qua groenten. Het dessert hebben we niet genomen, we zaten voldoende vol en overeten is nooit goed.
Het restaurant is rumoerig en de temperatuur is te warm. Komt doordat het helemaal vol zit.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijk personeel.
Lucky V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Lekker gegeten, tacos met zalm waren verrassend en de saté was erg mals. Erg jammer dat er maar 1 spiesje bij zat.. De brownie was daarintegen weer vrij royaal. De bediening was vriendelijk en gastvrij. Hier komen we zeker terug!
Cobussen H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Goede kwaliteit, niet goedkoop maar in combinatie met de AH restaurant actie een goede keus.