Meer informatie over restaurant Queens

Service6,4/10
Decor6,9/10
033amersfoort . 1e beoordeling (1 recensie) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Samen met een vriendin had ik gebruik gwmaakt van de social deal actie. Eerst duurde het erg lang voordat we bediend werden. Het bakje verse fruit was echt minimaal en de serveerster wist niet wat er in de smoothie zat die we kregen en wist ook niet welk beleg er op de sandwiches zaten..
LotteZ . 1e beoordeling (1 recensie) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We bestelden een 'high without tea' a 15 euro pp. Kregen twee kleine etageres met twee muffins, een plak cake, twee koekjes, twee scones, twee stukjes cake en twee stukjes chocolade. Afrekenen 30,-- excl drank. Absurd!
De smaak was overigens heerlijk, maar voor dertig euro echt schandalig weinig.
Lekkerbel . Fijnproever (9 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We hadden zin in een lunch en besloten binnen te gaan bij Queens op de Groenmarkt. De inrichting toverde een glimlach op mijn gezicht. Mensen die houden van een keurig en strak interieur adviseer ik om een straatje om te lopen…theetantes daarentegen vallen hier met de neus in de boter. De bediening is alleraardigst.

Vriendin bestelde de goat cheese salad en ik had zin in de tuna salad. We kregen een ongelooflijk groot bord geserveerd; teveel om alles op te eten. De kwaliteit is goed, simpel en zonder poespas. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Sandra V. 1e beoordeling (1 recensie) 2,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Hadden een gift for you bon. Kregen een etagère met weinig droog (oud?) /te koud en vrij creatiefloos gebak. ( cake en muffin waren uit het zelfde deeg en muffin moest zelfs gedeeld worden, porties erg klein). Verder was het erg rommelig en viezig , de damestoilet kan een behoorlijke poetsbeurt gebruiken ( tip: let bij het schoonmaken ook eens op de tegels, deurkozijn etc...) en het toiletkraantje heeft zijn beste tijd ook wel gehad. Jammer! Medewerkers zijn aardig hebben echter nog wel heel wat te leren.
Mathilde K. Gastronoom (110 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Wij hadden een proeverij met chocolade gereserveerd met een Giftfor2-bon. We kregen een royale schaal zoete lekkernijen. De brownie, blondie en bananencake smaakten prima. De koekjes en de scones vielen minder in de smaak. De scones smaakten eigenlijk nergens naar. Misschien goed om de receptuur van echte scones nog eens onder de loep te nemen? De chocoladelekkernij was helaas van witte chocola. Tja, witte chocola is toch eigenlijk geen chocola... De mediterrane thee en cappuccino smaakten overigens uitstekend! De bediening was vriendelijk. Erg jong personeel. Het decor is heel gezellig en vrolijk met veel bloemen, maar je zit wel dicht op elkaar. Onze buurvrouwen waren wel erg aanwezig. Wij hadden het tafeltje helemaal achterin, en zaten daardoor wel erg dicht bij het toilet. Het zou ook prettig zijn om handzeep te plaatsen bij de wastafel in het toilet.
Irma V. Bourgondiër (2 recensies) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Een high tea kado gehad. Op het eerste gezicht een knus, vrolijk uitziende tearoom op een toplocatie in Amersfoort. De tearoom nader bekeken, vies, smoezelig en veel te vol met prullaria en snuisterijen. Houten 'tuin'bank wat niet prettig zat. Kussens die verschoven.
Toilet werd niet nagelopen. Geen toiletpapier, geen zeep en prullenbak voor de papieren handdoeken stroomde over.
