Queens

• : Parkeerplaats

6,2
6,3
6,1

Jouw recensie over het restaurant Queens

Cherelle W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Met twee personen (een zwanger) een social deal high tea gehad. Leek een leuke actie, maar was bij verre de €10 nog niet waard. Ondanks van te voren aangegeven dat er iemand zwanger was, was hier niet rekening mee gehouden. De jongedame was überhaupt niet op de hoogte van het feit dat er dan bepaalde soorten beleg niet gegeten mogen worden. We kregen geen uitleg en we moesten steeds vragen om de normaalste dingen als bordjes / bestek / bakje voor gebruikte theezakjes. Het theewater was lauw en het schaaltje lekkers was uitermate matig. Drie uitgedroogde cakesoorten en 2 kleine broodjes. Er is tussendoor geen aandacht voor de gasten die zitten, geen “is alles naar wens?” Of iets in deze trant. Tafels werden niet leeggeruimd, terwijl het rustig was. In de tijd dat wij daar zaten leek de tent gerund te worden door drie 16-jarigen. Om ons heen bleken andere tafels dezelfde ervaring te hebben. Er werd regelmatig ongenoegen geuit. Een ontzettend gemiste kans.
Danneke .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Wat een enorme aanfluiting. We hadden via social deal een lunch. Echt plaatsvervangende schaamte om wat er uitgeserveerd werd. Oud brood en als klap op de vuurpijl grote schimmelplek op de kaas van de boterham van mijn dochter. Kregen wel de helft van het geld terug. Maar ons zien ze echt niet meer terug.
Elma N.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
We kwamen boven in het 'restaurantje' en het was een chaos. Erg krap ingericht en alle tafel waren nog niet opgeruimd.
Serveerster was vriendelijk maar vergat meerdere malen dingen (slagroom bij de chocolademelk, bestek, theeroos etc)
Daarnaast staat op de kaart eigen gemaakt broodjes maar naar mijn idee waren de sandwiches gemaakt van versgebakken brood van de Albert Heijn, heel lekker hoor maar toch niet helemaal eerlijk
patty G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
vandaag zondagbrunch en hadden er ons op verheugd.
was er koud en de bediening wist niet hoe de verwarming aan moest (ook zij beaamde dat het koud was) verder absoluut geen feestelijke zondagbrunch (oud brood, fabriekskaas, fabrieksjam) Enige wat lekker was waren croissants en de koffie.
heel jammer hadden beter thuis een broodje kunnen afbakken en een eitje kunnen koken
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Toevallig naar binnen gelopen voor een kop koffie. Toen bleek het meer een theehuis te zijn maar de koffie is ook lekker!
Heerlijke scones en de broodjes zijn ook prima! Bediening is aardig en ze werken goed door
Zita W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Eten was goed maar heel veel slechte punten. Om het kort te houden hier opgesomd.
-Tijdens de reservering aangegeven dat ik geen melk mag. Krijgen we bij de high tea gebak met alleen maar melk. Blijken ze geen melk vrije producten te hebben. Ik mag wel een extra broodje. 1 van de opties is een broodje kaas...
-Borden worden niet weggehaald.
-Bediende zijn ontzettend langzaam. (Uur gewacht op klein bakje fruit salade)
-Vanwege het misverstand over de melk heb ik korting gevraagd. Kon €5 vanaf. Pin deed het niet dus moesten we ergens gaan pinnen. Tijdens het afrekenen minder dan €5 korting gehad.

