Quignon Kitchen & Bar

Oudegracht 134 3511 AX Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Quignon Kitchen & Bar

De lekkerste wereldse gerechten

Geniet van wereldse gerechten, een ongedwongen sfeer en heerlijke wijnen. De hele dag ben je welkom, 's middags eet je een goed gevulde salade en heerlijke broodjes, 's avonds geniet je van een verrassend 3-gangendiner. Het hartelijke personeel geeft je direct een welkom gevoel.

Meer informatie over restaurant Quignon Kitchen & Bar

Michelle W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten, ruime keuze in gerechten en alles smaakte even goed. De bediening was prima. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Het eten was heerlijk en ruim voldoende. We zaten heerlijk vlak bij het open raam en de bediening was zeer oplettend en nam de tijd voor een praatje. Al met al een aanrader.
elven .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Alle 4 heerlijk Gegeten!
Prima presentatie, smakelijke gerechten, top service.
Jammer van de inrichting, het is en blijft een bar waar je goed kan eten en niet een goed restaurant waar je ook kan drinken.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Goed gegeten met de ah actie. Keuze uit de volledige kaart. Lekkere gerechten, goed van smaak en ruime porties. Zonder ah actie wel wat aan de dure kant.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Met familie, zes mensen, hier gegeten.
Eten was lekker, de bediening kon vlotter.
We zijn drie x zelf aan gaan geven dat er wel iemand kon opnemen.
De bediening was wel aardig en meedenkend.
En er liep een poes in de zaak! Wat niet door iedereen als prettig werd ervaren.
alexander.looijen .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Met de bon van de AH gegeten. Dat was prima. Je zit op een nr.1 locatie van Utrecht. Dat vertaald zich ook in de prijs op de kaart.
De mixed grill is echt te duur, de lasagne ook. De kwaliteit is prima, we hebben heerlijk gegeten. Maar als de 'goedkoopste' gerechten er niet af werden gehaald, was ik er niet gaan zitten.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Leuk restaurant, vriendelijke bediening. Super lekker eten, gaan nog een keer terug. Raadt het iedereen aan om het een keer uit te proberen.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Via de AH actie hier terecht gekomen en dat beviel ons zeker wel. De locatie is natuurlijk prachtig aan de gracht en van binnen ziet het er mooi uit. De barkrukken en wat hogere tafels lijkt mij niet voor iedereen prettig maar wij hadden er geen last van. Het voor- en nagerecht waren prima. Het hoofdgerecht (kipsaté) vond ik niet heel denderend. De saté was te zout. De bediening is wel goed al had ik wel een keer een verkeerd drankje gehad maar is ook geen ramp. Maar het ging verder wel snel.
Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Bediening was jong en onervaren. Bij een vol glas alsnog vragen of je drinken wilt. Gerechten waren koud. Enige compliment is het service en de opmaak.
Iefke B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Voorgerecht was heerlijk, gemarineerde zalm. Hoofdgerecht was niet medium rare waar ik om gevraagd had maar de lam was heerlijk en sappig. Vreemde zoete aardappel taart erbij die ik droog en niet lekker vond. Mixed Grill van mijn vriend was het vlees allemaal op het randje qua gaarheid. Net een beetje te gaar. Nagerechten heerlijk, alleen mijn ijs was geschift en erg korrelig. Crème Brullé was super, maar erg veel. Kan beter, maar niet vreselijk slecht. Bediening was goed en we konden lekker buiten zitten.
Rolph K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten hier. De bediening is zeer vriendelijk. Het restaurant is leuk aangekleed. Het was een warme avond. De ramen en deur konden voluit open. Een perfecte plek om te zitten.
Solange H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker gegeten met z'n vieren, bediening was snel en eten was goed.
Jammer was alleen dat gedurende de avond het licht bij ons steeds donkerder werd. Na het dessert was het licht bijna uit, dit geeft het gevoel weggestuurd te worden. Daarnaast ging de muziek steeds harder en was het moeilijker elkaar te verstaan.
De gerechten zelf waren lekker, alleen ontbraken er componenten bij de gerechten en varieerde de porties.
Zo had een tafelgenoot de Zalmmoot van de grill met teriyakisaus, oosterse groenten, noedels en sesamzaad besteld. Door de noodles zat alleen courgette, wat dus niet Oosters is.
Bij de nagerechten was het ook niet goed gegaan. Twee Crème brûlee met amarenen en stracciatella roomijs, een Mango bavaroise met spekkoek en pistacheroomijs en een lava taartje uit de oven met bloedsinaasappelsorbetijs en frambozen was besteld
De ene Crème brûlee zat tot de top gevuld en de ander was half vol en de amarenen ontbraken. Bij de Mango bavaroise ontbrak de spekoek en het lava taartje was geserveerd met Mango ijs en bosvruchten.
Dit was dus erg jammer, als er van te voren was aangegeven dat het anders was dan op de kaart dan hadden we er meer begrip voor gehad en waren we minder teleurgesteld.
Verder was het eten wel goed en waren de voorgerchten en de rest van de hoofdgerechten goed en de hoofdgerechten veel!
hansenliesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Ter gelegenheid van onze trouwdag hier gegeten. Na overleg met de bediening konden wij buiten gaan zitten omdat wij minder last van muziek/geroezemoes hadden (slechthorenden) Het voorgerecht was een grote verrassing en heel erg lekker. Beide hoofdgerechten ook zeer smakelijk. Mijn partner miste alleen bij de sliptong een vismes. Mijn lamsrack was heerlijk mals en precies goed. Ook het dessert (kaasplateau en mangobavaroise) viel bij ons beide in de smaak. Wij komen een keer terug.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten met 8 meiden. Bediening was zeer vriendelijk, kwamen regelmatig vragen of we nog iets wilde drinken en of alles naar wens was. Tijd tussen de gerechten was prima, niet te kort en niet te lang. Eten smaakte prima, niets op aan te merken!
Ik denk dat wij nog wel eens terug komen!
Lenne K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vanavond rond 19u met mijn ouders en zusje heerlijk gegeten bij Quignon! Het eten was ontzettend lekker en snel op tafel. Bediening super vriendelijk en oprecht. Drankjes waren ook snel en goed verzorgd neergezet (details: hou ik van). Het was ook rustig, fijne muziek en algehele relaxte sfeer. Ook onderling het personeel leek een prettige sfeer te heersen, dat werkt aanstekelijk! Zeker een aanrader. ????
amvburen .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Verrassend bijzondere gerechten, zoals de cheesecake van geitenkaas bijvoorbeeld en volop keus voor elke smaak. Ook de groente krijgt een mooie bijrol.
bram V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Altijd een fijne plek om naar een dag hard werken wat te drinken en te eten. Bediening altijd vriendelijk en correct en ze schenken hier mooi cocktails
G.J. H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We hebben prima gegeten. Het eten smaakte goed, de wijn paste er goed bij. De bediening was correct en de wachttijden waren goed. De prijs in verhouding tot de geboden kwaliteit is goed.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten. Dat we ruime porties kregen werd al aangekondigd en was zeker waar. De salade ossenhaaspuntjes is een aanbeveler. Dit is voorgerecht genomen en had inderdaad haast het volume van een hoofdgerecht.