De High tea; 4 soorten 'sandwiches' (4 boterhammen op elkaar en delen door 4), matig belegd. Brood werd al hard en hierdoor kruimelig. Aan zoetigheid geen gebrek maar niet in verhoudeing met de sandwiches. Een cake was taai, oud. Als vervanging kregen we hiervoor een stuk chocolade. De scones al gesmeerd met slagroom en jam. Scones tegen de harde kant. Prijs/kwaliteit ver te zoeken.
Bediening; vriendelijke meiden die hun best deden maar werden niet aangestuurd. Hierdoor een onoverzichtelijk geheel.
Thee prima en genoeg keuze
Conclusie; geen aanrader en sowieso worden er belachelijke hoge prijzen voor een high tea gevraagd.
Ave65 . Bourgondiër (2 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Knus, klein restaurantje waar we een zoete high tea hadden - heerlijke thee, lekkere kleine zoetigheden. Enige wat tegenviel was de scone...die zou je op deze manier nooit gekregen hebben in Engeland...met gezoete slagroom... en gesmeerd in de keuken. Nee dus. Scones krijg je met clotted cream (niet gezoet) of butter, naast de scone niet van te voren gesmeerd... liefst in een los schaaltje evenzo de jam.
Wel genoten, gezellige en leuke tent. Aanrader - aangenaam en knus.
Volgende keer voor mij wel zonder scones ;-)
Girlly23 . Bourgondiër (2 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Queens eemplein. Het was niet druk. Bediening liet te wensen over. Cappuccino was lauw. Hadden broodjes besteld, 10 minuten later kwam serveerster vragen of we ook iets wilden eten. Broodjes waren wel smakelijk. Vanwege defect gaspitje enige vertraging in uitserveren. Dit werd keurig gemeld. Hadden toen nog een potje thee voor 2 personen besteld, deze is nooit gekomen. Je hoorde de dames beneden samen hard lachen en grapjes maken, niets mis mee maar als er in totaal maar 4 personen zitten te lunchen mag je wel verwachten dat bestellingen onthouden worden. Serveerster was bovendien onzettend verkouden en was continu "neus aan het ophalen" , niet erg smakelijk.....zonde want dit was de eerste keer op het eemplein. Betere ervaringen met andere locaties.
Kreeftmeijer . Bourgondiër (2 recensies) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Ja..... en dan kom je er weer eens achter dat het heel zinvol is alvorens een reservering te doen ook nog vooraf Iens te raadplegen. Ik had een bon gekregen voor mijn verjaardag en heb daarvoor een
mini High tea gereserveerd bij Queens op de Groenmarkt in Amersfoort. Wat een teleurstelling,
gammel meubilair, smoezelig en rommelig. Nou ja, doe regelmatig High tea met mijn moeder maar dit trof alles. Prijs/kwaliteit uitgesproken slecht, te weinig, slechte presentatie, geen feestje!
De discussie niet waard, hebben het er maar bij gelaten en terecht blijkt uit de recensies van het afgelopen jaar waar uit blijkt dat er geen lering getrokken is. Dan als laatste misschien nog een tip: noem een mini High tea voortaan een aangeklede Queens potje thee dan zijn er ook geen hoge verwachtingen.
VanAnaarA . Gastronoom (27 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Dit kleine witte tentje aan het Eemplein (zusje van Groenmarkt?) biedt plaats aan slechts 15 personen, ideaal voor een klein prive feestje lijkt me. Ik heb hier een aantal keer thee gedronken met mijn dochter en dat was elke keer lekker, vooral de taartjes en cakes die we uitgezocht hadden. Echt een feestje. Balie met de verse baksels is beneden, zitgedeelte aan het barretje voor het raam en boven. Bediening is vriendelijk. Boven mogen ze iets beter in de gaten houden. Hier staan vaak nog vieze kopjes van vorige bezoekers. En nooit met lege handen weglopen dames!
Het is inderdaad een ontzettende leuke ruimte voor een feestje! Laatst nog een kleine 'bruiloftsfeest' georganiseerd. Super leuk.
Bedankt voor de tip. We zullen voortaan een dienblad mee naar boven nemen!

