Over het restaurant Quignon Kitchen & Bar

De lekkerste wereldse gerechten

Geniet van wereldse gerechten, een ongedwongen sfeer en heerlijke wijnen. De hele dag ben je welkom, 's middags eet je een goed gevulde salade en heerlijke broodjes, 's avonds geniet je van een verrassend 3-gangendiner. Het hartelijke personeel geeft je direct een welkom gevoel.

Meer informatie over restaurant Quignon Kitchen & Bar

• Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Quignon Kitchen & Bar

Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
De carpaccio was heerlijk en het vlees van de spare-ribbs was zo mals dat het vanzelf van het bot afviel. Heerlijk dit waren de lekkerste spare-ribbs die ik ooit gegeten heb. Ook hebben ze heerlijke bieren op tap en fles
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Goed gegeten, ruime keuze. Bediening op orde maar kan iets attenter.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het eten was goed eten. Het was alleen ontzettend jammer dat bijv. Heineken 0.0 en en twee gerechten van de kaart en de dagschotel die wij bestelden uitverkocht waren.
Carline P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Bediening was goed, er liep genoeg personeel en ze hielden goed in de gaten of we nog wat wilde bestellen. De gerechten waren een beetje simpel en hadden weinig smaak. Goed om te weten is dat er een restaurant kat is..
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was heerlijk. Wel moesten we erg lang op ons voorgerecht wachten. Dit was wel jammer. De rest kwam wel vrij vlot door.
Sophia W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
gedwongen 3-gangen diner wel wat veel, maar ok; in 2 gevallen gevraagd het toetje te mogen meenemen; dat kon ( in dit geval kaasplateautje met vijgenbrood en walnoten) de kaas bleek een in plastic verpakt, bij Lidl o.i.d. gekocht produkt; voor de prijs van €10 wel wat mager; geen reclame voor verse produkten. Bij diner geleverde friet was te zwart geblakerd.
george G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
toen we kwamen lag er een kat op de stoel ik zei er iets van dat ik het niet prettig vond een kat in rest. maar kreeg als antwoord die blijft wel liggen is onze huiskat. Hij kwam toch bij onze tafel heel onaangenaam iemand zag dat ik er niet van gediend was en nam hem mee naar de keuken . Waren met AH bon en dachten dat er een menu was van 28,- maar bleek dat het goedkoopste gerecht gratis was dus niet alles van de kaart komt op 28,-.voor een menu. Het eten was prima lekker warm opgediend alleen lastig eten op houten plank met papier erop.
Chare M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij hebben lekker gegeten. Heel tevreden met alles! De sfeer was gezellig. De bediening was vriendelijk en snel! Wij komen terug binnenkort.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Afwisselende gerechten, plaatjes op het bord, heerlijke combinaties bij beiden.
Leuke, vlotte bediening in een levendig restaurant. Er was geluid om je heen maar zeker niet storend.
Kortom een perfecte avond met heerlijke gerechten.
M I.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een fijn restaurant voor een gezellige avond met goed eten. Vooral de salade met biefstukpuntjes valt altijd goed in de smaak.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Het voorgerecht met verschillende hapjes is heerlijk maar een beetje veel. Althans dat merk je bij het hoofdgerecht. Maar dat mocht de pret niet drukken..
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Mooie plek aan de gracht, gezellige ambiance en lekker eten met leuke bediening !
Wij waren hier met een AH-bon en is absoluut een aanrader.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Eerste keer bij Quignon, dankzij AH. Flinke porties, goede kwaliteit, we hebben gewoon lekker gegeten. Ondanks drukke donderdagavond toch vlotte bediening. We zaten naast de "hal" bij de ingang, als er iemand buiten bij de deur stond te roken, konden we dat goed merken, dat waaide naar binnen (dat was eigenlijk het enige minpunt).
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Via AHrestaurantactie hier gereserveerd. Zelden zo genoten! Gewoon vrije keus van de kaart, vriendelijke bediening, alles klopte gewoon. "Plateau" als voorgerecht is een echte aanrader! Sowieso kraan ik dit sfeervolle restaurant bij iedereen aanbevelen!
Sajia R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De warme gerechten waren prima behalve het toetje. Je proefde de kant-en-klare pudding. Jammer. Het hoofdgerecht met een biefstukje had zeker 100 gram sla en verder weinig rauwkost. Wel een heerlijke dressing. De burger smaakte goed, de verse frietjes ook.
Rutger B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eten is goed net zoals de bediening, het geluid was wel iets aan de hoge kant. Daarnaast is de inrichting sfeervol. Zit gelegenheid prima, maar het zou wel iets ruimer mogen.
jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Er lag een poes op de plek die voor ons gereserveerd was.Het personeel heeft hem weg gehaald.Dus prima opgelost.gezellig restaurant .lekker gegeten voor een leuke prijs.Wij waren hier met de AH actie.Je kon van de hele kaart bestellen.
Theo W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Leuke, informele zaak. Jonge en spontane medewerkers. Zowel voor- hoofd- als nagerechten waren van goede kwaliteit en juiste proporties.
Al vaker hier gegeten en altijd tevreden!
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Lekker gegeten met vrienden via de AH Restaurantactie. Fijn dat je gewoon van de hele kaart kunt kiezen. Vriendelijke bediening die goed meedenkt. De Aziatische burger zou pittig zijn, dat viel voor de een gelukkig mee en de ander had de burger graag pitteger gehad... het is maar net wat je gewend bent.
Fenneke H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zoals gewend alles naar wens bij Quignon. Het restaurant heeft een gezellige maar rustige sfeer, bediening is vriendelijk en een goede service. Ook erg tevreden over het eten. Paprikasoep was erg veel en romig; lekker voor een paar happen, maar ons te zwaar voor een voorgerecht. Verder 100% tevreden.