Wij zijn er helemaal klaar mee en komen nooit meer terug. Wat een slechte tent zeg.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Ben net wezen lunchen bij Queens op het Eemplein, het zusje van de Groenmarkt. Na drie kwartier wachten eindelijk drie boterhammen gekregen met ondefinieerbaar beleg en eat sla zonder dressing. Eens maar nooit meer, helaas!
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Samen met een vriendin had ik gebruik gwmaakt van de social deal actie. Eerst duurde het erg lang voordat we bediend werden. Het bakje verse fruit was echt minimaal en de serveerster wist niet wat er in de smoothie zat die we kregen en wist ook niet welk beleg er op de sandwiches zaten..
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We bestelden een 'high without tea' a 15 euro pp. Kregen twee kleine etageres met twee muffins, een plak cake, twee koekjes, twee scones, twee stukjes cake en twee stukjes chocolade. Afrekenen 30,-- excl drank. Absurd!
De smaak was overigens heerlijk, maar voor dertig euro echt schandalig weinig.
lekkerbel .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We hadden zin in een lunch en besloten binnen te gaan bij Queens op de Groenmarkt. De inrichting toverde een glimlach op mijn gezicht. Mensen die houden van een keurig en strak interieur adviseer ik om een straatje om te lopen…theetantes daarentegen vallen hier met de neus in de boter. De bediening is alleraardigst.

Vriendin bestelde de goat cheese salad en ik had zin in de tuna salad. We kregen een ongelooflijk groot bord geserveerd; teveel om alles op te eten. De kwaliteit is goed, simpel en zonder poespas. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Hadden een gift for you bon. Kregen een etagère met weinig droog (oud?) /te koud en vrij creatiefloos gebak. ( cake en muffin waren uit het zelfde deeg en muffin moest zelfs gedeeld worden, porties erg klein). Verder was het erg rommelig en viezig , de damestoilet kan een behoorlijke poetsbeurt gebruiken ( tip: let bij het schoonmaken ook eens op de tegels, deurkozijn etc...) en het toiletkraantje heeft zijn beste tijd ook wel gehad. Jammer! Medewerkers zijn aardig hebben echter nog wel heel wat te leren.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Wij hadden een proeverij met chocolade gereserveerd met een Giftfor2-bon. We kregen een royale schaal zoete lekkernijen. De brownie, blondie en bananencake smaakten prima. De koekjes en de scones vielen minder in de smaak. De scones smaakten eigenlijk nergens naar. Misschien goed om de receptuur van echte scones nog eens onder de loep te nemen? De chocoladelekkernij was helaas van witte chocola. Tja, witte chocola is toch eigenlijk geen chocola... De mediterrane thee en cappuccino smaakten overigens uitstekend! De bediening was vriendelijk. Erg jong personeel. Het decor is heel gezellig en vrolijk met veel bloemen, maar je zit wel dicht op elkaar. Onze buurvrouwen waren wel erg aanwezig. Wij hadden het tafeltje helemaal achterin, en zaten daardoor wel erg dicht bij het toilet. Het zou ook prettig zijn om handzeep te plaatsen bij de wastafel in het toilet.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Een high tea kado gehad. Op het eerste gezicht een knus, vrolijk uitziende tearoom op een toplocatie in Amersfoort. De tearoom nader bekeken, vies, smoezelig en veel te vol met prullaria en snuisterijen. Houten 'tuin'bank wat niet prettig zat. Kussens die verschoven.
Toilet werd niet nagelopen. Geen toiletpapier, geen zeep en prullenbak voor de papieren handdoeken stroomde over.