Met vriendelijke groet,
Queens Royal Bakery
Eemplein

Reactie van proever:

Horen jullie inderdaad bij Queens op de Groenmarkt en kan ik daar hetzelfde lekkers verwachten?
Ik kan overigens niet wachten tot het weer terrasweer is en wij bij jullie op het terras lekkers kunnen eten.

anf 2e reactie van restaurant:

September 2014 waagden we de sprong naar het Eemplein. We startten daar ons mini Bakery waar we naast lekkere taart chocola en koekjes ook eigen desembrood van biologisch meel elke dag bakken.
Op de Groenmarkt zijn we 8 jaar geleden gestart en we bakken vanaf de eerste dag alles in eigen huis met de lekkerste en beste ingrediënten.
We hebben op onze drie locaties een mooi terras.. We kunnen ook niet wachten tot de zon weer lekker schijnt!
De bakery heeft een groter assortiment en een mooi vitrine kast vol lekkers.. Maar we hebben sinds kort ook een webwinkel www.queensroyalbakery.nl.
Tot Queens :)!
Pvdbos . Fijnproever (5 recensies) 2,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Ik ben hier een tijdje geleden geweest met mijn moeder. Ik was er al eens eerder geweest met een vriendin toen was het super, maar paar weken geleden drama. we hadden gereserveerd op de Groenmarkt. Toen wij kwamen konden ze de reservering niet vinden en moesten we naar de Hof. deze locatie ziet er niet gezellig uit dit in tegenstelling tot de Groenmarkt. Eten duurde heel lang voordat dit kwam en er kwam geen uitleg wat er allemaal kwam.
Na eerst de broodjes te hebben gehad en daarna zoetigheid gingen we weg. Toen bleek dat er nog een ronde kwam maar dit hadden ze ons ze niet verteld. Dus kregen we dit mee in een zakje. Ik heb hierna een klacht over ingediend toen werd bij een vergoeding toegezegd en vervolgens werd er verteld dat het onze eigen schuld is, terwijl we bewijzen hadden van niet. Nee voor ons nooit meer hier!!!
Beste Petra,
Na uitvoerig je klacht onderzocht te hebben bij de betrokken medewerkers, zijn we tot de conclusie gekomen dat er op een verkeerd tijdstip en op een verkeerde naam de reservering aangegeven werd. De Groenmarkt was helaas vol waardoor wij u aangeboden hebben om op onze andere locatie een high te te genieten.
Ook hier hebben we bij de medewerkers gevraagd hoe het is verlopen, en ook hier heeft de medewerker uitleg gegeven over wat de high tea in zou houden.
Toen u beneden kwam, is er gevraagd of alles naar wens was, maar is niets aangegeven. Ook hier hebben we aangegeven dat u nog scones zou krijgen. We hebben omdat het hier ook druk was, uw scones meegegeven. Ook dit was niet naar uw zin.
Ik heb in eerste instantie over een vergoeding gesproken uit coulance. Toen later bleek wat de oorzaak was, en hoe het verlopen was, en omdat u ook al bij Bongo een hele negatieve recensie had geschreven, hebben wij besloten om u ook niet nog eens 15 euro terug te geven.
Wij willen ons niet laten leiden door de macht van het schrijven van een review!
Wij hebben onze uiterste best gedaan om het u naar uw zin te maken. Helaas voor u is het ook niet redelijk om dan een high tea voor 7,50 euro per persoon te berekenen.
Marieke D. Gastronoom (10 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Afgelopen zaterdag een High Tea genomen samen met een vriendin. De inrichting is erg gezellig en de bediening vriendelijk. Maar wij vonden de hoeveelheid eten erg tegenvallen. Wel van goede smaakkwaliteit, maar erg weinig en kleine stukken. De scones waren van mini formaat en er zat gewoon tussen, die heel erg waterig werd. Ook zat er enorm veel tijd tussen de rondes, waardoor wij uiteindelijk nog maar een pot thee, tegen betaling hebben besteld, anders hadden we niks meer te drinken bij de zoetigheden. Wij gaan hier niet op herhaling. Er zijn locaties met een High Tea voor de zelfde prijs, maar met normaal formaat eten. Wij hadden voor 39 euro totaal, nog steeds trek.
Nesta R. Bourgondiër (4 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Vandaag onze Giftforyou voucher besteed bij Queens. Toch wel een teleurstelling moet ik zeggen. Sandwiches erg droog evenals de scone. Schaaltje zoet wel lekker. Omdat onze voucher een hogere waarde had dan de prijs van de High Tea en ik daar een opmerking over maakte kregen we er een smoothie bij. Lekker maar hoeft niet voor mij bij een High Tea. Een warm hapje erbij was lekkerder geweest. Vond het echt geen 19.50 pp waard. Zaak zat vol met mensen die via Social Deal aten voor 10 euro pp.
Wat jammer om te lezen! Wat jammer dat u een attent gebaar niet weet te waarderen. We maken zelf ons brood en wellicht is dat voor u als anders cq. minder lekker ervaren. Gelukkig weten veel mensen wel het huisgemaakte te waarderen!
Hedejong . 1e beoordeling (1 recensie) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Wij hadden een vriendinnendag cadeaubon van Hema, die een waarde van 50 euro had. Hiervoor kregen we de uitgebreidste high-tea die er was. Maar dit was erg mager; 1 pot thee met z'n 2en, 4 kleine stukjes sandwich per persoon, 5 verschillende koekjes ter grote van een 2 euromunt en dan nog allebei 1 scone. Daarbij kwam nog een smoothie en prosecco. Wij zijn nog nooit bij een high tea geweest waar we met honger weggingen! Voor deze prijs verwacht je echt veel meer, dit was onze duurste high tea ooit en ik zou Queens aanraden om eens bij wat andere high-tea aanbieders te kijken. Een zandkoekje/chocoladekoekje en thee kun je niet voor 25 euro per persoon verkopen. Taartjes, muffin, cakejes etc. zou al wat meer in de richting komen.
Geniet_je . Gastronoom (28 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Zo veel goede dingen gehoord dus ik met vriendin een high-tea doen. De uitgebreide, met wat extra hartig en onbeperkt thee. We hadden gereserveerd, maar toen we aankwamen was het een behoorlijke chaos ivm een vrijgezellenfeestje. De bediening was vriendelijk, maar ze hadden het niet helemaal onder controle leek het wel. Het was uiteraard druk, maar toch een beetje jammer dat je slecht contact kreeg. Het eten was niet spectaculair, maar ook niet slecht. De zoete dingen waren veel beter dan de hartige. Echter was het voor ons als late lunch te weinig, iets wat je voor dat geld wel mag verwachten. Decor was voor mijn smaak een beetje te zoet, iets stoerder had wel gemogen. Voor een kopje thee op het terras met een taart erbij kom ik misschien wel terug, maar de high tea laat ik links liggen.
Bedankt voor je reactie. Wij hebben inderdaad inmiddels een goede naam opgebouwd. Het is inderdaad juist dat doordat andere gasten onverwachts met een dubbel zo grote groep kwamen, we het niet goed onder controle hadden. Het was ook een ontzettende drukke dag, waarbij deze onvoorziene situatie ons overrompeld heeft. Dat je de high tea als weinig hebt beleefd is iets dat we zelden horen. Is er wel gevraagd of alles naar wens was?
We hebben drie locaties met een verschillende inrichting. Op welke locatie ben je geweest?
Je bent welkom om de high tea opnieuw te doen op een andere locatie, zonder kosten.
Reserveer online via www.queens-amersfoort.nl en zet erbij dat het vanwege de Iens recensie is.
RichardvK . Bourgondiër (2 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Ondanks veelbelovende verhalen zijn we hier gaan eten. Het viel behoorlijk tegen. Er was niet of nauwelijks schoongemaakt en onze tafel plakte aan alle kanten daarnaast zit je in een soort ratjetoe van meubeltjes wat met zo'n tafel niet echt toevoegt aan de sfeer. Het gebak was droog en oud, ze maken het zelf geloof ik maar dit kun je niet verkopen... Uit goodwill (en met tegenzin) toch maar opgegeten. De bediening deed het leuk maar heeft nog een hoop te leren want we kregen geen enkele kans om aan te geven wat er mis ging. Jammer, want het concept is hartstikke leuk!
Gerrit K. Gastronoom (53 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Ik heb een heerlijke koffie met iets lekkers gedronken en gegeten bij Queens. Via de kruitvat bon. Een echte aanrader.
Personeel was ook erg vriendelijk. De bon werkte namelijk niet zoals het moest, maar het personeel reageerde heel goed op door het op een andere manier te proberen en ons te helpen.
Petra D. Gastronoom (17 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Ik had een chocoverleiding gekregen . dus ik samen met mijn dochter naar Amersfoort . De inrichting is erg gezellig , meisjes heel aardig . We kregen 2 drankjes en een etagere met huis gemaakte lekkernijen , we dachten eerst wel ; is dit alles !? Maar het was erg machtig dus voldoende. Wij verlieten Amersfoort met een volle maag , net voordat we het station binnen liepen werd ik gebeld door Queens ; of een van ons haar mobiel was vergeten ?! Schrik , ja hoor mijn dochter haar mobiel. Wat attent zeg dus de service een dikke 10 !!
Deborah V. 1e beoordeling (1 recensie) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Wat een deceptie. Goede verhalen gehoord, dus op zondag gaan lunchen. Serveerster was chagrijnig, onder de tafels lag (ondanks het vroege tijdstip) nog allemaal viezigheid en etensresten. Mijn man een broodje blt, twee bruine boterhammen met in totaal twee reepjes spek, sla en tomaat en laag zout er overheen gestrooid. Veel te zout en de 7.95 die ervoor gerekend wordt vind ik een belediging. De koekjes bij de koffie leken oudbakken waren en taai. Eens maar nooit weer. Echt heel jammer.
Marithommersom . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Samen met een vriendin ben ik gaan lunchen bij Queens (Hof 21). De sfeer was gezellig en het decor het was leuk aangekleed. Er waren verschillende mogelijkheden waar je kon zitten. Zelf zaten we boven en hadden we een mooi uitzicht op het plein en een oude kerk. Het eten was buitengewoon lekker. De service was ook erg goed. Ze dachten mee en hebben ons goed geholpen. Kortom zeker een aanrader!