De High tea; 4 soorten 'sandwiches' (4 boterhammen op elkaar en delen door 4), matig belegd. Brood werd al hard en hierdoor kruimelig. Aan zoetigheid geen gebrek maar niet in verhoudeing met de sandwiches. Een cake was taai, oud. Als vervanging kregen we hiervoor een stuk chocolade. De scones al gesmeerd met slagroom en jam. Scones tegen de harde kant. Prijs/kwaliteit ver te zoeken.
Bediening; vriendelijke meiden die hun best deden maar werden niet aangestuurd. Hierdoor een onoverzichtelijk geheel.
Thee prima en genoeg keuze
Conclusie; geen aanrader en sowieso worden er belachelijke hoge prijzen voor een high tea gevraagd.
ave65 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Knus, klein restaurantje waar we een zoete high tea hadden - heerlijke thee, lekkere kleine zoetigheden. Enige wat tegenviel was de scone...die zou je op deze manier nooit gekregen hebben in Engeland...met gezoete slagroom... en gesmeerd in de keuken. Nee dus. Scones krijg je met clotted cream (niet gezoet) of butter, naast de scone niet van te voren gesmeerd... liefst in een los schaaltje evenzo de jam.
Wel genoten, gezellige en leuke tent. Aanrader - aangenaam en knus.
Volgende keer voor mij wel zonder scones ;-)
Girlly23 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Queens eemplein. Het was niet druk. Bediening liet te wensen over. Cappuccino was lauw. Hadden broodjes besteld, 10 minuten later kwam serveerster vragen of we ook iets wilden eten. Broodjes waren wel smakelijk. Vanwege defect gaspitje enige vertraging in uitserveren. Dit werd keurig gemeld. Hadden toen nog een potje thee voor 2 personen besteld, deze is nooit gekomen. Je hoorde de dames beneden samen hard lachen en grapjes maken, niets mis mee maar als er in totaal maar 4 personen zitten te lunchen mag je wel verwachten dat bestellingen onthouden worden. Serveerster was bovendien onzettend verkouden en was continu "neus aan het ophalen" , niet erg smakelijk.....zonde want dit was de eerste keer op het eemplein. Betere ervaringen met andere locaties.
kreeftmeijer .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Ja..... en dan kom je er weer eens achter dat het heel zinvol is alvorens een reservering te doen ook nog vooraf Iens te raadplegen. Ik had een bon gekregen voor mijn verjaardag en heb daarvoor een
mini High tea gereserveerd bij Queens op de Groenmarkt in Amersfoort. Wat een teleurstelling,
gammel meubilair, smoezelig en rommelig. Nou ja, doe regelmatig High tea met mijn moeder maar dit trof alles. Prijs/kwaliteit uitgesproken slecht, te weinig, slechte presentatie, geen feestje!
De discussie niet waard, hebben het er maar bij gelaten en terecht blijkt uit de recensies van het afgelopen jaar waar uit blijkt dat er geen lering getrokken is. Dan als laatste misschien nog een tip: noem een mini High tea voortaan een aangeklede Queens potje thee dan zijn er ook geen hoge verwachtingen.
vanAnaarA .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Dit kleine witte tentje aan het Eemplein (zusje van Groenmarkt?) biedt plaats aan slechts 15 personen, ideaal voor een klein prive feestje lijkt me. Ik heb hier een aantal keer thee gedronken met mijn dochter en dat was elke keer lekker, vooral de taartjes en cakes die we uitgezocht hadden. Echt een feestje. Balie met de verse baksels is beneden, zitgedeelte aan het barretje voor het raam en boven. Bediening is vriendelijk. Boven mogen ze iets beter in de gaten houden. Hier staan vaak nog vieze kopjes van vorige bezoekers. En nooit met lege handen weglopen dames!
Het is inderdaad een ontzettende leuke ruimte voor een feestje! Laatst nog een kleine 'bruiloftsfeest' georganiseerd. Super leuk.
Bedankt voor de tip. We zullen voortaan een dienblad mee naar boven nemen!

Met vriendelijke groet,
Queens Royal Bakery
Eemplein

Reactie van proever:

Horen jullie inderdaad bij Queens op de Groenmarkt en kan ik daar hetzelfde lekkers verwachten?
Ik kan overigens niet wachten tot het weer terrasweer is en wij bij jullie op het terras lekkers kunnen eten.

anf 2e reactie van restaurant:

September 2014 waagden we de sprong naar het Eemplein. We startten daar ons mini Bakery waar we naast lekkere taart chocola en koekjes ook eigen desembrood van biologisch meel elke dag bakken.
Op de Groenmarkt zijn we 8 jaar geleden gestart en we bakken vanaf de eerste dag alles in eigen huis met de lekkerste en beste ingrediënten.
We hebben op onze drie locaties een mooi terras.. We kunnen ook niet wachten tot de zon weer lekker schijnt!
De bakery heeft een groter assortiment en een mooi vitrine kast vol lekkers.. Maar we hebben sinds kort ook een webwinkel www.queensroyalbakery.nl.
Tot Queens :)!
petra V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Ik ben hier een tijdje geleden geweest met mijn moeder. Ik was er al eens eerder geweest met een vriendin toen was het super, maar paar weken geleden drama. we hadden gereserveerd op de Groenmarkt. Toen wij kwamen konden ze de reservering niet vinden en moesten we naar de Hof. deze locatie ziet er niet gezellig uit dit in tegenstelling tot de Groenmarkt. Eten duurde heel lang voordat dit kwam en er kwam geen uitleg wat er allemaal kwam.
Na eerst de broodjes te hebben gehad en daarna zoetigheid gingen we weg. Toen bleek dat er nog een ronde kwam maar dit hadden ze ons ze niet verteld. Dus kregen we dit mee in een zakje. Ik heb hierna een klacht over ingediend toen werd bij een vergoeding toegezegd en vervolgens werd er verteld dat het onze eigen schuld is, terwijl we bewijzen hadden van niet. Nee voor ons nooit meer hier!!!
Beste Petra,
Na uitvoerig je klacht onderzocht te hebben bij de betrokken medewerkers, zijn we tot de conclusie gekomen dat er op een verkeerd tijdstip en op een verkeerde naam de reservering aangegeven werd. De Groenmarkt was helaas vol waardoor wij u aangeboden hebben om op onze andere locatie een high te te genieten.
Ook hier hebben we bij de medewerkers gevraagd hoe het is verlopen, en ook hier heeft de medewerker uitleg gegeven over wat de high tea in zou houden.
Toen u beneden kwam, is er gevraagd of alles naar wens was, maar is niets aangegeven. Ook hier hebben we aangegeven dat u nog scones zou krijgen. We hebben omdat het hier ook druk was, uw scones meegegeven. Ook dit was niet naar uw zin.
Ik heb in eerste instantie over een vergoeding gesproken uit coulance. Toen later bleek wat de oorzaak was, en hoe het verlopen was, en omdat u ook al bij Bongo een hele negatieve recensie had geschreven, hebben wij besloten om u ook niet nog eens 15 euro terug te geven.
Wij willen ons niet laten leiden door de macht van het schrijven van een review!
Wij hebben onze uiterste best gedaan om het u naar uw zin te maken. Helaas voor u is het ook niet redelijk om dan een high tea voor 7,50 euro per persoon te berekenen.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Afgelopen zaterdag een High Tea genomen samen met een vriendin. De inrichting is erg gezellig en de bediening vriendelijk. Maar wij vonden de hoeveelheid eten erg tegenvallen. Wel van goede smaakkwaliteit, maar erg weinig en kleine stukken. De scones waren van mini formaat en er zat gewoon tussen, die heel erg waterig werd. Ook zat er enorm veel tijd tussen de rondes, waardoor wij uiteindelijk nog maar een pot thee, tegen betaling hebben besteld, anders hadden we niks meer te drinken bij de zoetigheden. Wij gaan hier niet op herhaling. Er zijn locaties met een High Tea voor de zelfde prijs, maar met normaal formaat eten. Wij hadden voor 39 euro totaal, nog steeds trek.
Nesta R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Vandaag onze Giftforyou voucher besteed bij Queens. Toch wel een teleurstelling moet ik zeggen. Sandwiches erg droog evenals de scone. Schaaltje zoet wel lekker. Omdat onze voucher een hogere waarde had dan de prijs van de High Tea en ik daar een opmerking over maakte kregen we er een smoothie bij. Lekker maar hoeft niet voor mij bij een High Tea. Een warm hapje erbij was lekkerder geweest. Vond het echt geen 19.50 pp waard. Zaak zat vol met mensen die via Social Deal aten voor 10 euro pp.
Wat jammer om te lezen! Wat jammer dat u een attent gebaar niet weet te waarderen. We maken zelf ons brood en wellicht is dat voor u als anders cq. minder lekker ervaren. Gelukkig weten veel mensen wel het huisgemaakte te waarderen!